Diskuse

Audi A8 (2010)

29.11.2011

Čas sa pohol, slovo dalo slovo a rozhodli sme sa s ohľadom na troška už zaostávajúcu spoľahlivost predchádzajúcej A8, ktorú som používal, zakúpiť nové…

 

Audi A8 (Ivanuska_Matej ( RSka))

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Delfin2

    Delfin2 29.11.2011  16:35

    pekné

    Krásne autičko :yes: ale mohlo by byť aj viac fotiek ;-) prajem veľa šťastných km.. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 29.11.2011  16:44

    Počkej počkej

    Ihned se rozepiš o motoru :-! Nechat takový lodní motor bez popisku je fakt zvláštní, zajímá mě to ;-)
    Další, proč jsi nezvolil diody? Určitě jsi je musel zkusit a do takového vozu už by měly patřit :-)
    Dále pak: Co to je za barva? Nějaká hnědá? White ti moc dobře neporadil teda (otázka preferencí, že ano...)
    Dále: jakto, že to neschytala obligátní 3.0 TDI?

    Jinak konečně zas auto, které stojí za to číst a koukat se na na tomto serveru...
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 29.11.2011  16:52

      « Re: Počkej počkej

      Jaká barva to je sám nevíš, ale víš, že jsem špatně poradil... ;-)
      Je to taková černá s temně hnědou perletí, ale chce to vidět naživo na denním světle...
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 29.11.2011  17:02

        « Re: Re: Počkej počkej

        Hele klidek, se vždy vztekneš a hodíš tam ten " ;-) " smajl, když tě někdo "napadne" :-) Na tomto výběru nic extra nevidim - jiné barvy se na A8 snad ani neprodávají (ano, černá, černohnědá, bílá a stříbrná). Přitom Audi Exclusive má na výběr mnoho barev, ne? ;-) Z toho jsi mu měl poradit...
        • 00 Reagovat !

          foto Ivanuska-Matej-RSka-

          Ivanuska_Matej ( RSka) 29.11.2011  17:04

          « Re: Re: Počkej počkej

          njn, audi exlusive >:D >:D nezabudaj, že to auto treba aj zaplatit skoro 2000 € za tuto farbu bolo už aj tak na hrane ....
          • 00 Reagovat !

            foto Johny-Rico

            Johny.Rico 29.11.2011  17:09

            « Re: Re: Re: Počkej počkej

            Otázka: Uvažoval jsi vůbec o něčem jiném, než o AUDI?
            • 00 Reagovat !

              foto Ivanuska-Matej-RSka-

              Ivanuska_Matej ( RSka) 29.11.2011  19:03

              « Re: Re: Re: Re: Počkej počkej

              Ano, MB S 350 4matic, nakolko otec bol s 500 kou spokojny. Ale v podstate po tom ako predajca auto zlacnil zo 130 tis € na daleko privetivejsiu sumu, bolo to uz stale len o A8. Otazka bola uz len aku farbu a od koho ....
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 29.11.2011  17:27

          « Re: Počkej počkej

          Jasnovidný klídku, ;-) mělo to být "rychlé" skladové auto a pak každý hned nechce "mazat" za lak exclusive. Barva kterou původně nabízeli byla podle mě "horší"... Z exclusive se dá vybrat, ale taky to hodně lidí svým rádobyundividuálním výběrem dokáže zkazit, jinak se na A8 často dává třeba i "zlatobéžová", která jí nesedí, na tuhle A8 určitě raději něco tmavého, ale zase ne klasickou černou, třeba i taková šedočerná oolong, tak ta jo...
    • 00 Reagovat !

      foto Ivanuska-Matej-RSka-

      Ivanuska_Matej ( RSka) 29.11.2011  17:02

      « Počkej počkej

      Neviem co by som o nom napísal, motor tiahne fenomenálne od nízkych otáčok mi príde ako opis Octavie 1.9 tdi aj keď tu to naberá na skutočnom význame a pocit akým sa tento motor prejavuje musí človek zažiť. Ked pri 250 km/h točí 2500 otačok :-)

      Prečo nie diody?? lebo som sa bál životnosti a poruchovosti, z dnešného pohľadu to hodnotím ako chybu. Pri kúpe A7 sme už nezaváhali.

      Prečo nie 3.0 TDI ?? nakoľko sa jedná o jednu z prvých A8 na SR v tej dobe bol v ponuke len 4.2 FSI a 4.2 TDI . Dnes by voľba padla asi na 3.0 TDI, priznávam ale neľutujem :-)
      A farba? komu sa čo páči. Z mojho pohľadu som s radou spokojný a vdačny, šedá ktorú som preferoval ja by rozhodne neposobila tak "majestátne" aj ked by splnila moju požiadavku nenápadnosti.
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 29.11.2011  17:05

        « Re: Počkej počkej

        Vida, hoď sem ještě recenzi A7 (vsadim, že je v 3.0 TDI, co?). Měl jsem s ní co dočinění v 3.0 TFSI a byla to paráda... ale ten svist od oken, no...

        Jinak je fakt, že ty první byly s lodními motory, je to tak. Za kolik to jezdí prosím? Myslim, když spěcháš a tlačíš na to. A taky eco drive.
        Děkuji.
        :yes: :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Ivanuska-Matej-RSka-

          Ivanuska_Matej ( RSka) 29.11.2011  17:13

          « Re: Re: Počkej počkej

          Ano, A7 je v 3.0 TDI, Daytona Grey, Sline, recenziu?! uvidim .. predsa len s tymto je najazdených uz 90 tis km a A7 má len 7 ...

          a spotreba ... jazdim hlavne na dlhe trasy (cez 500km) a pri priemernej rýchlosti cez 100 mam dlhodobý priemer 9 l. Kazdopadne palubný p. si to troška prikrášluje, lebo nesedí spotrebované palivo s jeho údajom ...
          "eco drive" nejazdim, ale najnižšiu spotrebu som spravil asi 7 až 8l cestou po AT
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 30.11.2011  09:19

      « Re: Počkej počkej

      Prej lodní motor, hehehe >:D

      No ve starejch neckách bejvaly dvoutaktní dýzly, ale tomuhle TDI bych teda lodní motor neříkal, co jsou pak motory 6,0 V10 diesel, že >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 30.11.2011  10:05

        « Re: Re: Počkej počkej

        Se podívej na tu sílu při tomto objemu. A i tak si myslím, že je tento motor ještě hodně přiškrcen.
        6.0 V10 diesel se už snad dává jen do Scanii >:D
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 30.11.2011  10:27

          « Re: Počkej počkej

          Do Q7 se dává 6.0 V12 diesel a ta má do kamionu docela daleko... :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Johny-Rico

            Johny.Rico 30.11.2011  12:20

            « Re: Re: Počkej počkej

            Q7 V12 TDI není "normální" auto >:D
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 30.11.2011  13:18

              « Re: Počkej počkej

              Úplně možná ne, ale dá se normálně koupit a Scania to taky není... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 30.11.2011  13:30

                « Re: Re: Počkej počkej

                "normálně" se dá koupit i těžký sovětský tahač houfnic o výkonu 800 HP s dvěma motory o objemu 33 000 ccm a točivém momentu 2500 Nm.

                A co má být???
                Budem se tu trumfovat kdo umí udělat větší motor s víc válcema jo?
                Hehehe, prostě ja fakt že tahle dieslová osmička má k lodnímu motoru hooooodně daleko >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 30.11.2011  13:51

                  « Re: Počkej počkej

                  Nejdřív tu demagogicky srovnáváš dvoumotorový vojenský tahač houfnic s osobním vozem a hned na to "sebekriticky" napíšeš jetli se tu budem trumfovat?
                  Ty bys mohl jít šupem do politiky... To, s čím si opět do této diskuse přišel, už si tu napsal minimálně stokrát, přesto nepřestáváš věřit, že nějaké ty "voliče" konečně přesvědčíš.... >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 30.11.2011  14:08

                    « Re: Re: Počkej počkej

                    Jestli znáš pojem nadsázka, možná pochopíš smysl zmínění toho sovětského tahače houfnic.

                    No víš ono tady maj pořád jistý lidi za vrchol motorizace motor 4,2 V8 od Koncernu. Jako že už nikdo větší objem nedělá nebo co.

                    Jako pán co mě zastavill v Táboře na parkovišti a povídá "to je pořádnej kus auta, v tom je určitě 4,2 V8". Skro smíchy sme vyprskl a pravil "ne v tom opravdu 4,2 V8 není, tam je 5,7 a ted dělaj i 6,4, pán dvakrát naprázdno polkl a odešel ke svému Tiguanu TDI >:D >:D >:D

                    • 00 Reagovat !

                      foto Ivanuska-Matej-RSka-

                      Ivanuska_Matej ( RSka) 30.11.2011  14:15

                      « Re: Re: Re: Počkej počkej

                      no co, asi som blbec, nabuduce poviem tatinkovi nech mi kupi pravu poctivu ameriku ... sice sluzby ako nadstandardna zaruka, servis zadarmo, atd vobec do Ameriky este nedorazili ale .... budem moct pred majitelom tiguanu povedat nie nie to nie je obyc koncern V8 to je BENZIN V8 6,2 minimalne ...... a potom za zvuku jeho smutne polykajucich slin a urcite znacneho obdivu v ociach vyrazim na dalsiu benzinku .... som rad, ze si mi to vysvetlil, a ze si mi po skoro 500 tis km vysvetlil ake ma mat clovek skutocne auto ....

                      :yes: :yes: Dakujem, ze tu su aj taky ako Ty :yes: :yes: :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 30.11.2011  14:32

                        « Re: Re: Re: Re: Počkej počkej

                        A co říkáš na tohle:
                        jaguar XJ minulé genereace, 4,2 V8 - stejný motor jako měli milé Audinky, ovšem vybavený kompresroem.

                        Výkon 400 HP, spotřeba 12 litrů, 6 st. stupnová ZF.

                        Ted si to srovnej s takovou 2008 Audi A8 4,2.

                        1) Audi neměl žádný V8 benzín s komrpesor nebo turbem, takže výkonově s přehledem prohrává
                        2) Spotřeba je u Jagu vyšší asi o 3/4 litru
                        3) Audi je těžká plečka
                        4) Almara je naprosto stejná
                        5) Audi je tuctovka kterých stojí všude hafor a navíc má mnohem horší interiér
                        6) z pohledu tradice Jaguar dělal luxusní limuzíny už v době, kdy Audi ještě nedělalo ani typ 100, který měl k luxusu daleko jako severokorejec k banánům

                        Co nám napíšeš ted, ameriko?

                        Nejenže že není potřeba jezdit koncernem, ono není vůbec potřeba jezdit ničím německým.
                        Pokud dotyčný není přiznivcem chladné , nudné nezajímavé "dokonalosti".
                        Uměle vytvořeného mýtusu uberwagenů za přepálenou cenu, kde tu cenu ale sopravedlnuje co? Hitorie? Tradice? U audi? PCHEEEE.
                        Ta unylá sterilní doktorská dokonalost plastového interiéru?

                        Jsou i jiný cesty a jak vidíš než americký a zkus proti tomu XJ V8 kompresor postavit něco srovnatelnýho z německý produkce tý doby.

                        NEMÁS ŠANCI :o))))
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ivanuska-Matej-RSka-

                          Ivanuska_Matej ( RSka) 30.11.2011  14:40

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Počkej počkej

                          len par veci :-)

                          porovnavas vrcholovy model Jaguaru s priemernym modelom Audi ....

                          porovnavaj top motorizacie resp aspon atmosferu s atmosferou ;-) ked sa chces hrat na spravodliveho

                          a prejdem na bod 3 a 4 v tvojom zozname ....
                          zaciatocna vaha Jaguaru XJ 2008 je 1790 Kg
                          zaciatocna vaha Audi A8 2008 je 1670 Kg.

                          cize ak to spocitam a podrthnem.... si len hlupy demagog, ktory krici a nic si neoveri .... tymto som s tebou definitivne skoncil a preradil ta do kategorie *
                          • 00 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 30.11.2011  15:16

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Počkej počkej

                            Že audi nedělalo pro A8 lepší V8 motor než 4,2 V8 atmosféra je problém Audi, ne muj problém ani problém Jaguaru. Jistě Audi mělo V12 6,0 - výkon o 50 Hp větší a zrychlení lepší o 0,2 s.
                            Šestilitr V12, HEHE HAHA HIHI.
                            Konečně padla kosa na kámen že. vždycky byl posměšky na ameriky že maj mizerný litrový výkon. A hle vrchol koncernu té doby je outsider. Ano porovnám zde přeplnovaný a atmosferický motor, ovšem to jde zde oblíbená praxe místních diskuterů, narozdíl o nich provnávám motor, který má navíc 4 válce a 2 litry objemu a přesto stěží vyhrává.
                            Pro srovnání soudobé V8 HEMI 6,1 má výkon 430 HP, když sme u těch amerik zase. 12ti válec má 20 HP navrch proti OHV se stejným objemem. Náskok díky technice, vskutku.

                            A ta spotřeba V12 6,0 vs XJ 4,2 kompresor, to sou terpve čísla panečku.
                            To je sporřivá technika Audi, hehehe.

                            Jaguar XJR/XJ Super V8 má pohotovostní hm. 1728 Kg/ Super V8 (neplést s Daimler Super V8) měla ještě méně pod 1700 - viz [odkaz]

                            Audi A8 4,2 V8 opravdu nemá méně Kg. Tam je údaj někde výrazně přes 1800 kg - 1875 Kg. Viz [odkaz]
                            Zkus vyměnit katalog, zřejmě používáš špatnej. Mam doma ještě speciální světový katalog na rok 2007, můžu ti ty hodnoty opsat z něj, ale Audi je těžší.

                            A nepiš tu o nějaké základní motrizaci, což byl diesel že. Srovnej srovnatelné benzíny navíc se stejným objemem, akorát Jag má navíc kompresor, tohle slovo tehdy ovšem Audi neznalo, když Jagaur tuhle generaci v roce 2003 představil a dneska zná pouze v podobně motorů TFSI, což je kočkopes turbo/kompresor dohromady.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Okys

                              Okys 30.11.2011  18:27

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Počkej počkej

                              Ty seš ještě takovej malej uplakanej chlapeček,kterej se nám tady vždycky rozpláče.Kdyby ses rval aspoň za něco pořádnýho,ale za americký plečky..
                            • 00 Reagovat !

                              foto jmurjr-H22A7-

                              jmurjr (H22A7) 30.11.2011  22:58

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Počkej počkej

                              Si robis srandu, ze jag XJ s kompresorom ma spotrebu 12 litrov.
                              Ak mam byt uprimny, tak aj joke o tom, ze V8 a uspornost je podla mna dost dobry. Ak chce niektor ozaj usporne auto, nech si kupi Lupo 3L. Ten co si kupi V8 by sa na taketo somariny hrat nemal. To je ako predhanat sa, kto najmenej docura, az si osti boty.
                              Ja sa verejne priznavam, mam na 2,2 litrovom atmosferickom benzinovom aute spotrebu taku ako ten Jaguar. A neriesim to. Spotreba ma v tomto pripade nezaujima.
                              Ten, kto povie, ze jazdi s Jaguarom Supercharged alebo A8 W12, ci obligatnom 4,2 V8, ba dokonca HEMI, na spotrebu a okolo 10 litrov, tak by sa mal nad sebou zamysliet.

                              P.S.: Kauza pan s Tiguanom: To, ze jeden clovek je sprosty je smutne, najma ked povazuje 4,2 V8 za vrchol inzinierstva. Nie je nutne automaticky podla neho sudit vsetkych ostatnych.
                              • 00 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 01.12.2011  00:17

                                « Re: Počkej počkej

                                :yes: :-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Barrichello

                                Barrichello 01.12.2011  12:08

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Počkej počkej

                                To víš že má. Je to průměrná spotřeba. Zajedu ti jí naprosto s přehledem.
                                Ten jaguar je lehčí než 300C a má menší objem motoru a s 300C ti zajedu v pohodě 11 průměr (okresky 65%; město 35%).
                                Co by to nešlo s Jaguarem za 12. To že to neumí jiní protože maj nutkavou potřebu jezdit po vsi 70 a po okresce 140 je věc jiná, já tak nejezdím a proto pro mě není vůbec problém dosáhnout tabulkové průměrné spotřeby popř. být ještě krapet pod ní.

                                Já si na to nehraju, jen tady je pořád obehraná písnička jak ty ameriky žerou a každej mimo uscars fans se tě po vystoupení z auta ptá jakej to má motor a kolik to žere.
                                Žere to podle toho jak na to šlapeš. Takže 10-25. Umí to jet jet za 10, umí to jet za 25. Vše je otázkou toho, co se vyskytuje mezi pedály a volantem.

                                Takových pánů jako byl s ten s Tiguanem najdu na parkovšitích supermaketů a hypermarketů denně po republice tisíce.
                                bohužel smutný fakt českého národa.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto white-label

                                  white label 01.12.2011  12:28

                                  « Re: Počkej počkej

                                  To jestli si nějaký majitel Tiguanu myslí, že máš v autě 4,2, nebo 5,7 má jakou výpovědní hodnotu (nejen pro tuto diskusi)? Naprosto nulovou!
                                  Jinak jde hlavně o to, že s dieselem dosahuješ mnohem nižších hodnot spotřeby nesrovnatelně snadněji, než se srovnatelným benzínem. Jezdit úsporně s benzínem umím taky, ale takový způsob jízdy je "otravný", při jízdě chci myslet na jiné věci, než na spotřebu, k vůli které se musím neustále "kontrolovat". Takže do velkého/těžkého auta na polykání km, je benzín v nádrži skoro nesmysl, ten patří do kabria, HH, S/SS, superlux apod., kde je spotřeba věc podružná.
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 30.11.2011  13:04

          « Re: Re: Re: Počkej počkej

          No zapoměl si na us pickupy nebo věci jako Ford Econoline (americká dodvávka od fordu). S tím když kámoš na D8 předjížděl BMW tak ty prej byly paf, že je předjíždí dodávka, hehehe

          A pak sou tu ti V10 a V12 TDI od "koncernu", jak již bylo zmíněno....
          • 00 Reagovat !

            foto krakatit

            krakatit 18.12.2012  21:30

            « Re: Re: Re: Re: Počkej počkej

            Ach jo, ač Jaguáry sou fajn auta, stejně jako Audi, tak ty jsi hrozný jouda... nemusel by ses tady těma kecama tak schazovat.
  • 00 Reagovat !

    foto AMOK

    AMOK 29.11.2011  16:50

    raketa

    Pekne vozitko :-) o tom motore by som sa aj ja niečo viac dočítal.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 30.11.2011  09:24

      « Re: raketa

      Co se chceš dočítat? že 2010 Audi má výkon 250 Kw, tudíž se rok starému véosmičkovému dehtovému zázraku z Ingolstadtu podařilo výkonově dohnat benzínový motor OHV V8 z roku 2004 a že majitel udává spotřebu 11 litrů, mě aktuálně svítí na prehistorickém OHV která má o 1,5 litru vyšší objem a hlavne JE TO BENZÍN - hodnota 11,4 litru. Při ceně nafty o 2,-2,60 na litr víc než stojí N95 se tento motor vyloženě vyplatí >:D

      Prostě spořínek >:D

      Ba ne, vlastně sem zapoměl že s tím Audi se dá jet i za 8 litrů. Jojo, akorát že já s tím OHV umím za 9 jet taky, ovšem asi takovým stylem jakým se jezdí s tím Audi za 8 :o))))
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 30.11.2011  10:34

        « Re: raketa

        Nejde o nějakých 250kW, ale spíš o 800Nm hned od "startu" a kultivovanost/tichost k tomu, ty by ses měl hlavně někdy s tou A8 V8TDI svézt a ne porovnávat benzíny se starým vylítaným dieselový R5 z půjčovny.
        Ty tvoje ameriky V8 OHV se (při srovnatelném způsobu jízdy!) spotřebě A8 V8 TDI sotva přiblíží.
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 30.11.2011  13:20

          « Re: Re: raketa

          Mě stačí 550 NM hned od startu >:D
          A nepotřebuju žádný turbo a žádný prémiový dieslový palivo za cenu 37 Kč litr.

          Mě to jezdí na N95 za 33 kaček >:-[]

          To víš, sem skromnej člověk >:-[] Skoro jako Valoda Iljič >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Ivanuska-Matej-RSka-

        Ivanuska_Matej ( RSka) 30.11.2011  11:13

        « Re: Re: raketa

        ver ze sposobom akym ja dosahujem 11 (tj priemerna rychlost za 500 km 100 az 105 ) pri plnosti nasich okresiek bude znamenat, ze Ty budes mat spotrebu 20. a ze tym mojich 8 je ked idem po dialnici do 150 po okreskach max 100 a nejako zvlast dynamicky sa nesnazim predbiehat. Cize rozhodne nie "eco mode"

        vyslovene "eco" (ale to az neprijemne nudne) som siel ked som mal defekt a siel som na dojazdovke, (max 90 ) a spravil som spotrebu 5,7 l a 200 km ceste , ale priznavam, bolo to utrpenie
        • 00 Reagovat !

          foto Johny-Rico

          Johny.Rico 30.11.2011  12:22

          « Re: Re: Re: raketa

          5.7... masakr... :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 30.11.2011  13:14

          « Re: Re: Re: raketa

          5,7 L na sto - V8 dehet a 2 tuny váhy, hehehe. Ted tu o červený karkulace prosím....

          za 4,5 litru jezdí Fabie I 1,9 SDI, kterou ovšem ve zrychelní poráží i 1988 Moskvič 1500 Aleko >:D >:D >:D >:D
          Ne V8 nafta.

          To HEMI umí jezdit za 9, protože to v tu chvíli jede na 4 válce, takže auto po tý rovný dálnici nepohání V8 5,7 ale V4 2,8 litru.....

          Takže proto ta zázračná spotřeba.

          Na okreskách opravdu průměr 110 nedosahuju, ono na okreskách je povoleno 90 Km/h a ve vesnicích 50 Km/h tudíž jaksi na okreskách nejde LEGÁLNĚ dosahovat těchto rychlostí a někde je to technicky nemožné.
          Zkus na na okreskách v kokoříně když je projedeš 4x tam a zpět dosáhnout průměrný rychlosti 110 Km/h za 300 Km.
          Pokud nejsi sebevrah nebo nemáš Ariel Atom tak to je vyloučený.

          Za 20 sem jel jednou v životě a to když se v průhonicích v pátek ve 14:50 vynuloval PP a když sem v 15:50 dojel do Mirošovic, měl sem tam 21,5.
          Jinak sem tam nikdy víc jak 13,8 neměl. Zajímavý že :-)

          Ovšem v koloně kde to popolopézá rychlostí 2 metry za 2 minuty nebo nějak podobně to tvé Audi nebude mít ani 8, ani 11 ale tak 15-17 :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ivanuska-Matej-RSka-

            Ivanuska_Matej ( RSka) 30.11.2011  13:54

            « Re: Re: Re: Re: raketa

            5,7 mam sfotene .... mozem dolozit, netvrdim ze ma v tu dobu neobiehali aj kamiony to nie ale da sa to ...

            o 110 km/h nehovorim ani ja , hovorim o 100-105 km/h priemer. a robim ho cestou z vychodneho slovenska do CR kazdy tyzden 2x minimalne. Je tu na fore uz viac ludi, ktory to so mnou sli a tiez ziju, dokonca cast cesty prespali .. cize ani samovrah nie som.

            a ano, priznavam v kolonach resp jazdou mestom mam spotrebu cez 20 ... ostatne, je to percentualne velmi maly podiel km na mojich cestach cize neriesim .

            a ostatne tvoje "obdivne" prispevky ma donutili na vikend si objednat zazrak americkeho konstrukterstva, namodernejsi velkoobjemovy V8 dokonca kombinovany s hybridom. Tak Ti poviem pondelok aku priemernu spotrebu za 2000 km budem mat ok?
            Uvidime, kto sa pletie ...

            Sprav mi laskavost :-) zastav sa v Kyjove v Audi, vybavim Ti tam aby Ti na vikend dali tiez moderne V6 TDI napr A6/A7 ... nech Ti ukazu o com je moderne "TDI" :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 30.11.2011  14:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: raketa

              Já znam taky pár lidí který ještě překvpaivě žijí, jeden z nich zastavil v JZD 30 cm od nákladní Tatry na dvorku, neb nevybral zatáčku a jeho jediný štěstí bylo, že ta brána do JZD byla otevřená a že ta Tatra stála kde stála a další super borce.
              Každýmu co jeho jest.
              Na průměr 100-110 v podmínkách čr musíš totiž budto jezdit 70 po vsi, což je prasárna největšího rázu nebo jezdit 140 po okresce a předjíždět to všehno.
              Jinak ti to ten průměr nikdy nemůže dát.

              Takovýhle jízdy opravdu neprovozuju a nikdy provozovat nebudu, kdybych měl pod kapotou 600 HP.

              V8 hybrid jo. Hmm.
              Že by něco ve stylu Escalade hybrid jo.
              Proženeš to 140kou po okresce, naložíme tomu na semaforu a pak napíšem že to jelo za 22.
              Tak to se těším.

              Kámoš takhle testoval Fabii 1,2 HTP skončil na průměru 11,8.
              Vono jde věcí - když se testuje auto v podmínkách který mu očividně neseděj na který není primárně určený, lze dosáhnout vskutku neuvěřitelných čísel.
              Jel sem tu samou trasu s V6 2,7 co kámoš předpesanými rychlostmi za 8,8 na sto.
              Přijel sem o 14 minut později.

              >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Ivanuska-Matej-RSka-

                Ivanuska_Matej ( RSka) 30.11.2011  14:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: raketa

                na teba sa najlepsie hodi hlaska z Foresta Gumpa....

                "pre blbecka kazdy blbec"

                pozri, jazdi si s cim chces, mne je nejaka amerika, pokial to nie je Escalade alebo Corvette uplne sumafuk, ja v aute stravim 8000 tis km mesacne, pre mna nie je auto len motor, ale aj egronomia, spracovanie bonusove sluzby atd .... Jazdit 3 generacie starym MB E sa mi uz nechce.... Ostatne mali sme ho :-) ale pred 11 rokmi ... Cize ano viem co tvoje terajsie auto dokaze .... predsvedcili sme sa o tom uz pred viac ako desatrocim ale na originale, nie prekapotovanom sklade zvysnych dielov .

                Koncim debatu s tebou
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 30.11.2011  14:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: raketa

                  Já ti neberu že si jak my říkáme "panský kočí". 8000 km měsíčně, vidíš to je super. To už bys měl tu audinu púsolat do šrotu ne - 96 tisíc km za rok, to dneska už vlastně jezdí s plečkou co má 200tis na hrbu a ještě je to panskej kočár :o))

                  Ale jo, slavné MB E. Ano.

                  Ale MB E nemělo přední nápravu z MB S a hlavně jaksi nemělo ten motor a ten design. A tu cenu. To sou 3 věci na kterých to 300C stojí a padá.
                  Bez HEMI a bez toho designu karoserie a bez ceny za který to bylo, resp. to šlo koupit ze států to ničím vyjimečný auto není a nikde netvrdím že je to nějaká prestižní liga.
                  Ono hlavně vůbec není konkurencí pro Audi A8, ono je konkurencí pro A6, jenže ono zas jaksi 2005 Audi A6 nějak neměla V8 motor >:D
                  A už vůbec ne za 1,2 míče.

                  Ale to je zas jiná písnička.

                  Ale máš tu jiného přímého konkurenta - Jaguar XJ Super V8/ XJR 4,2 V8 - 400 HP, 6st. ZF z tý doby.
                  Šup, může se začít vysmívat místo americe bristkému impériu, akorát že ono není moc čemu se smát že.....
                  • 00 Reagovat !

                    foto jmurjr-H22A7-

                    jmurjr (H22A7) 01.12.2011  09:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: raketa

                    Ach jaj. Nie som zastanca styroch kruhov. V podstate cely koncern VW nemusim. Ale tiez neglorifikujem jednu krajinu (mozno dve) a nehovorim, ze to je to najlepsie, co kedy bolo.

                    ,,no hlavně vůbec není konkurencí pro Audi A8, ono je konkurencí pro A6, jenže ono zas jaksi 2005 Audi A6 nějak neměla V8 motor"
                    Chlapec, nechcem byt zasa zly, ale pises pcoviny. A6 v 2k5 ze nejak nemala V8??? Mala tebou minimalne stokrat spominanu 4,2 V8. A mala vtedy 245 kW, co je 335 k. To je jaksi porovnatelny vykon s 5,7 HEMI.

                    ,,A už vůbec ne za 1,2 míče."
                    S tymto tiez celkom nesuhlasim. V tiez spomenutej US and A stala v tej dobe A6 s V8 52220 dolarov, co mi nech pocitam akokolvek vychadza okolo jedneho mica ceskych.
                    [odkaz]

                    Tak neviem, co si mam mysliet. Hodnotis a nevies. Beztak je aj A6, vlastne vacsina Audi vhodna najma na rovne cesty bez zakrut a to iste plati aj o 300C. Prast jak uhod. Jak vravela prababka, gebula jako gebula.
                    Len ta prosim, najskor si nastuduj a potom sa vyjadruj. Lebo mozes nieco opomenut.
                    • 00 Reagovat !

                      foto mobilcarl

                      mobilcarl 01.12.2011  09:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: raketa

                      přesně tak, a navíc i audi i před rokem 2005 mělo v A6 motory, které nakopaly většině amerikám * - RS6 :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 01.12.2011  10:22

                      « Re: raketa

                      jj, chlapec má nastudovanou hlavně amíkovskou produkci..., jinak má "mezery". Taky rád srovnává nesrovnatelné, např. evropské ceny s americkými, nebo ofiko ceny a cenami šedých dovozů z emeriky. >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 01.12.2011  11:58

                        « Re: Re: raketa

                        A jo pardon. Máte pravdu.
                        Byla tam ta 4,2, já myslel že byla jen ve sportovní S6. Nu dobrá, uznávám omyl.
                        Nu dobrá, ale proti 2005 A6 4,2 V8 aspon není 300C 5,7 nevyýrazná šedá myš co se týče designu. Ano výkony i zrychlení sou velmi podobné u obou.
                        Ceny jde o to zda budem provnávat případný šedý dovoz z USA jak 300 tak Audi nebo msítní české přepálené ceny.
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 01.12.2011  12:07

                          « Re: raketa

                          Aspoň s těma cenama už si to zapamatuju jednou pro vždy.
                          Naštěsí se evropanům evidentně líbí víc ty "šedé myši" od Audi, než "kolotočové" 300vky, hrnoucí vzduch hrdě před sebou.... >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto hand

    hand 29.11.2011  17:11

    chces sa mat ako prasa v zite?? musis byt hlavne svina

    ono je sice byt svine a Svine celkem rozdil, ale doufam, ze jsi se nedrzel tohoto hesla, pri ziskani tohoto auta:)
  • 00 Reagovat !

    foto mobilcarl

    mobilcarl 29.11.2011  18:02

    Nádhera

    Krásné auto, takový můj sen. Chjo, asi dělám pořád něco špatně :-(
    Přeji ať slouží a doufám, že se bude pravidelně recenze aktualizovat.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 30.11.2011  09:28

      « Re: Nádhera

      Jo závist je špatná vlasnost no, i když závidět dehtovou vosmičku, no teda nevím. Když už záviděl bych jiný věci :-)
      • 00 Reagovat !

        foto mobilcarl

        mobilcarl 30.11.2011  17:04

        « Re: Re: Nádhera

        no o závisti jsem nic nepsal, ale ta zdravá tam bude, to nepopírám, ta "opravdová" fakt ne, já lidem přeju a neodsuzuju:-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 30.11.2011  18:09

          « Re: Nádhera

          Souhlas, taky jsem z toho žádnou negativní závist necítil, jen tu zdravou a upřímnou. Ze skutečné závisti spíš podezírám toho, co se snaží za každou cenu dokázat (sobě i druhým), že ani není co "závidět"... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 01.12.2011  12:17

            « Re: Re: Nádhera

            Audi opravdu nikomu nezávidím, jediný co se dá z koncernu zdravě závidět je asi Lambo a Bentley, jenže Mulsane má ošklivý předek, tím to auto totálně zabili, ty světlo sou nechutnost a tak zbývá leda kupé Continetal GT.
            Nebo pak stroje před koncernem jako Brooksland či Azure atd.

            Pak ještě nějaké Astony, RR Ghost, ferárka + malosériové supersporty nebo exkluzivní modely dělané ručně.
            Ano to bych někomu možná i zdravě záviděl. Ale šedou mainstreamovou produkci nikomu nezávidím, nejsem ten typ co za totáče záviděl sousedovi televizi Sony a šestnáctistovku žigula a v kterým to zůstalo dodnes resp. to přenesl na svoje dítka, který v tomhle duchu vychovával.

  • 00 Reagovat !

    foto KTMiko

    KTMiko 29.11.2011  18:31

    úradník??

    tak auto je pěkný, což o to...

    při pohledu na platíčko pod SPZ jsem si přečetl, že je to auto z:

    "úradu pre ochranu verejnych činitelov a diplomatick...." dál to nepřečtu.

    takže ty seš nějaká ochranka? V pětadvaceti letech? A jakej to seš diplomat, když máš motto jaký máš a chceš bejt ta sviňa...? Nebo je diplomat někdo v rodině? Tatínek?

    nejpravděpodobnější varianta v česku i na slovensku asi bude, že zkorumpovaný úředník sviní už je
    • 00 Reagovat !

      foto Ivanuska-Matej-RSka-

      Ivanuska_Matej ( RSka) 29.11.2011  19:04

      « Re: úradník??

      :no: :no: :no:
      staraj sa do svojich veci ok?
      • 00 Reagovat !

        foto KTMiko

        KTMiko 29.11.2011  19:06

        « Re: Re: úradník??

        to právě jako daňovej poplatník dělám... :yes: :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto c5III

          c5III 29.11.2011  19:21

          « Re: Re: Re: úradník??

          ...kámo tak to je odvaha...neviem čo by na to foto povedali chlapci z inšpekcie...dávať sem foto služobného auta...a ešte k tomu z takej oblasti, to chce fakt kuráž...
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 29.11.2011  19:57

          « Re: Re: úradník??

          Platíš daně na Slovensku?
          • 00 Reagovat !

            foto KTMiko

            KTMiko 29.11.2011  20:00

            « Re: Re: úradník??

            ne, v česku. A ty?
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 29.11.2011  20:18

              « Re: Re: úradník??

              Já taky, proto mě SR (v této údajné souvislosti) nějak nebere... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto brizak

      brizak 29.11.2011  19:38

      « Re: úradník??

      Dál to pokračuje asi takto: Úrad pre ochranu ústavných činiteľov a diplomatických misií MV SR :-)
      Zatím to vypadá tak,že se tu někdo chlubí cizím peřím :-)
    • 00 Reagovat !

      foto blowiik

      blowiik 29.11.2011  19:54

      « Re: úradník??

      Proč by v petadvaceti letech nemohl bejt ochranka nebo diplomat?
      Není to jedno? docela dobře jsem si početl... i když teda byl bych rád Ivanusko, kdyby se ještě recenze trochu rozrostla, stejně tak fotky:)

      btw. štve mě, že každej odsuzuje státního úředníka, kterej má vysokej plat... proč by ho nemohl mít, když třeba odvádí dobrou práci? podívej se do soukromýho sektoru...
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 29.11.2011  20:16

        « Re: Re: úradník??

        Kdybych měl na autě podložku pod SPZ s nápisem "AirForceOne", tak mě asi budou taky místní detektivové spojovat hned s Obamou... >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto blowiik

          blowiik 29.11.2011  20:21

          « Re: Re: Re: úradník??

          nenene, to bys rovnou dostal nickname "válečný štváč" aka vykořisťovatel
          • 00 Reagovat !

            foto Johny-Rico

            Johny.Rico 30.11.2011  10:06

            « Re: Re: Re: Re: úradník??

            A jeje, někdo tu má problem s americkou politikou >:D
            • 00 Reagovat !

              foto blowiik

              blowiik 30.11.2011  12:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: úradník??

              spousta lidí... a na ty jsem už alergickej :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Johny-Rico

                Johny.Rico 30.11.2011  12:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: úradník??

                Já s ní žádnej problem nemám :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 30.11.2011  13:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: úradník??

              Americká politika stojí za kulový, nicméně ta evropská taky, takže si soudruzi kapitalisti nemaj co vyčítat >:D
        • 00 Reagovat !

          foto KTMiko

          KTMiko 29.11.2011  20:32

          « Re: Re: úradník??

          Ty mas pod SPZ spíš napis "BarForceOne"... a spojoval bych Tě asi s jinym panem prezidentem... Clintonem. Tedy familierněji, s Billem

          mě to zas celkem bere. Jednak je recenze zveřejněná tady v česku a za druhý, chtěl jsem mladému chlapci s A8 připomenout dvě pěkná, česká, a hlavně pravdivá úsloví:

          když žereš, nemlaskej

          a taky

          na každou svini se někde vaří voda (brousí kudla... atd.)

          • 00 Reagovat !

            foto blowiik

            blowiik 29.11.2011  20:54

            « Re: Re: Re: úradník??

            ještě bych doplnil "když závidíš tak zvracej doma, né tady" :no:
            • 00 Reagovat !

              foto KTMiko

              KTMiko 29.11.2011  21:07

              « Re: Re: úradník??

              tohle heslo neznám... to je nějaká Tvoje zkušenost, Blowiku?

              tady nezvracím, tady se kácím smíchy, když mi nějakej naiva píše:

              "každej odsuzuje státního úředníka, kterej má vysokej plat... proč by ho nemohl mít, když třeba odvádí dobrou práci?"

              a stejný pocity mám každý ráno, když si otevřu noviny na první straně. Kupodivu si toho všimli, na rozdíl od Tebe, už i v zahraničí, naposledy FT (asi neznáš - Financial Times)

              [odkaz]

              • 00 Reagovat !

                foto blowiik

                blowiik 29.11.2011  21:13

                « Re: Re: Re: úradník??

                ano u nás je korupce... jak bys s ní rád bojoval? snížil platy všem státním "managerům"? výborně právě bys zdvojnásobil řady korupčníků... nebo si ten typ, co bez bližší znalosti odsuzuje všechny vyšší státní úředníky paušálně? gratuluju.

                Těma FT si mě chtěl ohromit nebo co? Proč mi teda posíláš článek aktualne.cz kterej FT jenom cituje:P

                btw. končim, nehodlám na automobilovym serveru řešit politiku. Navíc na názory podobný těm tvejm mi stačí dojít vedle do ulice k výčepu... tam vede podobný řeči každej dělňas u výčepu
                • 00 Reagovat !

                  foto KTMiko

                  KTMiko 29.11.2011  21:41

                  « Re: Re: úradník??

                  Já s žádnou korupcí nebojuji. Na to jsou tu, resp. měli by bejt, jiní. Ja ani nikoho paušálně neodsuzuju. Jistě je tam spousta lidí poctivejch. Akorát že pokaždé, když se ukázal nejakej velmi schopnej úředník nebo dokonce člen vlády, kterej v době svého mandátu k majetku přišel, měl pak velký problémy s vysvětlováním... A tady to působí podobně. :-) Všechny tvý osobní invektivy už přecházím, ostatně, asi už jsi vedle u výčepu :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ivanuska-Matej-RSka-

                Ivanuska_Matej ( RSka) 29.11.2011  21:39

                « úradník??

                Ako prosim Vas co je toto za debata ???
                Aky je v tom rozdiel na tomto portali ci by to auto bolo ministra, sudcu, postara alebo niekoho, kto si imunitu kupi aby neriesil pokuty??

                Poznas zaklad demokracie??

                "moja sloboda konci tam, kde zacina sloboda toho druheho"

                ako co i len jedneho z vas obmedzuju tie ramceky???

                Tak prosim pokracovat v diskusii o velkosti kol a spotrebe, popripade ci sa do kufra da zbalit rodina na víkend na chate
                • 00 Reagovat !

                  foto XTad

                  XTad 29.11.2011  23:30

                  « úradník??

                  Podeziravost mistnich je naprosto pochopitelna. Kdyz se v textu zminujes o minule A8, otcove S500 a A7, tak pri pohledu na tvuj vek a drzak SPZky muze nekdo nabyvat urcita podezreni. Tim spis, kdyz neodpovidas na otazky objasnujici zisk vozidla, na coz mas samozrejme pravo, protoze nikdo se ti nema co rypat v soukromi, nicmene neni to zadna ceska (slovenska) specialita. Jinak auto hezke, at slouzi.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 29.11.2011  21:02

            « Re: Re: úradník??

            Nejen nápisy na podložkách, ale ani podložky pod SPZ nemusím, pokud to jde, tak raději "na ostro":
            [odkaz]
            [odkaz]

            Největší místní zlozvyk je, dávát na origo podložku (obvykle vpředu), ještě další "dealerskou" podložku, to pak vypadá strašně... 8-s

            Jinak s tím Barem i Billem něco společného mám, takže buď mě znáš z diskusí na MAčku, nebo osobně, případně si to trefil jen tak z voleje.
            Toho mladého chlapce neznáš, navíc recenze začíná slovy: "Čas sa pohol, slovo dalo slovo a !rozhodli!sme sa..." (tedy nikoli rozhodol som sa), když sis všiml nápisu na podložce, tak by ti neměly ujít ani podobné souvislosti v textu recenze.
            Nějaký nápis na podložce SPZ nemusí mít (a velmi často ani nemívá) žádnou souvislost o které se tu jen spekuluje, ono totiž myslet (si), neznamená vědět... ;-)

            P.S. Mnohá česká (i pravdivá) "úsloví" mají někde v podtextu i téměř typicky českou vlastnost (závist), připadně se za ně dá (ta závist) poměrně úspěšně schovat. V neposlední řadě, by se tu pod auty mělo diskutovat především o nich, nikoli hlavně o jejich majitelích/řidičích, na to jsou jiné diskuse, jiné weby a jiné formáty.
            • 00 Reagovat !

              foto Johny-Rico

              Johny.Rico 30.11.2011  10:13

              « Re: Re: Re: úradník??

              Hele obecně souhlas - já si třeba té SPZ nevšiml, protože je mi fakt jedno, odkud auta pocházejí. Zajímají mě hlavně auta (to taky vysvětluje, že jsem si té SPZ nevšiml, že...).

              Nicméně, pokud je to, o čem se tady spekuluje pravda, tak je to trošku zvláštní, na druhou stranu - je to z prvého pohledu kasiká A8. A její recenze zde chybí. Já jsem pro to, aby se tu to auto nechalo a psalo o něm. Avšak názory jiných chápu.
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 29.11.2011  21:05

            « Re: Re: Re: úradník??

            No jo, ty seš náš roztomiloučkej čuníček, viď :*) :*) :*)
      • 00 Reagovat !

        foto vondry87

        vondry87 30.11.2011  21:36

        « Re: Re: úradník??

        Souhlas. Vysoký státní úředník, který dobře vykonává svou práci, si vysoký plat jistě zaslouží. Snad se nějakého takového brzy dočkáme :-) Ale co, politiku si nechme na jiné weby. Stejně jako původ auta. Kdyby se zakázalo recenzování cizích aut, tak tu zmizí polovina článků. Jinak auto je parádní, v něčem takovém bych si představoval strávit nejlepší léta :yes: :yes: Jen teda dodám, že s tou uniformitou modelů Audi jsi se u mě trefil. Docela jsem věřil, že mám ještě přehled, ale teď mám pocit, že bych na ulici novou A6 a A8 asi opravdu nerozeznal.. stejně, jako zepředu nerozeznám A5 sportback od A7. Teď kdo by se měl stydět víc. Já, nebo Audi? >:D
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 01.12.2011  00:20

          « Re: Re: úradník??

          Zrovna A6 a A8 si až tak podobné nejsou, zvlášť zepředu, ale i z jiných pohledů..., určitě ne víc, než třeba současná 5er a 7er.
          • 00 Reagovat !

            foto vondry87

            vondry87 01.12.2011  15:13

            « Re: Re: Re: úradník??

            Ne? Tak to bude možná tím, že jsem jich tolik v provozu ještě neviděl.. až je člověk bude potkávat denně, tak si těch rozdílů začne všímat, teď tomu prostě říkám "nová audina". Ale je mi jasné, že nadšenec, který studuje fotky pod články, tak je rozpozná.. u starších modelů se mi ale zdá, že to nebylo nutné. A nová BMW si taky začínají být nehezky podobná, to je bohužel pravda. Ale ono když je teď zvykem mít x řad osobáků, SUVček a sporťáků, tak je nějaká originalita už předem poslána k šípku. Méně je někdy více..
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 01.12.2011  15:39

              « Re: Re: úradník??

              [odkaz]
              [odkaz]

              [odkaz]
              [odkaz]

              Která dvojice si je více podobná? Já bych řekl, že o trochu víc spíš dvojice BMW.
              V D3 si jsou zástupci vedlejších tříd podobni poměrně tradičně, viz pohled víc zpět (a to včetně MB).
              • 00 Reagovat !

                foto vondry87

                vondry87 01.12.2011  19:35

                « Re: Re: Re: úradník??

                Jasně, když postavíš ty auta vedle sebe, tak vždycky najdeš rozdíly. Ale pokud proti mně jedno z nich pojede, tak už to bude horší. Ale je pravda, že světla znatelně rozdílná jsou, ty bych tedy asi považoval za základní "rozlišovadlo". BMW hájit nebudu, tam je to stejná bída. Malé bezvýznamné plus však bude rozdílná kapota, která je u 7er hladká, zatímco u 5er má výrazný prolis. Technologicky jsou ty auta na špici, ale začínají být podle mě trochu nudná...
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 01.12.2011  21:25

                  « Re: Re: úradník??

                  Myslíš nudná designově, nebo jízdně? Honba za co největší uživatelskou přívětivostí vede logicky k jakési "nudné dokonalosti" a taky k tomu, že auta jako Audi/BMW/MB dnes jezdí (ve stejné třídě) opravdu velmi podobně. Ještě tak dvě generace zpátky šel poznat rozdílný jízdní charakter A6/5er/E i "poslepu", což dnes podobně zdaleka neplatí...
                  • 00 Reagovat !

                    foto vondry87

                    vondry87 02.12.2011  11:27

                    « Re: Re: Re: úradník??

                    Myslel jsem designově, jízdně hodnotit nové modely nemůžu, neboť jsem s nimi ještě nejel. S minulou generací A6 jsem jel a ta opravdu nudná je, ale u téhle třídy to neberu jako negativum, klidná a pohodlná jízda je v podstatě účel těchto aut. Kdo hledá zábavu, tak koupí M3 a ještě mu oproti A8 hromada peněz zbyde..
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 02.12.2011  14:34

                      « Re: Re: úradník??

                      Tak M3 a A8, to jsou opravdu zcela jiné světy, co umí A8, neumí zase M3 a naopak..., jsou lidi, co by rádi M3 a A8 v jednom (což mít nikdy nelze), pro ně má marketing modely jako je S8, RS6, M5, AMG apod.
                      • 00 Reagovat !

                        foto vondry87

                        vondry87 02.12.2011  14:44

                        « Re: Re: Re: úradník??

                        Jasný. Ideální je začít na M3, v nejlepším věku přejít na RS6 a prožít poklidné stáří v A8 :-) :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto woody-alien

                          woody-alien 02.12.2011  14:59

                          « Re: Re: Re: Re: úradník??

                          No, začínat na M3 by nemuselo dopadnout úplně dobře. ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 02.12.2011  15:00

                            « Re: Re: úradník??

                            w-a
                            S tím souhlasím... :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto vondry87

                            vondry87 02.12.2011  15:26

                            « Re: Re: Re: Re: Re: úradník??

                            Tak určitě, já neuvažoval řidičské začátky, jen ideální postup mezi výše zmíněnými vozidly :-) Dát mladíkům do ruky M3, to už je bezpečnější jim dát odjištěnej granát >:D Ale zase bych neházel všechny do jednoho pytle, jeden známej dostal k 18-tinám 911 a za rok Gallardo a jezdí bezpečně :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Beekey

        Beekey 04.02.2012  12:07

        « Re: Re: úradník??

        Zadnej ze statnich uredniku nema plat na auto za 130 tacu v eurech... U nas urcite ne, mozna v Rakousku, nebo v Nemecku, ale ten by si za ten plat nekoupil A8ku.
        Diplomat nemuze byt uz jen z toho duvodu, ze k tomu potrebujes neco v zivote dokazat, delas jakobys nevedel jak se lidi dostavaj do vysokych diplomatickych pozic...
        Takze zbejva ridic ;)
    • 00 Reagovat !

      foto dsl

      dsl 29.11.2011  21:46

      « Re: úradník??

      co tu řešíš..? recenze je tu kvuli auta, ne proto jak si k němu došel. dej si pohov... :no:
      • 00 Reagovat !

        foto KTMiko

        KTMiko 29.11.2011  21:55

        « Re: Re: úradník??

        nevím, co to je za zvyk. Na něco se zeptám majitele a mraky jinejch mu vylezou ze zadku na jeho obranu, odvádějí řeč jinam a vkládají mi do úst něco, co jsem neřekl... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 30.11.2011  13:57

        « Re: Re: úradník??

        No ale že sme se toho v tý recenzi dozvvěděli, 2 minutový přoštudování katalogu přinese víc než tahle "recenze".

        Dozvěděli sme se že je to vlastně super stroj (to sou všechny německý káry, jinak to nejde) a kde to dotyčný servisuje a že je to podobný menším Audi, což pozná i důchodce se 7 dioptriema večer v mlze, bo soudruzi germánisti to střílej všechno v jednotmým, unylým, absoltuně nezajímavým designu, jeden ocumlanej bombon vedle druhýho, bez špetky invence a pokus o něco mimo zajetý koleje - akorát každej "bombon" jinak velkej, jinak drahej a občas je v tom větším nějakej pokus o motor, místo inovativní dowsizingové perly - kombinace mixéru a motoru z travního traktůrku....vybavený právě vyvinutými hypermoderními vynálezy typu Rootsoův kompresor a turbo který pamatují ještě hnědý uhlí

        >:D :-) >:D

        S papírovou spotřebou 4,5 litru, v reálu na dálnici v 5 lidech + bágly + puštěná klima v kopci za 12 >:D
        • 00 Reagovat !

          foto dsl

          dsl 30.11.2011  15:54

          « Re: Re: Re: úradník??

          heh ses nejak rozepsal.. radsi si jdi prepocitat valce at se uklidnis :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 01.12.2011  12:19

            « Re: Re: Re: Re: úradník??

            Válec sem, válec tam, hned vás všecky spočítám!
            • 00 Reagovat !

              foto dsl

              dsl 01.12.2011  14:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: úradník??

              :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Reza-traktor

      Reza traktor 29.11.2011  22:03

      « Re: úradník??

      Já tipuju, že Matej je hrana s Ray-Ban na očích a koltem v pouzdře, prostě ochranka připravená chránit.:-) Věk by odpovídal. Dlouhé cesty taky.

      Říct to tu nemůže (ale většího bacha by dávat měl - příště zamazat i úřad.:-))

      Akorát mi do té spekulace nesedí A7... Sorry Maťo, vono to asi bude nějak jinak. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ivanuska-Matej-RSka-

        Ivanuska_Matej ( RSka) 29.11.2011  22:16

        « Re: Re: úradník??

        to si vychytal bratu, to si vychytal.a akoze co si myslis?? ze k nam do umyvarky A7 nechodia?? vzdy na mna cumi zenska z mobilnej predajne hoddogov hned by sla. Ked ich preparkovavam,(ostatne, umyvat este nemozem, hadam ked skoncim doktorat) neveril by si ako dokazem ten motor vyturovat za tych 20 m.... a k tomu nie len okuliare ale aj Rytmus na plne gule ....
        • 00 Reagovat !

          foto Reza-traktor

          Reza traktor 29.11.2011  22:24

          « Re: Re: Re: úradník??

          Aaaale tož. Měla to ode mě být veselá spekulace na odlehčení, málem spiklenecká. No jo, neumím psát.

          Tož peace, tímhle směrem jsem ňák nechtěl.
          • 00 Reagovat !

            foto Ivanuska-Matej-RSka-

            Ivanuska_Matej ( RSka) 29.11.2011  22:30

            « Re: Re: Re: Re: úradník??

            v pohode, akurat ma na to uz nebavi nejakym rozumnym sposobom odpovedat. Pravdu by tu tazko rozdychali, a to, ze je tu debata na 3/4 diskusie o "ho.vne" ... co na to este viac povedat?!?
            • 00 Reagovat !

              foto Reza-traktor

              Reza traktor 30.11.2011  00:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: úradník??

              chce to nadhled. pravdu bychom asi rozdýchali. (EDIT)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 29.11.2011  22:43

          « Re: Re: úradník??

          >:D
          Rytmus nemůže chybět... >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto dsl

        dsl 01.12.2011  14:18

        « Re: Re: úradník??

  • 00 Reagovat !

    foto Martin911Turbo

    Martin911Turbo 29.11.2011  19:32

    Krásnej kočár

    Krásnej kočár - gratuluji! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto H-Karlik

    H.Karlik 29.11.2011  19:48

    Brno?

    Čau, gratuluju k audince, vypadá výborně! Nejezdil jsi zhruba tak před týdnem, možná dvěma v Brně u Kaunicových kolejí směrem na Kravák? :-) Že tam nějaký hovádko jezdilo do toho kopečka v tomhle kočáru a rozhodně to byl 8-hrnek >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto za-mirec

    za-mirec 29.11.2011  20:32

    A8 vs A7

    Úprimne ma zaujíma v čom je rozdiel keď ako šofér presadneš z A8 do A7, resp opačne. Jasné motor tam je iný, a ďalej?

    Aby sme si rozumeli pýtam sa preto, lebo že všetky audiny začali vyzerať rovnako(ineriér,exteriér) sme si asi stihli všimnúť (štvalo by ma /slušne povedané/ že vystúpim z A8 a hrozilo by mi, že dostanem pochvalu akú mám krásnu A6tku nebodaj A4ku !!!) ale či aj jazdia rovanko ;-)

    Nech slúži, interiér vyzerá fakt neskutočne krásne ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ivanuska-Matej-RSka-

      Ivanuska_Matej ( RSka) 29.11.2011  21:08

      « Re: A8 vs A7

      Mam byt uprimný???? asi som príliš dementný šofér alebo robím niekde chybu, ale ak opustím myšlienky na motor a vačšiu stiesnenosť v A7 ( sposobenu aj čierným int. a čierným stropom) v postate neviem čo napísať.

      Ano, A8 je tichšia (bodaj by nie, ked ma dvojite skla a A7 nema ani rám)
      A7 je vhodnejšia ako rodinné auto (áno, ten kufor je ako v Octavii ;-) )
      A7 je celkovo tvrdšia a snaží sa posobiť dojmom športovosti ale ver, že nie je o nic sportovesia ako A8( ono ostatne A8 skrz sport. dif a novy pomer 4x4 dokaze neocakavane kusky). Neda sa s nou do zakrut o nic dramatickejsie atd. Je to skutocne len "feeling"
      Prakticky vsetky "serepeticky" z A8 mozes mat aj v A7 ...
      cize .... Je to o tom co komu sadne ....
      ( pre mna by bol idealny kompromis A8, 3.0 TDI)

      o ano >:D >:D za A7 sa otaca vyrazne viac dievcat >:D >:D

      staci takto? alebo ak narazas na nieco konkretne pytaj sa
      • 00 Reagovat !

        foto za-mirec

        za-mirec 29.11.2011  21:25

        « Re: Re: A8 vs A7

        Nie nie, práve k tomu som to smeroval že tie audiny nie len, že všetky vyzerajú takmer rovanko, už aj jazdia rovnako a ty ako človek čo jazdí na oboch si mi len potvrdil čo som si myslel ;-)

        Ten údaj o pohľadoch dievčat je dobrá informácia, dobre že hovoríš >:D

        Úplne stačí, díky moc ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto esenbe

    esenbe 29.11.2011  20:42

    Velký zvíře

    Co vím tak tenhle úřad se stará o ochranu ministrů ,prezidentů a nejvyšších soudců. Takže táta bude asi jeden z nich co ? :-)

    Jinak je škoda ,že jsi se nerozepsal o tom jak se velké zvíře chová za jízdy apod. Mohlo by tam toho být více ...
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 29.11.2011  21:25

      « Re: Velký zvíře

      Ministři a prezidenti jezdí ve služebních A8/7er/S apod. vpravo vzadu, ovšem obvykle ne v krátkých verzích, ale v longu. Pokud tě zajímá to, o čem píšeš, zkus bulvár, kdes e toho (v tomto směru) dozvíš mnohem víc ... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto esenbe

        esenbe 29.11.2011  23:08

        « Re: Re: Velký zvíře

        Co jsem zase napsal pako ... slušně jsem se zeptal.

        Pokud ovšem používá podznačník jen jako protekci při parkování tak je to humus
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 29.11.2011  23:17

          « Re: Velký zvíře

          Nic (až teď na to pako, nebo jak ti doma říkají), co neslušného jsem napsal v reakci já?
          Ty už si někdy viděl, aby měl někdo nějaká "privilegia" pouze na základě nápisu na podložce k SPZ? 8-s >:-[]
          Zítra si jdu koupit podložky s nápisem "ministr vnitra", anebo ne, "prezident bude přesvědčivější... :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto esenbe

            esenbe 29.11.2011  23:40

            « Re: Re: Velký zvíře

            lidi dělají různý věci ,aby mohli parkovat atd. zadarmo. Z mého okolí znám pár podobných vykuků co jezdí v podobných autech od tatínka a za oknem mají policejní čepice ,oblepené auto modrým křížem apod. Takže nic nového. Právě proto jsem se zeptal z jakého důvodu to tam má ,ale vidím ,že otázky na toto téma se nevedou (tabu) tak se omlouvám za dotaz .

            P.s: Přijde mi to trochu jako cílená provokace ,protože mu muselo být jasné co bude hlavním téma diskuze u nové A8 ,25 letého kluka se značkama od Státního úřadu ,který se stará o bezpečnost politiků apod. ... Ty by jsi se nezeptal ??
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 29.11.2011  23:49

              « Re: Velký zvíře

              Neptal, protože ho znám osobně, ale pokud bych ho neznal a ptal se, tak trochu jinak, než KTMko. Rozhodně bych nedělal jakékoli jednoznačnější závěry pouze podle nápisu na podložce k RZ. Pokud by byl nějaký vážnější důvod skrývat nápis na podložce, mohl to udělat už při "zakrytí" čísla RZ.
        • 00 Reagovat !

          foto Ivanuska-Matej-RSka-

          Ivanuska_Matej ( RSka) 29.11.2011  23:18

          « Re: Re: Re: Velký zvíře

          Aaano! Parkovani, plateni pokut za rychlost, pesich zon plateni dialnicnych znamok, ignorovania prikazanych smerov atd..... ;-) ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 29.11.2011  22:51

      « Re: Velký zvíře

      reklamna agentura forever. zaujimavy napad s podznackovnikmi >:D
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 29.11.2011  22:53

        « Re: Velký zvíře

        Čau..., konečně někdo normální, jak je? ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Vette

          Vette 29.11.2011  22:59

          « Re: Re: Velký zvíře

          a ja uz som myslel ze sem pise recenziu aj pan minister :-( Takto si mi pokazil radost :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 29.11.2011  21:34

    Povoz

    No koukám, že jsi nám omladil vozový park a ani se neozveš, že bys mě jen tak povozil >:-[] Pěkná volba, hlavně barvy, v tom se WL trefil, na sluníčku má pěkné odstíny :-) Jen jsem slyšel, že ti mělo přibýt ještě jedno auto, o něco vyšší... Co je na tom pravdy? :-)
    Jo a kolik jste nakonec na té bývalé A8 najezdili?
  • 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 29.11.2011  22:56

    Pozdrav

    Ahoj, konecne si sem dal dalsie auto ;-) Chcelo by to poriadnu ameriku, ale aj audi ujde ked lepsie nemali >:-[] Tie cierne pohrebaky su tiez z Vasho autoparku?
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 29.11.2011  23:01

      « Re: Pozdrav

      Ty pohřební 1203ojky mě taky zaujaly... >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Ivanuska-Matej-RSka-

        Ivanuska_Matej ( RSka) 29.11.2011  23:10

        « Re: Re: Pozdrav

        specialne pre Vas ... jedna jednemu druha druhemu :-)

        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto Vette

          Vette 29.11.2011  23:13

          « Re: Re: Re: Pozdrav

          Ja moc sedany nemusim, mna sa tie MiniVany pacili viac >:D Uz sa tesim kedy ich zacnu vyrabat ako retro auta. VW uz skusa toho slavneho gulateho Vana, mozno raz bude aj retro 1203 :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Ivanuska-Matej-RSka-

            Ivanuska_Matej ( RSka) 29.11.2011  23:15

            « Re: Re: Re: Re: Pozdrav

            ved si hadam nemyslel, ze tym jedna myslim A8 >:D >:D jasne ze 1203 ku >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Vette

              Vette 29.11.2011  23:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pozdrav

              To pises az teraz :-( Keby som to vedel rano, neobjednam dneska noveho Tranzita :-(
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 29.11.2011  23:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozdrav

                Však i ta 1203 se ti bude hodit, nějak se konkurence musíš zbavit >:-[] >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Reza-traktor

    Reza traktor 30.11.2011  11:15

    Aha

    EDIT: jsem prý vedle.

  • 00 Reagovat !

    foto shade741

    shade741 30.11.2011  14:06

    Fotky

    Jéé ja si říkal že je to focený tady v Polný už jen podle tech funebráckejch aut :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ivanuska-Matej-RSka-

    Ivanuska_Matej ( RSka) 05.12.2011  10:53

    Policia v ČR

    [odkaz]

    toto video ma velmi pobavilo .... to Vasa policia bezne pri automobilovych "honickach" beha pesi popripade jazdi taxikom? >:D >:D >:D som zvedavy ci mu nakoniec vytlacil aj uctenku >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Gluck202

    Gluck202 07.12.2011  23:24

    Konecne

    Audi A8 s motorem 4,2TDI me vykouzli usmev na tvari :-) . Konecne nekdo normalni kdo si vybral motor se kterym v Top Gearu roztahovali Touaregem Boeing 747, testovali ho ve Speedu na nemeckych dalnicich se spotrebou kolem 9 litru. Tak sem cekal ze se rozepises jako to udelali ve Speedu, kde se na timto motorem s kroutakem 800NM rozplivali, a ono *. Tech par veci ktere si napsal a pak sem se znechucene docetl v diskuzi ve ktere me vubec nezajima kdo si a kdo to auto koupil, na to nemam cas a lidi pod 25 s C63, ML63 a M5 je v mem okoli hodne. Takze ti nezavidim ale uprimne preju.

    Pises ze si mel zkusenost z minulou generaci a novym A7 3.0TDI tak prosim te, najdi si 3 minuty ve Tvem zivote a rozepis se jaky je to rozdil mezi temito motory a minule generace a chovani auta jako takoveho.

    Pokud nekdo ma na takove auto jedina motorizace je podle me 4.2 TDI uz jen kvuli tomu ze V8 ma oproti V6 lepsi zakladni vybavu a kroutak 500NM a 800NM musi byt obrovsky rozdil v predjizdeni v jakekoliv rychlosti. Nejake dojmy atd.

    Potkavam hodne Q7 3.0TDI je mi tech lidi lito ze usetrili na nespravnem miste. Pokud se mi prikutali par mega tak pritelkyne dostane jedine 4.2 TDI. Ja bych radeji Escalade 6.2 a kvuli tomu ze sem setrilek tak na plynu nebo Jaguar XF, kvuli designu.

    Jinak preji hodne bezpecnych km.... :-!
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 08.12.2011  00:45

      « Re: Konecne

      Na to i/y dej raději bacha, ono mezi "rozplivali" a "rozplývali" je dost zásadní rozdíl. >:-[]
      Na Touarega s Boeingem 747 si vzpomínám, ale bylo to ve Fifth Gearu a byl to Touareg první generace, tedy ještě s V10 TDI, nikoli s tímto V8 TDI.
      [odkaz]
      Jinak o rozdílu mezi V6 TDI a V8 TDI už tu Matej něco psal.
      • 00 Reagovat !

        foto Gluck202

        Gluck202 08.12.2011  19:20

        « Re: Re: Konecne

        S tim 747 mas pravdu, zmatlo me ze to bylo na trati Top Gearu. Pozastavovat se nad psanim i/y jako ve skole je v diskuzi o aute docela vedlejsi, nejak na to nemyslim protoze spravne cesky jako ve skole sem nepsal uz dlouho, to je tom Wordem i vymyvanim mozku jinym jazykem. Proste sem tim chtel rict ze tohle auto s timto motorem je docela rarita v CR a tak by si zaslouzila recenzi jako mel Range od Svihaka, CLS od Blackbirda nebo Porsche od S-Mika. :-!
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 08.12.2011  21:00

          « Re: Konecne

          U toho i/y nejde o gramatiku (jako ve škole), ale je na tom zajímavé/vtipné to, že jen tvrdost/měkkost jednoho y/i úplně mění význam celého slova..., stačí jen trochu nadhledu a smyslu pro humor, není třeba to brát hned tak vážně... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ivanuska-Matej-RSka-

      Ivanuska_Matej ( RSka) 12.12.2011  18:05

      « Re: Konecne

      Zdravim,
      ono je to cele s tym vyberom aut troska komplikovanejsie. Ano, ako vravis, motor 4.2 je uzasny. Vobec to nepopieram, dokocna si myslim, ze bolo zbytocne ho este aj upravovat. Je to fenomenalny motor, ktory v dnesnom svete nema ziadneho zrovnatelneho konkurenta, co to prejavu, spolahlivosti, sily atd.
      Ale .... Kazdy vyber auta je aj o cislach a v tomto pripade hlavne o cislach.

      A8 3.0 TDI = 100.000 € A8 4.2 TDI = 130.000 €... zakladny rozdiel hned na zaciatku ...

      U nas tieto auta nie su niecim, cim sa chodime kochat, co by bolo splnenim sna, alebo nieco uzasne... U nas sa bohuzial dostali do role pracovneho nastroja, od ktoreho sa ocakava, ze 1. bude spolahlivy, 2. bude bezpecny, 3. nebude potrebovat neustaly prísun penazi.

      Spotreba A8 4,2 = 10 l , 3.0 = 7 l je to rozdiel 3 litre na kazdych 100 km .... na tomto aute bude na konci najazdenych 300 tis km
      v sucte je to skoro 15 tis € ( za predpokladu tychto cien paliva) rozdiel len na palive a to vobec nepocitam rozdiely v poistkach ... cize 30 +15 = 45 tis € co uz je pomaly polovicka hodnoty na nove auto ...

      tj. neviem, ci by som s tebou suhlasil v tom ze motorizacia jedine 4.2 tdi

      vyberat to auto dneska znova, preferujem urcite 3.0 tdi ...
      Sily maju obe dost a aspon Vas motorizacia 3.0 "nenuti" jazdit vyrazne nad limit a pri neodhadnutom plyne koncit predbiehacie manevre v rychlostiach 170 + , nakolko prirodzena rychlost pre 4.2 tdi je niekde v rozmedzi 150 az 170 km/h kde netoci pomaly ani 2000 ot/m

      cize zhrnuto, vyberat znova, tak A8 3.0 TDI
      ostatne aj pre skusenosti s A7

      takze v tomto by som medzi autami velky rozdiel nehladal ... je to o zvolenej motorizacii ...

      cim sa ale toto auto vyrazne odlisuje od starej A8 alebo A7 alebo aj BMW7 MB S atd je absolutna suverenita, smerova stabilita a izolovanost posadky...

      priklad z nedavnej "praxe" ked som potreboval prekonat cestu z Prahy do BA za vyrazne menej ako 2 a pol h.
      Celu cestu som sa nemusel trapit namrazou na Vysocine, vodou na urovni Brna alebo vyjazdenymi kolajami... Ano, niekto povie, ze o tom nie je soferovanie, ale ... ja v aute nemam cas a ani CHUT s nim bojovat, nemam chut rozmyslat nad spravnou stopou so zadnym nahonom, alebo ako a kedy pridavat... ja proste potrebujem z bodu A do bodu B co najrychlejsie, najkomfortnejsie a s co najmensou namahou, nakolko pocas cesty potrebujem rozmyslat nad kopou inych veci. Popripade je to v niektore dni jediny priestor si oddychnut, vypocut spravy a zistit stav veci ....a toto je to v com AUDI A8 exceluje... v tomto je dokonala .... nezaujima Vas sneh, nezaujima Vas dazd, nezaujima Vas horucava, (s led alebo nocnym videnim) nezaujima vas ani tma .... zaujima Vas len ciel ! toto auto za Vas pri soferovani spravi 85% prace a na rozdiel od "ublikanych" BMW, upipanych MB vas neobtazuje a nestresuje tym ako velmi Vam pomaha .... toto je jej parketa ... tu exceluje
      • 00 Reagovat !

        foto Gluck202

        Gluck202 20.12.2011  23:57

        « Re: Re: Konecne

        A presne tohle mi chybelo v Tvoji recenzi, dekuji za tvuj cas a vysvetleni. Mimochodem pri tom poslednim odstavci sem si te predstavil jak Jason Statham tusim ve filmu Kuryr rika ''co je v tom pytli me nezajima, proste ho odvezu z bodu A do bodu B. :-!
        • 00 Reagovat !

          foto KTMiko

          KTMiko 28.12.2011  19:47

          « odblokované TV a DVD

          jakej to má účel?? Teda kromě rozptylování pozornosti řidiče a ohrožování ostatních účastníků provozu?? :no:
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 28.12.2011  20:21

            « odblokované TV a DVD

            Třeba proto, že v autě nejezdí jen řidič, ale i spolujezdci ;-) ... a nebo stojíš v zácpě...

            Spíše se koukám na tahometr té fotky a blízkost auta před tebou 8-s >:D
            • 00 Reagovat !

              foto KTMiko

              KTMiko 28.12.2011  20:27

              « Re: odblokované TV a DVD

              a proč to teda výrobce blokuje?? Na sledování DVD v zácpě to asi je právě dělaný, pro tuto eventualitu to asi pan Iváňuška neodblokovával...
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 28.12.2011  20:40

                « Re: Re: odblokované TV a DVD

                Na to se zeptej Audi... možná odpověď nebude daleko od toho, proč budou mít evropská auta časem vysoké přední kapoty či jiné kompromisy... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 28.12.2011  21:53

                « Re: odblokované TV a DVD

                Při úplném stání (např. v zácpě) to funguje i tak (při popojíždění už ne a vysvětluj spolujezdcům proč to furt vynechává), ale při jízdě se na TV nemůže dívat ani spolujezdec vpravo a ani ten kdo sedí vzadu (v případě, že si tam přidáš třeba další stropní monitor, jako v mém případě. Když je člověk "magor", tak se může za jízdy klidně zahledět i do mapy navigace, nebo čehokoli jiného v menu velkého palubního LCD displeje.
                Výrobci to montují z obdobných důvodů, jako třeba pípání nezapnutých pásů, prostě zvýšená "blbuvzdornost".
                • 00 Reagovat !

                  foto Ivanuska-Matej-RSka-

                  Ivanuska_Matej ( RSka) 29.12.2011  05:08

                  « Re: Re: odblokované TV a DVD

                  presne ....... nevidim rozdiel v tom, ci mam zapnute " TA3 " v zapche alebo pri jazde 250km/h ... ak ako vodic chcem davat pozor na cestu, budem... ak nechcem dokazem vyrobit pruser aj bez toho...
                  ako vravi WL, len "blbuzdorbost. Kto chce davat pozor, bude a kto nechce nebude..... nejaky ten zapnuty film na palube s tym nic nespravi ....
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 04.02.2012  18:48

                    « Re: Re: Re: odblokované TV a DVD

                    A proto koupit benzínovou 4,2 FSI:-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ivanuska-Matej-RSka-

                      Ivanuska_Matej ( RSka) 04.02.2012  20:35

                      « Re: Re: Re: Re: odblokované TV a DVD

                      jo jo, vybrat si horsi a nevhodnejsi motor len preto, aby to bol benzin .... ale nakolko viem, ze si nesiel ani z jednym z nich, tvoj nazor ma pre mna asi rovnaku vypovednu hodnotu, ako polemizovanie nejakeho zvanila v krcme o tom, ako by on zatocil s korupciou a ako to on vsetko vie :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mireon

    Mireon 03.02.2012  15:15

    Gumy

    Ty gumy jsou nokiany WR?
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 06.02.2012  18:06

    Obchodní duch

    Chlape, vůbec nechápu odkud bereš na taková auta, protože obchodního ducha nemáš, prvně gumy pomluvíš a pak je chceš prodat >:-[] >:D ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ivanuska-Matej-RSka-

      Ivanuska_Matej ( RSka) 07.02.2012  00:01

      « Re: Obchodní duch

      ok no :-) nebudem ich predavat, darujem za flasu mojho oblub. vina :-) :-)

      ale za nespokojnost nerucim :)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 07.02.2012  00:05

      « Re: Obchodní duch

      To si měl nejdřív změnit nick na "lidumil" a na férovku napsat: "Koupil jsem si jiné pneu - horší, a ty původní - lepší, bych teď hrozně rád někomu z vás, moji milí spoludiskutující, prodal. >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto The-Stig-Driver

    The Stig Driver 10.03.2012  12:00

    911

    Čau, napiš mi prosím podrobnosti o té 911. Díky ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ivanuska-Matej-RSka-

    Ivanuska_Matej ( RSka) 12.03.2012  16:02

    OnBOARD Camera

    Zdravim, mate s tym niekto skusenost?? ako je to pravne s tymi "blackbox" kamerami??
    vo vychodnom bloku, kde su najpouzivanejsie pravnu stranku neriesim ale momentalne sa chystam do Zenevy tak som sa chcel spytat ci ma niekto predstavu ako na nu reaguju policajti ....

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Ivanuska-Matej-RSka-

    Ivanuska_Matej ( RSka) 11.04.2012  16:10

    Piskanie brzd - vytvorenie skloviny

    V poslednej dobe na aute dost piskaju brzdy, pocul z Vas uz niekto uz o tom, ze by sa pri prehriati brzd vytvorila na kotucoch nejaka "sklovina" ??
    Oprava = vymena komplet kotucov a dosticiek = 2200 €
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 11.04.2012  16:18

      « Re: Piskanie brzd - vytvorenie skloviny

      Říká se to, ale týká se to spíše řidičů, kteří na plno nevyužívají potenciál brzd. Proto se doporučuje jednou za čas brzdy trochu "provětrat". Mě teď třeba pískají brzdy při zpátečce, vpřed ne
      • 00 Reagovat !

        foto Bud

        Bud 17.10.2012  21:39

        « Re: Re: Piskanie brzd - vytvorenie skloviny

        Nedávno jsem měnil brzdy, kotouče i destičky a automechanik mi pak říkal, ať si dám teď pozor a moc nebrzdím, ať kotouče nezničím. Aspoň 300 Km. Pak jsem v časopise STK četl, že je třeba nové kotouče zajíždět, až si destičky na kotouč řádně sednou. Nesmí se brzdit hned prudce, kotouč by se mohl spálit, pozná se to podle modrého zbarvení na kotouči. Došlo by ke změně vlastností materiálu. Tak jsem jezil tedy opatrně a po třech stech Km. mi taky začaly trochu pískat. Ale myslím, že jen za studena a možná i za vlhka. Pak už asi ne. Tak si říkám, že asi nastala chvíle, kdy začnu brzdit ostřeji. :-)
        Jinak si všimni, že přes noc se na kotoučich vytvoří rezavá oxidace, pokud ovšem nemáš kotouč s povrchem proti reznutí. Pokud ne, tak je jasné, že nejdřív jde při brždění dolů ta jemná povrchová "rez", (ale není to rez, jen to má takovou barvu) a pokud jde o brždění velmi jemné a tedy studené, třeba hned po pár metrech při výjezdu na cestu z parkoviště, tak o nic nejde.. Možná neparkuješ venku, ale v garáži, tak nevím, jak před jízdou ty kotouče vypadají. Podle ceny by ale měly být ze zlata >:D to by se ti ale rychle sjely, to by nebylo dobré. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Kvasak

    Kvasak 17.10.2012  17:15

    Dotaz

    Odkud jste? Nejte náhodou někde z okolí Ostravy? Žebyhom se sešli na oběd? Jak vidím, dvě pořádná auta v rodině, to se jen tak nevidí... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto hp21

      hp21 17.10.2012  18:46

      « Re: Dotaz

      Kvasaku, Kvasaku, jenom jestli ty si ty auťáky netipuješ, ty kluku jeden ušatá >:D >:D :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 17.10.2012  22:51

      « Re: Dotaz

      Vzhledem k tomu, že je recenze napsána slovensky, to na okolí Ostravy nevypadá, leda, že bys myslel okolí cca 200 km. >:-[] ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Kvasak

        Kvasak 18.10.2012  07:27

        « Re: Re: Dotaz

        Kdyz text napisi v cinstine, musim byt automaticky cinan zijici v Cine?
        Ja jsem si vsiml, ze je recenze slovensky.
        Nehlede na to, vis kolik zije cizincu u nas v republice?
        Neni to tak nelogicka otazka, jak secna prvni pohled zda, je to vse jen o znalostech....
        • 00 Reagovat !

          foto hp21

          hp21 18.10.2012  18:35

          « Re: Re: Re: Dotaz

          No teda white labele, nevím co kritizuješ! Když někdo napíše recenzi ve slovenštině k autu na slovenských SPZ tak proč by to nebyl OSTRAVAK >:D >:D >:D >:D >:D Teda Kavasaku kvasaku, ty to jak říká můj syn ,,zabíjíš" >:D
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 18.10.2012  19:28

            « Re: Dotaz

            >:-[]
            Dovolil jsem si předpokládat, že viděl galerii a četl recenzi, a i kdyby si náhodou nevšiml těch mnoha SK na RZ v galerii, tak číst snad umí:
            Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
            "Servis - Araver Nitra - maximálna spokojnosť, všetka práca zadarmo aj nad rámec dohody.
            teraz skúšam nový servis a to
            Audi Centrum Bratislava
            a tiež sa javia dobre. Uvidíme.
            Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
            Predaj
            Araver Nitra. nakoľko je to naše xx auto z Nitry, vládne maximálna spokojnosť, možem toto mesto vrelo doporučiť ."
            Nevím kolik "Ostraváků" si kuopuje a hlavně servisuje nová auta v Nitře, nebo v Blavě. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto hp21

              hp21 18.10.2012  19:39

              « Re: Re: Dotaz

              To mi nevymluvíš....... Já bejt ostravak tak jezdim jedině na servis do Bratislavy....... >:D >:D >:D >:D >:D >:D
              No nic myslím, že řešit Kvasku nemá cenu, jelikož už mu bylo smazáno ,,báwo" takže toho už tu doufám neuvidíme, i když, možná potká někdě Porsche tak nám ho sem zase dá...... >:D
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 18.10.2012  20:01

                « Re: Dotaz

                Ani ho nemusí potkat, stačí najít někde fotku na netu,
                nebo rovnou zase nějaký VDLV (Virtuální Dárce Luxusních Vozů). ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Ivanuska-Matej-RSka-

                  Ivanuska_Matej ( RSka) 18.10.2012  20:09

                  « Re: Re: Dotaz

                  ved vy by ste sa obaja dosmiali ako malo od pravdy ten "kvasak" je resp. bol ....
                  stacilo tento dotaz napisat pred dvoma rokmi a odpoved by bola kladna :-) :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 18.10.2012  20:50

                    « Re: Dotaz

                    Jaký dotaz máš na mysli?
                    Já si ale nemyslím, že to auto nemohl skutečně dostat, viz jeho facebook, jen se tu zatím pohybuje jako slon v porcelánu... >:-[] ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Kvasak

                    Kvasak 24.10.2012  10:31

                    « Re: Re: Re: Dotaz

                    Smazal jsem ho sam, nikoli nejaka redakce. Ale dobry postreh.
                    Vidim, ze nekdo neumi prenest pres sebe, ze nekdo ma vice nez vy.
                    Ego je ego.
                    Do dvou tydnu tu dam (lepsi) recenzi s vice fotkami.
                    A kdyby tady nekteri lidi nebyli prechytrali hlupaci, tak by si vsimli, ze na facu mam dalsi fotky, co asi dokazuje, ze mi to auto patri a ze jsem si ho nevyfotil nekde u nekoho pred donem, jak jsem sel okolo...

                    Ale skoda mluvit a rozebirat to... :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Kvasak

              Kvasak 24.10.2012  10:35

              « Re: Re: Dotaz

              Klidne mohu byt cinan, ktery napise recenzi v anglictine, budu zit ale v Praze a auto budu mit na spzetkach z Monaca... PROTOZE TAM BUDU MUT ZAREGISTROVANOU FIRMU, NA KTERE MAM FIREMNI AUTO.

              Kdybyste meli zkusenosti a pohybovali byste se kolem bohatych lidi, uz byste se mi (sobe) blbe tak nesmali. Bohati lide vyuzivaji sve moznosti a proto spousta z nich maji firmy zaregistrovane mimo sva trvala bydliste. :-) ;-)

              Zkuste trochu premyslet. Neni to tak tezke.
              • 00 Reagovat !

                foto hp21

                hp21 24.10.2012  14:33

                « Re: Re: Re: Dotaz

                no jo no jo ty se pohybuješ kolem bohatých já zase kolem prezidenta....... kecy v kleci kamaráde.....
                Jinak až tu budeš mít plnou recenzi s fotkama a se vším všudy budu první kdo napíše, že jsem ti křivdil, ale do té doby si pro mě pouze rádoby boháč, který je jen arogantní ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Kvasak

    Kvasak 24.10.2012  17:36

    arogance?

    Mit pravdu neznamena aroganci, ale mit prehled a zkusenost... ;-)
    Tak ho pozdravuj... :-)
    Ale oba vime, ze to jsou drizty z tve strany, nikoli z te moji.
    A ja opravdu nepotrebuji aby ses mi omlouval, ale predem dekuji.
  • 00 Reagovat !

    foto krakatit

    krakatit 28.12.2012  23:04

    recenze

    Pripada me, ze Barik i autor recenze sou jak dva kohouti, ale jinak recenze je hodna optimisticka pro audi. "K autu ako celku, je to mimoriadne vydarené auto, popravde neporovnateľne lepšie ako BMW 7" Ac mam momentalne minulou generaci A8, tak tohle mi pripada hodne nadnesene.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…