BMW řada 3 (2001)
4.11.2007Auto jsem původně plánoval koupit až příští rok, Protože se ale naskytla možnost rychlého prodeje mé předchozí káry kamarádce, rozhodl jsem se pro…
BMW 3 (E46) (Mr.Scully)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- super 04.11.2007 17:18
- Garfield 04.11.2007 17:21 Mr.Scully
- Parádní kousek 04.11.2007 17:53
- olej 04.11.2007 18:00
- Radio- Cassete 04.11.2007 18:44
- RcD 04.11.2007 18:44
- 10b 04.11.2007 18:46 Lubosss1
- Pekne 04.11.2007 19:07 LuboshGT (RS Kaa)
- Super 04.11.2007 20:09 MobyDick
- dobry vyber 04.11.2007 20:42 Asphalte MoDo
- BMW 04.11.2007 21:22
- Interiér 04.11.2007 22:16 filko
- 330i 05.11.2007 09:05 MajoThePuk
-
BMW 05.11.2007 19:53
Erl
- Re: BMW 05.11.2007 20:03 Erl
-
Re: BMW 05.11.2007 22:21
MajoThePuk
-
Re: Re: BMW 06.11.2007 07:10
Erl
- Re: Re: Re: BMW 06.11.2007 09:17
- Re: Re: Re: BMW 06.11.2007 09:27 MajoThePuk
-
Re: Re: Re: BMW 06.11.2007 09:31
Mr.Scully
- Re: Re: Re: Re: BMW 06.11.2007 13:13 MajoThePuk
-
Re: Re: BMW 06.11.2007 07:10
Erl
- Po čertech pěkné 05.11.2007 20:48
- 10b 06.11.2007 12:37 Aischylos
- pojištění 06.11.2007 19:55
- BMW 07.11.2007 23:25
- BMW 08.11.2007 11:38
- bmw je bmw 08.11.2007 16:49
- KRASA 12.11.2007 17:07
- Dopřál sis 12.11.2007 17:34 Hanss (MoDo Team)
- Cena ? 12.11.2007 18:06
- 10B pro E46 13.11.2007 17:32
- taky o nem uvazuju.... 16.11.2007 18:59 riderhenry
-
Tak a hodnoceni je v *** 18.11.2007 10:21
Mr.Scully
- Re: Tak a hodnoceni je v *** 18.11.2007 10:25 Prase
- Re: Tak a hodnoceni je v *** 18.11.2007 10:28 David Silver
- Re: Tak a hodnoceni je v *** 18.11.2007 10:39
-
Re: Tak a hodnoceni je v *** 18.11.2007 10:47
David Silver
- Re: Re: Tak a hodnoceni je v *** 18.11.2007 10:48 Prase
-
Re: Re: Tak a hodnoceni je v *** 18.11.2007 10:49
- Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v *** 18.11.2007 10:51 Prase
-
Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v *** 18.11.2007 10:52
David Silver
- Re: Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v *** 18.11.2007 10:57 PeT-a (RSKa)
-
Re: Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v *** 18.11.2007 10:57
- Re: Re: Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v *** 18.11.2007 11:00 David Silver
- Re: Re: Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v *** 18.11.2007 11:03
- Tak klid zbrani 18.11.2007 11:20 Mr.Scully
- Test Octavie II RS 20.11.2007 14:50
- Jak jsem rekl 21.11.2007 13:17
- otázka 21.11.2007 18:39
- hah 21.11.2007 19:06
-
obvious 21.11.2007 21:16
-
Re: obvious 21.11.2007 23:30
-
Re: Re: obvious 23.11.2007 11:43
Chaotik
-
Re: Re: Re: obvious 23.11.2007 12:36
-
Re: Re: Re: Re: obvious 23.11.2007 13:55
Chaotik
- Re: Re: Re: Re: Re: obvious 23.11.2007 14:25 Mr.Scully
- Re: Re: Re: Re: Re: obvious 23.11.2007 14:36
-
Re: Re: Re: Re: obvious 23.11.2007 13:55
Chaotik
-
Re: Re: Re: obvious 23.11.2007 12:36
-
Re: Re: obvious 23.11.2007 11:43
Chaotik
-
Re: obvious 21.11.2007 23:30
- login 23.11.2007 15:15
- 330i 11.12.2007 21:37
- fotky 22.12.2007 20:57
- Neni o com 16.04.2008 15:39
- Nádhera 29.05.2008 23:54 petrzel1
- 3 (E46) 18.10.2008 16:43
- 330i je srdcovka 23.10.2008 20:54 riderhenry
- zimní kola 30.10.2008 22:37
- krasavec 14.12.2008 17:45 David1976
- FANTAZIE!! 19.12.2008 10:30 Vaflička
- všechan čest 30.06.2010 13:25
-
"-- skrytý --" 04.11.2007 17:18
super
výborná volba,auta i motoru.Tak ať to šlape,10 bodů. -
Mr.Scully 04.11.2007 17:21
Garfield
Jen jsem chtěl dodat, abyste si nevšímali zrzavého kocoura na okýnku. Talisman od přítelkyně, tak holt šel povinně do auta :-) Je to spíš recese. -
"-- skrytý --" 04.11.2007 17:53
Parádní kousek
BMW + třílitr + benzín + černá barva = parádička >:D Vybral jsis hodně dobře a vidím, že jsis vybíral podobně jako já :-) Určitě bude dlouho spolehlivě sloužit! :yes: :-) -
"-- skrytý --" 04.11.2007 18:00
olej
Prej tenhle motor hodne zere olej,tak litr na 3-4tkm,je to pravda? -
"-- skrytý --" 04.11.2007 18:44
Radio- Cassete
No slaba stranka aj radio :no: .Ale bawo je pekne :-) . -
"anonym" [84.244.121.XXX] 04.11.2007 18:44
RcD
ahoj,co dodat...naprosta parada:)taky uvazuji o necem podobnem jako ty,ale porad ne a ne na neco hezkeho narazit.Muzu se zeptat na kolik te to BMW vyslo?aspon priblizne:)diky ;-) -
LuboshGT (RS Kaa) 04.11.2007 19:07
Pekne
Velmi pekny kusok, len som prekvapeny tym ze odskakuje na nerovnostiach... Rozmer tych 17tok je presne podla TP? Inak tento predok je ovela lepsi nez faceliftovany. Ten novy (nemyslim E90, ale prerobenu E46) sa mi zda na pohlad hrozne korejsky, lacny ;-\ ) -
-
filko 04.11.2007 22:16
Interiér
Po 180 000 km vypadá skvěle. Alespoň je vidět, že totálně opotřebovaný interiér ojetiny s 120 000 bez servisní knížky na něco poukazuje. :-) Pěkný auto. :yes:-
Mr.Scully 04.11.2007 22:24
« Re: Interiér
Díky, každá pochvala potěší :-) Ono z těch fotek to asi nemůže být úplně poznat, ale když občas vidím třeba na BMW klubu nějaký inzerát a na fotkách je interiér úplně zdevastovaný, tak to o něčem svědčí. 180 tisíc km pro tenhle motor není problém a pokud o interiér bylo pečováno, tak si myslím, že náš čeká ještě hodně kilometrů :-)
-
-
MajoThePuk 05.11.2007 09:05
330i
Krásne BMW. Chcem sa opýtať či si nemal strach z tých kilometrov a z toho vyyplývajúcich investícii...lebo povedzme si na rovinu servisovat BMW a pri jeho pocte km nakupovat kopu ND (opotrebením potreba meniť časom) nie je prave lacná záležitosť. Kopu km prajem nech slúži je to krásavec ;-)-
Mr.Scully 05.11.2007 09:54
« Re: 330i
Díky. Byl jsem různými majiteli BMW ujištěn, že není čeho se bát, navíc takový počet km je u 6 let starého BMW v Německu normální, tam se BMW nebere jako mazlík na víkendy, ale jako auto na denní ježdění :-) Ten motor by měl vydržet daleko víc a spotřební věci (tlumiče, brzdy apod.) se čas od času mění nezávisle na počtu km, takže nemyslím, že by to oproti třeba 80000 km měl být nějaký rozdíl. -
neregistrovaný: "Warhog" [195.212.29.XXX] 05.11.2007 13:27
« Re: 330i
Ahoj,
no neviem ako u BMW z roku 2001 ale nase BMW 525TDS E39 Touring Automat z roku 1997 (este bez angel eyes) je na udrzbu velmi velmi lacny, napr. novy termostat + pouzita ale funkcna vodna puma + praca za opravu = dokopy 4300Skk! Vzduch filter: 550sk, palivovy: 630Sk s postou atd... ono aj kapota stoji cca 7000Skk takze to nie je zas tak drahe, u noveho Bava ano-
MajoThePuk 05.11.2007 21:00
« Re: Re: 330i
Servisujem BMW a ine vlajkove lode nemeckeho automobiloveho priemyslu v robote a preto som sa pytal lebo to nie su prave male polozky ci uz za servis alebo pracu. Inac velmi dobre si urobil ze si zobral benzin od BMW a hlavne tento lebo je to asi naj motor ak neratam M3. V robote mame ako benzin 330i(cez 130 000km) tak diesle 320d, 740d (bmw7 ma tak 350 000km) a tie diesle to sa sype jedna radost neda sa to porovnat s A8 3,3TDI a podobnymi motormi...radovo su to stotisice na kazde auto rocne.-
-
MajoThePuk 05.11.2007 22:18
« Re: Re: Re: Re: 330i
Osobne si nemyslim ze by to bolo tym, ze je to montovane mimo Nemecko. Ked si tak vezmes auta ako Q7, touareg, polo ci cayenne(to nie kompletne) sa vyrabaju u nas v BA a kvalitativne si dovolim tvrdit ze nicim nezaostavaju za modelmi vyrobenymi v inych castiach sveta. Skor je to podla mna ym ze pri tom motore pouzili technologiu a diely, ktore su naozaj optimalne a podarene a proste je to spicka ako celok, nielen motor...ale aj prevodovka ci komplet elektrika
-
-
-
-
-
Erl 05.11.2007 19:53
BMW
Zdravim,mam dotaz... mam v planu koupit 330xd z roku cca 2003... a jelikoz u nas jsou asi dve predrazena auta mohl by jste mi zaslat nejaky kontakt do zahranici,odkud jste kupoval ten vas kousek? :-)
Diky
PS muj mail je wgmaniak(zavinac)seznam.cz jeste jednou diky-
MajoThePuk 05.11.2007 22:21
« Re: BMW
Nekupuj si jazdeny diesel o BMW. je to silny motor, kultivovany urcite je to parada (je to parada ;-) ), ale...ako nechcem ta odradit to urcite nie, len moja skusenost a skusenost kamaratov a inych soferov je taka...vselijaka. v kazdom pripade ak si vyberies 330xd priprav sa na riadnu porciu sily a vykonu :yes:-
-
neregistrovaný: "Luc42" [83.240.7.XXX] 06.11.2007 09:17
« Re: Re: Re: BMW
Ten diesel je bezesporu spickovy a silny motor , ale zada si velmi velmi drahy servis.
Po zhruba 200 tisicich km je treba vymenit par "spotrebnich veci" ktere na tom 3.0D od BMW velmi rady odchazeji. turbo cca 50tisic kc , vstrikovani cca 60tisic kc jsou nejdrazsi veci , k tomu si pripocti dalsi hromadu drahych kravin , ktere ten technologicky narocny diesel potrebuje a veskere penize usetrene za benzin vrazis do servisu i s urokama. Nekoho tyhle opravy potkaji u 150tisic km nekoho u 200 , nekoho u 250. Je to jen otazka casu. U 3.0i te nic podobneho nepotka. Navic je vykonnejsi a ten zvuk jaksi se neda s dieselem ani srovnat. Takze muj nazor, kdyz starsi auto tak jedine 3.0i. 3.0d jen ve velmi velmi dobrem stavu. A ten u nas nenajdes. -
MajoThePuk 06.11.2007 09:27
« Re: Re: Re: BMW
Nase auta konkretne BMW jazdia na dlhe trate vacsinou BA-brusel ci BA-Lisabon a tak. Kamen urazu pri diesloch su vstrekovace ktore ked chces vymenit, musis menit vsetky...ak si dobre pamatam tak jeden stoji u nas okolo 15 000sk a ked ich mas 6 tak je to uz slusna palka. Dalsim problemom je turbo, ktore bud drzi a slape alebo sa po 150 000km doslova rozsype. Repas u nas cca 35 000sk a nove viac ako 60 000sk. Ale celkovo servisovat diesel je nakladnejsie ako benzin co je vidiet aj na fakturach ;-\ . Ako som pisal radovo je to aj 150 - 200 000sk na jedno vozidlo!!!!! rocne, nesype sa vsetko, ale ked nieco odide tak je to hrozna palka. Osobne by som ak chces diesel pozeral po Audinach ak chces mat premiove auto. Ak benzin a paci sa ti BMW tak volba 330i je optimalna. -
-
MajoThePuk 06.11.2007 13:13
« Re: Re: Re: Re: BMW
Ako asi bez vahania by som isiel do noveho Bmw 3,0d alebo 3,0sd...ale len do uplne noveho...po 100 000km by som to predal s dobrym svedomym ze som si uzil auto od BMW..lebo potom nastavaju(netvrdim, ze je to pravidlo) potiaze, tak ako som uz spominal-
Erl 06.11.2007 15:13
« Re: Re: Re: Re: Re: BMW
Pokud je na tom ten diesel tak spatne,tak zacinam opravdu vazne premyslet o 330xi... Navic dnes uz na tom dieselu stejne moc neusetrim... ;-\
Jo a nevite jestli se nedela i 320xi?? Rikam si,jestli ten 3litr neni pro me zbytecne silny...
To The Puk:rad bych si koupil nove auto,ale bohuzel na nej nejsou penize... :'-( :-(-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 11.11.2007 22:35
« Re: Re: Re: Re: BMW
No já bych zase podle mé zkušenosti řekl, že diesely od bmw nemají chybu, ale otázka které. Já sice jezdím s prvním, a to 320d (E46 facelift 2003 140000km), ale jsem nadmíru spokojen a můj prodávající (dobrý známý) mi doporučoval právě dvoulitr, protože je prý daleko spolehlivější než 3.0d a vydrží mi výrazně dýl a ať si říká kdo chce co chce 150k na denní ježdění stačí, i když neposkytne až takový zážitek 3.0i, které má i můj kamarád.
A nevím proč, ale nechává ho doma a běžné jízdy vykonává v Hondě Civic :-)
To Mr.Scully: je to krásné auto a přesně tohle znám od onoho kamaráda jen ve stříbrné verzi se světlým interiérem, ale ne tak zachovalým! Blahopřeju!-
Mr.Scully 11.11.2007 23:23
« Re: Re: Re: Re: Re: BMW
Ja jsem zase slysel, ze je lepsi mit silnejsi motor, protoze mu nemusis davat takovej zahul a dele ti vydrzi. A 3.0i je podle recenze ten nejspolehlivejsi :-)
Jinak dik za blahoprani... hlavne abych uz mel pristi tyden prezuto na zimni ;-) Nejvyssi cas.-
"anonym" [88.101.26.XXX] 12.11.2007 18:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW
Ja jsem zvyklý na diesely takže moc nevím jak je to s 3.0i. Jen jsem reagoval na toho týpka co řeší 330xd.. jinak tu svou 320d tady mám taky :-) já diesel nutně potřeboval, protože toho hodně najezdím a benzín bych neuživil, ale je mi jasné, že zážitek z jízdy je ještě o stupeň vyšší >:D aktuální spotřeba se pohybuje okolo 6-ti litrů, což mi vyhovuje, hlavně když plyn moc nelechtám :-)
-
-
MajoThePuk 12.11.2007 18:29
« Re: Re: Re: Re: Re: BMW
Jasne ja to berem ako som pisal nie je to pravidlom, ze kazdy diesel je na prd...ale nie je to ziadna slava. 2,0d je podareny a v E46funguje a 150ps musi nadmieru postacovat...prajem vela stastnych km :yes:
-
-
"-- skrytý --" 12.11.2007 19:05
« Re: Re: Re: Re: BMW
No další věcí je x-drive, který u bavoráků aspoň v té době nebyl tak vydařený.. Já velice doporučuju Subaru Legacy, kterým občas jezdím. Sice nejedeš BMW, ale řidičský zážitek je úžasný, čtyřkolka perfektní a v zimě určitě využiješ redukci. Já takto jel i tam, kde traktory zapadly :-) ale určitě chceš prémiové auto, tudíž sázím na Audi s quattrem, co mám táta a jejich systém náhonu všech kol je také vynikající! Doporočuju raději než BMW 3x Audi A4 quattro!-
"anonym" [85.207.0.XXX] 05.02.2008 12:08
« Re: Re: Re: Re: Re: BMW
Já moc Audi nevěřím. V práci jsme je měly a sraly se pěkně. Byli to A6 a A8 a to nové vozy auž po 20000,-km problémy s brzdami, automatem, elektrikou, atd. BMW podstatně spolehlivější vozy a co se týká nafty tak také. Vždyť u Audi zas musíš dělat rozvody a to u BMW 3.0 d ne. Když by to byl tak špatný motor, tak by asi nevyhrál onehdá svou kategorii světový motor roku. ;-) :-)-
MajoThePuk 05.02.2008 12:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW
Anketa je nieco ine...ja nehovorim, ze diesle od BMW su zle..ale ze ich naklady su neunosne a naozaj viem o com hovorim mam na starosti autopark, nieco som tam stale vyskytne, ale to nielen pri diesloch ale aj benzinoch. Pri audi nemam starosti s nicim, okrem toho ze pri cca100000 vymenim rozvody pripadne typicka porucha s vahami vzduchu..inak nic, jazdi to, quattro ma svoje caro a to ze su problemi s prevodovkou a tak..to skor zalezi od kusu, nie celoplosne..npr.audi co mam v parku su A4, S4, A6, A8, S8, Allroad a Q7 a az na Allroad kde na sluzobke urvali spodok ziadne problemi nie su len servisne prehliadky..vsetko su to modeli od 04 vyssie podotykam. BMW 530xd mi ukazalo spolahlivost zrovna vcera, ked ostalo stat na ceste s poruchou riadacej jednotky a muselo byt odtiahnute...v tej chvili bol aj superb dobry ako nahrada v pokracovani trasy
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 05.11.2007 20:48
Po čertech pěkné
10B jednoznačně. Vůz výborný, fotky kvalitní a recenze taky fajn. :yes: -
"anonym" [62.168.45.XXX] 06.11.2007 19:55
pojištění
Pánové, kloubouk dolů. Na BMW z těchto let se mi nejvíce líbí chromované ledvinky :-) Díval jsem se na 2001 320d, ale začínáte mě odrazovat.
Rád bych se zeptal, proč Tvoje volba padla na 330i a ne 320i. Kolik cca platíš za povinné? Obávám se, jak by takový motor- myšleno 330i chroustal takové popojíždění cca 15km denně. Přeji mnoho zdaru.-
"anonym" [81.201.60.XXX] 06.11.2007 20:57
« Re: pojištění
Vsak ja to auto mam hlavne do mesta, takze se niceho neboj >:D Pojisteni je samozrejme orisek. Prekecal jsem kamaradku, ktera prekecala kamarada a takhle nekolika slozitymi cestami jsem se dostal k maximalnim slevam u jedne nejmenovane kvalitni pojistovny. Povinne cca 6000, havarijni vcetne odcizeni, vandalismu a celniho skla dalsich asi 25000. Upozornuji, ze tohle je opravdu vyrazne nejlepsi nabidka, kterou jsem sehnal; bezne pojistovny nabizely ceny mezi 35000-45000 za allrisk.
Jinak trilitr me moc bavi. Pred chvili jsem se vracel domu a na semaforech se mnou chtel zavodit nejaky "vytuneny" vrak, odhadem asi dvoulitr z prvni poloviny 90. let (znacku jsem nepoznal). Celkem jsem si ho na dvojku povodil >:D Pak me teda triumfalne predjel, kdyz jsem asi po pulminute zpomalil na predpisovych padesat a zablikal na me - tezko rict, jestli si ted mysli, ze natrh zadek baworaku ;-)-
-
Mr.Scully 07.11.2007 23:22
« Re: Re: Re: pojištění
Je to asi i o spoluucasti (ja chtel nizsi, 5%) a o plneni. A jestli nejaka vyjde lip, tak se budu docela divit, protoze jsem to zkousel i pres ty ruzne maklerske spolecnosti, ktere maji obecne velmi priznive ceny a vychazelo to stejne radove o tisice draz.
-
-
-
-
"-- skrytý --" 07.11.2007 23:25
BMW
Mal som vela aut sicenie nove ani neako netuzimpo novom ale je to super auto a radost z jazdy.Mas ho pekne zachovale ale pozor davaj vie byt aj zakerne na mokru... :yes: :yes: :yes:-
Mr.Scully 08.11.2007 10:45
« Re: BMW
Vcera jsem si zkousel akceleraci na opustene rovne mokre silnici a kontrolka DSC se mohla zblaznit >:D Musim si auto poradne osahat, abych vedel, kde ma limity. Rozhodne neminim se nekde vysekat. Nicmene jsem slysel, ze DSC stabilizace toho zvladne hodne, clovek by pry musel jet hodne jako prase, aby ztratil kontrolu nad rizenim.-
"anonym" [85.70.180.XXX] 09.11.2007 16:50
« Re: Re: BMW
Zdar, ptal ses tu ne nějaké věci, já tohle auto 330i měl 3,5 roku výroba byla 2000, takže ti napíšu moje subjektivní hodnocení : olej 1litr/2-3 tis km, servis drahý , pokud jezdíš jako já (prase) měníš desticky a kotouče vpředu po 15tis. km,+ stabilizátoty 30tkm. o gumách nemluvim. praskaly mi plastové světlomety -cca 2t. kč, v servisu nevěděli co s tím. 2x mi odešlo řízení (jednou servopumpa za 15t., jednou celé 55tis., atd... V zimě kufru jsem v zimě vozil betonové bloky a bylo to v pohodě , ale bacha na sníh, stačí málo a sedíš na břichu. Když jsem jezdil jen soukromě, tak v pohodě, ale teď jezdím 60tis za rok a to už pak sakra prodražuje. Spotřeba 12,8 dlouhodobě, rekord moje žena 300km za 7,5l/100km, přes 15 nejdeš ani při 230km/h .I přes to, co jsem tu napsal ,znova uvažuju o koupi tohohle auta, protože to je srdeční záležitost a pokaždý když ho vidim, tak pláču, že je pryč. Prostě e46 s třílitrem, to je bomba. Pěkná recenze a přeju hodně štestí s opravama. Jirka-
Mr.Scully 10.11.2007 10:47
« Re: Re: Re: BMW
Dik za info :-) Myslim, ze olej je i o stylu jizdy, servis drahy opravdu je :-), desticky/kotouce vidim spis na 30 tisic, tzn. pro me tak tri roky, no a nic drazsiho snad neodejde. Mel jsi to snizeny? Mne prijde, ze to az tak nizko neni (mam sportovni podvozek -10 mm). O zatezi do kufru v pripade vyletu na hory urcite zauvazuju ;-) Ta spotreba taky tak nejak odpovida, mezi 8 a 15 litry, kombinovana muze byt kolem 10-11, ve meste kolem 13. A srdecni zalezitost to je urcite - krome motoru to totiz hlavne je krasny auto! :-!
-
-
-
-
"-- skrytý --" 08.11.2007 16:49
bmw je bmw
akurat o tomto aute sa mi dneska vnoci snivalo presne aj o 3litry.lenze d.ale aj tento benzin je skvely motor.auto je paradne.recenzia je dobra aj fotky su pekne.davam 10b.pozri sa na moj bawor x5.dakujem.prajem vel akrasnych zazitkov s bmw a nech sluzi :-! -
"-- skrytý --" 12.11.2007 17:07
KRASA
Asi máte hodně dobrý fotoaparát a hlavně úžasné a krásné auto :yes: :yes: :-) SUPER -
Hanss (MoDo Team) 12.11.2007 17:34
Dopřál sis
No dopřál sis pěknej kousek, tak věděl jsi do čeho deš, tak se nenech odradit od názorů na drahej provoz a servis! Takový auto nemá každej i když třeba tenhle ročník nebude už nejdražší, ale takový ty opatrný (jako třeba já) by se do toho nepustili, tak ať slouží a užívej si ho!!! :-) BTW: už si sehnal nějaký ty gumáky/zimáky?!? Zdravim a 10b. jasnejch. -
neregistrovaný: "Honza (honza.klimes@cenrum.cz)" [88.100.201.XXX] 12.11.2007 18:06
Cena ?
Ahoj, v uvodu pises, ze jsi ho sehnal kolem 200tis kč. Opravdu se ti to podarilo? Ja uz nejakou chvili koukam na stejny model a pod 300tis kč se malo co najde nebo je to "vrak". Mohl by jsi mi dat kontakt na lidi co ti ho z DE přivezli. díkes moc a hodně zábavy - už se nemůžu dočkat až ho budu mít taky. honza ; honza.klimes@centrum.cz-
Mr.Scully 12.11.2007 21:02
« Re: Cena ?
Ahoj, to je nedorozumeni, ja jsem puvodne chtel auto kolem 200 tisic Kc, ale to by nebylo BMW :-) BMW E46 je opravdu jina cenova relace, resp. za 250 tisic mozna sezenes socialniho diesela v dvoulitru, ale jinak bych rekl, ze 300 tisic je hranice pro prumernou 330d a 350 tisic je hranice pro dobrou 330i. Ja jsem tu svoji 330i mel prave za 350 tisic. Mas porad zajem o ten kontakt? Ja jen jestli te tech 350 tisic neodradilo :-)-
neregistrovaný: "honza (honza.klimes@centrum.cz)" [193.108.106.XXX] 13.11.2007 09:02
« Re: Re: Cena ?
tak to budu muset jeste chvili setrit, ach jo. :-( . Kdyz uz jsem si vybral autiko, tak zas na nej nemam. To je pech. Jestli te muzu poprosit o ten kontakt, abych vedel na koho se v budoucnu (az usetrim,nebo vyloupim banku) muzu s duverou obratit (neverim podvodnikum co dovazeji auta z EU). dik, mej se fajn, hodne km bez nehody. honza-
Mr.Scully 13.11.2007 10:34
« Re: Re: Re: Cena ?
Hele, radsi si nasetri na nejakeho mazla, nez aby ses unahlil a vzal neco za 250 tisic, ale hnusnyho. Ani nevis, jak dobra vybava ovlivni vzhled auta. Nez hnusny socialni BMW, to uz radsi vybavenou Mazdu nebo Hondu :-) Jinak ten clovek je M3Maniac na bmwklub.cz, kontakt 720675625 a rekni, ze jsem ho doporucil ja :-) Provizi nemam, ale dobry vztahy se musi udrzovat :-!-
"-- skrytý --" 13.11.2007 10:54
« Re: Re: Re: Re: Cena ?
Naprosto souhlasím, že je lepší si připlatit za kvalitku, ale chtěl bych jen hájit svýho sociálního diesela :-) já osobně nenávidím kožené potahy, a interiér mám černý vyzdobený vzorem šachovnice jak na palubní desce tak na sedadlech a hrozně se mi to líbí. Jen ten volant mě trošku mrzí, mám čtyřramený multifunkční. Nevypadá tak zle, ale šťastnější bych byl s m-volantem. Tři ramena a hlavně tlustší věněc, ale bez multifunkčního ani ránu >:D Nicméně já to koupil za 300000, ale nic moc extra výbava, ale špičkový stav!-
Mr.Scully 13.11.2007 12:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Cena ?
Hlavne uz to mas po faceliftu, takze to za 300 tisic byla hodne dobra koupe. Kuze je vec individualniho vkusu, podle me vypada nejlip, ale treba nekomu zase neprijde prakticka. S volantem souhlasim, ten ctyrramenny mi prijde vylozene osklivy.
Bohuzel 330i jsou po M3 nejdrazsi E46 vubec - hlavne tedy proto, ze jich v CR moc neni a taky maji o neco lepsi zakladni vybavu nez slabsi motory.-
neregistrovaný: "Honza (honza.klimes@cenrum.cz)" [88.100.201.XXX] 13.11.2007 15:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena ?
dik za kontakt a rady, už šetřím, ale jde to pomalu. Je mi jasne ze nema cenu koupit to nejlevnejsi co clovek potka, proto jsem rad za kontakt, protoze oni se v BMW vyznaji (doufam) a i by me urcite mohli neco doporucit - teda az nasetrim .měj se fajn HONZA -
"anonym" [89.24.35.XXX] 13.11.2007 22:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena ?
Mně dali do vínku automatickou klimatizace, business CD (který jsem si ještě upravil pro mp3 přehravač práce na několik měsíců..), tempomat, ASC, a další už méně důležitý věci.. Ale jsem spokojenej >:D
-
-
-
-
-
-
-
riderhenry 16.11.2007 18:59
taky o nem uvazuju....
Zdravím, vážně parádní kousek! Obzvlášť na "tolik" nejatých KM... Trochu si pohrávám s myšlenkou koupit 330, nejspíš kupéčko, které mě ještě víc okouzluje designem, nicméně mám strach z provozních nákladů - od servisu až po gumy. Jaké jsou servisní zhruba servisní intervaly apod.? Díky!-
Mr.Scully 16.11.2007 21:03
« Re: taky o nem uvazuju....
Servisní intervaly myslím 15000 km. Kupéčko je opravdu asi o chlup hezčí, i když já trval na sedanu, protože mi přijde praktičtější a líbí se mi úplně stejně :-) Snad jen bych doporučil stříbrnou barvu, která vypadá nádherně i zašpiněná ;-) Ale člověk si nemůže moc vybírat (tedy pokud nemá peněz nazbyt). A černý baworák svoje nesporné kouzlo má >:D Jinak díky za hodnocení.-
riderhenry 16.11.2007 21:22
« Re: Re: taky o nem uvazuju....
abych pravdu řekl, na svoje stávající auto nedám dopustit a neměnil bych, ALE ještě nevím jak se chová v zimě. Zatím mám letní pneu a auto je naprosto nepoužitelné! 8-s To je pro mě samozřejmě problém. A proto jsem se začal po očku dívat po nástupci, který by mě mohl vozit celý rok. No ale ještě musím počkat na zimní gumy, popř. pytle cementu nebo písku do kufru! ;-) Největší problém by byly náklady. E46 nejsou ani spolehlivé, ani nespolehlivé auta, což je poměrně riziko, když se podívám na ceny servisu BMW. :-( To jediné (společně ještě s povinným ručním a pneumatikami... ;-\ ) mě odrazuje... Ale když se člověk podívá na ten interiér, nebo ty šestiválce... No, uvidíme!-
Mr.Scully 16.11.2007 21:49
« Re: Re: Re: taky o nem uvazuju....
Jo, koukal jsem na tu tvoji mazdicku, moc pekna, ale typicky letni auto :-) Sveho casu jsem uvazoval nad koupi MX-3.
Spolehlivosti bych se u E46 az tak nebal, penize by mely lezt jen do spotrebnich veci (brzdy, filtry apod.), na motoru se skoro nema co pokazit. Jo, servis, to je problem. Chce to najit nejaky neautorizovany (v Plzni porad hledam). A povinny, to uz se v ty cene auta ztrati :-)
Btw. interier E46 se mi libi velmi, dokonce jeste vice nez u temer vsech ostatnich (i novejsich) baworaku. Sportovni a zaroven moderni.-
riderhenry 17.11.2007 12:49
« Re: Re: Re: Re: taky o nem uvazuju....
Diky! ;-) Právě se snažím zjistit do jaké míry se dá jezdit i v zimě. S topením ani se střechou není nejmenší problém, akorát to nemá ESP ani nic podobného, krom ABS, což ve spojení s motorem uprostřed, náhonem na zadek a rozložení hmotnosti 50:50 znamená nepojízdnost na sněhu...
I ze spotřebních věcí mám dost strach. MX-5 se právě i se silnějším motorem vejde do stejné pojistky jako se slabším, gumy jsou uzoučký a je to jedno z nejspolehlivějších aut vůbec, takže by to byl obrovskej skok, i když se to možná nezdá... Začnu zjišťovat o E46 ještě další věci, ať mám ucelenější obrázek! ;-)
Jinak můj sen je RX-8, která ma taky ůžasný interiér...
:-)-
Mr.Scully 17.11.2007 13:06
« Re: Re: Re: Re: Re: taky o nem uvazuju....
Jo, RX-8 je jedno z mala aut, ktere by mi rozhodne nevadilo mit v garazi :-)
Toho skoku bych se moc neobaval. Ja ocekaval buhvi co, ale oproti sve predchozi 115-konove predokolce vidim hlavni rozdil v tom, kdyz se zarazenou dvojkou nebo trojkou slapnu na plyn :-) Jinak auto se chova velmi dobre. Uvidime dneska na dalnici :-)-
riderhenry 17.11.2007 15:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: taky o nem uvazuju....
Mě se docela i líbí cena, za kterou můžu auto kopit, obzvlášť v Německu. A s dovozem z Německa mám již jednu dobrou zkušenost, tak proč ji nerozšířit! ;-) A jak se auto chová na sněhu? Přecejenom je to taky zadokolka...
-
-
-
-
-
-
-
Mr.Scully 18.11.2007 10:21
Tak a hodnoceni je v ***
Staci na to dva * se Skodovkou a pracne budovane hodnoceni je v haji :'-( Jeste ke vsemu maji oba podle vzhledu totozne auto a hodnoceni poslali ve stejnou dobu, takze mam podezreni, ze je to jedna a ta sama osoba. Nebo dva, kteri byli domluveni. Fakt nektery lidi nechapu.-
"-- skrytý --" 18.11.2007 10:39
« Re: Tak a hodnoceni je v ***
Já to vidím taky tak, úplně stejně obodovali R Megane sprot, tommyho cupru jenom jeden z nich a asi nemá smysl se dívat po dalších autech. Někdo je už ale prokouk a poslal dolů. Přotim hlavně ta origo edice 100 klidně v top ten mohla zůstat - pškné auto, úpravy atd... -
-
"-- skrytý --" 18.11.2007 10:49
« Re: Re: Tak a hodnoceni je v ***
Tak mě nebodovali :-(
ale dívám se že spiderman11 mi zvedl z 3 nebo 4 ( nevím kolik mi dal ) na 5 :-) S celkovou to ale nic neudělalo...-
David Silver 18.11.2007 10:52
« Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v ***
možná to berou dle hodnocení... ;-\ a kdoví jestli ne jenom upravenejm...
-
PeT-a (RSKa) 18.11.2007 10:57
« Re: Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v ***
Ale zase XJ musí být rád!!Pořád apeluje za to že jsou moc vysoké známky >:D >:D -
"-- skrytý --" 18.11.2007 10:57
« Re: Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v ***
Tak já myslím že je to jasný, prostě shodily auta z top ten aby tam byli oni, jenže na tomhle serveru škodovka nemá šanci být tak vysoko, vždy se najde někdo kdo srazí koncern VW dolů...-
David Silver 18.11.2007 11:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v ***
jj přesně tak, ale tyto dvá si zasloužejí aby je někdo schodil dolu. zásluhu na tom má to jejich hodnocení.-
PeT-a (RSKa) 18.11.2007 11:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v ***
Jn ale uvidíme jak to všechno zamíchá nový systém hodnocení (jestli teda bude >:D )....-
David Silver 18.11.2007 11:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v ***
no bude prý :-( na jednu stranu dobře na druhou špatně...tomi říká že ještě někteří lidé mají u mě menší dloužek >:D
-
-
-
"-- skrytý --" 18.11.2007 11:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v ***
Přitom u VW sice staví auta na stejné platformě ale každá značka zvlášť a trochu jinak... Copak je nějaká podobnost mezi Leonem a Golfem? Popř. mezi Š. Fabia, VW Polo nebo Seatem Ibizou? Podívejte se na Citroen C4 a Ford Focus 2, jenom tam daly jiný světla, stejný případ je C5 a R Laguna u novýho Mondea si nejsem jist jestli je to taky jejich bratříček a takhle bychom mohli pokračovat dál. Tohle je teprve hnus, nebo chcete aby po silnicích jezdil jenom jeden typ auta s jiným logem a nápisem na zádi?-
David Silver 18.11.2007 11:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v ***
no já v těch autech podobnost nevidí, ;-\-
"-- skrytý --" 18.11.2007 11:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v ***
Ty nevidíš podobnost v C4 a Focus 2? To si děláš srandu? Stáhni si jejich fota z profilu a uvidíš... No a nová C5 a Laguna? To je stejný hnus s prominutím. Zrovna Laguna je teda úžasná. Stará byla krasavice ale tohle????
-
"-- skrytý --" 18.11.2007 11:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v ***
Dal sem pod moje auto fotky tak na to mrkni...-
David Silver 18.11.2007 11:19
« Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v ***
i z tohoto pohledu se mi tam víc hodí starej focus-
"-- skrytý --" 18.11.2007 11:25
« Re: Re: Re: Re: Tak a hodnoceni je v ***
Tak vydž, hledám tu lagunu a spol...
Tak ty auta nejsou naprosto stejný ale je to tak. Naprosto to ale platí na Peugeot 107 a další malý bratříčky z Kolína... Tuším že Toyota Aygo atd...
-
-
-
-
-
-
-
Mr.Scully 18.11.2007 11:20
Tak klid zbrani
S jednou Oktavkou RS jsme uzavreli mir... vzdyt jsou to zabomysi valky, hadat se tu o body. Ja osobne to resim tak, ze hodnotim pouze kladne a to pouze ty auta, ktera se mi libi. Spatne hodnoceni nedavam (teda poprve to bylo v tomhle pripade jako oplata neferovemu hodnoceni). -
"-- skrytý --" 21.11.2007 13:17
Jak jsem rekl
tak se mi tohle auto moc nelibi, fotky memu oku take nelahodi, ale recenze je hezka. Nicmene hodne stastnych chvil. :yes:-
-
"-- skrytý --" 21.11.2007 17:30
« Re: Jak jsem rekl
boduju tak, jak se mi auto libi, tvoje se mi nelibi, tak mu nebudu davat desitku, jestli s tim mas problem, tak zacni chodit do fitka, do solarka a nafot se u tveho auto, udelej si profil na libimseti a tam zcelajiste budes mit desitky. je snad pravidlo, ze ti musim davat desitku (devitku,osmicku) kdyz mas ,,lepsi" znacku nez ostatni tady? Jezis, nebud trapnej vazne.-
Mr.Scully 21.11.2007 20:15
« Re: Re: Jak jsem rekl
Ne, ale pak mi unika princip hodnoceni aut, protoze i blba orezla skodovka z roku nula ma prumer kolem osmi bodu. A ano, priznavam, pokud tady jsou Top zebricky, tak je sleduju (kdyby nebyly, tak je pokoj :-) Pokud z nej vypadnu jen kvuli jednomu cloveku, tak je to proste trochu skoda. Tot vse. Veset se kvuli tomu nebudu a davat ti spatnou znamku taky ne.-
"-- skrytý --" 21.11.2007 21:10
« Re: Re: Re: Jak jsem rekl
Tobe ze unika princip hodnoceni? Prosim te...Spatnou znamku mi klidne dej, jestli se ti moje auto nelibi, je to tva vec, rozhodne nebudu brecet, ze si mi dal sedmicku >:D
k tomu hodnoceni, to tady davno ztratilo smysl, kdyz kazdy jako ty da kazdemu desitku a pak se divi, kdyz nekdo jako ja, da nekomu horsi znamku..
-
-
-
-
-
neregistrovaný: "Dr. Hannibal Lecter" [88.146.176.XXX] 21.11.2007 18:39
otázka
sleduju fotky, něco se mi nezdá: proč je to auto vždycky mnohem ostřejší než okolí? Dívám se dál, kolem auta je vždy vidět černá barva, která dává fotkám nepřirozenost. Navzdory tomu některé fotografie vypadají normálně, kvalitně. Prosím o racionální, podložitelné vysvětlení. Slovo FAKE mi v tuto chvíli přijde přehnané, ale jsem si téměř jist, že auto nestálo na místě, na kterém se objevuje na fotkách-
Mr.Scully 21.11.2007 20:17
« Re: otázka
Ne, vsechny ty fotky bez vyjimky jsou prave, jenom auto je na vetsine jeste umele doostreno na pocitaci (zrcadlovku pro snizeni hloubky ostrosti nemam, no). Kdybych chtel auto zasadit do jineho prostredi, tak si vyberu nejake hezci nez hnusnou zastavku autobusu >:D
-
-
neregistrovaný: "hah" [89.24.4.XXX] 21.11.2007 19:06
hah
Tak nechci aby jsi se urazil ale nechápu.Máš sice BMW ale v těchto modelech už jezdí každý Ukrajinec,co si budeme nalhávat.Proto nechápu,že se mužeš zbláznit když ti někdo dá osmičku apod.Chováš se jako by jsi tady prezentoval Bentley Continental,přitom...no nic.Tak se nezlob,ale je to tak.Jinak to vypadá velmi hezky,ale snad se ti brzy nevysype.Hodně zdaru.-
Mr.Scully 21.11.2007 20:22
« Re: hah
Ale tak vis co, ja spis porovnavam s ostatnimi. Pokud celkove hodnoceni vede Subaru Impreza, tak proste zaslouzene a klobouk dolu pred takovym spickovym autem. Ale pokud ma lepsi hodnoceni auto, ktere sice moc nejede, ale je pocmarane napisama a vytunene, tak pak to podle me nepatri na auto.cz, ale spis na nejaky tuning.cz. A kdyz me nejhorsi znamky daji 2x Oktavky a jedna 85 kW Audina, tak se proste trochu divim. Ale zily mi to netrha :-!
Je to holt otazka, podle jakych ukazatelu hodnotime. Jestli podle auta jako takoveho nebo podle vytuneni? Nemuzu za to, ze BMW E46 tunit nejde (resp. je to vesmes ke skode veci, pokud to tedy neni nejaky spickovy AC Schnitzer tuning). Ze maji BMW dejme tomu 4 z prvnich 10 mist, to urcite neni nahoda ;-)-
neregistrovaný: "hah" [89.24.5.XXX] 21.11.2007 20:41
« Re: hah
Uznávám,že BMW je nejlepší značka mezi "normálními" auty,ale přece jenom každý má svuj názor a každému nemusí sedět.No ale co se týče té Octavie WRC tak taky mi uniká smysl toho,že skoro vede.Je to obyčejná úřednická škodovka počmáraná nápisy.Kdežto takové Audi RS4,BMW 645 a hlavně Mercedes CLS 63 AMG upadli do zapomění mezi různé Fiaty.-
Mr.Scully 21.11.2007 20:45
« Re: Re: hah
Presne tak. To zminovane BMW 645 by si bezpochyby zaslouzilo byt prede mnou, nechapu, proc je tak dole. Spis tady vladnou klany, ze priznivci nejake znacky casto hodnoti kladne tu svoji a negativne ty ostatni, ale to neni divu. Taky bych nejradsi jen rozdaval desitky bawum >:D-
"-- skrytý --" 21.11.2007 21:29
« Re: hah
jj taky souhlasim.Vede to tu Impreza WRX a Octavia WRC - už sem někde psal že když to tu někdo otevře poprvý a uvidí tohle,tak si bude myslet že to jsou stránky nějakýho závodu do vrchu... >:D Ale běda si na Octavii RS otevřít hubu,to tě pak všichni ty patrioti ukamenujou...je to český guru... :-)
-
-
-
"-- skrytý --" 21.11.2007 21:05
« Re: Re: hah
ty si vazne ubozak >:D Impreza? pro me? Hnus, to radsi tebe na prvnim ;) ja hodnotim auta, tak jak se MNE libeji! MNE, vis co to znamena? ze mi je jedno, jestli ti vytunena skodovka dala jednicku dvojku sestnacku! je mi to jedno, tvoje auto se mi proste nelibi a kdyz uz je rec o nakem top zebricku, tak ho tam proste nechci.
add 85 kW, promin, priste (az mi bude 28) si koupím za dveste 000, ojetej trilitr, aby si to pak mohl brat treba jako objektivni hodnoceni.
Jo, a nebrec tady, prosim Te, ze vytuneny auta maji lepsi hodnoceni nez ty. Co treba ten seat? ten renault? proc nepicujes do nich? Jo aha, oni ti vlastne dali desitku, tak to jo.
-
-
-
neregistrovaný: "hah" [89.24.5.XXX] 21.11.2007 21:16
obvious
Sice se mi zpočátku nelíbilo trochu dětinské reagování na známky tady kolegy,ale koukám že ty jsi mnohem závažnější případ.Zcela jasně jsem pochopil,co jsi myslel tou myšlenkou "až mi bude 28,koupim si ojetej třílitr za dvěstě"... :-| Já to tady občas sleduju už od počátku tohoto serveru a zrovna tebe si pamatuji,jak jsi u Blackburna psal,že ti tu tvojí A3 koupili rodiče.Takže by jsi si měl uvědomit,že ta narážka na ojetinu za dvěstě(což je mimochodem nesmysl) je v případě někoho kdo je závislý na živení od rodičů trochu úlet.Chce to trochu pokory a rozumu.Radši bež napsat Ježíškovi.-
"-- skrytý --" 21.11.2007 23:30
« Re: obvious
Trilitr sem si tipnul, nevim, jaky ma objem a byla to reakce na to, ze mu sedmicku dala 85 kW audina, dveste, sem si tipnul napul, pze to ma napsany skoro jako prvni vetu v recenzi. Mimo to, ta audina je taky ojeta. Ano, jsem zavisly na rodicich, ale to se uz dostavame nekam dal, nenapsal sem sem prispevek kvuli tomu, jestli mne koupili auto rodice a on si na nej vydelal sam nebo naopak.
a ted se dostavam k tem emocim, ano, emoce to byly, protoze tohle uz neni otom, kdo jaky ma auto a komu se jaky auto libi, at mas cokoliv tak stejnak od kazdyho dostanes desitku, k tomu ten tvuj !emotivni! prispevek na ,,vytuneny" oktavky to dorazil.
- hah - zcela jasne si to nepochopil, tak jak jsem to chapal a nadale chapu ja.-
Chaotik 23.11.2007 11:43
« Re: Re: obvious
Prosimtě podívej se na nějaký bazarový servery a zjistíš, že 5 let starý 330i / Ci stojí stejně jak tvoje o tři roky novější audina. A jinak když ti to rodiče koupili tak to chápu, darovanému koni na zuby nehleď. Ale 1.6 je prostě slabý srdce na to, jak se A3 tváří. Ale já mám taky auto od našich, s motorem moc spokojenej nejsem, ale když mi to dali, tak si samozřejmě stěžovat nebudu (navíc budu za půl roku měnit).-
"-- skrytý --" 23.11.2007 12:36
« Re: Re: Re: obvious
auto MI nekoupili nasi, auto sme si koupili MY. 115 koní mi staci, nepotrebuju se s nikym honit a kdyz chci, tak to taky dobre jede. Mne je jedno, kolik stoji pet let stary bmw a kolik stoji tri roky moje audina. a jen tak btw, otevrel sem prvni bazarserver a nasel sem 330i 2001 za 349..takze stejne nestoji ;)-
Chaotik 23.11.2007 13:55
« Re: Re: Re: Re: obvious
To bylo přirovnání střelený od boku. Jinak tohle auto z 2002 se opravdu prodává za stejný peníze jako a3 z r. 2005. Jinak samozřejmě menší auta ztrácí hodnotu pomaleji než velký. A taky záleží dost na stavu auta... No to je fuk, jde o to, že ses netrefil - tohle auto je o něčem jiným než o "ojetým třílitru", to by si rovnou mohl koupit pontiaca nebo nějakou americkou mrdu, kde je objem ještě dvakrát vyšší. Tady jde o to, že to je báječný auto a jestlis nikdy v něčem takovým nejel, tak bys to měl zvážit, abys viděl co je dobrý. Na normální ježdění ti taky stačí astra a nemusíš mít a3 za dvojnásobnou cenu.-
Mr.Scully 23.11.2007 14:25
« Re: Re: Re: Re: Re: obvious
2002 uz je facelift a tam je u pekneho kousku cena vyrazne vys nez zminenych 350 tisic (coz je zhruba hodnota tehle 330i). Takze to Audi bude urcite drazsi. Nicmene svezeni v tomhle je samozrejme o necem jinem. Ty kone pod kapotou proste udelaji svoje :-! Moje predchozi podauto melo 113 koni, takze priblizne srovnani mam.-
"anonym" [62.77.100.XXX] 23.11.2007 14:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: obvious
Ja vim, jakyto je svezeni, jel sem, i ridil sem jeste lepsi auta nez je ten bavorak, 115 koni je linych, avsak podle toho na co si zvyklej, jestli presedlas z nakyho fordu na tohle, tak ti to bude pripadat ryhcly, jestli slezes z trojkovyho bava, tak to bude zase pomaly.-
Mr.Scully 23.11.2007 15:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obvious
Jo, pred par lety mi 115 koni stacilo, holt clovek chce pak uz porad jen neco lepsiho. Nedovedu si predstavit, ze po trilitru si koupim treba 1.4ku (teda pokud to nebude nejaky nabuseny Wankel :-)
Jinak mam dojem, ze muzeme uzavrit mir - myslim, ze ani jeden z nas neni idiot :-) Ja jsem reagoval zbytecne ukrivdene ohledne nizkeho hodnoceni (ale uz jsme se hadali u tech Oktavek RS, kde ty nizke znamky byly podle me umyslne) a tvoje reakce taky nebyly zrovna stoicke... kaslem na to, vzdyt jde fakt o houby.-
"-- skrytý --" 23.11.2007 20:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obvious
no jasny, ja kdyz jedu v tatovo audine, a pak sednu do tyhle, tak je to taky o necem jinym, ale vis jak, je mi dvacet, zivot mam pred sebou, nechci delat blbosti, nastavim si tempomat na stovku a v klidu si jedu s hudbou. A ono i to silnejsi auto svadi k rychlejsi jizde a kdyz vidim dneska ty blbecky na silnici, tak k cemu by to stejnak bylo.
ok, :)-
Chaotik 24.11.2007 07:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obvious
No já začínal na corse s brutálním tříválcem 1.0i alias peklo na zemi:-). Zrychlení 0-100 občas, maximálka tak 140:-). Ale na začátek dobrý. Brácha měl tigru, tak s tou sem se celkem vyřádil, překračoval nechutně předpisy (když se ohlídnu tak bych si nafackoval), ale naštěstí sem to přežil a nikoho sem nezabil ani nezranil. Teď mám mondeo rok a tak nějak mě to neláká. Zaprvý, že sem dospěl, zadruhý ta nafta mě prostě moc nehecuje. Občas když se naskytne nějaká příležitost, tak si v noci dám nějakou trasu celkem rychle, ale prostě nafta na to není a celkově s ní není sranda:-).-
"-- skrytý --" 24.11.2007 09:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obvious
Ja sem zacinal na Focusu 2,0 benzin a pak Fusion 1,4 . Pak sme vymenili focuse za a6ku a fusiona za a3ku. Mne i ta tatovo nafta vydrazdi :-)
Jak sem ale rikal, dneska kdyz se predjizdi na dalnici zprava pri 150, predjizdi se pri dvojty plny nema cenu spechat, nechci byt jako prvni prispevek ve vecernich zpravach.-
Chaotik 27.11.2007 09:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obvious
Chápu. Jako já taky využiju nějak víc výkon auta tak v 2% celkovýho nájezdu. Ale ty 2% mi za to stojí takovým způsobem, že za auto klidně utratím dost peněz. Jinak bych si koupil brutálního dravce fabia htp a křižoval bych český routy:-).
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"anonym" [84.42.172.XXX] 11.12.2007 21:37
330i
Ahoj zname se z fora tak jsem Tu pro Tvou podporu.Tohle auto neni jen o 231ps.Je tak krasne vyvazeny za jedu pomalu po rovinkach a v zatackach pridavam.Jde o to jak to auto perfektne pracuje s ridicem.Zazil jsem hodne aut ale nic mi nepripominalo tolik co bmw motorku!Vsechno je krasne sehrany a predimenzovany-rizeni,brzdy,50:50 vaha.Mimochodem mam taky 330i ale coupe a kdyz jedu zatacky je to neco podobnyho jako kdybych mel roztazeny ruce od rohu k rohu predniho narazniku.V zatackach je silene rychle a kdyz uz se dostanete do smyku ustreli predek pak zadek a pak se jde ven vsema ctyrma ale ne nejak brutalne proste se to da krasne vykontrovat(bez DSC).Na takovehle auta se nemuze chytat ani jeden koncern.Chapu Subaru Porsche.Uz to tady nechci rozpoutavat:)ale asi to obodovani je tim jakej jsme narod lidi vyblaznenych do koncernu a nafte v kombiku...Diablo330Ci cau-
"-- skrytý --" 22.12.2007 22:50
« Re: 330i
S tym plne suhlasim. 330i alebo 330ci(ktore som mal) je super auto, na super podvozku. V zakrutach je fakt velmi velmi VELMI dobre a maloktore auto za nim stiha ;-) na M3 si musim davat trochu bacha na zadok, aby som ho neutrhol a nevyletel, ale 330i je dobre aj vdaka tomu, ze samosvor narozdiel od M nema a robi to z neho fakt auto na kazdodenne jazdenie, ktore sa v momente zmeni na rychly sportak ;-) :yes:
Davam 10 BODOV !!!-
Mr.Scully 23.12.2007 00:47
« Re: Re: 330i
Dik a koukam, ze mas taky dobry vkus ;-) Ale musim rict, ze z tvych aut bych si radsi vybral to krasne modre 330ci nez tu starsi M3. Asi je to rouhani, ale mne se ta predchozi generace trojek proste moc nelibila, jakkoliv paradne urcite jezdi. Takze jsem ti dal 10b "jen" za topasblau 330i >:D
-
-
-
"anonym" [78.98.123.XXX] 22.12.2007 20:57
fotky
su super prosim ta v akom programe si ich robil hlavne tu 1 s rozmazanim pozadim.dakujem -
riderhenry 23.10.2008 20:54
330i je srdcovka
no jo, E46 330i je pro me srdcovka. Obzvlast v cerne barve a v interieru bez dreva... :-) Byt to jeste stylovejsi kupe, tak je to uplne dokonaly! :yes: Krasa, idealni vyber barvy, motoru, interieru... At slouzi! ;-) -
"-- skrytý --" 30.10.2008 22:37
zimní kola
Ahoj, mám teď nově podobný kousek, akorát v kombíku :-) . Z praktického hlediska by se mi na něj hodily zimní 16" kola. všude ale čtu, že to nejde. Máte někdo zkušenost?
Mimochodem, ta recenze je naprosto přesná, mám stejnou zkušenost - po 4 měsících a 10 000km u mně vládne naprostá spokojenost -
Vaflička 19.12.2008 10:30
FANTAZIE!!
Ahoj, musím ti říct, že máš naprosto do puntíku grandiózní báwo!! Navíc tu recenzi je doslova radost číst, prostě kdybych tu měl auto, dal bych ti tak 12 bodů kdybych mohl :-) fakt BEST. Bude mi dvacet a o tom, že bych sem umístil recenzi na naše stávající rodinné auto, jsem zatím neuvažoval, ale možná to udělám...bude to hodně humorná recenze >:D Jedná se totiž o fáčko... >:D >:D Ale abych nepsal do větru a mimo téma... Nejlepší na tom je, že jsme teď naprosto nečekaně zdědili moc pěkné penízky po tetce, a tak se bude kupovat 'nová' kárka samozřejmě (jinak jsme naprosto standardní, ani ne bohatá ani ne chudá rodina, btw hypotéka na náš barák na 15 let atd....), takže je to jak malej splněnej sen pro nás všechny... A teď už k tématu. Já jsem dost sportovně založený řidič..kdybyste viděli, jak se to fáčko musí točit, aby to nějak 'jelo' >:D ale zato je naprosto nesmrtelné, od roku 1994 nás nikde nenechalo a žádná porucha, jen běžné výměny, najeto nemá ani 90t km a vypadá fakt na svůj věk skvěle, skoro po celou dobu býval pod pergolou takže lak nádherný atd...prostě takové rodinné pozlátko, těžko se s ním bude loučit... >:D No sportovní řidič, takže samozřejmě jasná volba BMW co jiného??? Kamarád má kábro z roku 89 s dvoulitrem 6-ti válcem a ještě v nádherném tuningu jako nové přes svého kamaráda....NO, svezl mě v tom a jen mě to utvrdilo pro BMW!!!! Neměl jsem slov, absolutně dokonalé. Takže teď pořád brousím po netu a hledám nějakého bavoráckého miláčka pochopitelně. Chtěl bych 3 nebo 5 řadu ale hlavně minimálně s 2.0 6-válem protože do báwa 4-válec ?? NEVER!!!! Pro mě by to bylo něco podobného jako dát do Trabíka nějaký americký šestilitr V8 například >:D Prostě zvěrstvo totální. Máma říká koupit auto max. do 250 tis., ale myslím, že trochu víc by se ještě přemluvilo, možnosti jsou.... Ovšem je tady jiný problém :'-( Máma žije na jiné planetě, co se týče aut!!!!!!!!!!!! Nic neví, absolutně mimo! Chtěla by nové auto úplně, a to já jsem tvrdě proti. Posledně licitovala, jaký je Renault Clio III generace nádherný sporťáček.... Jako nic proti Renaultu nemám, táta má druhým rokem Thalii novou a jede se s tím krásně (proti fávu samozřejmě... >:D ) Ale prostě stejně z toho cítím ten francouzský styl a nechci žádného Renaulta (no strejda má teď úplně novou Lagunu v kombíku + dvoulitr 4-válec a plná palba z Německa, no jel jsem v tom kousíček a stačilo mi, nejlepší jízda mého života, tohle by byl asi jediný Renault, kterému bych se nebránil zas tak moc, báwo rulezz na tom se nic nezmění!!!!) Když jedeme Thalií, já řídím a říkám tátovi, co je to gumové řazení atd. >:D A on ani nedokáže pochopit, co to znamená....jen pořád říká, jak se mu v tom supr jezdí. :-) Teď zpátky....licituju mámě o BMW všemožnými způsoby, dost se mi jí už podařilo zpracovat jednoho večera, ale prostě stále říká, že BMW NE, a to mě neustále vytáčí!!! Furt ty její argumenty typu, že je to moc STARÉ!!!!! (neví, že drtivá většina bavoráků s věkem naopak zraje a bude kecat!!!) Pak, že to bude moc žrát, drahý servis + díly + celkový provoz, drahá pojistka atd a hlavně že NEMUSÍME mít BMW...... TO MĚ VŽDYCKY NEJVÍC VYTOČÍ 8-s No co jí na tohleto má člověk už říct, žije v jiném světě! Táta do mě hustí v podstatě to samé.... ;-\ Ty peníze po tetě budou někdy v půlce ledna, tak ještě mám čas, ale stejně mě to prostě štve už z principu. Naprosto krásně můžeme mít auto za čtvrt mega i víc a ona to bude takhle mrvit, doufám, že chápete o co mi jde.... Nedokážu se s tím skoro smířit, že auto s velkým A, prostě BMW, nebude.... :-O Musím jí prostě něčím přesvědčit, říkal jsem si kdyby ho viděla na vlastní bulvy nebo měla příležitost ho dokonce řídit, myslím, že by měla rapidně jiný názor!!! Na netu jsem už našel hordy nááááááádherných trojek i pětek přesně podle mých požadavků (taky preferuju plnou palbu však znáte...) , no a ve chvíli, kdy jsem se skoro smířil s tím, že bávo nebude (tu větu nemůžu prostě slyšet!!!!), jsem začal hledat i na jiných frontách a zaujala mě Mazda.. Taková trojka nebo šestka s dvoulitrem no to se dají najít fantastický kousky a já už pár našel....pěěěěěkný moc. Ale prostě kam se to hrabe na BMW! Co já už toho o BMW přečetl na podobných stránkách jako je moje.auto atd. přímo od majitelů, co já toho slyšel od toho kámoše, co má to kábro a přímo v tom světě se pohybuje....je to prostě děs, člověk je informovanej a máma všechno zablokuje a nejhorší na tom je, že informovaná NENÍ!! btw úplně... kdybyste se chtěli podívat na to kábro..NÁDHERA...tak malituneri cz a prezentuje ho tam jako Black Baby a to naprosto dokonale sedí >:D No tak asi vidíte, že moc rád píšu, já to vím... >:D Budu rád za každou radu.... Jsem z toho jelen, jak tu mámu přetavit, aby taky chtěla BMW >:D >:D Je to tady fakt super, bomba auto, bomba recenze, bomba diskuze, báječný... :-) Tak se zatím loučím pánové..... >:D PS: Gratuluju pokud jste dočetli až sem, já vím, že jsem děsnej pisálek...... >:D mějte se všichni moc fajn, zatím.. ;-) -
"-- skrytý --" 30.06.2010 13:25
všechan čest
všechna čest chlape ... ten Baworák je nádherný .. potěšil jsi mě tím že nehodláš do vzhledu zasahovat. Hodně lidí když se dostane k takovému autu má stále potřebu tunit, dát tam půlmetrové křídlo a nálepku extréme .. je dobře že auto vypadá tak jak vypadá, a že vypadá krásně .. ta kůže vevnitř, ten interiér paráda ... o čem baych přemýšlel je M-Packetový přední nárazník, by z toho udělal ještě větší žihadlo bez toho aby si lidi mysleli že to je "tjůning khár"