Recenze

Kysky (muž 25 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Fiat Dobló 1,9JTD ELX

9,90 Uživatelé

Hodnoceno: 26× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Fiat Dobló, foto 1 Fiat Dobló, foto 2 Fiat Dobló, foto 3 Fiat Dobló, foto 4 Fiat Dobló, foto 5 Fiat Dobló, foto 6 Fiat Dobló, foto 7 Fiat Dobló, foto 8
Fiat Dobló, foto 9 Fiat Dobló, foto 10 Fiat Dobló, foto 11 Fiat Dobló, foto 12 Fiat Dobló, foto 13 Fiat Dobló, foto 14 Fiat Dobló, foto 15 Fiat Dobló, foto 16 Fiat Dobló, foto 17 Fiat Dobló, foto 18 Fiat Dobló, foto 19 Fiat Dobló, foto 20 Fiat Dobló, foto 21 Fiat Dobló, foto 22 Fiat Dobló, foto 23 Fiat Dobló, foto 24 Fiat Dobló, foto 25 Fiat Dobló, foto 26 Fiat Dobló, foto 27 Fiat Dobló, foto 28 Fiat Dobló, foto 29 Fiat Dobló, foto 30 Fiat Dobló, foto 31 Fiat Dobló, foto 32 Fiat Dobló, foto 33 Fiat Dobló, foto 34 Fiat Dobló, foto 35 Fiat Dobló, foto 36 Fiat Dobló, foto 37 Fiat Dobló, foto 38 Fiat Dobló, foto 39 Fiat Dobló, foto 41 Fiat Dobló, foto 41 Fiat Dobló, foto 42 Fiat Dobló, foto 43 Fiat Dobló, foto 44 Fiat Dobló, foto 45 Fiat Dobló, foto 46 Fiat Dobló, foto 47 Fiat Dobló, foto 48 Fiat Dobló, foto 49 Fiat Dobló, foto 50 Fiat Dobló, foto 51 Fiat Dobló, foto 52 Fiat Dobló, foto 53 Fiat Dobló, foto 54 Fiat Dobló, foto 55 Fiat Dobló, foto 56 Fiat Dobló, foto 57 Fiat Dobló, foto 58 Fiat Dobló, foto 59 Fiat Dobló, foto 60 Fiat Dobló, foto 61 Fiat Dobló, foto 62 Fiat Dobló, foto 63 Fiat Dobló, foto 64 Fiat Dobló, foto 65 Fiat Dobló, foto 66 Fiat Dobló, foto 67 Fiat Dobló, foto 68 Fiat Dobló, foto 69 Fiat Dobló, foto 70 Fiat Dobló, foto 71 Fiat Dobló, foto 72 Fiat Dobló, foto 73 Fiat Dobló, foto 74 Fiat Dobló, foto 75 Fiat Dobló, foto 76 Fiat Dobló, foto 77 Fiat Dobló, foto 78 Fiat Dobló, foto 79 Fiat Dobló, foto 80 Fiat Dobló, foto 81 Fiat Dobló, foto 82 Fiat Dobló, foto 83 Fiat Dobló, foto 84 Fiat Dobló, foto 85 Fiat Dobló, foto 86 Fiat Dobló, foto 87 Fiat Dobló, foto 88 Fiat Dobló, foto 89 Fiat Dobló, foto 90 Fiat Dobló, foto 91 Fiat Dobló, foto 92 Fiat Dobló, foto 93 Fiat Dobló, foto 94 Fiat Dobló, foto 95 Fiat Dobló, foto 96
 

Technické info

Přezdívka auta Doblo Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:172000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1910 výkon [kW]: 74 kroutící moment [Nm]: 200 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9,8 maximální rychlost [km/h]: 168 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 750 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5,5

Popis vozu

Vítám Vás u mé recenze našeho Dobla

Jednoho dne se opravy Kangoo nasčítaly a přišel tedy čas začít pokukovat po náhradě. Měli jsme jasno co potřebujeme. A to krabicové kombi. Ovšem nic konkrétního. Rozhodně by se hodil silnější motor než byl v Kangoo, přecejen při plném naložení se Kangoo do kopců plazilo jak postřelený voják, který v boji přišel o jednu nohu. A život by byl snazší, pokud by nový vůz měl mezi podběhy v kufru 1200mm, aby se tam vešla paleta = dvě přepravky na šířku vedle sebe.
Při volném času jsme začali objíždět dealery a koukali na ojeté a lehce ojeté vozy/předváděčky nebo moderně referenční vozy. Navštívili jsme Ford, Fiat a VW. Peugeot/Citroen jsme záměrně vynechali, jelikož Partnera druhé generace v osobní verzi mají u taťky v práci a tak jsme věděli, že to není kandidát pro nás. Více zaměřený na osobní použití než na nákladní – vysocepolstrované sloupky by od přepravek byly potrhané a zmenšují prostor pro náklad.

Nakonec se objevil vůz Fiat Dobló po faceliftu ve velmi dobrém poměru cena/stav. Ale výbava byla na můj vkus až moc oholená. Na příklad bych zmínil absenci airbagu u spolujezdce. Pod kapotou mu klapal vznětový čtyřválec 1.9JTD. A my mohli přemýšlet jestli ho vzít anebo se kouknout ještě po nějakém o trochu lépe vybaveném. Shodou náhod se pár dní na to ozval známý, jenž dováží automobily ze zahraničí s tím, že by pro nás v Rakousku možná měl vhodného adepta. Byl to také Fiat Dobló 1.9JTD z roku výroby 2002, výbava ELX, najeto lehce přes 100tis. km a s luxusní cenovkou na tuto kombinaci. Vůz byl do týdne dovezen do ČR a proběhla prohlídka i s testovací jízdou. Auto vypadalo moc hezky, jízda oproti Kangoo byla nesrovnatelná. Úplně jiný level. A my jsme měli jasno - bereme ho.

Vzhled
Co byste čekali? Celkový design auta je podřízen tvaru krabice, aby bylo možno co nejvíc využít prostor pro náklad. Podle mého lepší vše hranatý, než se snažit krabici zakulatit jako se snažil Renault. Navíc po Mercedesu je podle mého z tehdejších krabicových kombi druhý nejhezčí.

Interiér
Vnitřní část vozu bych ohodnotil velmi kladně. Oproti Renaultu se Vám neulomí po pár tisících použití klika, ani páčky na blinkry/stěrače a už vůbec ne otočný ovladače ventilace. Takže KVALITA a né nějakej šunt! Tím Ital mile překvapil. Všemu dominuje působivá kombinace dvou barev plastů, jenž hezky ladí s barvou exteriéru.

Prostornost a variabilita
Všude v interiéru je místa habaděj, necítíte se nikde utiskováni jako v Kangoo. I na zadní sedačku se v pohodě vejdou tři průměrně stavění lidé. A když naložíte nějaký balvan, tak ho můžete dát do kufru :D A kolik je místa v zavazadelníku? V kombinaci s pěti osobami můžete dozadu nechat lehnout dva psy a k nim bez obav můžete dát i nějaké zavazadlo. Dva psy? Ano, našemu Bíglíkovi letos přibyl kamarád v podobě chocholatýho Číňana.
A pak je zde varianta 2 + obrovský zavazadlový prostor. Tato varianta je u nás v 90% najetých kilometrů. Zadní sedačku, jenž je dělená 1+2, lze buď sklopit opěradla, nebo ji celou překlopit do uličky (případně překlopit jen její menší půlku). V případě sklopených sedaček se do auta vejde 6 celých štosů přepravek (jestli dobře počítám tak to je 30přepravek). Tomu napomáhá užitná šířka více než 1200mm, tzn. můžeme naložit celou EU paletu anebo dát přepravky na šířku vedle sebe.
Anebo jedete ve dvou na dovolenou? Dozadu se bez problémů vejdou vedle sebe dva biky s koly 29 palců v nezměněném stavu a nějaký zavazadla k tomu, takže místa více než dostatek. A nakonec ani nelitujeme toho, že jsme nesáhli po Caddy Maxi (první generace Dobla s v osobní verzi nedělala v prodloužené variantě)

Motor
Vznětový čtyřválec o objemu 1910ccm dopovaný turbodmychadlem má výkon 74kW, což je 100koní. A jak jede? V nenaloženém stavu auto zrychluje jedna báseň. Při plné akceleraci krátká jednička, ve čtyřiceti za dva, dvojka krásně táhne až do 4000ot./min. kdy na tachometru už rafička ukazuje téměř 80km/h. V naloženém stavu to již není až taková pohoda, ale auto se toho nebojí. I s 500kg nákladu se s Doblem člověk nemusí bát předjíždět. Podřadíte, šlápnete na plyn, předjížděný objekt v klidu přeletíte a je to. To vše je doprovázeno kouřovou clonou za autem. To největších táhlých kopců na pětku motor s nákladem bez problémů udrží 100km/h a komu to nestačí, tak ať si vzpomene, že má jen 100koní pod kapotou a za sebou 500kg nákladu.

Jízdní vlastnosti
Doblo není žádný velký sportovec, ale když chvátáte, dokáže zatáčky projíždět ve velmi slušném tempu. A bez nějakých extrémních náklonů. Problém nastává při dalničních rychlostech a silném větru. To s autem umí slušně zamávat.
Po českých nehezkých silnicích umí auto celkem hezky proplouvat a záplaty a díry tlumit, ale všechno s mírou. Velkou ďuznu Vám nevyžehlí ani britské SUV se vzduchovým podvozkem.
Při jízdě v autě není nějak velký hluk od podvozku, ba oproti Kangoo se to dá pojmenovat hrobovým tichem. Ale rozhodně to není ticho jak v nějakém prémiovém kombíku..

Výbava
Doblo je ve stupni výbavy označené ELX, tedy ta nejvyšší v dané době. Plus má příplatkovou výbavu v podobě plastů lemujících prahy a blatníky. Elektrická přední okna, originál rádio s CD + dálkové ovládání + 6repro. Jediné co docela chybí je klimatizace a tažné zařízení. Jinak je výbava dostačující

Silné stránky

+ pohodlný podvozek
+ velký objem zavazadelníku jak v základní tak se složenými sedadly
+ 1200mm mezi podběhy = naložíte paletu, konkurence v tomto zaostává ve většině případů ještě dnes
+ příjemná cena
+ samozřejmě krásná spotřeba
+ velmi prostorný interiér
+ plno přihrádek v interiéru
+ motor
+ malé náklony
+ šoupací dveře po obou stranách
+ úchytná oka v zavazadelníku
+ sloupková zadní světla
+ tlumiče
+ výkon, i s plně naložneým vozem zbožím
+ žádný turbokopanec, motor zabírá od nízkých otáček a plynule táhne, bez pocítění zapojení turba - ačkoli jeho pískání slyšíte
+ stavitelný volant
+ nevrzající plasty
+ otevíratelná okna i v šoupacích dveřích
+ otevírání postranních oken v kufru stylem "ventilačka"

Slabé stránky

- spojka občas trochu zlobí (až vůz bude na nějaké výměně potřebných částí, spojku necháme seštelovat)
- docela nepřesná převodovka
- R v poloze šestého rychlostního stupně - sice jsme se nikdy nespletli ale zdá se mi, že by bylo lepší R zabezpečeno umístěním mimo kulisu rychlostí vpřed
- umístění rádia navrchu přístrojovky - peče do něj sluníčko a asi po 60kilometrech kdy přehrává CD a sluníčko ho ještě přihřívá, tak napíše, že se potřebuje vychladit. Já sice rádio v autě neposlouchám, takže mi to až tolik nevadí, ale taťka si stěžuje
- vůz byl dovezen s chybějícím dálkovým ovladačem na rádio, ale tak kdo by ho stejně používal :D
- ukazatel blinkrů, který bliká celkově a neukazuje jaký blinkr je zapnut + moc potiché tikání
- občas se zblázní stěrače, možná ale pojistka

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Sám si kupovat náhradní díly a pak si je tam jenom nechat dát, přidávají si na nich pěkný prachy, pak suďte opravny podle ceny za práci

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prodejce velmi dobrý, koupě proběhla naprosto bez problémů, dokonce jsme dostali příjemnou nabídku odebírat palivo do vozu s lepší kvalitou než je v ČR a za nižší cenu

 

Novinky v recenzi

21.11.2014 12:21

Makáme

Včera bylo potřeba pořídit nějaký materiál abychom se o víkendech nenudili... Naložil jsem 100ks tvářnic Ytong. Zadek nijak extra neklesl oproti tomu když vezeme zboží. Avšak po cestě to vůbec nejelo. Teď při zpětném přepočtu jsem zjistil, že těch 100ks bylo váhově už přes limit. Dal bych si facku!
Ale do kufru by se toho ještě vešlo hafo viz. foto

1.10.2014 11:09

pár fotek interiéru

Konečně jsem se dostal k editaci pár fotek interiéru. Můžete je shlédnout v galérii. Vzhledem k času kdy se dostanu k autu (jelikož jsem se odstěhoval) bude plánovaná obměna celé galerie probíhat o něco pomaleji než jsem plánoval...

15.8.2014 20:11

Přidáno video zrychlení

Papírově 9.8s, reál cca 10s rovných

12.7.2014 22:21

Když se to sere, sere se to všechno..

V tomto stylu se táhla letošní dovolená. První plán byl neděle ráno odjezd, pátek večer příjezd domů. Z neodkladných důvodů se nakonec plán osekl o pátek, kdy jsme potřebovali být na jiným konci naši malé republiky. OK, to přežiju. Stejně na konec týdne hlásejí zhoršení počasí.
Sobota večer, vše sbaleno, jde se spát. Neděle sedm ráno vstávačka, věci už jsou v autě od večera, už jen nalodit kola. A frčíme. Přes 40km ujeto a uzavírka před Jihlavou, brzdím celkem fest, jelikož je kolona na semaforu hned za zatáčkou. Pár vteřin stojíme a najednou divný smrad. Říkám že není možný že tam někdo pracuje v neděli ráno. Když v tom moji naivní myšlenku překazil bílý dým stoupající od pravé přední strany vozu. Pohled na budíky - teplota v pořádku. Pohled ven - to nejde z podkapoty.... Vystoupím a pravé přední kolo zahalené v dýmu. Takže blinkry, chvilka přemýšlení, dým ustupuje. Pustím pár aut za sebou a jedeme na zelenou. Za asi 2km je benzína, tak zastavím. Jen jsem dobrzdil, ihned znova dým od kola. NECHÁPU! Sundavám kolo a brzdový kotouč mi kouří do xichtu.. Je rozžhavenej jak kráva. Vyšplouchání flašky s pitím na kotouč a jedeme dál, tady s tím nic nemůžem dělat. Zastavujeme u jednoho odpočívadla, znova sundat kolo, dým už od brzdy nejde. Auto během jízdy nepřibržďuje. TVL co s tím je????? Nakonec jsme se rozhodli neriskovat jet ještě zbylých 250km a otočka domů, velmi opatrným tempem s co nejmenším používáním brzd. Neděle zabitá, já jsem zklamán a velmi nas.rán!

Pondělí ráno - auto odvezeno do servisu. Po pár minutách servisák říká že se uvolnila manžeta a na kotouč vylítala vazelína která se tam pálila a od toho šel dým. Klidně se s tím může jet. Takže ještě dopoledne vyrážíme, cestou horko jako prasce a 15km před cílem liják jako ovád, jenž se táhne až do cílového cyklo centra. No je to možný? My se celou cestu pečeme v autě, venku třicet a slunce, a přijedeme sem a tady lije. Po pár minutách déšť ustal, rozbalujeme stan, registrace v Singltrek centru a hurá na stezky! Paráda! Na to jsem se celý rok těšil a nemohl se dočkat!

Aby to nebylo jen o autě, v centru je i minipumptrack. V Budějicích, kde studuji je taky pumptrack ikdyž asi 5x větší, nalítal jsem tam padesát kilometrů za jeden den přičemž jeden okruh má 160metrů. Takže bych řekl že to celkem umím. Je pondělí večer a já jdu se zabavit. Hned při prvním opatrnějším kolečku abych si prvně projel vlny si hned říkám že v klopence je docela dost volného štěrku - to se tu o to nestarají? No nic, zvýšíme tempo. Trošku to rozjedu, dvě kolečka bez šlápnutí a v půlce třetího mi v klopence uletělo přední kolo, pokládám to, SPDéčka nestíhám vycvaknout. Brní mi levá noha na kterou jsem to položil. No nic, sbírám se, pocit odřeného lokte se pohledem potvrzuje ale žádná hrůza. Kouknu na nohu, nojo krev to je jasný. Dotlačím to asi 10metrů na lavičku, sedám si, noha brní jak hovado, dívám se lépe na koleno a pod ním v záplavě krve průřez něco přes 40mm dlouhý, 3mm široký a hluboký 3-4mm. Prostě díra jak prase, skoro na šití. Takže desinfekce, obvaz atd.

Ještě tentýž večer si potřebujeme nakoupit, tak jedeme do města na kolech, jedu jednonož (zlatý SPD a umění šlapat kruhově mi to ulehčovalo) takže v Jarda Kulhavý stylu, když měl zlomenou čéšku.
Úterý dopoledne - jedeme méně náročné stezky abych to trochu rozšlapal. Odpo náročnější když už se mi jede líp, tak najednou skoro nejdál od centra nás najednou zastihla bouřka, kroupy, liják. Cestu zpět už šlapu hlava nehlava, teda koleno nekoleno, kaluže na stezce nic neznamenají, obvaz je stejně už mokrej durch, stejně jako já.

Středa perfektní den. Večer když už jsme šli do stanu začal liják, přes noc nateklo i do stanu, ráno ve čtvrtek pořád lije, naštvaní to balíme a jedeme domů.

Cestou nabíjím mobil, asi po 100km najednou navigace hlásí slabou baterku, přitom byla zapojená v zásuvce. Tvl co je??? Hmm, tak asi pojistka. Ano pojistka se odvařila.

Toť naše povedená/nepovedená dovolená. Nakonec za týden jsem najel i s odvozem zboží něco kolem 1350km. Celková meta se přehoupla přes 171 000km.

Manžeta bude vyměněna v následujícím týdnu.

28.7.2013 08:38

Úžasná spotřeba!! 19,8km / 1litr nafty

Minulou sobotu jsem vzal plnou nádrž, vynuloval počítač po docela dlouhé době a že se aspoň kouknu jak na tom jsem. Pak jsem jel 2x 200km se zbožím a nějakých 560km s kolama na zádi, vykukujícími nad auto + zavazadla a 2 lidi. Včera se rozsvítila rezerva, tak jsem natankoval, ale jentak abych dojel, neměl jsem moc peněz s sebou. No ale hlavně jsem si hrál s palubním počítačem, který mi ukázal nádherný číslo 19,8km / 1litr . Což máme spotřebu nějakých 5,05l / 100km ! Já to auto miluju :-)

29.2.2012 18:03

Auto opraveno

Tak alternátor jsme si sehnali sami za přibližně 4tisíce. Včera předán servisu, dnes auto kompletně opraveno a převzáno zpátky.

25.2.2012 20:15

Prasklý řemen na alternátoru. Jenom? Kéž by!

Přesně před týdnem auto bylo v pořádku na začátku cesty. Při mezi zastavení tzv. ,,na chcaní" při dobržďování šlo slyšet jakoby pískání. Známý co dělal dřív mechanika nám řekl, že to není moc závažný, má to hodně aut - uvolněný řemen nebo natržený. S autem se celý týden nejelo, ale na servis nebyl čas. Dnes se muselo vyjet, tak jsme doufali, že dojedem v pohodě.
Po cca 45km při přejezdu příčné nerovnosti cosi divně zarachotilo a začala svítit kontrolka baterky. Než jsme zastavili, výsledkem přemýšlení byl prasklý řemen. Jelikož se to stalo na přivaděči na dálnici, dojeli jsme na nejbližší benzínku a otočili to směr servis. Do servisu jsme přijeli, nechali dovést řemen, asi hoďku jsme čekali a pak nám řekli, že výměna řemenu nepomůže. Je uvolněná kladka, která řemen přetrhla. Ta se musí objednat, takže auto si tam nechali a my jeli domů autobusem. Asi po půl hodině jsme přijali telefon ze servisu.
Další nemilá zpráva. Kladka nejenom že oddělala řemen, něco udělala i se samotným alternátorem, takže se budou muset měnit tyto tři věci. :-/ Cena alternátoru + kladky od autorizovaného servisu Fiat = přes 7tis. Cena na ofiko internetových stránkách Fiat = 3 600,- . Tomu říkám krásnej rabat

29.3.2011 09:11

novinky

Tákže s autíkem máme najezděno nějakých 17 000km, poslední dobou se jezdí méně, ovšem žádné problémy ještě nenastaly, což jsme velmi rádi. Dnes zpět přezujeme na letní a kola se dají znovu vyvážit aby se gumy sjížděly rovnoměrně. Kapota jak je z fotek vidět je už tři měsíce spravená, nějak jsem to zapomněl napsat do novinek... :D Nakonec je pouze vyklepána a nabarvena, není vyměněná. Ovšem je jak nová, opravou nejsou vidět žádné následky a navíc předchozí majitel jak hnusně zapatlal dirky v laku na kapotě od kamínků, už nejsou nevkusné, protože žádné nejsou :-)

18.12.2010 10:01

Ďáblík u pana doktora

Takže včera jsme Dobló vzali do servisu jentak na předběžnou prohlídku, opravář nakonec nedělá SmartFix ale jinou málo obvyklou technologii. Říkal že by to stálo asi od 2500,- do 3500,-Kč. což se nevyplatí. Takže doufám že taťku přemluvím na novou kapotu.

11.12.2010 17:38

nehoda

Tak naštěstí, škody nejsou až takové jaké jsem očekával, což je dobře, ovšem výměně kapoty se Ďáblík nevyhne. Nehoda se stala takto: Přijel na křižovatku náklaďák a chtěl jet doleva, ale vjel moc do silnice, zprava z hlavní na tuto odbočku vjížděl kamion a aby se tam vešel, tak musel náklaďák couvat, taťka měl cca 2metry odstup a když náklaďák dal zpátečku, taťka o kus couvnul až po auto co stálo za ním. náklaďák couval až blízko k Doblu, couvačky zhasly a najednou se rozsvítili a náklaďák zase začal couvat, ovšem to už taťka nestíhal eRko ani zařadit tak začal troubit, jenže pár vteřin na to už Dobló bylo pod korbou náklaďáku. Na škodu se můžete podívat na fotkách :-(

9.12.2010 18:50

NÉÉÉÉÉÉ PROOOOOOČČ?? Dobló nabouráno :´-( :´-( :´-(

Dnes se stala pěkně hnusná věc :-(( na křižovatce do našeho Dobla nacouval kamion :-((( Ještě jsem to neviděl, až o vínkendu. Taťka mi napsal že je zmačkaná kapota :-(

3.10.2010 09:59

rýha na dveřích

Nějaká svině nám v minulých pár dnech objela kufrový dveře klíčkem nebo něčím, od jedný strany na druhou :-( Zkurvený závistivci!

15.8.2010 18:06

Fotky

Fotky budu časem doplňovat

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Fiat Dobló 1,9JTD ELX

Další vozy Fiat Dobló



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
praktičnost
10

120cm mezi podběhy, nádhera :-)

prostornost
10

úložný prostor kam se podíváš

jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
9
provozní náklady
10
výkon motoru
10
spotřeba
10
hlučnost motoru
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10

Více o modeluFiat Dobló 223 (2000-2010)
Fiat Bravo 2,0 HGT - divoch Fiat Bravo 2,0 HGT - divoch

Nástupcem i u nás, díky dovozu ojetin, poměrně…

Fiat Punto Fiat Punto

V letošním roce slaví automobilka Fiat 100. výročí svého…

 





Blesk.cz

Maminka Bohumila Kulínského (†59) Blanka učinila těžké rozhodnutí!

Maminka Bohumila Kulínského (†59) Blanka učinila…

Má v sobě tolik žalu, že by veřejný pohřeb svého syna nezvládla! Maminkazesnulého exsbormistra Bambini di Praga…

Nemrtví rosomáci, losi, vlci a saskvoč vám půjdou po krku. Recenze Far Cry 5: Dead Living Zombies

Nemrtví rosomáci, losi, vlci a saskvoč vám půjdou po…

Poslední stahovatelný přídavek pro Far Cry 5 je tu a tentokrát si nebere na paškál nic menšího než populární…

 

iSport.cz

Půl roku po obviněních od Koukalové: reakci vedení biatlonu vyvolal Koukal

Půl roku po obviněních od Koukalové: reakci vedení…

Ještě si nechává otevřená zadní vrátka, ale návrat k biatlonu u Gabriely Koukalové věří stále míň a míň…

Vrba: Výstraha před Spartou? Pro mě ne. Hráče z gólů obviňovat budu

Vrba: Výstraha před Spartou? Pro mě ne. Hráče z gólů…

V Jablonci museli spolknout hořkou pilulku. Vysoká porážka 0:3 s výborně hrajícím severočeským celkem je pro…

 

Reflex.cz

Děsivá čínská epidemie: Unikátní snímky z doby, kdy chřipka zabíjela lidi po tisících

Děsivá čínská epidemie: Unikátní snímky z doby, kdy…

Mandžuská chřipka byla snad největší zdravotní katastrofou čínské historie. Pro Evropana ji zastiňuje tehdejší…

Okamura mění taktiku. SPD hodlá zastavit diktát EU a říct islámu NE z komunální úrovně

Okamura mění taktiku. SPD hodlá zastavit diktát EU a…

Dlouhá léta bojuje vlastenec, podnikatel, politik a finalista minulého ročníku mistrovství světa v populismu…