Škoda Octavia (2001)
29.7.2008Octavka se mi vzdy zamlouvala, obzvlast co jsem poprve videl faceliftovou verzi a pak se svezl v ORS, tak jsem zatouzil Octavku mit :) Liftback ma…
Škoda Octavia (JasteR)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
JasteR 14.03.09 04:41
« Re: Re: Sprint :)
Vsechno jde kdyz je chut a dost penez a hlavne kdyz znas spravne upravce - Dieselpower.cz
Jinak z puvodniho motoru jiz moc nezbylo a vetsina dilu (krom IC,Race trysek a Turba) je pouzita z nejvykonejsich 1,9TDi od VW ;-)
Napr. napodzim se dala komplet generalka motoru- nove vnitrnosti: pisty, ojnice,klikovka, srouby, novy tesneni, z 96/110Kw TDI komplet rozvody atd...
..pak je jiny chldic oleje, sani, vedeni vzduchu, podavaci pal. cerpadlo z PD, jiz zminovany naporovy IC, race spojka -jednohmota keramika, jina prevodovka a Hybridni turbo..
PS: TDi 90/110koni je na stejnem zakladu lisi se hlavne tryskama, na 90tku TDi je dobre zacit tryskama, nejlepe S764 (provede se rovnou udrzba) realny vykon je pak 115-125PS podle stavu motoru, je to lepsi jak na seriova "kapatka" prat chip.. sam jsem tak zacinal a mohu doporucit..
Prikladam odkaz, kde jsou mozne upravy primo na VW Caddy 90PS TDi:
[odkaz]
-
m.z. 02.03.09 22:19
« Re: Sprint :)
Normálně čumím,jaký výkon jde vymáčknout z 90k tdi :-O Možná budu kupovat záložní užitkáč a chci aby to trochu jelo.Mám v merku VW Caddy 2001 tdi 90k.Jdou s ním udělat podobné kousky,samo v menší míře?Nevím jak moc jsou dimenzované ostatní mechanické skupiny.Dík za odpověď,Marek. -
JasteR 03.08.08 16:49
« Re: Re: .
No 1,9Tdi rotacky jsou stejny, lisi se hlavne vstrikama, a do roku 8/2001 mela 66tka jen obtokove turbo pak uz maji obe VNT...dalsi 1,9TdiPD jsou taky stejny zaklad, ale jine vstrikovani, az 96/110Kw jsou jine lepsi vnitrnosti ... ale zaklad je porad 1,9tka..
..na takovouhle upravu je asi lepsi volit 96Kw octavku ta uz ma lepsi vnitrnosti, ale stejne to chce lepsi turbo, vstriky vyresit chlazeni a spojku...ale je vyhodna v seriovem 6gang+lepsi poloosy atd..
...vetsina komponentu na mojim 1,9TDi je jen menena z nejsilnejsich verzi... -
"-- skrytý --" 03.08.08 13:45
« Re: .
Tak nevím. Pokud chce motor skoro od základu předělat, tak nevidím důvod proč nezačít u 90k verze. Já tomu sice moc nerozumím, ale všechny 1.9 TDI z ní myslím vycházejí. 90k se liší například tím, že nemá variabilní natáčení lopatek. Takže pokud majitel mění většinu dílů, včetně turba, řídící jednotky atd. tak proč by měl stavět na 110k nebo silnější verzi, když by pak ty díly stejně vyměnil. Ale možná se mýlím, jak říkám, příliš tomu nerozumím, je to jen můl laický názor. Třeba mě majitel opraví. Jinak chválím za provedení a odvahu. :yes: -
JasteR 02.08.08 00:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS TDI
To sem mu rikal uz ja kdysi ze nema ani chlazene kotouce vzadu, i ten stribrnej dekor me prijde lacinej stejne tak absence loga na radicce a vzpery kapoty, trejne tak nevyvazeny podvozek vzhledem k viceprvkove zad. naprave.... ale na sprinty mela vzdy navrch ORSII orpoti seriove ORS1.. ostatne zrychleni tomu taky napovida.. -
"-- skrytý --" 01.08.08 23:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: RS TDI
tak ještě aby byla stejná. :-) jj, má plynulejší zátah, proto bych řekl, že ors1 vypadá ostřeji, i když to bude díky větší turbodíře. aspoň takový mám pocit, co jsem se v tom mohl svézt já. ale co jsem zkoušel jet s novou rsou nenačipovanou a s tou mojí bok po boku, tak přece jenom jsem měl navrch. jen co mě na nový rs zaráží...a na to mě upozornil právě martin, jsou brzdy, zadní kotouče...jistě víš. :-) -
"-- skrytý --" 01.08.08 17:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prevodovka
tak to je klidně možný, že ARL a ASZ motory mají stejnou spojku, já tohle zas moc neřešil, jelikož časem počítám s keramikou, pokud půjdu dál s výkonem...
to, že mě spojka při min 180HP celkem drží je určitě tím, že Reesha mi ladí co nejmenší točivý moment, prostě co nejplošší křivku výkonu...pocitově nemáš dojem, že by to nějak jelo, ale zas to nekope mooc... >:D -
JasteR 01.08.08 02:30
« Re: Re: Re: Re: Re: RS TDI
No vona nova ORSII je trochu jina, tam je narust vykonu prubeznej u ORS1 je to vic razantni skoro jako u slabsich Tdi zatah.... ale ze skusenosti vim ze OIIRS i pri vyssi hmotnosti zato se super motorem a zprevodovanim je rychlejsi, ale pritim me to pri jizde neprislo, ale podle tachometru opravdu jela >:D -
JasteR 01.08.08 02:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prevodovka
No prave ze pokud vim tak ARL i ASZ ma stejnou spojku, a co mel znamej na ASZ 130citce jen 420Nm a uz to nepobirala... s spojka na 6gang je vlastne drazssi takze spis 40t,- za Sachs race.. co rikal Andre tak spojka je srovnatelna s jednohmotou ala VR6 co sem mel ta drzi bezproblemu taky do 400Nm.. -
"-- skrytý --" 31.07.08 23:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prevodovka
aha, pokud jsi počítal ještě tu Sachs spojkovou sadu, tak to je ovšem jiná...pak by 35tis odpovídalo...
jinak jsem zjistil, že ta 6Q co mám, je z ARL motoru včetně spojky, tak něco by to mohlo vydržet... :-)
kdyby ne, tak už jen Sachs Race... >:D
P.S.: Až na ten čierny dym z výfuku >:D . To asi nebude na emisnú normu euro 5 >:-[]