Volkswagen Golf (2013)
1.1.2014Těžké popisovat etalon nižší střední třídy, Auto roku, Světové auto roku a nevím co vše :-). Je to až moc dlouhé, vypsaná funkčnost všeho polopaticky.…
Volkswagen Golf (RichtrJan)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
SCHROJF 03.01.14 09:06
« Re: Re: 4MOTION
Trosku nechapem tvoj prispevok,a neustalu averziu voci VW,a uz vobec vetu...Někdo by se mohl smát i tobě...a hlavne to,ze sam uvadzas medzi NAJ...horsimi prave korejcov ;-) P.S.1 a uz nam konecne ukaz na com jazdis ty,ked si taky odbornik... :no:
P.S.2 [odkaz]
A tvoji korejci(s novymi modelmi) sa zial ledva ledva chytaju na GOLF Mk6...a aspon sa priblizit k Mk7 je ich "zbozne prianie"!!!Tak az v buducej generacii...mozno ;-) -
Toky1 01.01.14 11:30
« golfik
5 rychlostna prevodovka je lepsia do mesta, kde netreba potom tolko radit, ale zas naftovy motor urcite mimo mesto. Moj nazor. Golfik sa mi paci, dost som nad nim dumal aj ja, ale tsi ma zatial spolahlivostou nepresvedcili a kedze jazdim vecsinou po meste, tak naftu nie.
Nech sluzi! -
peterle 10.06.14 10:37
« Re: Re: Re: golfik
Zájdi na fórum VW a presvedčíš sa že nič nie je zveličené. Nejde o to že by sa reťaz priamo roztrhla to sú len extrémne prípady ale o to že sa tie reťaze musia meniť po 20 tis niektorým opakovane. Problémy sú aj s nastavovačom ventilov. Prvá generácia TSI je skrátka nevydarená.
Nie je to hystéria je to fakt. -
Nerez 01.02.14 15:22
« Zploštělý volant
V tomhle osobně výhodu nevidím, spíše naopak. V běžném autě je to jen designový prvek než nějaká funkční záležitost. Nenašel jsem jedinou výhodu tohoto řešení. Při přehmatávání mi ten spodek vadil.
Ani Mitsubishi EVO a Subaru Impreza STI zploštělý volant nemají, protože je to zbytečné. Vem si, že ani rallyové speciály WRC nemají plochej spodek volantu. Možná to ani není žádoucí a proto se drží obyčejného kruhu.
V autě s běžnou kastlí je totiž tolik místa, že zplošťovat není třeba.
Jiná věc jsou ty okruhové placky nebo formule, tam se to hodí, protože volant mají skoro na stehnech a tam ta úspora místa má své opodstatnění. Navíc jejich řízení je tak strmé, že prakticky nepřehmatávají.
Ale pokud ti vyhovuje, ok ;-) Osobně jsem si taky udělal radost tím TOP volantem, který se do mého auta nabízel a je to opravdu Amerika :-! -
white label 06.01.14 00:26
« Re: Hraniční Golf
ORS je skvěle vybavená, celkově vzato lépe než Golf v Highlinu, ten si může u nás nechat zdát nejen třeba o bixenonech v ceně, ale taky třeba o el. zavírání pátých dveří bez příplatku. Jediné co chybí ORS v možné příplatkové výbavě je adaptivní podvozek (DCC), ale o tom už jsem tu psal... -
Ronault. 05.01.14 21:40
« Re: Re: Re: Hraniční Golf
No ona ta Octavia RS i bez nějaké nadstandartní výbavy není žádný holobyt. Stálo by za to to přesněji porovnat, co to má oproti Golfu highline a co ne, na to by se nám hodilt chodící konfigurátor koncernu VW white label >:D
Výkonu není nikdy dost, právě při těch nájezdech na dálnici, při řazení do levého pruhu, při předjíždění, tam každý kW navíc je požehnání... u malého auta do města beru... u toho většího... je to návykové a pořád chce člověk více a více >:-[]
Já teda pochopil, že do 1,6 TDI jsi šel hlavně kvůli obavy z TSI, že je neodzkoušená, ne kvůli spotřebě... ono taky záleží kolik najedeš a jak dlouho auto mít budeš ;-)
Jak říkám, záleží na gustu, já bych třeba za 77kW v nižší střední 550t nedal, ale já mám zase jiné preference než ty... a vo tom to je, proto se vyrábí tolik různých aut >:-[] :yes: -
McGyver2 05.01.14 21:17
« Re: Re: Hraniční Golf
Rodina si těžko koupí OIII RS nebo GTD. Cena s příplatky už jde vysoko, to už by byl lepší třeba Superb v základu nebo Tiguan. Osobně si myslím na co takový výkon do Čech. Stejně po dálnici se jezdí +- 150 a mít pod pravou nohou brutální výkon při nájezdu na dálnici z 80 na 150, ve městě když nejste první, tak 50 by to dalo i na jedničku a pak nic. Normální průměrná spotřeba asi nebude 4,5l ( asi by člověka lákal ten výkon). Proto jsem koupil Fabii se základním motorem do města, ale připlatil za výbavu. ;-)