Volkswagen Scirocco (2010)
23.8.2011Ako to celé začalo? Asi ako viacerí z vás som vyrastal na Need For Speede. Hra, ktorá vás zblbne natoľko, že aj keď ste vyrástli, stále máte potrebu…
Volkswagen Scirocco (ObiWanKenobi)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 30.08.11 11:09
« Re: Ale no
Copak, argumenty docházejí, tak se vytahuje "onanie", "fetiš" apod.? Každý zřejmě "argumunteje" tím, k čemu má blíž, někdo kvalitou materiálů v interiéru (taky raději trávím čas v příjemnějším prostředí, jedno jestli jde o interiér domu/bytu/hotelu, nebo auta), někdo "ukájením" nad nápisem "MADE IN USA" a nižší cenovkou k němu... ;-) -
Barrichello 30.08.11 09:34
« Re: Re: Ale no
Už sou tak měkčený plasty, ěnkdo si s tím Favoritem zaspal dobu, navíc si měl říct rovnou že si fetišista co ošmatává palubky a onanuje u toho.
Jestli sis totiž nevšiml, tka ono na palubku to nejezdí, ono to jezdí na motor, a ten ten je. U VW je taky, ale zapoměli se zmínit, že je to motor ze sekačky a vyrábí je pro ně Briggs a Stratton :-) >:D -
Bully_ 27.08.11 10:12
« Re: Re: siro
Maloktere auto pri prudkem rozjezdu trha asfalt a hrne pred sebou vsechny vozy co stoji pred nim :-) . Spis jde o to ze dobre postaveny silny vuz ma svoje limity posunute do jinych rychlosti a prusvih je kdyz ridic preceni svoje schopnosti. Ve 150 km/h to potom muze mit jine dusledky nez v 80ce. Je to o zodpovednosti toho kdo sedi za volantem, vubec ne o tom kolik koni ma pod kapotou. -
ObiWanKenobi 26.08.11 23:07
« Re: siro
Podla mna nie, ked ako zaciatocnik spravim chybu, motor ju dokaze napravit (napr. ked zle obiehas alebo treba rychlo opustit krizovatku). Na druhej strane nedokaze strasne rychlo zrychlit, zeby si do niekoho nabural, ze neodhadnes situaciu. 160k nie je vela, fakt ze tak akurat. Teraz ked uz akoze viem jazdit, tak bys om si uz trufol aj na nieco silnejsie, ale len trosku, tak max do 250k :-) 2.0 TSI je asi idealny motor -
white label 26.08.11 19:25
« Re: siro
Hmm, 3 dveře super, černá barva zrovna na pětce GTI podle mě žádná velká hitparáda, ale dobré, jsou mnohem horší barvy , 18" origo Detroit super (ale origo jsou u pětkového podbarveny šedě, černě podbarvené má šestkové GTI), těch (bi)xenonů je fakt škoda, manuál jak kdo, ale já jsem u GTI spíš pro DSG, i když zrovna u ojetého auta bych z něho měl možná i trošku strach. -
white label 26.08.11 18:47
« Re: siro
Souhlas... a hlavně je lepší mít (i pro začátek), něco nového/novějšího (klidně i se slušným výkonem), než něco starého ve všeliajkém stavu po bůhvíjakých předchozích majitelích...
P.S. Mimochodem Golf V GTI, pokud je ve slušném stavu, tak moc dobrá volba! Jakou má barvu, kola, převodovku a co počet dveří? ;-) -
white label 26.08.11 11:01
« Re: Ale no
Nebuď směšný, evropský trh aktuálně drtivě ovládá VW, v první desítce má hned 3! modely (Golf, Polo, Passat), teď v červenci byl Golf celkově 1., Polo 2. a Passat (jako jediný vůz stř. tř. v TOP10) na 8. místě. A korejec v Top 10 ani jeden! Takže to aktuální drcení Golfu a Pola korejcema, je především tvé zbožné přání... ;-)
[odkaz] -
Jetty 26.08.11 10:24
« Re: Ale no
To ještě pořád nemění nic na tom, že bych si místo SRT8 pořídil něco evropského - všechno není jen o penězích a v této třídě to platí dvojnásob. Osobně mi stačí si sednout do interiéru BMW, Audi, MB a pak do Dodge. Design bych ještě přežil, ale ty materiály né nepodobné těm, co používala Škoda u modelu Favorit, nebo korejci v 90-tých letech, mě fakt za tu cenovku neláká... Navíc shánět šedej dovoz, snažit se vyhnout clu... sorry, to není můj šálek kafe.
Těžko se o tom hádat, každý má jiné priority a koupí si to, co se líbí jemu ;-) -
Barrichello 26.08.11 09:39
« Re: Re: Ale no
golf a polo začínaj docela slušně drtit korejci, tak si počketje tak 5 let a výsledky budou trošku jiné.
VW si vždycky akorát hrál na něco lepšího, kvalita nic moc, vše předražené a základ v hooovýbavě, akorát si do toho mohl objednat za půl míče další milion výbavy, z které jinde byla půlka v základu.
Takže tak nějak... -
Barrichello 26.08.11 09:36
« Re: Re: Ale no
Jo jenže standartní cena základního Chargeru SRT8 přes přes šedej dovoz cca 1,4-1,5 mega, pokud si to dotáhneš osobně tak tak 1,3-1,4.
Ted ještě kolik stojí BMW M5.
A kolik k němu ty pakety.
Komperosor + svody + práce je akce tak za 200-250 táců.
Pokud by sis ho nechal namontit přímo v USA, takž možná i pod 200 (šlo by se vyhnout clu).
Tak si to spočítej.... -
erbe 25.08.11 18:25
« Re: Re: Re: Re: Re: siro
Ja praveze myslim ze ano... To uz je ale na uplne inu diskusiu.
99% ludi si kupuje auto hlavou a penazenkou, preto su tie predaje take ako su. Keby si kazdy mohol kupit to co sa mu paci alebo mu skratka imponuje, tak neverim ze by tu tolko VW behalo.
Europa je totiz tak zvratena ze su tu dokonca ludia, ktori si stale myslia ze dieslovy motor so 70kW je silnejsi ako benzinovy s 90kW "lebo to proste taha".
Nechap ma zle, preco taka situacia je dobre rozumiem a nesnazim sa proti tomu bojovat. Akurat na tie jednostranne nazory typu "snowboard je chujovina, sice som an tom nikdy nestal ale lyze su lepsie" som alergicky...