Diskuse

Mazda 323 (1997)

13.7.2010

Opět zdravím všechny příznivce AUTO.cz. Tentokrát chci psát o autu, které jsem koupil před několika měsíci a asi už teď tuším, že recenze nijak…

 

Mazda 323 (L@lek)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Donnie

    Donnie 14.07.2010  11:57

    Popiska u fotek

    Ahoj, jak je fotka srovnání před a po fl zezadu, tak to máš obráceně, vlevo je po a vpravo před ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto L-lek

      L@lek 14.07.2010  12:28

      « Re: Popiska u fotek

      Ahoj, jojo díky za upozornění, jsem to zkopíroval z předchozí fotky a nějak mi to nedošlo... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto SR20

    "-- skrytý --" 20.07.2010  18:36

    Pekne auticko.

    Velmi pekne auticko, sused na ulici ma presne take iste. Stale ho ocumujem, Japonske sedany mam velmi rad :-)
    • 00 Reagovat !

      foto L-lek

      L@lek 20.07.2010  21:11

      « Re: Pekne auticko.

      Tak to jsme jedni z mála, kterým se toto auto aspoň trochu líbí... :-) Většinou jsem se zatím setkal jen s negativními reakcemi... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto SR20

        "-- skrytý --" 21.07.2010  09:35

        « Re: Re: Pekne auticko.

        Neboj sa, ludia, co to maju v hlave zrovnane, urcite vedia ocenit Japonsku spolahlivost a triezve tvary. V mojom okoli sme rovnakej krvnej skupiny viaceri, takze v tom urcite nie si sam. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto L-lek

          L@lek 21.07.2010  21:57

          « Re: Re: Pekne auticko.

          Tak to je fajn... :-)
          • 00 Reagovat !

            foto dochtor

            dochtor 22.07.2010  13:18

            « Re: Re: Re: Pekne auticko.

            Krátka a pravdivá recenzia skvelého auta :yes:
            Slabšie brzdy si utrafil, ale bubnami to celkom nebude. Podstatné sú predné brzdy. Problém je v tom, že na túto mazdičku sa dajú obuť 13" disky :-( Tomu zodpovedá aj veľkosť kotúčov a ich brzdný účinok, prípadne schopnosť zvlniť sa... Ostáva len si na to zvyknúť alebo "transplantovať" brzdiče a kotúče, napríklad zo silnejšej 1,8.
            • 00 Reagovat !

              foto L-lek

              L@lek 22.07.2010  20:56

              « Re: Re: Re: Re: Pekne auticko.

              Tak tak, předfaceliftové verze vyjížděly standardně na 13" kolech, až po fl tam začaly dávat 14". Upřímně už jsem si docela zvyknul, navíc myslím, že by investice za nové z 1.8ky asi nebyla nejlevnější záležitost vzhledem k celkové hodnotě auta... ;-\ Ale už jsem tuto možnost zvažoval...
              • 00 Reagovat !

                foto dochtor

                dochtor 23.07.2010  08:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Pekne auticko.

                Nemusia byť nové :-)
                Ja som jazdil na 15", mazdička sedela na ceste úplne famózne a brzdy som mal z 1,8.
                [odkaz]
                Nech ti dlho slúži, verím že budeš spokojný.
  • 00 Reagovat !

    foto Chobot

    Chobot 03.01.2011  14:40

    Nehoda... :-(

    To je v pr.deli. Na to se nic víc nedá napsat. Tak ať ti to dobře dopadne.
    (nějaká pouliční kamera poblíž neni, či obchoďák s kamerovym systemem? Člověk nikdy neví a záznam by to vyřešil hned.....ale to chtělo řešit asi hned, myslim, že tyhle záznamy moc dlouho neschovávaj)
    • 00 Reagovat !

      foto L-lek

      L@lek 03.01.2011  15:22

      « Re: Nehoda... :-(

      Nene, na místě co se to opravdu stalo kamery nejsou a na tom místě, co tvrdí ten "kdosi", že jsem ho tam naboural také ne, tam jsem se byl již podívat... Jinak děkuji za podporu...
      • 00 Reagovat !

        foto Prase

        Prase 03.01.2011  16:09

        « Re: Re: Nehoda... :-(

        pojišťovna nevyplatí z povinného nic pokud nesouhlasíš s vinou... pokud je, ale od policajtů přímo napsáno, žes nehodu způsobil to máš smůlu... ale takový papír od policajtů doufám neexistuje nebo ano?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 03.01.2011  16:17

          « Re: Re: Re: Nehoda... :-(

          Se mi nechce věřit jaci jsou lidi * ;-\ na takove asi platí jediné, a to řešit to ručně, i když jsem proti násilí tak takovehle * bych vraždil :-)
          • 00 Reagovat !

            foto L-lek

            L@lek 03.01.2011  16:34

            « Re: Re: Re: Re: Nehoda... :-(

            No já taky nejsem zastánce jakéhokoliv násilí, ale vědět, co je tohle zač, tak by to chtělo asi hodně sebeovládání...
        • 00 Reagovat !

          foto L-lek

          L@lek 03.01.2011  16:33

          « Re: Re: Re: Nehoda... :-(

          Policajti to zatím vyšetřují a dají mi vědět, jaký je výsledek šetření. Když jsem se ptal, kdy to asi přibližně bude, tak mi bylo řečeno, že to nikdo neví. Rozhodně to prý ale nebude dříve, než za měsíc a půl. Takže podle mého názoru, když budu něco vědět koncem února, budu rád... Takže jak píšeš, takový papír neexistuje, ale bohužel je reálná šance na to, že existovat bude, protože by prý šlo prokázat, že jsem ho tam skutečně naboural. Stačilo by, že na tom místě, kde naboural on mě, sebral nějaké střepy z mého auta, pak je jinde poházel kolem svého a bylo by vymalováno... Toho se opravdu bojim, protože jsem doteď třeba vůbec nenašel blinkr...
          • 00 Reagovat !

            foto Prase

            Prase 03.01.2011  16:49

            « Re: Re: Re: Re: Nehoda... :-(

            jo ještě jedna věc ujetí od nehody je to samé jako bys řídil pod vlivem chlastu tzn. pojišťovna škodu poškozenému zaplatí, ale potom to samozřejmě po viníkovi do koruny vymáhá... takže bych se bránil co to jde... jinak nevím jak policajti případně soudy by rozhodovaly kdyby i tys měl svědka jelikož pak je to slovo proti slovu... no hodně zdaru ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto L-lek

              L@lek 03.01.2011  16:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda... :-(

              Já právě svědka mám, jela se mnou moje máma, která viděla, že auto jsme nepoškozené zaparkovali a poškozené vyzvedli a že jsme po cestě nikoho nesejmuli... :-) Přesto se policajti chovali a chovaj tak, jako by mě oni sami viděli, jak jsem ho naboural a ujel, no je to prostě děs... Ale také díky, snad to dopadne...
              • 00 Reagovat !

                foto Poustnik

                Poustnik 14.01.2011  11:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda... :-(

                Držím palce. :-O :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto vrkuboy

                vrkuboy 14.01.2011  11:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda... :-(

                A nemáš třeba spz 1111? To víš teď se jde tvrdě po těch pirátech >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto L-lek

                  L@lek 17.01.2011  21:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda... :-(

                  Nene nemám, ale možná je to tím mým "velice exkluzivním vozem"... >:D Asi prostě lidská závist... :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto woody-alien

                    woody-alien 17.01.2011  22:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda... :-(

                    To je prostě neskutečný. 8-s

                    Taky držím palce. Nejdřív kroupy a teď takovej šmejd. Já měl velký štěstí zkraje listopadu. Mě sestřelil na světelný křižovatce kamión jedoucí po hlavní, ovšem na červenou. Naštěstí jeden pán zastavil, zavolal mi sanitu a policajty a ještě mi nabídl že mi to dosvědčí, což taky udělal. Jenom díky němu nejsem v podobný situaci jako ty. I když auto je odepsaný, já po operaci a celý to bude ještě velkej humbuk.

                    Ještě existujou i slušný lidi, tys měl smůlu na gaunera. Takže ještě jednou držím palce.
                    • 00 Reagovat !

                      foto L-lek

                      L@lek 17.01.2011  22:51

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda... :-(

                      Ufff, taky děkuju, já tobě přeji brzké uzdravení... Doufám, že to není a nebylo nic vážného... Viděl jsem už před pár týdny fotky nabouraného Transita, to je ono..? Myslel jsem, že jsi to auto někde zahlédl a vyfotil...
                      • 00 Reagovat !

                        foto woody-alien

                        woody-alien 17.01.2011  22:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda... :-(

                        Jo, ten Transit. Stáli při mě všichni svatý, takže mi jenom operovali levou ruku. Transit je odepsanej, oprava by šla k půl miliónu. Je tam rozmlácená i náprava atd. Každopádně musím znovu poděkovat tomu pánovi, jinak by nikdo nedokázal, že ten kamión jel na červenou. Žádný kamery, žádní jiní svědci...
                        • 00 Reagovat !

                          foto L-lek

                          L@lek 17.01.2011  23:22

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda... :-(

                          Tak je důležitý, že jsi měl v tom neštěstí alespoň trochu štěstí...ten pán je opravdu velice slušný. Dneska, kdy má každý klapky na očích a hledí si jen sebe a svého a ostatní dělá, že nevidí je útěcha slyšet, že takoví lidé ještě existují...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Poustnik

                      Poustnik 17.01.2011  22:54

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda... :-(

                      A kontaktoval jsi už praseMB? Měl jsi nějaké dotazy ohledně pojišťovny....
                      • 00 Reagovat !

                        foto woody-alien

                        woody-alien 17.01.2011  22:59

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda... :-(

                        Jo, jo....vysvětlil mi nějaký věci a zdá se, že příští Vánoce už budou veselejší. ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Poustnik

                          Poustnik 17.01.2011  23:01

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda... :-(

                          :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Bud

        Bud 06.02.2011  18:41

        « Re: Re: Nehoda... :-(

        Tak už se to někam pohnulo? Máš to už v suchu, nebo ještě čekáš, až se páni rozhýbou? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto L-lek

          L@lek 08.02.2011  07:48

          « Re: Nehoda... :-(

          Vůbec nic zatim, páni policisté asi ustavičně přemýšlí... :-) Na jednu stranu jsem rád, ale na druhou už bych rád věděl, na čem jsem...
          • 00 Reagovat !

            foto Bud

            Bud 14.02.2011  21:52

            « Re: Re: Nehoda... :-(

            To ti věřím. A co auto? V pořádku?
            • 00 Reagovat !

              foto L-lek

              L@lek 15.02.2011  08:31

              « Re: Nehoda... :-(

              Ještě ne, už je to 8. týden, co je v servisu... ;-\ Opravuje mi to kamarád, co má servis. Ve volných chvílích, když tam nic nemá, tak na tom dělá, jinak by se to opravit už ani nevyplatilo. Tenhle týden už mělo být hotové, ale je nějaká komplikace s nárazníkem, který většina autodílů tvrdí, že má a když ne, že objednají. Háček je v tom, že už potřetí dodali nárazník no novou generaci 323 (BG) a nedovedou vysvětlit proč... :-) A z vrakáče ho zatim nechci, protože za něj chtěji vydřiduši skoro stejně jako stojí nový, ale nakonec možná nebudu mít na výběr... No aspoň, že mám ještě Swiště, že nejsem bez auta...
              • 00 Reagovat !

                foto zip2016

                zip2016 15.02.2011  10:31

                « Re: Re: Nehoda... :-(

                Hele chlape a řekl ti někdo jaké auto si s tímhle měl nabourat. Podle toho poškození bych to typnul na to, že do tebe nacouval nějaký nákldák, kdyby si narazil ty do někoho, tak to takhle neroztrhneš ten blatník. Nechápu nad čím Policie váhá. :-O :-O
                • 00 Reagovat !

                  foto L-lek

                  L@lek 15.02.2011  10:42

                  « Re: Nehoda... :-(

                  No neřekli mi vlastně vůbec nic... Nevim, kdo to byl, co to bylo za auto, ani jak se to podle nich stalo... Vím akorát kdy a kde se to mělo údajně stát...
                  • 00 Reagovat !

                    foto zip2016

                    zip2016 15.02.2011  11:04

                    « Re: Re: Nehoda... :-(

                    Aha, tak to je divný. Nicméně, pokud někdo oznámil, že jsi mu ty naboural auto, Policie udělá ve věci potřebné úkony a šetření a pokud zjistí, že jsi ty to auto nenaboural, tak se ani nedozvíš, že jsi už spadl z háčku. Ty jako bývalý podezřelý nejsi ve věci dál informován, zákon takovou povinnost nikomu neukládá. Takže je klidně možné, že ty už v té věci nijak nefiguruješ. Nicméně, to že jsi tu nehodu neoznámil byla chyba. Kdyby si zavolal, tak by se věci ubíraly jiným směrem. Není zase až tak těžké zjistit viníky nehody. Ve tvém případě se na 99 % jedná o nějaký náklaďák a kolik náklaďáků nebo popelářských aut asi v tu konkrétní dobu mohlo v okolí projíždět, nebo zásobovat okolní krámky? Maximálně 3-4 auta a to už není tak velký okruh podezřelých, nebo ano?
                    • 00 Reagovat !

                      foto L-lek

                      L@lek 15.02.2011  11:17

                      « Re: Nehoda... :-(

                      To sice ano, ale to ráno, co se to stalo byla v Praze totální kalamita a já poměrně dost spěchal do práce a v takových případech mají tady policajti tolik práce, že bych tam vytvrdl minimálně hodinu a půl, což jsem si bohužel to ráno nemohl dovolit. No popleláři to pravděpodobně nebyli, protože tam, kde se to stalo to znám a jezdí v jiný den a je to taková klidná odlehlejší ulička, kde je krámek pouze jeden a před tím jsem parkoval. Navíc je dost úzká, takže vím, že to nákladní auta vždy objíždí okolo, takže na náklaďák bych to neviděl, ale možné je samozřejmě všechno... No, jestli mají povinnost mě informovat policajti to nevím, ale takové případy se po výsleších prý předávají dále magistrátu a ten je povinen informovat o výsledcích šetření (to mi řekli u výslechu).
                      • 00 Reagovat !

                        foto zip2016

                        zip2016 15.02.2011  11:27

                        « Re: Re: Nehoda... :-(

                        Magtistrát je povinen informovat, ale pouze oznamovatele, ostatně jako Policie. Kdyby se jednalo o trestný čin, tak to by řešil soud a ten by tě informoval o rozhodnutí (ten informuje všechny zůčastněné), ale magistrát pouze oznamovatele a v některých případech ještě poškozeného. A ty jsi byl bohužel podezřelý, takže nic. :-( Každopádně je mi líto, že ti někdo takhle zničil auto. Je to vždycky nepříjemné. Mě se to taky stalo, že mi v noci před domem někdo naboural auto, ale díky bohu mi jen ulomil zrcátko, nicméně podle barvy která zůstala na tom rozmláceném zrcátku se podařilo viníka najít. Bylo to vlastně jednoduché, záznam z kamery na konci ulice zachytil přes noc 48 projíždějících aut a pak už stačilo najít to s tou správnou barvou a poškozením ve správné výšce. Trvalo to cca 2 dny. Ve tvém případě nejspíš takové štěstí nebylo, ale zase by se dalo v klidu kamerovým záznamem prokázat, že ty jsi na tom nábřeží tu nehodu nezpůsobil, tam je kamer dost!!
                        • 00 Reagovat !

                          foto L-lek

                          L@lek 15.02.2011  12:42

                          « Re: Nehoda... :-(

                          No v tom místě, co se to mělo stát, žádné nejsou a na trase, kterou jsem pokračoval dále, také ne. Zvláštní totiž je, že v ten den jsem místem, kde jsem měl nehodu způsobit, skutečně projížděl a asi i přímo v ten čas, co jsem tam měl tu nehodu způsobit. Jediné vysvětlení, co mě napadá, dotyčný jel od toho nábřeží za mnou (ať už cíleně nebo náhodně), k té sámošce, kde jsem parkoval, tam do mě vrazil, ujel a pak to nahlásil na nábřeží... Je to celý takový přitažený za vlasy, ale nic jiného mě za ty týdny, co nad tím přemýšlím nenapadlo...

                          No jinak s tím, že nám někdo poničil auto už máme bohaté zkušenosti... S tím kolik vlastníme aut se nebojím říct, že je to i několikrát do roka. I z tohoto důvodu jsem to nehlásil, protože pokaždé, co jsme to hlásili, tak výsledek stejně nebyl žádný...
                          • 00 Reagovat !

                            foto zip2016

                            zip2016 15.02.2011  12:56

                            « Re: Re: Nehoda... :-(

                            No v tom je asi neštěsí bydlení v Praze. Policie je zavalená spoustou jiné práce, ale to samozřejmě není omluva. Já jsem taky kdysi v Praze sloužil a můžu ti říct, že často jsem nevěděl co dělat dřív. Nezbývá než ti popřát, aby se oprava povedla, aby to stálo minimum peněz a aby ti potom Mazdička jezdila ještě spoustu let!! :yes:
                            • 00 Reagovat !

                              foto L-lek

                              L@lek 15.02.2011  13:02

                              « Re: Nehoda... :-(

                              Díky, myslím, že sloužit ještě nějaký ten pátek bude... ;-) Motorově je naprosto ve skvělém stavu, jedinou vadou byla koroze, která teď už je taky odstraněna. Plán je takový, si jí ještě tak 2 roky nechat a pak jí případně pokud to ještě půjde prodat.

                              Jinak díky za zájem a přeji hodně šťastných km... ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Bud

                                Bud 08.03.2011  13:54

                                « Re: Re: Nehoda... :-(

                                Čau Luki, tak co, ještě nic? Asi tě moc uháníme, co? To víš my musíme v práci dělat všechno a hned a bez reptání >:D Tak jsem myslel, že by oni už jako taky mohli něco....
                                • 00 Reagovat !

                                  foto L-lek

                                  L@lek 08.03.2011  15:01

                                  « Re: Nehoda... :-(

                                  Ahojda, nene pořád nic, pokud se tak do měsíce neozvou, tak na policajty zajdu sám a zeptám se... No radostnější zpráva, auto mám konečně doma a je opravené docela hezky, akorát ta cena... Uveřejňovat jí ani nebudu, protože byste mě prohlásili za nesvéprávného jedince... >:-[] Od té doby, co jsem to zaplatil, tak neustále přemýšlím nad tím, proč jsem to vlastně opravoval... Asi z nějakého sentimentu a lásky k autu..? Jsem přesvědčen, že 99% lidí v totožné situaci by auto zlikvidovali, to jen já jsem takovej blbeček... :-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Bud

                                    Bud 09.03.2011  20:41

                                    « Re: Re: Nehoda... :-(

                                    No tak, byl pokroucený blatník, kapota, př.nárazník, světlo, to něco stojí, ale možná, že to počítáš všechno celkem i to, co s poškozením nesouviselo. Jinak je to moc pěkné auto, je hezké, žes mu dal šanci :yes: . Pokud tě to nezrujnovalo :-) .. a máš co jíst, pít a oblékat se - tak není co řešit :-!
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto L-lek

                                      L@lek 10.03.2011  13:01

                                      « Re: Nehoda... :-(

                                      Je to jak píšeš, šlo o to, že jen oprava po nehodě by vyšla přes 10 000 Kč, což už vzhledem k ceně auta je skoro na hraně, takže jsem stál před rozhodnutím, že buď se dá do cajku všechno nebo nic... No nezrujnovalo mě to, ale rozhodně si myslím, že bych ty peníze využil i lépe... :-) Jinak díky za pochvalu, pravda je, že to Mazdičce teďka hóóódně sluší a lidi docela koukaj, když viděj takhle starý auto v takovym stavu. Dokonce jsem už na benzince dostal nabídku k prodeji... :-)
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Bud

                                        Bud 10.03.2011  14:26

                                        « Re: Re: Nehoda... :-(

                                        No vidíš, možná ho někdy dobře prodáš.. :-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto woody-alien

                                    woody-alien 10.03.2011  21:48

                                    « Re: Re: Nehoda... :-(

                                    Myslím, že nejsi sám. ;-)

                                    Jak píše Bud, je hezké žes dal Mazdičce šanci. Zkrátka pravé přátelství. :yes:

                                    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto vrkuboy

    vrkuboy 14.01.2011  08:35

    oprava

    Ahoj teď když čtu tvoje novinky tak se nestíhám divit jaké jsou na světě svině, to mě hlava nebere ;-\ :no: Jinak kamarád má taky tuto 323 jen v červené a motor 1,3, když s tím dojel tak sem si z něj dělal legraci, ale po svezení musím říct, že to auto není vůbec špatný a tomu motoru bych klidně hádal i vtší objem. interiér žádná sláva, ale sedačky jedn báseň opravdu pohodlné svezení. :yes: Tak držím palce ať pravda zvítězí ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto L-lek

      L@lek 14.01.2011  08:53

      « Re: oprava

      Ahoj díky, myslím, že ty palce se budou hodit... :-) Mazdice je opravdu dobré auto, hlavně neuvěřitlně spolehlivé. Takže říkáš, že ta 1.3 také jde..? Jsem právě přemýšlel už párkrát, jestli to není už moc slabý...
      • 00 Reagovat !

        foto vrkuboy

        vrkuboy 14.01.2011  10:44

        « Re: Re: oprava

        Můžu ti říct že pocitově lepší a rychlejší než moje 1,6 16v 79kW ve Scénicu a to mě sakra naštvalo! Tím spíš když mě řekl kolik ho to auto stálo >:D Jinak taky se mě líbí to sklápění sedaček... žádný otáčení kolečkem :yes: Opravdu mě to auto mile překvapilo. Akorát brzdy nic moc, ale prej už mají něco zasebou a bude měnit i kotouče pak se uvidí. Jinak na závodech startuje celkem často taková 323 [odkaz] a taky to nejede zle. :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto L-lek

          L@lek 14.01.2011  13:11

          « Re: Re: Re: oprava

          Brzdy jsou všeobecně slabina těchto aut, já je měnil cca před 10000 km komplet za nové a rozdíl jsem moc velký nezaznamenal. Prostě pořád je to spíš takový horší průměr. Pokaždé, když přesednu z Mazdy do Swifta, tak nebýt toho, že jsem připoután, tak si během prvního brzdícího manévru vyrazím zuby o volant... :-) Na Mazda klubu doporučují pokud chce někdo na 323 nové brzdy, koupit na motor 1.8, tam jsou prý výrazně lepší, akorát nevím jak je to s cenou...
          • 00 Reagovat !

            foto Bud

            Bud 17.01.2011  21:49

            « Re: Re: Re: Re: oprava

            Ahoj máš pěkné auto, je mi líto, co se stalo, dobře, že máš svědka, ale nevolal jsi policii a to se trestá. Pokud má táta známého dobrého advokáta, neváhal bych. Za ten řidičák a další problémy to rozhodně stojí. Jinak mi tvé auto trochu připomíná to mé, dokonce co se týče brzdění z větších rychlostí, taky nestojím skoro na místě, ale to proto, že se prudce brzdit bojím. :-) tak zabrzdit rychle ze 180 - nevím, při brždění cítím, že to auto není už ve své kůži. Ale pokud šlápnu na brzdu bez strachu, tak hlava okamžitě letí na sklo ;-) A to mám vzadu taky bubny U staršího Formana mi po výměně brzd, brzdil hůř, než před výměnou a to i po půl roce! tak nevím, pořád uvažuji, jestli to nebylo třeba trošičku zavzdušněné....
            • 00 Reagovat !

              foto L-lek

              L@lek 17.01.2011  21:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: oprava

              Ahoj díky, na tvého Focuse jsem už také koukal, naproti v domě má slečna stejný už určitě více jak 7 let, kupovala ho nový a nový také zatím je, protože s ním vyjede v průměru tak jednou za měsíce... >:D Když jsem s ní mluvil před cca půl rokem, měl najeto 15000 km... :-) Jinak brzdy se po výměně u Mazdy zlepšily, ale ne tak, jak jsem čekal no... Zavzdušněné nejsou, to jsem také už kontroloval...
              • 00 Reagovat !

                foto Bud

                Bud 17.01.2011  22:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: oprava

                Ty brďo, tak tu ženskou by chtělo podchytit, kdyby náhodou prodávala.... >:D Takové auta pak stojí zato. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto L-lek

                  L@lek 17.01.2011  22:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oprava

                  Neboj, pokus z mé strany už proběhl na jaře, když jsem pokukoval po starším autě (nakonec jsem skončil u Mazdy), neprodá ani za nic, baba zlá... :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Bud

                    Bud 17.01.2011  22:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oprava

                    Možná nepřišel ten správný čas :-) . Mů tchán má v garáži taky auto z roku 2001 a najel teprve 25000. Zatím taky neprodává, ale jednou to přijde..... >:D Ovšem tady je problém v tom, že je to Felda. Ale 50Kw a třeba se někomu šikne. Třeba manželce, či děckam >:D >:D CHA,CHA.
                    • 00 Reagovat !

                      foto L-lek

                      L@lek 17.01.2011  22:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oprava

                      No asi tak, dneska už je Felda skutečně auto maximálně na začátek, maximálně ježdění kolem komína... :-) A ani mi to nepřijde tak dlouho, co si máma koupila jednu z prvních Felicií "Scout"- (totální nedochudče nic to nemělo, krom černých nárazníků a kukaček místo otáčkoměru :-) ) a všichni chodili a strašně nám to záviděli, protože to bylo "auto"... :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Bud

                        Bud 17.01.2011  22:30

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oprava

                        jo,jo doba jde stále kupředu..
  • 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 23.03.2011  15:41

    Vyjádření magistrátu k nehodě.

    tak to je masaker a docela se obávám, že ti to pojišťovna dá k úhradě vzhledem k ujetí od nehody... Jinak banánastát nezklamal. Už z principu je to blbost a slovo proti slovu přece nemůže nikdo vyhrát.
    • 00 Reagovat !

      foto zip2016

      zip2016 23.03.2011  16:00

      « Re: Vyjádření magistrátu k nehodě.

      Jestli jsem to správně pochopil, tak se s vyjádřením a rozhodnutím magistrátu nechceš smířit a budeš se proti rozhodnutí odvolávat? To by si měl, protože tohle přece není možné!!
      • 00 Reagovat !

        foto Wacko

        Wacko 23.03.2011  16:58

        « Re: Re: Vyjádření magistrátu k nehodě.

        Přesně tak, jseš bez viny tak proč si tohle nechat líbit ??? Na tvém místě bych se ihned odvolal a snažil bych se hledat důkazy na svou obhajobu ... ;) A taky si myslim, že kdyby si do tý zatáčky jel rychle, tak by ta Mazda byla daleko víc pobouchaná ... Škoda, že nemáš žádnou fotku od pravého místa nehody, ta by třeba pomohla. :-( Budy ti přát hodně štěstí.
        • 00 Reagovat !

          foto L-lek

          L@lek 23.03.2011  19:39

          « Re: Vyjádření magistrátu k nehodě.

          Hlavně to, že jsem měl jet rychle je blbost už jen z toho důvodu, že v to prosincové ráno byla v Praze taková kalamita, kterou Praha opravdu zažije málokdy a skoro celou cestu se skutečně nedalo přesáhnout 40 km/h, protože na silnici leželo velké množství sněhu. No ona by nepomohla ani ta fotka, kdybych měl...
      • 00 Reagovat !

        foto L-lek

        L@lek 23.03.2011  19:35

        « Re: Vyjádření magistrátu k nehodě.

        Tak tak budu se odvolávat, plus zvažujeme i trestní oznámení...
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 23.03.2011  21:45

          « Re: Re: Vyjádření magistrátu k nehodě.

          Tak je to teda fakt síla. :no:

          Přeju ti aby se ti podařilo účinně to rozhodnutí napadnout. Trestní oznámení by možná pomohlo té svědkyni aby se probrala, pokud by jí hrozilo popotahování pro křivé svědectví. Jednou jsem zažil něco trochu podobného, děda vs. soused, kterej si vymejšlel naprosto nehorázný lži a až trestní oznámení ho přimělo hodit zpátečku.

          Někteří lidi jsou prostě svině, to se nedá jinak nazvat.

          Tak přeju hodně štěstí.
          • 00 Reagovat !

            foto L-lek

            L@lek 23.03.2011  22:23

            « Re: Re: Re: Vyjádření magistrátu k nehodě.

            Díky díky, asi se bude hodit...
    • 00 Reagovat !

      foto L-lek

      L@lek 23.03.2011  19:41

      « Re: Vyjádření magistrátu k nehodě.

      Zatím mi pojišťovna k úhradě nic nedá, to jen v případě, že bych teď srazil paty a vzal to na sebe, což nehrozí. Pokud by se i po mých odvoláních opět rozhodlo v můj neprospěch, pak už bude asi úhrada škody to nejmenší...
      • 00 Reagovat !

        foto Bud

        Bud 23.03.2011  22:40

        « Re: Re: Vyjádření magistrátu k nehodě.

        Kéž by ti to vyšlo! :-) Ono by to povzbudilo i ostatní.... >:D
        • 00 Reagovat !

          foto L-lek

          L@lek 24.03.2011  11:00

          « Re: Re: Re: Vyjádření magistrátu k nehodě.

          No to veřím tomu, ono to totiž skutečně o něčem svědčí a vypovídá, jak fungují různé složky a sektory v našem státě a jak nesmyslně jsou některé zákony nastaveny...
          • 00 Reagovat !

            foto Mates81

            Mates81 20.04.2011  16:18

            « Re: Re: Re: Re: Vyjádření magistrátu k nehodě.

            To je vážně síla, lidi jsou různí ale tohle nemá obdoby :no: Přeju pevné nervy ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto L-lek

              L@lek 21.04.2011  09:02

              « Re: Vyjádření magistrátu k nehodě.

              Díky, ale já se z toho už nestresuju, protože to bych se z toho po*ral. Rozhodnutí nabylo platnosti, pokutu teď v nejbližších dnech zaplatím a tím to bude uzavřené, takže se tím už vůbec nezatěžuju a neřeším to, protože za poslední měsíce si k tomu nasčítalo pár dalších jobovek, takže by mi už asi vážně hráblo. Jediné, co mě trochu stresuje při každém usednutí za volant a to je denně, jsou ty body. Mám strach abych nedostal někde nějaký další příděl...
  • 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 15.04.2011  22:10

    Odvolání rozhodnutí magistrátu

    :-( . Život je pes!!! Hlavně ať ti slouží a příště budeme vědět, co dělat, snad to nebudeme potřebovat....
    • 00 Reagovat !

      foto L-lek

      L@lek 20.04.2011  14:25

      « Re: Odvolání rozhodnutí magistrátu

      Tak, to je pro mě aspoň trochu cena útěchy, že to snad pár lidí tady četlo a v případě, že by nedej bože někdy někdo něco podobného musel řešit, tak si z toho snad vzal poučení...
      • 00 Reagovat !

        foto Ondrej-Samal

        Ondřej Šámal 20.04.2011  15:10

        « Re: Re: Odvolání rozhodnutí magistrátu

        Je mi z toho až fyzicky špatně, když to čtu. Holt, situace v tomhle státě prostě není normální a nikdy ani nebude! Slušnost, poctivost a vlastní názor je zde trestán ve prospěch vych.canosti, korupce a stádnosti!
        • 00 Reagovat !

          foto Prase

          Prase 20.04.2011  15:13

          « Re: Re: Re: Odvolání rozhodnutí magistrátu

          ať žije čechystán ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto L-lek

          L@lek 21.04.2011  08:57

          « Re: Odvolání rozhodnutí magistrátu

          Je to tak, cítím to velmi podobně... Jak jsem už někde tady psal, smutné je, že to skutečně o něčem svědčí a vypovídá...
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 21.04.2011  10:06

            « Re: Re: Odvolání rozhodnutí magistrátu

            Češi si po desetiletích útlaku konečně vládnou sami. Vždyť je to to, po čem tak dlouho toužili :-) Já bych celej tenhle stát dal "za odvoz" např. Švýcarsku. A byl by klid.
  • 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 22.11.2011  14:30

    Mazdice prodána

    Ty brďo, tak tys ji prodal :-) . Tolik ses s ní nadělal, nechal hezky upravit.... Je ta Toyotka lepší?
    • 00 Reagovat !

      foto L-lek

      L@lek 23.11.2011  08:44

      « Re: Mazdice prodána

      Prodal no, taky srdce krvácelo... :-) Musel jsem... Na začátku léta měl děda těžký úraz, takže jsem musel začít dojíždět z Prahy na Vysočinu (150 km) minimálně jednou do týdne. No do srpna to Mazdice zvládala docela v klidu, ale pak se začala sypat takovým stylem, že co týden, to servis... Věčně jsem si musel auto půjčovat, takže, když jsem si spočetl kolik mě pak měsíčně stála a jak finančně vycházím, zjistil jsem, že můžu s přehledem splácet nové. Takže 1.9. jsem převzal necelý rok starého Yaríska 1.33 Dual VVT-i 6M/T, najeto 8.000 km a v současnosti mám už 18.000 km. Bylo to služební auto kamaráda z Toyoty.

      No Yaris je opravdu perfektní auto, takže, ikdyž to říkám nerad, je lepší než Mazdice... :-) V životě bych neřekl, že se může auto ze segmentu malých vozů chovat jako auto "dospělé" :-) Motor opravdu skvělý a ve spojení se šestikvaltem je to prostě paráda. Jízdní vlastnosti taky super, akorát na dálnici při silnějším větru je citlivější než byla Mazda. Uvnitř prostonější než byla Mazda ve všech směrech krom kufru, ale to řeší posuvné a sklopné zadní sedačky nebo zahrádka. A spotřeba je i při hodně ostrém stylu jízdy pořád minimálně o litr nižší než měla Mazda.

      I tak na Mazdičku nikdy nezapomenu... :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…