Škoda Fabia (2005)
30.5.2007Toto auto je si myslím na české poměry dosatčující a zejména ve městě s ním nejsou poblémy..uzké..krátké..dobré parkování. Pod kapotou je verze…
Škoda Fabia (Libor.89)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
neregistrovaný: "FO3" [89.176.53.XXX] 23.01.08 19:01
« Motůrek traktůrek
>:D tak mě jen u tohohle motůrku mě mrzí, že v zimních měsících se pomaličku zahřívá :-) a občas má zvuk naštvaný sekačky :yes: ale jinak jezdim po Praze a jsem spokojenej ;-) Dost mě vůz překvapil čekal jsem na 3 válec hoŕší tah, ale je to docela drak ;-) za ty prašulky :-) je to úžasný vůz a fakt vněm jezdím rád :-) -
"-- skrytý --" 25.08.07 19:40
« Re: Posilovač řízení odešel po 60 000 km !!!
tak to mas dobry, mne u Scenica odesel po 60tis km... :-) ale vymenil jsem cerpadlo (1500,-) a je pokoj...
Proste neco se na kazdym aute pokazi... Do Octavie II (rok 2005, najeto 46tis km) menen kompresor klimy, setrvacnik a komplet brzdy + pneu... byly to nemale naklady a vse tesne po zaruce -
neregistrovaný: "Standa" [194.145.183.XXX] 17.06.07 18:55
« Škoda motoru
Z fábie mám dost rozporuplné pocity. Jeden si ji nemůže vynachválit, druhý na ni nadává a tvrdí, že už si v životě "takovýho střepa" nekoupí. To není nic proti tobě, Libore.89, takové jsou prostě názory, které slýchám.
Zpočátku se mi zdálo, že s tříválcem koncern VW šlápl vedle. Osobně bych si takový motor asi nepořídil, protože zejména při předjíždění může být dost nebezpečný, ale faktem zůstává, že díky levnému a konstrukčně jednoduchému motoru se VW daří cenově konkurovat jiným modelům ve stejné třídě. HTPček proto na silnici jezdí víc, než jsem si byl dříve ochoten připustit.
Fabia I se mi líbí rozhodně víc než Fabia II, u které se nemohu zbavit dojmu, že je to zčásti okopírované Suzuki Swift (rovná střecha, zadní sdružené svítilny).
U motorů 1.4 MPI a u dieselů údajně odcházejí přední nápravy, známý se nemůže zbavit zatékání vody do zavazadlového prostoru. To první asi u lehoučkého HTP nehrozí, na to druhé si, Libore, raději dávej pozor. Škodovka s tím bojuje už od doby favorita. -
neregistrovaný: "frigo" [217.64.0.XXX] 11.06.07 14:45
« Re: Posilovač řízení odešel po 60 000 km !!!
No dá, ale pěkně blbě.Nejde však o to jestli se dá nebo nebo nedá.Tento typ posilovače údajně dodávají japonci a nelze to zkombinovat s ničím jiným ani opravit. Prostě servisní kusovka, pouze výměnou. -
"-- skrytý --" 11.06.07 08:08
« Re: Posilovač řízení odešel po 60 000 km !!!
Máme také Combi 9/2003 a nic, vše OK. Pokud máš auto pořád servisované ve Škoda servisu, vše Ti dělali jen tam, tak se obrať na "Doživotní záruka mobility" (nebo jak se to jmenuje). Vztahuje se to na skryté vady nezpůsobené provozovatelem.
To se Ti může pos**t cokoliv i v jiném autě. Známý mají AR 147 a těsně po záruce jim odešlo něco na motoru, škoda prý za 120 000 Kč. Motor najeto asi 80tkm. -
neregistrovaný: "frigo" [217.64.0.XXX] 11.06.07 07:42
« Posilovač řízení odešel po 60 000 km !!!
Mám combíka, r.v. 2003, v provozu od 02/2004. Pravidelně prohlížený a udržovaný. Minulý týden odešel posilovač řízení, a to po pouhých 60 000 km. Je to moje první a taky poslední Škodovka, i opatrný člověk zkrátka sedne na lep.
Jel jsem si takhle dneska k večeru po D1 a za mnou se zničehonic objevila Fabia kombi první generace a snažila se mě předjet. Já měl tempomat na 130, jak hlásila moje malá hezká dží pí eska. Bylo to mírně z kopečka a docela se jí to dařilo. Bohužel klesání vystřídalo stoupání a to už autíčku dech docházel, ale řidič nedbaje zoufalého naříkání motoru a astronomické spotřeby se snažil i nadále předjíždět. A takhle to šlo několik kopečků, kdy už jsem se rozhodl udělat mu radost a zpomalil a nechal jej předjet. Na zádi jsem uviděl nápis HTP.
Já si myslím, že tento motor patří spíše do města než na dálnici a když už se tam majitel vypraví, tak by měl uvážit, jestli chce trvale blokovat levý pruh ;-)