Škoda Favorit (1990)
17.6.2007Tohle auto si koupil muj táta v roce 1990. Čekal na něj frontu před mototechnou asi měsíc. Jako nové stálo 88tis. korun. Přišla na něj řada a objevil se…
Škoda Favorit (Libor.89)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Special-line 18.06.07 15:26
« Mazec
Ty jo to teda čumím na ty kilometry. To je vážně super to bych chtěl taky ;-) Jinak těch 45kW blbost být nemusí. Na vývoz se dělaly auta s torchu jiným výkonem. Třeba do německy se dělaly 135 se 44 kW a neřízeným katalyzátorem. Takovej motor měl u nás jen 42 kW. Třeba to je na vývoz protože koukám na ty kontrolky ten sloupek je posunutej dolů a místo vyhřívání skla mají bejt brzdy. Tady je jen ruční. Jak ti ty kontrolky od brzd svítěj? Jinak 10 bodů ;-) -
"-- skrytý --" 17.06.07 23:06
« Nostalgie
Tohle (lépe řečeno 136L) bylo moje první auto. Vyrobeno 88, do provozu 89. Koupil jsem ho někdy v 97. Vzpomínám jak ho po kouskách představovali v televizi a jaká to po 130tkách byla bomba. Vzpomínám na počet zlepšení po vstupu VW do Škody. Ach jo. To byly časy >:D .
Nakonec mi ho ukradli, před barákem, bez startéru. Bylo to první a jediné auto u kterého jsem si lecos udělal sám...
Nebudu hodnotit, nebylo by to o tom autě, ale mých vzpomínkách. Tohle je pěkně zachovalý kousek a gratuluju. Ať dlouho jezdí.. >:D -
jmurjr (H22A7) 17.06.07 22:38
« favo
ja tiez teraz docasne jazdim na fave, 1991 135LS, v technicaku ma 43kW. ma najazdene 73 000km a z toho 60 000 za prve 4 roky. este na nom je dokonca znacka CS, ktora sa ani za svet neda odstranit. su na nom nove gumy, lebo stare uz neboli take ake by mali byt a vyfuk je vymeneny za feliciovy kvoli korozii. radio mam to co tam bolo namontovane pri kupe, takisto nejake pokracovanie stredoveho panelu s drziakmi na kazety origos 91... aj vsetko ostatne je z roku 91 (teda okrem nejakych filtrov, packy smeroviek, nastavovania sklonu svetlometov a stieracov). davam 10. to uz je skoro veteran. -
Sprint 17.06.07 21:12
« Nevím jestli 6 nebo 10b.
Nevím co dát za body. Hodnotit jako "klasiku" a nebo jako běžný auto?
Jinak najet průměrně asi 200km měsíčně, to je fakt málo. To se nedivím, že je ještě původní guma na stěračích. >:D
Jinak motor 1.3 135 na special měl 43kW a točivý moment byl určitě pod 100N.m.