Volkswagen Scirocco (2010)
23.8.2011Ako to celé začalo? Asi ako viacerí z vás som vyrastal na Need For Speede. Hra, ktorá vás zblbne natoľko, že aj keď ste vyrástli, stále máte potrebu…
Volkswagen Scirocco (ObiWanKenobi)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Jetty 26.08.11 10:24
« Re: Ale no
To ještě pořád nemění nic na tom, že bych si místo SRT8 pořídil něco evropského - všechno není jen o penězích a v této třídě to platí dvojnásob. Osobně mi stačí si sednout do interiéru BMW, Audi, MB a pak do Dodge. Design bych ještě přežil, ale ty materiály né nepodobné těm, co používala Škoda u modelu Favorit, nebo korejci v 90-tých letech, mě fakt za tu cenovku neláká... Navíc shánět šedej dovoz, snažit se vyhnout clu... sorry, to není můj šálek kafe.
Těžko se o tom hádat, každý má jiné priority a koupí si to, co se líbí jemu ;-) -
Barrichello 26.08.11 09:39
« Re: Re: Ale no
golf a polo začínaj docela slušně drtit korejci, tak si počketje tak 5 let a výsledky budou trošku jiné.
VW si vždycky akorát hrál na něco lepšího, kvalita nic moc, vše předražené a základ v hooovýbavě, akorát si do toho mohl objednat za půl míče další milion výbavy, z které jinde byla půlka v základu.
Takže tak nějak... -
Barrichello 26.08.11 09:36
« Re: Re: Ale no
Jo jenže standartní cena základního Chargeru SRT8 přes přes šedej dovoz cca 1,4-1,5 mega, pokud si to dotáhneš osobně tak tak 1,3-1,4.
Ted ještě kolik stojí BMW M5.
A kolik k němu ty pakety.
Komperosor + svody + práce je akce tak za 200-250 táců.
Pokud by sis ho nechal namontit přímo v USA, takž možná i pod 200 (šlo by se vyhnout clu).
Tak si to spočítej.... -
erbe 25.08.11 18:25
« Re: Re: Re: Re: Re: siro
Ja praveze myslim ze ano... To uz je ale na uplne inu diskusiu.
99% ludi si kupuje auto hlavou a penazenkou, preto su tie predaje take ako su. Keby si kazdy mohol kupit to co sa mu paci alebo mu skratka imponuje, tak neverim ze by tu tolko VW behalo.
Europa je totiz tak zvratena ze su tu dokonca ludia, ktori si stale myslia ze dieslovy motor so 70kW je silnejsi ako benzinovy s 90kW "lebo to proste taha".
Nechap ma zle, preco taka situacia je dobre rozumiem a nesnazim sa proti tomu bojovat. Akurat na tie jednostranne nazory typu "snowboard je chujovina, sice som an tom nikdy nestal ale lyze su lepsie" som alergicky... -
SCHROJF 25.08.11 18:18
« Re: Ale no
mas pravdu s tou nemeckou chladnostou a vypocitavostou,ale jednoducho sa to vela ludom paci,a ich auta kupuju,a pokial sa nemylim,tak v europe je v predaji modelov v tomto roku (zatial) na 1 mieste GOLF,a na 2 POLO...,potom tusim FIESTA...ze by bolo tolko nudnych ludi(motoristov) na tomto svete,resp.v europe??? ;-) -
erbe 25.08.11 18:11
« Re: Re: Ale no
Vy ste ako mali obidvaja :-)
Je pravda ze ameriky u nas su velmi malo popularne. Holt kultura je to uplne ina. Treba si uvedomit ze aj poziadavky ale maju ine ako europa, preto vacsine ludi v EU nevyhovuju.
Ano su to velkoobjemove benziny, ktore az donedavna mali smiesny litrovy vykon. Vsak aj ten Mustang V8 4,6L az do 2010 mal iba 300 koni...
Vzdialenosti a najazd americkych aut sa neda s europskymi porovnavat. Cest vynimkam v podobe starych naftovych MB... Nieje nic zvlastne najst auto s 500 000km ktore stale v pohode jazdi. Kupil by niekto z vas europske auto s viac ako 200 000? Ano, sice zozere o 2-3L na 100km viac ale koho to trapi? V europe radsej ludia vysolia peniaze za druhe auto...
Za seba mozem ale povedat ze americke auta maju aspon trochu dusu co v nemeckych postradam uplne. Japonske auta su uplne ina pesnicka ale nemci aspon na mna posobia megachladne vypocitavo a nudne.
nechcem tu vyvolavat dalsi flame iba vyjadrit svoj nazor na vec...
zdar -
Jetty 25.08.11 17:12
« Re: Ale no
To jsou zase kecy >:D >:D >:D Jak v první třídě :yes:
U BMW za příplatek odpojit omezovač a dostat se za 300km/h se ti nelíbí a u SRT8 ti ten kompresor a svody dají zadarmo že???
Jdi se s těma amerikama vycpat. Můj názor, který nezměníš, ani kdybys tady napsal 10ti stránkové ódy na USA. Servus :no:
P.S. Sorry ale pochop, že ameriky v Evropě zas tolik lidí nezajímá a tudíž si je ani nikdy pořídit netouží... -
Barrichello 25.08.11 13:35
« Re: Re: Re: Ale no
Jo, zase příplatek jo, to už budou za cenu M5ky ty Chargery pomalu 3
>:-[]
Standartní M5 má při letmém pohledu do technických tabulek 250 omezovač. Smůla...
Charger SRT8 má standartně 280
Jistě může si připlatit 10 speciálních paketů do BMW.
Do Chargeru jde zas přidat kompresor, dát jiný svody a místo 470 Hp máme vcuku letu 600 HP :-)
A když vypnem omezovač tak nám to ty 300 pojede taky >:D
A cenovka bude pořád někde úplně jinde proti opaketovné M5...
Co tam máš dál? >:D
že BMW je lepší v zatáčkách? To my víme..... -
Barrichello 25.08.11 13:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: siro
Zatímco všechny evropský auta měly automaty evropský, že. Co takovej Fiat Brava s automatem Aisin z japonska atd.....
Bych mohl chvíli pokračovat..
Je fuk jakou to má převodovku (zmínil sem to jen na tvou narážku že je to letitý šrot, ano je to letitý šrot od Mercedesu který ještě před 3 lety MB montoval do svých luxusních prémiovek), důležitej je poměr cena výkon - když chci teda auto pro zábavu (neřešme ted pro přesun z bodu A do bodu B).
Myslím že tam ameriky nemaj moc konkurence - německá prémie je sice dokonalejší,ano, ovšem za faktu, že za 1ks prémiovky sou 2 ks amerik.
..
A navíc - pro tunery (ted myslím opravdové co tuní železo) jsou ameriky ráj - je na to katalog performance dílů tlustej jak zlatý stránky - takže jiné brzdy, pružiny, tllumiče, kompresor, sání, všeiljaké sprotovní svody, diferáky atd. není problém.
A on pak ten posmívaný pětilitr může mí o 50-150 HP víc...
A za pár šlupek....
A jízdní vlastnosti mohou být taky někde ještě úplně jinde.
Ty motory maj totiž obrovskej potenciál a jsou nesmrtelný.
500 tis km žádný problém.
Zkus to s nějakou oturbenou 1,4 kou nebo nějakým V6 biturbo - hehehe.
-
ObiWanKenobi 25.08.11 11:54
« Re: Re: Ale no
nove BMW M5 ide s priplatkovym M Driver's Package maximalkou 305km/h, takze da Chargera kdekolvek a kedykolvek sa mu zachce, cize je vo vsetkom lepsi :-) Darmo, ak vie niekto spravit poriadne auto, je to BMW. Nemal si ich spominat, vybral si si extra triedu na porovnavanie :-) -
Barrichello 25.08.11 11:39
« Re: Ale no
1) na Nordshcliefe zajel bezva čas krom Vette i Viper ACR - taky šrot že
motor Mustangu je 3,7 V6 o výkonu 306 Hp - to je vskutku mizerný litrový výkon - nenápadně se podívej kolik dává obdobný motor v Porsche Panamera či VW passatu - hahaha
2) spotřeba je 10 litrů průměr, pokud s tím nejezdíš normálně, pokud jezíš pilu, leze to nahoru....
Jako u všecho, široko s nejvislnějším benzínem taky jezdí za 8 litrů vid, při sportovní jízdě - dovol abych se zasmál
3) náhradní díly do 5ti dnů Fedexem z USA - www.rockauto.com
Zbytek do 14 dní
Ceny na úrovni tak Passatu.
To víš, být vybaven informacemi z roku 1975 je blbý no, on je rok 2011.
Takže ty dogamata, lži, polopravdy a dávno neplatný věci, který ti o amerikách někdo řekl nebo sis někde přečetl bohužel neplatí....
Další hezké srovnání je nové BMW M5 - V8 turbo, je hezké že to má 560 HP nebo kolik, ale maxmálku škudlíci omezili na 250, zatímco Charger SRT8 má 280, zrychlení má Charger za 4,3 s - srovnej si s M5 s lepší převodovkou a větším výkonem dopovaným turbem.
Jistě, na okresce si to BMW chargera dá, ovšem na dálnici a v kopečku si ten Charger dá M5.
A ještě si provnej cenovky
>:D Vrazit do toho Chargeru cenový rozdíl do úprav, tak není o čem.
Jo a abych nezapoměl - nebrzdí to, neb to má brzdy Brembo a to je jak známo šunt.
Páčky pod volantem na řazení sou tam jen pro parádu, stavitelné tlumiče atd. taky atd..... -
Barrichello 25.08.11 11:28
« Re: Re: Re: Re: Re: siro
Ta převodovka je Mercedes 5Gtronic, zajímavý je, že Mercedes montoval do svých kupé s motory V12 ještě v roce 2008, a ta samá skřín je i v Maybachu, i když mírně upravená....
Já bych byl zticha....
Stejně tak je nutné i odpustit kecy o podvozku, náprava je vepředu z S-klasse a vzádu z E-klasse, elektrika Bosch, klima, altík a startér Denso atd...
11-13 litrů - to je u V8 s 350-360 Hp opravdu děsný vír v nádrži.... :-) -
SCHROJF 25.08.11 10:23
« Re: Re: Re: Re: siro
Trosku si skus uvedomit,ze nie kazdy je fanusikom Americkych domov na kolesach s Hemi motorom pod kapotou,s 4-5kvaltom z minuleho storocia,a poriadnym vyrom v nadrzi!!!Sme v europe,vyrastali sme s obrazkami Porschakov,Ferrari,Capricok na stenach detskych izieb,tak dobre chapem,ze niekomu sa paci a povazuje sportove auto Siro,Cupru,Clio,a kopec dalsich hothatchov.Tym,ale nechcem ociernovat a nadavat na "klasiku spoza oceana". ;-) -
ObiWanKenobi 25.08.11 10:17
« Ale no
1) neznasam americke auta, su to vraky :-) Vedia len nacapat velky motor s mizernym litrovym vykonom do krabice, ktora ani nema na to jazdne vlastnosti, aby to ustala (vid */nehoda-dvou-chevroletu-corvette-video)… Vieem, budes sa teraz mozno ohanat tym, ze Corvetta zajazdila jeden z najlepsich casov na Nordschleife, ale to mi jedno, poriadne auta robi len Europa a Japonsko (a ti tam drzia aj rekordy)
2) kedze jazdim tolko vela km, bolo by nezmyselne kupovat tak rozozrane auto
3) keby sa mi Mustang pokazil, cakal by som polroka na nahradne diely a na to nemam cas. Nehovoriac o cene tych dielov.
Nehovorim, ze Scirocco bola kupa z rozumu, ale zase rozum som uplne nepotratil, aby som si kupil Amika :-)
[odkaz]