Volkswagen Scirocco (2010)
23.8.2011Ako to celé začalo? Asi ako viacerí z vás som vyrastal na Need For Speede. Hra, ktorá vás zblbne natoľko, že aj keď ste vyrástli, stále máte potrebu…
Volkswagen Scirocco (ObiWanKenobi)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
SCHROJF 25.08.11 18:18
« Re: Ale no
mas pravdu s tou nemeckou chladnostou a vypocitavostou,ale jednoducho sa to vela ludom paci,a ich auta kupuju,a pokial sa nemylim,tak v europe je v predaji modelov v tomto roku (zatial) na 1 mieste GOLF,a na 2 POLO...,potom tusim FIESTA...ze by bolo tolko nudnych ludi(motoristov) na tomto svete,resp.v europe??? ;-) -
erbe 25.08.11 18:11
« Re: Re: Ale no
Vy ste ako mali obidvaja :-)
Je pravda ze ameriky u nas su velmi malo popularne. Holt kultura je to uplne ina. Treba si uvedomit ze aj poziadavky ale maju ine ako europa, preto vacsine ludi v EU nevyhovuju.
Ano su to velkoobjemove benziny, ktore az donedavna mali smiesny litrovy vykon. Vsak aj ten Mustang V8 4,6L az do 2010 mal iba 300 koni...
Vzdialenosti a najazd americkych aut sa neda s europskymi porovnavat. Cest vynimkam v podobe starych naftovych MB... Nieje nic zvlastne najst auto s 500 000km ktore stale v pohode jazdi. Kupil by niekto z vas europske auto s viac ako 200 000? Ano, sice zozere o 2-3L na 100km viac ale koho to trapi? V europe radsej ludia vysolia peniaze za druhe auto...
Za seba mozem ale povedat ze americke auta maju aspon trochu dusu co v nemeckych postradam uplne. Japonske auta su uplne ina pesnicka ale nemci aspon na mna posobia megachladne vypocitavo a nudne.
nechcem tu vyvolavat dalsi flame iba vyjadrit svoj nazor na vec...
zdar -
Jetty 25.08.11 17:12
« Re: Ale no
To jsou zase kecy >:D >:D >:D Jak v první třídě :yes:
U BMW za příplatek odpojit omezovač a dostat se za 300km/h se ti nelíbí a u SRT8 ti ten kompresor a svody dají zadarmo že???
Jdi se s těma amerikama vycpat. Můj názor, který nezměníš, ani kdybys tady napsal 10ti stránkové ódy na USA. Servus :no:
P.S. Sorry ale pochop, že ameriky v Evropě zas tolik lidí nezajímá a tudíž si je ani nikdy pořídit netouží... -
Barrichello 25.08.11 13:35
« Re: Re: Re: Ale no
Jo, zase příplatek jo, to už budou za cenu M5ky ty Chargery pomalu 3
>:-[]
Standartní M5 má při letmém pohledu do technických tabulek 250 omezovač. Smůla...
Charger SRT8 má standartně 280
Jistě může si připlatit 10 speciálních paketů do BMW.
Do Chargeru jde zas přidat kompresor, dát jiný svody a místo 470 Hp máme vcuku letu 600 HP :-)
A když vypnem omezovač tak nám to ty 300 pojede taky >:D
A cenovka bude pořád někde úplně jinde proti opaketovné M5...
Co tam máš dál? >:D
že BMW je lepší v zatáčkách? To my víme..... -
Barrichello 25.08.11 13:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: siro
Zatímco všechny evropský auta měly automaty evropský, že. Co takovej Fiat Brava s automatem Aisin z japonska atd.....
Bych mohl chvíli pokračovat..
Je fuk jakou to má převodovku (zmínil sem to jen na tvou narážku že je to letitý šrot, ano je to letitý šrot od Mercedesu který ještě před 3 lety MB montoval do svých luxusních prémiovek), důležitej je poměr cena výkon - když chci teda auto pro zábavu (neřešme ted pro přesun z bodu A do bodu B).
Myslím že tam ameriky nemaj moc konkurence - německá prémie je sice dokonalejší,ano, ovšem za faktu, že za 1ks prémiovky sou 2 ks amerik.
..
A navíc - pro tunery (ted myslím opravdové co tuní železo) jsou ameriky ráj - je na to katalog performance dílů tlustej jak zlatý stránky - takže jiné brzdy, pružiny, tllumiče, kompresor, sání, všeiljaké sprotovní svody, diferáky atd. není problém.
A on pak ten posmívaný pětilitr může mí o 50-150 HP víc...
A za pár šlupek....
A jízdní vlastnosti mohou být taky někde ještě úplně jinde.
Ty motory maj totiž obrovskej potenciál a jsou nesmrtelný.
500 tis km žádný problém.
Zkus to s nějakou oturbenou 1,4 kou nebo nějakým V6 biturbo - hehehe.
-
ObiWanKenobi 25.08.11 11:54
« Re: Re: Ale no
nove BMW M5 ide s priplatkovym M Driver's Package maximalkou 305km/h, takze da Chargera kdekolvek a kedykolvek sa mu zachce, cize je vo vsetkom lepsi :-) Darmo, ak vie niekto spravit poriadne auto, je to BMW. Nemal si ich spominat, vybral si si extra triedu na porovnavanie :-) -
Barrichello 25.08.11 11:39
« Re: Ale no
1) na Nordshcliefe zajel bezva čas krom Vette i Viper ACR - taky šrot že
motor Mustangu je 3,7 V6 o výkonu 306 Hp - to je vskutku mizerný litrový výkon - nenápadně se podívej kolik dává obdobný motor v Porsche Panamera či VW passatu - hahaha
2) spotřeba je 10 litrů průměr, pokud s tím nejezdíš normálně, pokud jezíš pilu, leze to nahoru....
Jako u všecho, široko s nejvislnějším benzínem taky jezdí za 8 litrů vid, při sportovní jízdě - dovol abych se zasmál
3) náhradní díly do 5ti dnů Fedexem z USA - www.rockauto.com
Zbytek do 14 dní
Ceny na úrovni tak Passatu.
To víš, být vybaven informacemi z roku 1975 je blbý no, on je rok 2011.
Takže ty dogamata, lži, polopravdy a dávno neplatný věci, který ti o amerikách někdo řekl nebo sis někde přečetl bohužel neplatí....
Další hezké srovnání je nové BMW M5 - V8 turbo, je hezké že to má 560 HP nebo kolik, ale maxmálku škudlíci omezili na 250, zatímco Charger SRT8 má 280, zrychlení má Charger za 4,3 s - srovnej si s M5 s lepší převodovkou a větším výkonem dopovaným turbem.
Jistě, na okresce si to BMW chargera dá, ovšem na dálnici a v kopečku si ten Charger dá M5.
A ještě si provnej cenovky
>:D Vrazit do toho Chargeru cenový rozdíl do úprav, tak není o čem.
Jo a abych nezapoměl - nebrzdí to, neb to má brzdy Brembo a to je jak známo šunt.
Páčky pod volantem na řazení sou tam jen pro parádu, stavitelné tlumiče atd. taky atd..... -
Barrichello 25.08.11 11:28
« Re: Re: Re: Re: Re: siro
Ta převodovka je Mercedes 5Gtronic, zajímavý je, že Mercedes montoval do svých kupé s motory V12 ještě v roce 2008, a ta samá skřín je i v Maybachu, i když mírně upravená....
Já bych byl zticha....
Stejně tak je nutné i odpustit kecy o podvozku, náprava je vepředu z S-klasse a vzádu z E-klasse, elektrika Bosch, klima, altík a startér Denso atd...
11-13 litrů - to je u V8 s 350-360 Hp opravdu děsný vír v nádrži.... :-) -
SCHROJF 25.08.11 10:23
« Re: Re: Re: Re: siro
Trosku si skus uvedomit,ze nie kazdy je fanusikom Americkych domov na kolesach s Hemi motorom pod kapotou,s 4-5kvaltom z minuleho storocia,a poriadnym vyrom v nadrzi!!!Sme v europe,vyrastali sme s obrazkami Porschakov,Ferrari,Capricok na stenach detskych izieb,tak dobre chapem,ze niekomu sa paci a povazuje sportove auto Siro,Cupru,Clio,a kopec dalsich hothatchov.Tym,ale nechcem ociernovat a nadavat na "klasiku spoza oceana". ;-) -
ObiWanKenobi 25.08.11 10:17
« Ale no
1) neznasam americke auta, su to vraky :-) Vedia len nacapat velky motor s mizernym litrovym vykonom do krabice, ktora ani nema na to jazdne vlastnosti, aby to ustala (vid */nehoda-dvou-chevroletu-corvette-video)… Vieem, budes sa teraz mozno ohanat tym, ze Corvetta zajazdila jeden z najlepsich casov na Nordschleife, ale to mi jedno, poriadne auta robi len Europa a Japonsko (a ti tam drzia aj rekordy)
2) kedze jazdim tolko vela km, bolo by nezmyselne kupovat tak rozozrane auto
3) keby sa mi Mustang pokazil, cakal by som polroka na nahradne diely a na to nemam cas. Nehovoriac o cene tych dielov.
Nehovorim, ze Scirocco bola kupa z rozumu, ale zase rozum som uplne nepotratil, aby som si kupil Amika :-) -
ObiWanKenobi 24.08.11 19:45
« Gratulace k "salsaroccu"
Hnede Rocco uz v nasom meste je, aj preto som ho nechcel :-) Preco som nesiel do 2.0 TSI? Hoci ma o 29k menej ako Cupra, stalo cca o 3000 eur viac a to som si uz nemohol dovolit. Cupra by bola paradoxne kupa z rozumu - najlepsia cena, najvyssi vykon a najlepsia vybava. Ale pri pohlade na nu som necitil to co pri Sciroccu. To mas ako s Kofolou, ked ju milujes, nie je co riesit :-) -
white label 24.08.11 19:21
« Gratulace k "salsaroccu"
Červenou na autech moc nemusím, ale tahle salsa roccu docela sedí. Třeba mně by zrovna ta barva "ho..a" vůbec nevadila a dříve nabízenou dark marone považuju za vůbec nejpovedenější barvu pro rocoo.
Když už si nejdřív uvažoval o Cupře, proč jsi nešel do 2.0 TSI? Připlácel jsi za docela dobré věci, ale škoda žes nevzal sportpacket, který se opravdu vyplatí a zejména interiér hodně pozvedne (tmavý strop, hliníkové pedály apod.), pak už by k optické dokonalosti stačily jen origo 18" kola turbínového designu (nejlépe leštěná), ale to je jen můj subjektivní názor. Tak ať slouží a nezlobí! ;-) -
Barrichello 25.08.11 09:18
« Re: Re: Re: siro
>:-[] >:-[] >:-[]
No jo, šidítko co se tváří jako agresivní autíčko...
Za 627 tyček dle konfigurátoru....
A ono za 650 je prakticky zánovní Mustang [odkaz]
118 Kw vs 225 je kapku rozdíl....
Ovšem ono když dražší verze stojí jako Mustang V8, tak jsou pak ty řeči o tom jak někdo chtěl sportovní autíčko pro radost z jízdy a zábavu trošku úsměvný.....
1,4 benzín je na německý dálnice opravdu zajímavá kombinace....Zrychlení z nuly na sto za 8 sekund je fakt sportovní výkon no....To si dá k obědu 5timetrový suv nebo sedan co má přes dvě tuny - když v něm teda není chcíplej dehet(což pro tvé štěstí teda většinou je)...
Zrychlení z nuly na sto u Mustafy V6 za 5,1 s.
Taky trošku rozdíl.
[odkaz]
No zřejmě si v need4speed jezdil měl asi jiný favority, co možná v tý hře byly špička, realita na dálnici je ale poněkud jiná....
Pokud chci rychlou a zábavnou jízdu a nechci vymetat okresky, uniká mi pořízení "dlouhého, širokého a bystrozrakého" a pokud chci vymetat okresky, uniká mi pořízení motoru ze zahradního traktůrku (1,4).
Ale každýho boj co si koupí, pravda.