Recenze

Kubass (muž 30 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Mercedes-Benz E W124 Na prodej!!

9,69 Uživatelé

Hodnoceno: 15× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mercedes-Benz E, foto 1 Mercedes-Benz E, foto 2 Mercedes-Benz E, foto 3 Mercedes-Benz E, foto 4 Mercedes-Benz E, foto 5 Mercedes-Benz E, foto 6 Mercedes-Benz E, foto 7 Mercedes-Benz E, foto 8
Mercedes-Benz E, foto 9 Mercedes-Benz E, foto 10 Mercedes-Benz E, foto 11 Mercedes-Benz E, foto 12 Mercedes-Benz E, foto 13 Mercedes-Benz E, foto 14 Mercedes-Benz E, foto 15 Mercedes-Benz E, foto 16 Mercedes-Benz E, foto 17 Mercedes-Benz E, foto 18 Mercedes-Benz E, foto 19 Mercedes-Benz E, foto 20 Mercedes-Benz E, foto 21 Mercedes-Benz E, foto 22 Mercedes-Benz E, foto 23 Mercedes-Benz E, foto 24 Mercedes-Benz E, foto 25 Mercedes-Benz E, foto 26 Mercedes-Benz E, foto 27 Mercedes-Benz E, foto 28 Mercedes-Benz E, foto 29 Mercedes-Benz E, foto 30 Mercedes-Benz E, foto 31 Mercedes-Benz E, foto 32 Mercedes-Benz E, foto 34 Mercedes-Benz E, foto 35 Mercedes-Benz E, foto 36 Mercedes-Benz E, foto 37 Mercedes-Benz E, foto 38 Mercedes-Benz E, foto 39 Mercedes-Benz E, foto 40 Mercedes-Benz E, foto 41 Mercedes-Benz E, foto 42 Mercedes-Benz E, foto 43 Mercedes-Benz E, foto 44 Mercedes-Benz E, foto 45 Mercedes-Benz E, foto 46 Mercedes-Benz E, foto 47 Mercedes-Benz E, foto 48 Mercedes-Benz E, foto 49 Mercedes-Benz E, foto 50 Mercedes-Benz E, foto 51 Mercedes-Benz E, foto 52 Mercedes-Benz E, foto 53 Mercedes-Benz E, foto 54 Mercedes-Benz E, foto 55 Mercedes-Benz E, foto 56 Mercedes-Benz E, foto 57 Mercedes-Benz E, foto 58 Mercedes-Benz E, foto 59 Mercedes-Benz E, foto 60 Mercedes-Benz E, foto 61 Mercedes-Benz E, foto 62 Mercedes-Benz E, foto 63 Mercedes-Benz E, foto 64 Mercedes-Benz E, foto 65 Mercedes-Benz E, foto 66 Mercedes-Benz E, foto 67 Mercedes-Benz E, foto 68 Mercedes-Benz E, foto 69 Mercedes-Benz E, foto 70 Mercedes-Benz E, foto 71 Mercedes-Benz E, foto 72 Mercedes-Benz E, foto 73 Mercedes-Benz E, foto 74 Mercedes-Benz E, foto 75 Mercedes-Benz E, foto 76 Mercedes-Benz E, foto 77 Mercedes-Benz E, foto 78 Mercedes-Benz E, foto 79 Mercedes-Benz E, foto 80 Mercedes-Benz E, foto 81 Mercedes-Benz E, foto 82 Mercedes-Benz E, foto 83 Mercedes-Benz E, foto 84 Mercedes-Benz E, foto 85 Mercedes-Benz E, foto 86 Mercedes-Benz E, foto 87
 

Technické info

Přezdívka auta Mercedes-Benz 320 Rok výroby 1992 Koupeno ojeté najeto [km]:272000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 3199 výkon [kW]: 162 kroutící moment [Nm]: 310 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6,9 maximální rychlost [km/h]: 235 počet rychlostí: 4 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 15 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 11

Popis vozu

Nastal čas po necelém roce užívání změnit recenzi.
Není to můj první Mercedes tak sem věděl do čeho jdu. Každopádně je to ale moje první auto s kůží a ABS.

Když jsem prodával svého předchozího Mercedesa 124 230 rv 87 věděl jsem, že chci zase 124, ale se šestiválcovým motorem. Původně jsem chtěl kupé 300-24v, ale nějak se mi naskytl tenhle kousek s již už poměrně moderním motorem 320. Třistavacítka má oproti 300-24 o 50nm větší krouťák ale výkon stejný, každopádně je to motor úplně jinde, v tomhle už převládá elektronika, samé čidlo a drátek, a tohle já rád.
Kdysi sem razil heslo že co v autě není nepokazí se, tak jsem koupil první mercedes 190 200D který měl jenom posilovač řízení, přední mlhovky a centrál, a to jenom proto že to byl základ :-D. Jenomže jak to tak bývá postupem času mě přestalo bavit stahovat okýnka ručně a poslouchat ten línej ač nesmrtelný dýzl. 230 tady rozepisovat nebudu a vrhnu se rovnou na 320, ta má skoro vše co si běžný uživatel může přát :-), klimu, 4x el. Okna, el. obě zrcátka, el. Dvoupolohovej šíbr, el. Anténu, 2 airbagy, stěrače na světla, automat, osvětlení obou stínítek, 90L nádrž, čtecí lampičku vzadu, loketní opěrku v předu/ v zadu a podtlakové sklápění zadních opěrek hlavy aby nezavazely ve výhledu. Trošku mi chybí stabilizace ASD nebo ASR ale nemůžu mít všechno :-D.
S autem jsem najel za necelý rok co ho mám necelých 10 000Km a jsem spokojen, jízdní výkony dostačující, ale znáte to, když koupíte je to bomba, ale pak si na to člověk zvykne a chce víc, kdo ví, třeba příště bude V8 :-). Ale ne, 220koní je do dnešního provozu stejně pomalu zbytečných, všude aut tak se nedá jezdit nijak závratně rychle, i když při předjíždění se každej koník hodí, to zase jo. Co považuju jednoznačně za obrovské plus je překrásnej zvuk řadového šestiválce linoucí se z metr a půl dlouhé kapoty, musí se slyšet, špatně se to popisuje :-).
Karoserie, to je téma samo o sobě, designér Bruno Sacco byl prostě génius. I dnes působí 124 tak vyváženě a tvarově dokonale jako málo co :-), pořád má co nabídnout, je ladná, nikde nic nekazí dojem z celkové linie, a řekl bych, že je i dokonce nadčasová.
S Mercedesem jezdím rád, i když ho mám na denní ježdění tam za rok moc nenajedu, do 10 000Km, tak že je vlastně mým koníčkem :-). A i když je to taková elektrárna tak zatím funguje úplně vše a jízda sním je uklidňující, jenom se houpe, nerovnosti skoro není cítit.
Za rok co ho mám dostal akorát novou baterku, zadní brzdové desky, čelní okno, čidlo nasávaného vzduchu a olej v motoru. Nic víc zatím nepotřebuje, a doufám že dlouho potřebovat nebude. Ještě se chystám na olej v převodovce a výměnu pružinky skluzu automatu, ale to asi až na jaře.
Závěr? No mercedes je pro každého kdo má rád pohodlí, a protože se považuju za fandu značky navštěvující různé srazy apod. tak pro mě bude MB vždy jedničkou.

Silné stránky

Tak každopádně zátah a zvuk motoru. Interier je taky vážně příjemnej a kůže je zachovalá, ale není to můj první mercedes tak zněho nejsem zase až tak vydřenej jak někteří mí známí. Jedno veliké plus mají u mě kucí z Mercedesu za stěrače světel, vždy sem si říkal kčemu že to tam vlastně je a je to velice příjemné mít stále čistá světla, ostříknou se a setřou při každém druhém ostříknutí čelního skla.

Ale hlavně nekonečná kapota, posměváčkům na cigánskej povoz (většinou golf, octavia a podobny poloauta) sklidem odvětím: ´´Tam kde ty máš volant já mám šestej válec´´, buďto je to uzemní a nebo je musím svézt :-D

Slabé stránky

Tou je každopádně koženej interier bez výhřevu, ikdyž je to perforovaná kůže tak to ze začátku celkem studí do zadku :-). I ceny některejch věcí do motoru nejsou zrovna za babku ale co už no...

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím nic, a doufám že ještě dlouho

 

Novinky v recenzi

13.12.2011 23:40

Na prodej

Auto je NA PRODEJ, tak kdyby měl někdo zájem dejste vědět :-)

5.10.2011 10:39

spotřeba

je relativní pojem, v létě jsem byl na dovolené v tatrách a měl sem průměrnou spotřebu 8,96L/100km, což na ujetejch 846Km ve dvou + zavazadla není vůbec špatné na R6 3,2L


Další vozy Mercedes-Benz E



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Tak je to mercedes ne?

praktičnost
8

Sice sedan ale hatchbagy nesnáším, a vzhledem ktomu že nic nevozím je mi to i jedno

prostornost
9

business class limousine

jízdní vlastnosti
9

mohl by být na zadek trošku těžší

jízdní komfort
10

komentář? tak ten nepotřebuje, jasná deset

provozní náklady
8

tak něco to stojí, ale dá se

náhradní díly
8

jak ktery

výkon motoru
10

super

spotřeba
8

ujde

hlučnost motoru
10

nádhernej zvuk!

kvalita sedadel
10

Kůže je kůže no prostě luxus

brzdy
9

brzdí dobře

zavazadlový prostor
8

Více o modeluMercedes-Benz E W124 (1984-1997)
Mercedes-Benz E 220 d – Příště už bez řidiče? Mercedes-Benz E 220 d – Příště už bez řidiče?

Novou generaci modelu E (W213) si snadno spletete…

Mercedes-Benz E: Nové kombi nabídne až 1820 l pro zavazadla Mercedes-Benz E: Nové kombi nabídne až 1820 l pro zavazadla

Mercedes-Benz představil nové kombi třídy E. Je rozhodně…

 






Blesk.cz

Divočina jménem Slovenský ráj: Jeden z nejkrásnějších koutů našich sousedů!

Divočina jménem Slovenský ráj: Jeden z…

Rokliny a kaňony, které jsou opatřeny žebříky, stupničkami a podobně, to je Slovenský ráj, místo, kde můžete…

Ochrnutý moderátor počasí Michal Jančařík: Obrovská radost z prvního kroku!

Ochrnutý moderátor počasí Michal Jančařík: Obrovská…

Moderátor Michal Jančařík (41) má za sebou nejtěžší rok v životě. Kvůli nemoci musel na transplantaci ledviny a…

 

iSport.cz

Další průšvih golfisty Woodse: V USA ho zatkli opilého za volantem!

Další průšvih golfisty Woodse: V USA ho zatkli…

Místo návratu na greeny poznal jaké to je, skončit v cele. Golfista Tiger Woods byl zadržen policií a vzat do…

Stramaccioni a jeho trenérský tým ve Spartě? Vyjdou na 57 milionů ročně

Stramaccioni a jeho trenérský tým ve Spartě? Vyjdou…

Benvenuto, mister, Sparta vítá nového trenéra. Včera po dlouhých jednáních uzavřel největší český klub dvouletou…

 

Reflex.cz

Do Botswany za krokodýly: Když se páří čtvrttunoví predátoři, je třeba mít se na pozoru!

Do Botswany za krokodýly: Když se páří čtvrttunoví…

Botswanské léto se zbavuje posledního listí a vše začíná žloutnout. Příroda se mění a smutný pohled na…

Češi zabodovali v Cannes. Hlavní cenu v jedné z kategorií si odváží film Lerd

Češi zabodovali v Cannes. Hlavní cenu v jedné z…

Nový film režiséra Mohammeda Rasoulofa, v Cannes již oceněném Cenou za nejlepší režii v roce 2011 za film…