Recenze

Looki (muž ) Poslat zprávu
 
10 Majitel

MG F 1.8 88kW

0,00 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

MG F, foto 1 MG F, foto 2 MG F, foto 3 MG F, foto 4 MG F, foto 5 MG F, foto 6 MG F, foto 7 MG F, foto 8
MG F, foto 9
 

Technické info

Přezdívka auta eFko Rok výroby 1997 Koupeno nové palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1796 výkon [kW]: 88 kroutící moment [Nm]: 165 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8,5 maximální rychlost [km/h]: 195 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: zadní

Popis vozu

Jak jsme se vůbec dostaly s eFkom k sobě?
Po rozprodání bývalé víkendovky jsem přemýšlel co dále. Bylo potřeba sehnat něco nového a to muselo splňovat následující body:
A: Muselo to být zajímavé do budoucna a neklesající na hodnotě
B: A nejlépe roadster nebo cabriolet

Do konečného užšího výběru se dostaly Mazda MX5 NA, Fiat Barchetta a Mercedes SLK. Všechny auta jsem měl prozkoumaný a úrpjetý ale žádný mě nenadchlo a nechytlo za srdce jak bych si představoval i když jsou to všechno výborná a krásně ovladatelná auta.

Jednoho dne jsem při procházení inzerce narazil na mé eFko a od mého kamaráda a hrdého majitele 3 Jaguárů jsem věděl jak osobitá jsou anglická auta, tak jsem sedl do auta a jel se k 60km vzdálenému prodejci podívat.

Po příjezdu na místo jsem prošel celý plac a eFko nikde neviděl, tak jsem si posteskl že asi jedu pozdě a vydal se k východu a poté jsem zahlédl vzadu v rohu za boudou zastrčený červený nízký zadek, auto bylo špinavé pod nánosem stoletého prachu kdy barva auta připomínala spíše okolní kačírek, nárazníky a ostatní plastové díly karoserie byly vybledlé a matné, zadní lem a část prahu orezlá a auto bylo na německých dokladech ale i přesto mě k němu cosi táhlo a pociťoval jsem zvláští pocit touhy.

Auto se nastartovalo pomocí kabelů protože baterie byla po dlouhém stání mrtvá. Prvních pár kilometrů bylo opatrných protože přecijenom auto dlouho stálo tak než se pořádně prohřálo a promazalo, potom jsem si již dovolil zkusit více a hned jsem věděl že to je přesně to co chci a potřebuji.

Nejtěžší po příjezdu bylo schovat úsměv od ucha k uchu abych s vážnou tváří začal smlouvat cenu na potřebné opravy. Nakonec jsme se domluvily na pro mě velice příjemné částce a eFko se vezlo domů kde jsme hned druhý den rozleštily lak profedionální autokosmetikou, doplnily potřebné kapaliny a provedly běžný servis. A od té doby si eFka jen užívám. Ještě mě čeká výměna těsnění pod hlavou a renovace některých částí karoserie a interieru ale jinak šlape jako hodinky.

eFko není auto pro každého, je to auto pro nadšence a fanoušky značky. Má své chyby ale také má obrovské kouzlo které si člověka naprosto získá.

Silné stránky

Styl, málo okoukané, rozložení váhy 50/50, náhon na zadní kola a pohodlý podvozku hydragas

Slabé stránky

Některá místa náchylná na korozi, těsnění pod hlavou (Problém všech motorů K-series)

 


Další vozy značky MG



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
8

Svůj účel plní dokonale

prostornost
8
jízdní vlastnosti
10

Motor uprostřed, rozložení váhy 50/50

jízdní komfort
10
provozní náklady
9
náhradní díly
7

v čr trochu horší, vše se nechá nakoupit na ebay nebo přímo anglické shopy

výkon motoru
9
spotřeba
9

I při svižné jízdě velice příjemná

hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
8
brzdy
8
zavazadlový prostor
6

Více o modeluMG F
MG6: Nový liftback MG made in UK MG6: Nový liftback MG made in UK

Automobilka MG na autosalonu v čínském Kantonu…

Nejhorší replika Bugatti Veyron je na prodej za absurdní peníze! Nejhorší replika Bugatti Veyron je na prodej za absurdní peníze!

Stavba replik drahých a exkluzivních aut na podvozku…

 





Blesk.cz

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z vajec, banánů i piva

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z…

Letošní letní a podzimní měsíce byly nádherné a plné slunce. Kvůli slunečnímu záření, chlorované vodě z bazenu a…

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné bezpečnostní problémy

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné…

Google končí se svou někdejší odpovědí na Facebook. Sociální síť Google+ se do roka odmlčí, důvody jsou přitom…

 

iSport.cz

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče poslal do továrny

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče…

Třeba se vás plachej? Ne, to nehrozí. Ačkoli jde o klub, jehož vedení bylo dlouho a přehnaně shovívavé k…

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova cesta, Dočkal je bingo

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova…

Větší disciplína, zodpovědnost v plnění úkolů, lepší klima v kabině. „Je to prudká, markantní změna,“ porovnává…

 

Reflex.cz

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na Ukrajině je ve službě už 70 let

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na…

„Zaposlouchej se do toho ticha! Nejlepší je to stejně v zimě. Žádné zvuky, je slyšet jenom stromy, moře a vítr.…

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když menšina tyranizuje většinu a říká tomu pokrok

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když…

Někdy si říkám, že politici vážně z celé duše musí nenávidět řidiče. Vždyť neustále přemýšlejí, jak jim udělat…