Renault Fluence (2010)
7.9.2010Zdravím Vás, chtěl bych se s Vámi podělit o zážitky a zkušenosti s vozem Renault Fluence. Třeba to některým z Vás pomuže při rozhodování. Úvod…
Renault Fluence (Iceman.x)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Mirasr 26.08.12 18:34
« New flu
Ahoj koupil jsem si taky nový fluance, akorát v základu protože mi výbava stačí, zajímalo by mě kolik vám to točí při 130kmh otáček. Všude v testech točí 3600, mě točí 4000. Jinak rychlost i zrychlení mam podle papírů neměřeno stejný a spotřeba více méně taky, trochu si užívám to vytáčení po 3000km najeto. Po renault thalia je to rozdíl ;-) třeba dělaj jiný motory možná, třeba si zajedu na válec jestli je tam ten výkon který má být. Jinak spokojenost je to pěkný a pořádný auto. Díky za odpověď -
IceMan.X 22.01.12 18:56
« Re: RF
Ahoj,
letní kola jsou 16", chtěl jsem původně 17", ale když jsem viděl cenu pneumatik jaké tam mají přijít, tak jsem od toho upustil. Jedinný rozdíl je v ET kola, ty letní mají ET 38, takže jsou více vystouplé z blatníků a vypadá to daleko lépe oproti těm origo které mám na zimu. Jinak přeji dobrou volbu při výběru nového vozidla. Kdyby jsi něco potřebobval, klidně se ozvi, kdyý budu moci, poradím. :-) -
Revolte 14.08.11 12:05
« Re: Re: Re: Re: Cubík
Trochu vedle, ale já nepsal ,že mi moje auto nesedí, ale že není ideál ke kterému se snažím ostatní porovnávat. Je to auto které mě někam odveze, pohodlné, sice nijak vyjímečné v ohledech řízení, stability etc., ale pro mě tak akorát. Toto auto jsem si vybíral v ohledu na cenu, výbavu, vzhled a motorizaci, což splnilo. Sportovní auto jsem v něm nikdy neviděl, (což i píšu ve svojí recenzi).
Meganů jsem projel už slušnou řádku, ale všechny byly spíše lidového tipu ne sportovní edice. Nesedělo se mi v nich dobře a uspořádání přístrojové desky, logika a zpracování mě nezaujaly. Ohledně řízení jsem nespozoroval žádné vyjímečnosti vůči ostatní francouzské konkurenci, ale na VW, Hondu či snad BMW a Audi se opravdu nedotahovalo. (samozřejmě jsem s nimi nebyl na kruhu abych je porovnával a zjišťoval detaily)
Ohledně C4, řízení: nic moc; podvozek; hrůza a ani vzhledově mi nesedlo. Zato nová C4 je uplně jiná liga.
S RCZ uznávám: nejel jsem, chtěl bych. A k té sportovnosti.. Já zastávám názor, že na to domácí ježdění raději příjemné komfortní auto a když už bych chtěl nějaký ten sport, tak už si koupím sportovní auto na to zaměřené a ne vyhledávat kompromis mezi cestováním a sportem u 5 metrů dlouhé limuzíny. -
Ronault. 14.08.11 11:27
« Re: Re: Re: Cubík
Tak pokud ti nesedí francouzské řízení a jízda, tak člověk neočekává, že si sám pořídíš jedno z posledních aut z klasické francouzské školy? Proč sis jej pak pořizoval? Na naše cesty a na můj styl jízdy mi sedí FR auta hodně, pokud by ne, tak bych třeba uvažoval o jiném.
Co má design společného s řízením? THP je sice perfektní motor, ale taky vznikl ve spojení s BMW a je to zatím bohužel vrchol nabídky, co PSA umí. Hydraulický podvozek nic se sportovností nemá, ba naopak.
Možná jsi ještě novým Meganem nejel, natož GT nebo RS, doporučuji, Pokud jsi skončil jen u generationu, tvá chyba. Přečti si testy např. anglických novinářů a zjistíš, že z celé fr. trojky má nejlepší řízení a ovladatelnoust právě Megane. C4 byla a i stále je, chvála za to!, pořád velmi měkké a pohodlné auto, 308 také.
PSA prostě za Renaultem ztrácí v naladění podvozků do sportovna, což je z jedné strany škoda, ale z druhé strany je to dobře, protože mě např. v současnosti více oslovuje jízda v C4 než v Meganu, protože právě tu plavnost mám rád.
Pokud bys ale chtěl hovořit opravdu o něčem sportovním u PSA, tak jsi zapomněl na to nejpodstatnější. RCZ s 1,6 THP, pokud jsi ještě nejel, vřele doporučuji. Jinak třeba Laguna GT podle mne je lépe ovladatelná díky 4C než 508 GT, ale to zase kontruje v jiných oblastech. -
Revolte 14.08.11 11:10
« Re: Re: Cubík
A kde jsem psal, že je snad Xsara podvozkově a řízením lepší, či je to ideál? Já si to nemyslím a to ,že mi snad něco jiného nesedí, nemusí předurčovat, že to moje je automaticky nejlepší. Smutné kolik lidí má automaticky takový přístup.
Pokud bych byl hádavý tak bych kontroval slovy jako WRC, design, THP, hydraulické podvozky etc. A ani u jednoho seriového Megane se nedá tvrdit ,že je snad sportovní, protože je stejně gumové a odtažité jak všechny C4 první generace.
A Renault Sport je pro mě ukázkou sportovních vozů za dobrou cenu a plnou zážitků. -
Ronault. 13.08.11 19:27
« Re: Cubík
Mě by teda zajímalo, v čem je pocit řízení lepší právě u Xsary? :-O >:D To je snad měkčí a pohodlněji nastavené auto než oba konkurenti Renaultu té doby - Megane I a II. A i Megane II bych si dovolil tvrdit, že měl sportovnější řízení než C4. Mimochodem i současná C4 je proti Meganu III rozhoupaná loď.
Mimochodem, nejsem fanatik Renaultu, máme doma teď taky nové auto z koncernu PSA, jen to tvé tvrzení mi do hlavy nějak nejde :-O
Ještě mě tak napadá... k řízení, když Renault chce, tak naladí podvozek tak sportovní, že se ostatní mohou učit - Clio RS, Megane RS a i Laguna GT s 4C jede naprosto perfektně. -
IceMan.X 12.08.11 21:30
« Re: Konečně
Zdravím a gratuluji k novému vozu. Nepíšeš co máš za motor, já mám 1,6 benzín a mám tam průměrnou spotřebu 6,9 s permanentně zaplou klimou. Neboj, ted to bude žrát trochu víc, ale časem se to srovná a určitě na to má i vliv to až se s autem sžiješ. :-) Jinak v zimě co se jízdy týká tak musím pochválit, bydlím na Křivoklátsku kde je zákaz používání chem. posypových materiálů, takže se zde sype šterkem (už mám dva hlubší oděrky vepředu nad maskou ;-\ ) to znamená že se jezdí po uježděném a uklouzaném sněhu kam se štěrk zamačká a nemá žádný smysl a že zima co byla tedka byla tuhá, tak jsem neměl nikdy problém se od nás dostat pryč, pro jistotu mám řetezy, ale nikdy nebyly potřeba. A jízdní asystenty také fungují výborně. V zimě doporučuji vypnout sklápění zrcátek, zamrzne ti tam voda a spálíš motůrek. Ohledně stěračů je takový fígl, když auto půlíruješ, vypni motor a zapalování a asi i vyndej kartu ze čtečky (mám HF kartu takže jí mám jen v autě) a dej páčku stěračů úplně do dolní polohy a stěrače ti vyjedou nahoru kde je pohodlně odklopíš a umyješ okno. A nemusíš se bát, pokud máš stěrače odklopené od okna takse nezasunou a neodřou kapotu ani když nastartuješ nebo omylem přepneš páčku stěračů do jiné polohy, asi tam mají čidlo a zajedou až když jsou sklopené na okně. Klimu používám jak to jde, v zimě jí vypnu a normálně topím jako ve starém voze. Přeji mnoho štastných kilometrů, Standa. -
"-- skrytý --" 11.08.11 00:15
« Konečně
Zdravím,tak jsem se dočkala a totálně zamilovaná ho nedám z ruky..Můj Fluence ,,Fešák´´.Zatím jsme v záběhu,máme najeto 800km.Seznamujeme se a je to velmi příjemné.První jízda k pumpě pro žrádelko za 300kč s tím že za Prahou dotankujeme plnou za levnější peníz,trochu obava,protože jsme ujeli 50km a hladové očko píplo.Proboha taková spotřeba jak to uživíme,blesklo mi hlavou..Takže zpočátku bude asi spotřeba trochu větší než se zajedeme,alespoň co čtu recenze.Teď po těch 500km je to už veselejší.Příjemná jízda,prostor a komfort,prostě pěkná kára za slušný peníz alespoň pro mě.Ještě by mě zajímala Tvá zkušennost v zimě.Např.co zrcátka zasněžená příp.námraza,odklopí se sama?Co stěrače,zdají se mi dost hluboko na odklopení při čištění.A ještě klimoška,tou se i topí nebo se to dá přepnout?Ještě jsem nestudovala pokyny.Jinak se mi líbí odmlžování,to je fakt rychlovka.Díky za info.Ilona -
IceMan.X 21.07.11 19:19
« Re: čekatel
Zdravím,
tak to je určitě výborná zpráva, já měl také auto dříve než mělo být a neboj se, opravdu nedospíš >:D Ohledně vandalů tě naprosto chápu, já už s tím mám také zkušenost (novinky v recenzi), jinak mám auto garážované, a když jedu někam nakupovat tak se snažím auto dávat více dozadu na parkovištích kde je více místa a úplně ideální je parkování v Praze P+R, protože Fluence se skoro nevejde na parkovací místo například v Praze na Zličíně u Metropole, P+R je záchrana. Tak přeji pevné nervy při čekání a maximální spokojenost a budu se těšit na fotky :-) -
"-- skrytý --" 21.07.11 10:23
« čekatel
Zdravím..obdržela jsem úžasnou zprávu,že autíčko bude již teď v pondělí.To je o 3 týdny dříve což je bezva.Teď asi nedospím. ;-) to ale většina z Vás určitě zažila..Co mě trochu zžírá už teď, je obava z vandalů po sídlišti.Že nějaké prase bude rýpat naše nové autíčko,při nejmenším..ale i to bude bolet.Hned jak to bude možné přidám fotky našeho fešáka. -
IceMan.X 26.06.11 10:14
« Re: Výběr a rozhodování
Zdravím,
karoserie je pozinkovaná a je na ní tuším 10 nebo 12 let záruka na neprorezivění, pokud tedy budeš chodit na prohlídky do R servisů, jsem línej to jít hledat do papírů :-) tak snad mi to odpustíš, ;-) s tímhle tě ale prodejce při předávání auta seznámí. Když je auto nové tak je línější a nereaguje tak citlivě na sešlápnutí plynu, prý je to proto aby se motor tak snadno nevytáčel, ale tak po těch prvních 3000 km se to zlepší. Na moje ježdění výkon motoru plně stačí, nejsem žádná brzda provozu ani pirát, Jsem z křivoklátkých kopců, jezdíš převážně "okolo komína" a spotřeba se pohybuje okolo 6,9-7 litrů se zaplou klimou. Takže jsem spokojen. Co se TP týká tak ho dostaneš na přihlášení, pak ho vrátíš prodejci a on ho zašle Leasing. firmě, až budeš po 4 letech dělat technickou tak si o něj zažádáš. Já mám auto na leasing, ale dle mě je to u úvěru stejné, až na ten rozdíl že u úvěru je auto psané rovnou na tebe, já až doplatím Leasing tak ho budu muset přehlásit z Leas. firmy na mě. Nevím jak je to s případným prodejem auta pokud ještě není doplaceno, zeptej se prodejce, ten to určitě vědět bude. -
-
"-- skrytý --" 25.06.11 23:21
« Re: Re: Výběr a rozhodování
Zdravím a předem děkuji za odpovědi na budoucí otázky.Fakt se těším a otázky mám už teď.U Fabky jsme měli pozinkovanou karoserii,takže přes veškeré škrábance nekvetla,byla bych ráda kdyby to tak bylo i u Fluence vzhledem k parkování na sídlišti.Další věc je záběh.Četla jsem recenze,ale nevím do jaké míry to platí,spotřeba a lenost.Vyznávám svižnější jízdu a tak mám obavu ze spotřeby oleje,při jakých otáčkách řadit?Co se mi trochu nelíbí je,že velký TP má v zástavě úvěrová společnost.Před STK nám ho zašle,provedeme a zašleme zpět.Jak je to s přihlášením auta,pokud to budu chtít přihlásit sama?Co když budu chtít z nějakého důvodu auto prodat?Proto jsem zvolila úvěr místo leasingu kvůli vlastnictví.Má někdo zkušenost?Díky za info.Moc se těším,snad budeme mít štěstí na kus ze série.Jinak musím říct,že naše stará Fábi byla dobrá,spolehlivá ,budu se s ní těžko loučit.