Diskuse

Škoda Octavia (2008)

13.8.2012

Škoda Octavia, masově vyráběná, vyrobeno přes 1 600 000 kusů, bla bla bla… Za prvé bych chtěl říct, je mi 20 let a tohle je má třetí Octávie druhé…

 

Škoda Octavia (MartinKotas)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto hand

    hand 13.08.2012  13:39

    Ochcavka

    jo jo ochcavka neni spatne , auto, dobry kompromis, akorat ta spolehlivost no nevim zase, a to rizeni je pekne tupy furt, ale furt lepsi jako u O, I, good recenze, ale co je toto zaseza nazor?:D 8-s "můžete si koupit BMW nebo AUDI a tím získáváme obdiv (částečně i respekt) druhých" jako respekt koho, kdyz v tom po Ostrave jezdi Armenci a cikani?v A6 A8 z roku 2006; to je vazne k smichu, nebo to bylo jako ironie?.) nepochopil jsem, nekdo , obdiv u koho jako u 15 letych **** ze stodolni?:) jinak good
    • 00 Reagovat !

      foto MartinKotas

      MartinKotas 13.08.2012  13:59

      « Re: Ochcavka

      Dobrý den,
      děkuji za pochvalu, nebylo to mysleno jako ironie. Když vídám zmíněné Audi A8 z roku 2006 stávat na místech pro tělesně postižené, tak mi to připadá, že lidé mají z majitelů určitý respekt (málokdo ví, že cena těchto vozů je „pouze“ 400 000,-). A také mi to připadá, jako hlavní důvod proč si lidé tyto auta kupují (teď nemyslím výhodné parkování :D). Prostě se takoví lidé cítí jako něco více (podle mne).
      Já tyto auta mám moc rád, ale prostě nepotřebuji si nahánět ego tím, že si koupím hodně ojetou limuzínu typu A8. Samozřejmě, pokud člověk tento vůz dostane jako firemní (aby reprezentoval) to je zase něco jiného nebo když se mu prostě líbí :).
      Je to prostě můj názor na mé vrstevníky. Doba je prostě taková, že za peníze které nemáme, kupujeme věci, které nepotřebujeme, abychom udělali dojem na lidi, kteří nám mohou být ukradení.
      • 00 Reagovat !

        foto Xylo

        Xylo 13.08.2012  16:44

        « Hezké auto i recenze .....

        Dobrý názor, vidím to dost podobně ...
        Pěkné auto ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto MartinKotas

          MartinKotas 13.08.2012  17:30

          « Re: Hezké auto i recenze .....

          Děkuji za pochavlu auta i názoru. Jsem rád, že nejsem jediný, kdo to takhle vidí :-)
      • 00 Reagovat !

        foto hand

        hand 13.08.2012  17:58

        « Re: Re: Ochcavka

        jasny takovy lidi potkavam dnes a denne, asi bych ti tu tim zaspamoval diskuzi:), ta posledni veta by se dala shrnout , jako komplex menecennosti..... Jednodussim lidem to staci, aby se citili jako stastni:) jsem rad, ze aspon jeden z maala ma vlastni nazor. Doba nemusi byt takova to jsou pouze lidi v CR, ale to bych tu uz zase spamoval :-! :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto MartinKotas

          MartinKotas 13.08.2012  20:12

          « Re: Re: Re: Ochcavka

          Ano souhlasím, do ČR dorazil americký syndrom. Lepší hodinky, lepší auto, lepší oblek, to bude určitě lepší člověk. Ale to sem nepatří :-)
          • 00 Reagovat !

            foto HitmanPB

            HitmanPB 13.08.2012  23:36

            « Re: Re: Re: Re: Ochcavka

            Ahoj Martin, pekné auto.

            Náhodou som narazil na túto diskusiu a mám pár poznámok k recenzii a aj k diskusii.

            To že máš octaviu Si vlastne vysvetlil v recenzii.

            Čo fakt nechápem je fakt, že máš 20 rokov a už máš tretie auto a stále octaviu, preboha prečo ? Viem, že si možno kúpil novší model alebo facelift. Ale každý normálny človek si kupuje auto na viac rokov. Môžeš to vysvetliť ?

            V nádrži sa necháva od 25 - 30% paliva - aj v značkových predajniach. Autá sa nepredávajú s plnou nádržou, to možno v bazaroch v Amerike vo filmoch kde hodnota auta sa rovná cene benzínu v nádrži ;-)

            Áno sú ľudia, čo si kupujú D3 preto, lebo si potrebujú niečo dokázať.
            Ale zamyslel Si sa nad tým, že sú aj ľudia, ktorí si D3 kupujú preto, lebo sú si vedomí, že kúpou 6 ročného auta získajú technológie a bezpečnosť, ktorú bude mať napríklad octavia možno za 10 - 15 rokov ?
            Mimochodom 4 a 6 ročné auto je rovnako jazdenka - alebo plečka, ako to tu nazývate. Ale nie je plečka ako plečka, časom na to prídeš ;-)

            Neber moje slová v zlom. Ako automobilový fanúšik si vážim všetky autá.
            Ale nepáčia sa mi farizejské reči typu "v tomhle jezdí Arméni to si nekoupím".
            Kúpiš si časom, keď na to zarobíš.
            Je krásna bájka od Ezopa "O líške a hrozne" - prečítaj si ju ;-)

            Želám Ti veľa šťastných kilometrov a veľa zábavy :-)
            • 00 Reagovat !

              foto MartinKotas

              MartinKotas 14.08.2012  05:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ochcavka

              Dobrý den,

              věc se má tak, nyní mám třetí Octávku, protože když si nějakou dovezu ze zahraničí, tak jí někdo z rodiny (nebo i známý) ihned odkoupí. A většinou jsou to nabídky, které se neodmítají. Spokojenost bývá na obou stranách, protože příbuzný je šťastný, že má opravdu zachovalé a spolehlivé auto a já mám radost z radosti druhých a také z drobného finančního ohodnocení.

              Ano, je tzv. nepsané pravidlo, nechat alespoň 20% v nádrži. Já psal, že mě bývalý majitel předem řekl o 50%, které mi nechal v nádrži. Bohužel, někdo si je během dopravy vytankoval.

              O technologii a bezpečnosti s Váma moc nesouhlasím. Nemyslím si, že Octávie bude mít bezpečnostní prvky aut vyšších tříd za 10-15 let. Je to jiná třída, ale hlavní rozdíl v bezpečnosti (podle mne) jsou deformační zóny. Třeba i taková Octávie má 10 airbagů, samozřejmě BMW řady 7 je už úplně jiná liga :).
              Navíc, já žádné auto plečkou nenazval, mám rád všechny auta od Favorita až po Konigsegg (každé auto má své kouzlo).

              Asi jste mne špatně pochopil, já narážel spíše na generaci (20-25), protože v 70% si kupují auta podle toho, aby vypadali jako co největší „frajeři“. Často to tak bývá i u starších, pak si „hoši“ připadají více cenní a mocní, oproti řidičům třeba ve Felicii nebo Fábii.

              Celkově jsem to myslel tak, že když mám 250 000,- (cca 9500 €) na auto, tak si raději koupím zachovalou Octávii místo hodně ojeté A6tky. Ikdyž Audi vypadá lépe a určitě by mě slušela více, ale prostě nepotřebuju vypadat jako borec a raději si koupím něco, co dokážu sám opravit a když budu potřebovat koupit nějaký náhradní díl nemusím volat Provident >:D (má finanční situace studenta).

              Na druhou stranu, pokud někdo tvrdě pracuje a vydělává dost peněz, tak chápu, že si dopřeje trošku luxusu a koupí si nějaké krásné luxusní auto.

              Mockrát děkuji za Váš názor :-)
              Přeji mnoho šťastných kilometrů bez nehod :-)

              PS: BMW řady 7 je překrásné auto a máte moc hezkou recenzi.
              PS2: Bájku o Lišce a hroznách jsem četl a opravdu doufám, že to není můj případ :-)
              • 00 Reagovat !

                foto HitmanPB

                HitmanPB 15.08.2012  00:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochcavka

                Pokojne mi môžeš tykať. Sme na portáli o autách, sme tu ľudia, ktorých spája láska k autám - v tomto sme si všetci rovní :-)

                Pokiaľ to riešiš tak, že auto predáš so zárobkom, tak to Si veľmi šikovný. Vidím, že sa staviaš k životu ako študent veľmi zodpovedne.
                V tomto Ti fandím. Veľmi sympatické je na Tebe, že si skromný.

                Je na Tebe, aké auto si kúpiš - auto je iba auto - hlavne sa musí páčiť tebe ;-)

                P.S. Držím palce v škole.

                • 00 Reagovat !

                  foto MartinKotas

                  MartinKotas 15.08.2012  08:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochcavka

                  Děkuji, že můžu tykat.

                  Ano, a celkem se začíná dařit i bez okrádaní lidí (úprava tachometru atd.).
                  Zatím mám pouze živnostenský list, ale do budoucna plánuji s.r.o. (kvůli ručení).
                  Bohužel u nás jsou cenny vozů nižší než v zahraničí a lidé pořád vybírají vozy podle ceny a stavu km (podle mě má minimálně 60% ojetých vozu upravený tachometr). Naštěstí se najdou i rozumní lidé, kteří si raději připlatí za zachovalý vůz.

                  Děkuji za podporu ve škole, já mám to štěstí a škola mě baví :-) (i když střední jsem prošel s odřenýma ušima)
                  • 00 Reagovat !

                    foto nomises

                    nomises 15.08.2012  13:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochcavka

                    No, buď opatrný s tím s.r.o. Obchodní právo mě živí a můžu Ti říct, že s.r.o. půjdou zakládat od 1Kč... S takovým s.r.o. nikdo rozumný obchodovat nebude. Budeš muset navýšit vklad na částku ve výši ve které se budou pohybovat tvé obchody. A stejně, pokud budeš s.r.o. zatěžovat úvěry, nebo závazky, tak to nebudou poskytovatelé vázat na to s.r.o., ale přímo na tvou osobu, aby kdyby nastal problém, ty peníze skutečně vymohli :). Muselo by to být obří s.r.o. aby to šlo přímo na s.r.o. a né na osobu. Pokud opravdu nechceš ručit, tak jsou řešení jiná.
                    • 00 Reagovat !

                      foto MartinKotas

                      MartinKotas 15.08.2012  13:45

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochcavka

                      Já mám obchodní právo „pouze“ jako předmět ve škole. O tom že půjdou s.r.o. zakládat od 1Kč jsem neslyšel(moc se o právo nezajímám). Měl jsem v plánu být jediným zakladatelem společnosti a splatit zakladní kapitál ve výši 200 000Kč.

                      Hlavní důvody byly: Neručit celým svým majetkem jako živnostník, ale pouze kapitálem společnosti , který můžu ihned proinvestovat a také budovat jméno společnosti. Navíc právnická osobě lidé více věří, než fyzické osobě (pouze můj názor, možná to je přesně naopak
                      :-) ).
                      Už teďkom jsem plátcem DPH, takže účetniství mám docela dost. Je mi jasné že u s.r.o. je toho mnohem více, ale podle mne nic nadlidského :-)

                      PS: Když půjdou založit s.r.o od 1Kč, jak se bude ručit? Vím, že nyní je to do výše nesplacených vkladů, ale když bude s.r.o s kapitálem pár korun? 8-s
                      • 00 Reagovat !

                        foto nomises

                        nomises 15.08.2012  14:12

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochcavka

                        A to je ten vtip :)))) Bude se ručit do výše vkladu (splaceného), když je vklad nesplacený, tak je to trošku složitější, ale to je fuk. Takže ty s.r.o. budou vysoce nedůvěryhodné. Sám nerozumím, co tím zákonodárce sleduje. Pro obchodní partnery budou tahle s.r.o. nedůvěryhodná. Asi tím chcou dát na výběr drobným podnikatelům, jestli pojedou na na živnostňák nebo na sro. Koncový zákazník většinou nerozlišuje, jakou formu má společnost u které nakupuje.
                        Ale i u sro s vkladem 200 000 to máš fuk, protože když by jsi na sebe nabral nějaké větší závazky, tak to budou věřitelé vázat na tebe, jako na fyzickou osobu, nebudou to vázat na sro právě z důvodu ručení do 200 000.
                        • 00 Reagovat !

                          foto MartinKotas

                          MartinKotas 15.08.2012  14:49

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochcavka

                          Takže, když budou 3 spoluzakladatelé, ktěří splatí základní kapitál ve výši např. 40% (80 000Kč), tak nebudou ručit společně a nerozdílně do výše všech nesplacených vkladů (120 000Kč), ale budou ručit pouze do 80 000Kč?

                          Já nemám v plánu nabírat větší zakázky, ale vždycky za kapitál koupím ojetý vůz (bez DPH) a poté ho tady prodám s malým ziskem. Nemám v plánu dovážet vozy na zakázku ani brát úvěry. Takže bych můj limit neměl překročit. :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto nomises

                            nomises 15.08.2012  19:23

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochcavka

                            Ale budou ručit, tak jak píšeš. Ale právě proto si budou moci rozhodnout, že budou mít základní kapitál právě jen 80 000.- protože jej půjde mít od 1kč. A raději budou mít základní 80 000 plně splacený, než 200 000 a 120 000 nesplacený. Těch 80 000 plně splaceného totiž budou moci kdykoliv postupně zvyšovat na kolik budou chtít a riziko mnohem menší.
                          • 00 Reagovat !

                            foto HitmanPB

                            HitmanPB 16.08.2012  01:03

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochcavka

                            sro zatiaľ nerieš. Pokiaľ už podnikáš ako fyzická osoba, kľudne zostaň u tejto subjektivity. Neviem, či si robíš účtovníctvo sám, ale u sro je o dosť komplikovanejšia a aj drahšia agenda. JU ti urobí hocikto za "hubičku".
                            Poznám veľké firmy, ktoré frčia ako FO a nie je v tom problém.
                            Mimochodom FO je dôveryhodnejší subjekt ako sro-čka (Ltd, GmBH). Nevýhoda je ručenie celým majetkom, ale pokiaľ podnikáš seriózne - čo podnikáš - tak to nie je až taký problém.
                            ... ja tiež fungujem ako fyzická osoba a o sro ani neuvažujem ;-)
                            Sročky zakladajú bohužiaľ aj špekulanti, ktorí dopredu vedia, že firmu po určitej dobe položia a veriteľom zostanú iba oči pre plač...
                            • 00 Reagovat !

                              foto nomises

                              nomises 16.08.2012  08:02

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochcavka

                              Viděno z druhého břehu :yes: Přesně o tom jsem psal z pohledu závazků :))
  • 00 Reagovat !

    foto nomises

    nomises 14.08.2012  14:30

    A kam bys jí řadil?

    Ahoj, fajn recenze. Jen bych se Tě rád zeptal, kam bys Octávku zařadil? Píšeš: " Já bych Octávii rozhodně neřadil do nižší střední třídy (už jenom kvůli interiéru). Je to překrásné, prostorné, spolehlivé a hlavně nenápadné auto. Za málo peněz spousta muziky." Pokud jsi seděl v mnoha dalších konkurenčních vozech stejné třídy, musel jsi zaregistrovat, že jsou i prostornější auta, s mnohem povedenějším interiérem za méně peněz a jedině, co nikdy nedotáhnou je kufr.
    Naopak, koupíš auta o třídu výš za stejné peníze, co se prodává nová, slušně vybavená Octavie. Tam je pak Octa překonaná cenou, prostorem i kvalitou.
    • 00 Reagovat !

      foto MartinKotas

      MartinKotas 14.08.2012  14:52

      « Re: A kam bys jí řadil?

      Ahoj,
      než do nižší střední třídy bych Octávii zařadil do střední 4.1. Já vím, že nemá odpovídající délku a rozvor na střední třídu, ale interiér (prostorově) bych spíše srovnával s Lagunou nebo s 407 (4.1) než s Focusem (3.2).
      Které vozy stejné třídy máš na mysli? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto nomises

        nomises 14.08.2012  14:54

        « Re: Re: A kam bys jí řadil?

        No, tak i P308 má prostornější interiér, než OII. 407 nevím, nikdy jsem neseděl.
        edit: Golf je taky na tom velice podobně.
        OII měla fajn interiér v době svého vzniku (tehdy člověk ale musel nekřesťansky připlácet, aby to vypadalo), ale osobně si myslím, že je úrovní provedení překonaný novější konkurencí.
      • 00 Reagovat !

        foto Ondrej-Samal

        Ondřej Šámal 14.08.2012  16:23

        « Re: Re: A kam bys jí řadil?

        To je samozřejmě hloupost. Pokud si odmyslíme kufr, není Octavia nijak velké auto. Rozvor je stejný jako u Golfu VI, který má ale nějakých 10 mm k dobru v šířče a je dokonce i o něco vyšší. Octavia je prostě auto nižší střední třídy s velkými převisy, které naoko dělají auto větší, než ve skutečnosti je (krom kufru, ten je ve třídě bezprecedentní).
        • 00 Reagovat !

          foto nomises

          nomises 14.08.2012  22:32

          « Re: Re: Re: A kam bys jí řadil?

          :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto MartinKotas

            MartinKotas 15.08.2012  07:45

            « Re: Re: Re: Re: A kam bys jí řadil?

            Ano, ale já vím, že nemá odpovídající rozvor (i další rozměry) na střední třídu. Já budu vždycky Octávii srovnávat s vozy typu Mondeo a Passat, než s Focusem a Golfem. Vím že je to hloupost, klidně mne i ukamenujte, ale já svůj názor nezměním. ;-)
            PS: Možná si jednou koupím Golfa a budu ho správně srovnávat s Octávií >:D
            • 00 Reagovat !

              foto nomises

              nomises 15.08.2012  12:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: A kam bys jí řadil?

              Jasně, mluvíš o subjektivním hodnocení, to Ti nikdo nebere ;-) . Ale sám to časem uvidíš, mám naježděno dost s OII po faceliftu, taktéž dost s novým Mondeem, Superbem a P308. A rozdíly to jsou obrovské. OII je oproti P308 mnohem větší, ale uvnitř taková těsnější a mnohem méně komfortnější, co se jízdy týče. Řízení má naopak mnohem komunikativnější. Superb je oproti Mondeu mnohem hodnotněji působící auto, ale zase nelze srovnávat řízení.. Zíral jsem, co mi Mondeo předvádí, jako bych řídil "motokáru". Ale Superba bych s P308 neporovnával, stejně tak OII s Mondeem. Osobně bych si pak někdy chtěl projet Mazdu 6 a Insignii. Zatím u mě vede P508.
              • 00 Reagovat !

                foto MartinKotas

                MartinKotas 15.08.2012  13:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kam bys jí řadil?

                Já měl pouze Mondeo, Octávii a Accorda. Mondeo (2007) mělo podle mne, nejlepší řízení a celkově ovládání (i výhled z auta mi připadal nejlepší). Nevím proč, ale Octávie mi prostě připadá prostorově stejná jak Mondeo. Nemůžu to dobře posoudit, protože já sedím vždycky na místě řidiče. I když, vlastně mám trošku málo místa na nohy do šířky u řidiče, neustále tlačím nohou o středový panel (189cm a 88kg).

                Nejsem žádný odborník, soudím z vlastních zkušeností :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto nomises

                  nomises 15.08.2012  14:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kam bys jí řadil?

                  To ani já nejsem, soudím z vlastních zkušeností :)))) Říkám, to jsou subjektivní dojmy které jsou hodnotnější, než tabulky pod testy, které řeknou o rozměrech vše, ale vlastně nic :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto matii

                    matii 16.08.2012  09:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kam bys jí řadil?

                    Zase jednou diskuse do které můžu přispět. Možná, že ti to tak subjektivně přijde, ale co se vnitřního prostoru týká, není Octavia nijak nadprůměrná. Jezdím často v OCT a tak můžu srovnávat s mojí P308. Co se týká vnitřního prostoru, pokud si sednu do OCT, cítím se dost stísněný a naopak (oproti P308). Ten dojem, že OCT patří do střední dělá především venkovní dojem a ten kufr. Jinak ta P308 vypadá méně "dospěle", ale když se podíváš na parametry, v některých rozměrech OCT dokonce o malý kousek překonává. Řekl bych, že jde jen o takový vizuelní dojem.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ronault-

                      Ronault. 16.08.2012  09:55

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kam bys jí řadil?

                      Tak jest.
                      • 00 Reagovat !

                        foto MartinKotas

                        MartinKotas 17.08.2012  07:33

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kam bys jí řadil?

                        Asi máte pravdu chlapi. :yes:
                        Já v P308 nikdy neseděl, takže nemohu soudit. Interiér Octávie vyvolává dojem pevnosti a bytelnosti a já často jezdíval s Octávií první generace. Rozdíl mezi první generací a druhou je obrovský. To bude asi hlavní důvod, proč se mi zdá interiér Octávie tak prostorný.
                        Jak už jsem jednou říkal, hodnotím auta z vlastních zkušenosí a na různé tabulky a parametry se moc nedívám, tudiž se můžu (určitě budu) často mýlit
                        :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Nicco

        Nicco 23.12.2012  21:38

        « Re: Re: A kam bys jí řadil?

        Zabavne, pretoze prave Focus je sirsi nez Octavia a myslim, ze ma aj vacsi razvor. Ale osobne tiez radim Octaviu do strednej, pretoze si je treba uvedomit co Skodovka vyraba.
        Dobry priklad je Rapid. Zoberu sa kolieska, napravy a platforma z Fabie a privari sa k tomu liftbackovy kufor a posle sa to o triedu vyssie.
        Takze napriek tomu, ze ma Octavia podvozok a motory z Golfu, tak podla mna ju koncern vymyslel ako lowend Passat pre vychodne trhy. A tiez si myslim, ze ju vymysleli ako rodinne auto, preto posobi trochu komicky s kravatakmi vo vnutri a aj v RS verzii. Uplne ma najviac dostavaju vodici, ktory v tom letia kozmickou rychlostou a myslia si, ze mozu popriet fyzikalne zakony, ved predza maju najlepsie auto v glaxii. V dalsej kotline uz ale uznavaju nejake ine auto. Je to ako s nabozenstvami, zalezi, kde sa narodis ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Bully-

          Bully_ 24.12.2012  09:58

          « Re: Re: Re: A kam bys jí řadil?

          Sice chapu to, ze se dneska zamerne vyrabi pokusy o jakesi mezitridy, aby se mensi auto prodavalo za cenu vetsiho. Potom stoji nizsi stredni jako Octavia prakticky stejne jako stredni- pokud neni s nejakou parodii na motor, samozrejme.
          Na druhou stranu nechapu trhy, kde se tridy vozu rozlisuji podle velikosti kufru.
  • 00 Reagovat !

    foto Sirzachy

    Sirzachy 21.08.2012  18:39

    Dobrý výběr

    Moc pěkně napsaná recenze, je vidět, že to máš v hlavě správně srovnaný a já doufám, že zůstaneš věrnej Škodovkám, pak si od tebe jednu koupím :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto MartinKotas

      MartinKotas 21.08.2012  22:00

      « Re: Dobrý výběr

      Mnohokrát děkuji za pochvalu, možná někdy vyzkouším něco jiného, ale pořád bude mé srdce tlouct pro „naší“ pýchu národa (teď nemyslím pivo :P).

  • 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 11.01.2013  19:18

    Díky za hodnocení

    Máš hezkou recenzi, takže 3X10. Líbí se mi střízlivý názor, já taky volil rozumem radši kombiky ( jsem jen o pár let starší) místo spor´táku. Jen bych měl tu připomínku k prostoru Mondeo vs OII. Oběma auty jezdím ( Mondeo MKIV je mé auto) a ten rozdíl v prostoru konkrétně mezi těmito auty je velký. Možná si porovnával s Mondeem MKIII, kdyžtak mne oprav. Ale MK IV je o dost větší vevnitř, kufrem i zvenku :-) Je velikostne skoro na vrcholu třídy ( Ještě superb je vetší). V porovnání s Lagunou II je to už střzlivější ( má havne zkoseny kufr, takže se tam nedá velky předmět na výšku). Dám ti tip >:D Zkus v Octávce osahávat holku z místa řidiče vedle tebe:D Potom to zkus v Mondeu :d Uvidš, že v Mondeu na ní dosáhneš hůře >:D Ohledně jízdních vlastností máš pravdu, tam je Ford bezkonkurenční v mainstreamové třídě :-) Hodně štastnych km
    p.s. líbí se mi světlý interiér u tvého auta.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…