Recenze

Kubass (muž 30 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Mercedes-Benz E W124 Na prodej!!

9,69 Uživatelé

Hodnoceno: 15× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mercedes-Benz E, foto 1 Mercedes-Benz E, foto 2 Mercedes-Benz E, foto 3 Mercedes-Benz E, foto 4 Mercedes-Benz E, foto 5 Mercedes-Benz E, foto 6 Mercedes-Benz E, foto 7 Mercedes-Benz E, foto 8
Mercedes-Benz E, foto 9 Mercedes-Benz E, foto 10 Mercedes-Benz E, foto 11 Mercedes-Benz E, foto 12 Mercedes-Benz E, foto 13 Mercedes-Benz E, foto 14 Mercedes-Benz E, foto 15 Mercedes-Benz E, foto 16 Mercedes-Benz E, foto 17 Mercedes-Benz E, foto 18 Mercedes-Benz E, foto 19 Mercedes-Benz E, foto 20 Mercedes-Benz E, foto 21 Mercedes-Benz E, foto 22 Mercedes-Benz E, foto 23 Mercedes-Benz E, foto 24 Mercedes-Benz E, foto 25 Mercedes-Benz E, foto 26 Mercedes-Benz E, foto 27 Mercedes-Benz E, foto 28 Mercedes-Benz E, foto 29 Mercedes-Benz E, foto 30 Mercedes-Benz E, foto 31 Mercedes-Benz E, foto 32 Mercedes-Benz E, foto 34 Mercedes-Benz E, foto 35 Mercedes-Benz E, foto 36 Mercedes-Benz E, foto 37 Mercedes-Benz E, foto 38 Mercedes-Benz E, foto 39 Mercedes-Benz E, foto 40 Mercedes-Benz E, foto 41 Mercedes-Benz E, foto 42 Mercedes-Benz E, foto 43 Mercedes-Benz E, foto 44 Mercedes-Benz E, foto 45 Mercedes-Benz E, foto 46 Mercedes-Benz E, foto 47 Mercedes-Benz E, foto 48 Mercedes-Benz E, foto 49 Mercedes-Benz E, foto 50 Mercedes-Benz E, foto 51 Mercedes-Benz E, foto 52 Mercedes-Benz E, foto 53 Mercedes-Benz E, foto 54 Mercedes-Benz E, foto 55 Mercedes-Benz E, foto 56 Mercedes-Benz E, foto 57 Mercedes-Benz E, foto 58 Mercedes-Benz E, foto 59 Mercedes-Benz E, foto 60 Mercedes-Benz E, foto 61 Mercedes-Benz E, foto 62 Mercedes-Benz E, foto 63 Mercedes-Benz E, foto 64 Mercedes-Benz E, foto 65 Mercedes-Benz E, foto 66 Mercedes-Benz E, foto 67 Mercedes-Benz E, foto 68 Mercedes-Benz E, foto 69 Mercedes-Benz E, foto 70 Mercedes-Benz E, foto 71 Mercedes-Benz E, foto 72 Mercedes-Benz E, foto 73 Mercedes-Benz E, foto 74 Mercedes-Benz E, foto 75 Mercedes-Benz E, foto 76 Mercedes-Benz E, foto 77 Mercedes-Benz E, foto 78 Mercedes-Benz E, foto 79 Mercedes-Benz E, foto 80 Mercedes-Benz E, foto 81 Mercedes-Benz E, foto 82 Mercedes-Benz E, foto 83 Mercedes-Benz E, foto 84 Mercedes-Benz E, foto 85 Mercedes-Benz E, foto 86 Mercedes-Benz E, foto 87
 

Technické info

Přezdívka auta Mercedes-Benz 320 Rok výroby 1992 Koupeno ojeté najeto [km]:272000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 3199 výkon [kW]: 162 kroutící moment [Nm]: 310 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6,9 maximální rychlost [km/h]: 235 počet rychlostí: 4 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 15 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 11

Popis vozu

Nastal čas po necelém roce užívání změnit recenzi.
Není to můj první Mercedes tak sem věděl do čeho jdu. Každopádně je to ale moje první auto s kůží a ABS.

Když jsem prodával svého předchozího Mercedesa 124 230 rv 87 věděl jsem, že chci zase 124, ale se šestiválcovým motorem. Původně jsem chtěl kupé 300-24v, ale nějak se mi naskytl tenhle kousek s již už poměrně moderním motorem 320. Třistavacítka má oproti 300-24 o 50nm větší krouťák ale výkon stejný, každopádně je to motor úplně jinde, v tomhle už převládá elektronika, samé čidlo a drátek, a tohle já rád.
Kdysi sem razil heslo že co v autě není nepokazí se, tak jsem koupil první mercedes 190 200D který měl jenom posilovač řízení, přední mlhovky a centrál, a to jenom proto že to byl základ :-D. Jenomže jak to tak bývá postupem času mě přestalo bavit stahovat okýnka ručně a poslouchat ten línej ač nesmrtelný dýzl. 230 tady rozepisovat nebudu a vrhnu se rovnou na 320, ta má skoro vše co si běžný uživatel může přát :-), klimu, 4x el. Okna, el. obě zrcátka, el. Dvoupolohovej šíbr, el. Anténu, 2 airbagy, stěrače na světla, automat, osvětlení obou stínítek, 90L nádrž, čtecí lampičku vzadu, loketní opěrku v předu/ v zadu a podtlakové sklápění zadních opěrek hlavy aby nezavazely ve výhledu. Trošku mi chybí stabilizace ASD nebo ASR ale nemůžu mít všechno :-D.
S autem jsem najel za necelý rok co ho mám necelých 10 000Km a jsem spokojen, jízdní výkony dostačující, ale znáte to, když koupíte je to bomba, ale pak si na to člověk zvykne a chce víc, kdo ví, třeba příště bude V8 :-). Ale ne, 220koní je do dnešního provozu stejně pomalu zbytečných, všude aut tak se nedá jezdit nijak závratně rychle, i když při předjíždění se každej koník hodí, to zase jo. Co považuju jednoznačně za obrovské plus je překrásnej zvuk řadového šestiválce linoucí se z metr a půl dlouhé kapoty, musí se slyšet, špatně se to popisuje :-).
Karoserie, to je téma samo o sobě, designér Bruno Sacco byl prostě génius. I dnes působí 124 tak vyváženě a tvarově dokonale jako málo co :-), pořád má co nabídnout, je ladná, nikde nic nekazí dojem z celkové linie, a řekl bych, že je i dokonce nadčasová.
S Mercedesem jezdím rád, i když ho mám na denní ježdění tam za rok moc nenajedu, do 10 000Km, tak že je vlastně mým koníčkem :-). A i když je to taková elektrárna tak zatím funguje úplně vše a jízda sním je uklidňující, jenom se houpe, nerovnosti skoro není cítit.
Za rok co ho mám dostal akorát novou baterku, zadní brzdové desky, čelní okno, čidlo nasávaného vzduchu a olej v motoru. Nic víc zatím nepotřebuje, a doufám že dlouho potřebovat nebude. Ještě se chystám na olej v převodovce a výměnu pružinky skluzu automatu, ale to asi až na jaře.
Závěr? No mercedes je pro každého kdo má rád pohodlí, a protože se považuju za fandu značky navštěvující různé srazy apod. tak pro mě bude MB vždy jedničkou.

Silné stránky

Tak každopádně zátah a zvuk motoru. Interier je taky vážně příjemnej a kůže je zachovalá, ale není to můj první mercedes tak zněho nejsem zase až tak vydřenej jak někteří mí známí. Jedno veliké plus mají u mě kucí z Mercedesu za stěrače světel, vždy sem si říkal kčemu že to tam vlastně je a je to velice příjemné mít stále čistá světla, ostříknou se a setřou při každém druhém ostříknutí čelního skla.

Ale hlavně nekonečná kapota, posměváčkům na cigánskej povoz (většinou golf, octavia a podobny poloauta) sklidem odvětím: ´´Tam kde ty máš volant já mám šestej válec´´, buďto je to uzemní a nebo je musím svézt :-D

Slabé stránky

Tou je každopádně koženej interier bez výhřevu, ikdyž je to perforovaná kůže tak to ze začátku celkem studí do zadku :-). I ceny některejch věcí do motoru nejsou zrovna za babku ale co už no...

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím nic, a doufám že ještě dlouho

 

Novinky v recenzi

13.12.2011 23:40

Na prodej

Auto je NA PRODEJ, tak kdyby měl někdo zájem dejste vědět :-)

5.10.2011 10:39

spotřeba

je relativní pojem, v létě jsem byl na dovolené v tatrách a měl sem průměrnou spotřebu 8,96L/100km, což na ujetejch 846Km ve dvou + zavazadla není vůbec špatné na R6 3,2L


Další vozy Mercedes-Benz E



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Tak je to mercedes ne?

praktičnost
8

Sice sedan ale hatchbagy nesnáším, a vzhledem ktomu že nic nevozím je mi to i jedno

prostornost
9

business class limousine

jízdní vlastnosti
9

mohl by být na zadek trošku těžší

jízdní komfort
10

komentář? tak ten nepotřebuje, jasná deset

provozní náklady
8

tak něco to stojí, ale dá se

náhradní díly
8

jak ktery

výkon motoru
10

super

spotřeba
8

ujde

hlučnost motoru
10

nádhernej zvuk!

kvalita sedadel
10

Kůže je kůže no prostě luxus

brzdy
9

brzdí dobře

zavazadlový prostor
8

Více o modeluMercedes-Benz E W124 (1984-1997)
Mercedes-AMG E 43 4Matic – Opravdu stačí šestiválec? Mercedes-AMG E 43 4Matic – Opravdu stačí šestiválec?

Šestiválec v E-Klasse od AMG? Není to málo, Tobiasi…

Nový Mercedes-Benz E kupé oficiálně: Je pro vás C kupé moc malé a S kupé moc velké? Nový Mercedes-Benz E kupé oficiálně: Je pro vás C kupé moc malé a S kupé moc velké?

Nové čtyřmístné kupé z dílny Mercedesu tvarově navazuje…

 





Blesk.cz

Advent začíná za 14 dní! Vyrobte si adventní věnec krok za krokem

Advent začíná za 14 dní! Vyrobte si adventní věnec…

První svíčku na adventních věncích budeme zapalovat už v neděli 3. prosince. Je tedy ideální čas na to, vyrobit…

Nešťastná smrt mladé dívky: Zabila ji rozbitá nabíječka iPhonu. Ve spánku!

Nešťastná smrt mladé dívky: Zabila ji rozbitá…

Prasklý kabel není něco, co by se mělo podomácku opravovat. Příkladem budiž smutný příběh mladé dívky, která si…

 

iSport.cz

Dojemné loučení Poláků: Přivítejte Jakuba Jandu, jako by byl náš!

Dojemné loučení Poláků: Přivítejte Jakuba Jandu,…

PŘÍMO Z POLSKA | Jako by se loučil doma a před vlastními fanoušky. Jakub Janda se ve svém posledním závodě…

SESTŘIHY: Plzeňská série trvá, Slavia nadělovala, Brno už není poslední

SESTŘIHY: Plzeňská série trvá, Slavia nadělovala,…

Neuvěřitelná série fotbalistů Plzně nekončí. Lídr Het ligy si udržel stoprocentní bilanci i po 14. kole Het…

 

Reflex.cz

Staletí starý příběh má pořád grády!

Staletí starý příběh má pořád grády!

Rónin je samuraj bez pána a příběh, který právě vyšel zpracovaný do komiksové podoby v nakladatelství Crew,…

Tuzemské banky holí své klienty jako ovce. Když ale mají zvýšit úroky u vkladů, mají hromadu výmluv, proč to nejde

Tuzemské banky holí své klienty jako ovce. Když ale…

Růst české ekonomiky trhá rekordy a centrální bankéři již nahlas varují, že nastává čas zchladit pádící…