reklama


Recenze

9 Majitel

Fiat Stilo 1.6 I.E. 16V 3D

9,90 Uživatelé

Hodnoceno: 95× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Fiat Stilo, foto 1 Fiat Stilo, foto 2 Fiat Stilo, foto 3 Fiat Stilo, foto 4 Fiat Stilo, foto 5 Fiat Stilo, foto 6 Fiat Stilo, foto 7 Fiat Stilo, foto 8
Fiat Stilo, foto 9 Fiat Stilo, foto 10 Fiat Stilo, foto 11 Fiat Stilo, foto 12 Fiat Stilo, foto 13 Fiat Stilo, foto 14 Fiat Stilo, foto 15 Fiat Stilo, foto 16 Fiat Stilo, foto 17 Fiat Stilo, foto 18 Fiat Stilo, foto 19 Fiat Stilo, foto 20 Fiat Stilo, foto 21 Fiat Stilo, foto 22 Fiat Stilo, foto 23 Fiat Stilo, foto 24 Fiat Stilo, foto 25 Fiat Stilo, foto 26 Fiat Stilo, foto 27 Fiat Stilo, foto 28 Fiat Stilo, foto 29 Fiat Stilo, foto 30 Fiat Stilo, foto 31 Fiat Stilo, foto 32 Fiat Stilo, foto 33 Fiat Stilo, foto 35 Fiat Stilo, foto 36 Fiat Stilo, foto 37 Fiat Stilo, foto 38 Fiat Stilo, foto 39 Fiat Stilo, foto 40 Fiat Stilo, foto 41 Fiat Stilo, foto 42 Fiat Stilo, foto 43 Fiat Stilo, foto 44 Fiat Stilo, foto 45 Fiat Stilo, foto 46 Fiat Stilo, foto 47 Fiat Stilo, foto 48 Fiat Stilo, foto 49 Fiat Stilo, foto 50 Fiat Stilo, foto 51 Fiat Stilo, foto 52 Fiat Stilo, foto 53 Fiat Stilo, foto 54 Fiat Stilo, foto 55 Fiat Stilo, foto 56 Fiat Stilo, foto 57 Fiat Stilo, foto 58 Fiat Stilo, foto 59 Fiat Stilo, foto 60 Fiat Stilo, foto 61 Fiat Stilo, foto 62 Fiat Stilo, foto 63 Fiat Stilo, foto 64 Fiat Stilo, foto 65 Fiat Stilo, foto 66 Fiat Stilo, foto 67 Fiat Stilo, foto 68 Fiat Stilo, foto 69 Fiat Stilo, foto 70 Fiat Stilo, foto 71 Fiat Stilo, foto 72 Fiat Stilo, foto 73 Fiat Stilo, foto 74 Fiat Stilo, foto 75 Fiat Stilo, foto 76 Fiat Stilo, foto 77 Fiat Stilo, foto 78 Fiat Stilo, foto 79 Fiat Stilo, foto 80 Fiat Stilo, foto 81 Fiat Stilo, foto 82 Fiat Stilo, foto 83 Fiat Stilo, foto 84 Fiat Stilo, foto 85 Fiat Stilo, foto 86 Fiat Stilo, foto 88 Fiat Stilo, foto 89 Fiat Stilo, foto 90 Fiat Stilo, foto 91 Fiat Stilo, foto 92 Fiat Stilo, foto 93 Fiat Stilo, foto 94 Fiat Stilo, foto 95 Fiat Stilo, foto 96 Fiat Stilo, foto 97 Fiat Stilo, foto 98 Fiat Stilo, foto 99 Fiat Stilo, foto 100 Fiat Stilo, foto 101 Fiat Stilo, foto 103 Fiat Stilo, foto 104 Fiat Stilo, foto 105 Fiat Stilo, foto 106 Fiat Stilo, foto 107 Fiat Stilo, foto 108 Fiat Stilo, foto 109 Fiat Stilo, foto 112 Fiat Stilo, foto 113 Fiat Stilo, foto 114
 

Technické info

Přezdívka auta Red Shadow Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:44150 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1596 výkon [kW]: 76 kroutící moment [Nm]: 145 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10,5 maximální rychlost [km/h]: 185 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 305 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8,2

Popis vozu

Stilo jsme pořídili jako nástupce Fiatu Punto. Navzdory pověsti značky jsem byl s Puntem až na nějaké drobnosti spokojen, nebyl tedy důvod, proč nezůstat věrný italské automobilce. Jako konkurenti připadali v úvahu Ford Focus, VW Golf, Honda Civic popřípadě Seat Leon. Design třídveřového Stila považuji za velice povedený, a proto když se naskytla příležitost ke koupi tohoto kousku, nebylo co řešit. Stilo je členem naší rodiny poměrně krátce, nicméně se pokusím podělit o dojmy, které jsem doposud nasbíral.


Nadstandartní výbava

6x airbag, klimatizace, rádio s CD a ovládáním na volantu, kožený volant, řadící páka a páka ruční brzdy, ABS, ASR, šestnáctipalcová litá kola


Exteriér a design

To, že itálové design umí, Stilo určitě potvrzuje. Obzvlášť ve třídveřovém provedení je Stilo opravdu krasavec. Sportovní vzhled třídveře navíc podporují sytá červená barva, nástavce prahů, odtoková hrana na víku kufru a tmavé folie na všech bočních oknech. Vše originál Fiat, tudíž žádný tuzing.
Nejhezčí pohled na Stilo je pro mě zboku. Boční profil působí agresivně a sportovně, navzdory poměrně velké výšce vozu. Dveře jsou dlouhé, jak to u třídveřových aut bývá, a krásně kontrastují s malými sportovními zpětnými zrcátky. Příď je poměrně mohutná, s velkými nasávacími otvory, velkými světlomety a dominantními prolisy. Zadní část auta mi připadá poměrně vysoko posazená. Víko kufru je dost malé a vytváří tak protiklad k mohutným zadním světlům. Ty na mě působí atraktivně díky barevnému rozložení do tvaru velkého I. Slícování veškerých dílů karoserie je kvalitní, spáry nejsou nijak velké. Navzdory malým oknům je výhled z auta dobrý, a to na všechny strany, dokonce i dozadu. Auto celkově působí vyváženě a dospěle.


Interiér

Palubní deska se Fiatu povedla. Vypadá dobře a ani po šesti letech výroby se za ní Stilo nemusí stydět. Použité materiály jsou kvalitní, povrch je příjemný a zatím nikde nic nevrže ani neskřípe. Palubní deska a vůbec celý inetiér je dobře řešený. Všechny ovladače jsou poruce, ovládají se jednoduše a logicky. Všude je hromada odkládacích prostor a různých schránek. Ta největší - před spolujezdcem je dvojitá. Spodní klasická část je objemná, možná až moc hluboká. Pro věci až vzadu se člověk musí hodně natáhnout. Vrchní část je klimatizovaná a tudíž ideální na lahve s pitím. Vejde se sem dokonce 1,5l PET lahev. Přihrádek je tolik, že si bez problému umístíte všechny své věci - brýle, mobil, klíče atd.

Co mě okamžitě chytlo, a taky co jsem okamžitě chytl já, byl volant. Skvěle padne do ruky, věnec je přestě tak tlustý, jak má, a díky kůži se skvěle drží. Navíc je na něm přesně poruce několik ovládacích prvků rádia: ovládání hlasitosti, přepínání CD/rádio, užitečné tlačítko pro úplné ztlumení zvuku a dvě tlačítka pro přepínání frekvencí/písniček. Chybu vidím v tom, že tlačítka výběru frekvencí přepnou na nejbližší stanici se silným signálem a ne na další předvolbu.

Přístrojová deska je přehledná a dobře čitelná. V její spodní části se nachází velký sdružený displej palubního počítače. Ten se ovládá jedním tlačítkem na pravé páčce u volantu. Krom funkcí běžných pro palubní počítač ukazuje také informace z rádia a menu nastavení. To je ovládáno tlačítky na palubní desce vlevo od volantu, stejně jako nastavení podsvícení přístrojovky, sklonu světlometů, parkovacích a mlhových světel. Zapínání světel se děje otočným spínačem na levé páčce u volantu. Pokud necháte kolečko otočené na svícení a vypnete motor, světla zahasnou. To považuji vzhledem k permanentnímu povinnému svícení jako geniálně jednoduché. Výtku bych měl jen k nastavení rychlosti cyklovače stěračů. Je řešeno stejným otočným kolečkem jako světla, ale poměrně špatně se nahmatá a používá. Jinak k ovládacím prvkům nemám připomínky.

Co se týče sedadel a prostoru pro posádku. Přední sedadla jsou pohodlná a mají výborné boční vedení. Obzvlášť sedadlo řidiče vás skvěle obejme a poskytne oporu pro záda v celé délce. Prostoru vepředu je dostatek, to už se však nedá říct o zadních sedadlech. Přeci jen je to třídveřák. Místa nad hlavou je dostatek, horší je to s prostorem pro kolena. Ale na druhou stranu si i při svých 186 cm za sebe sednu.

Zavazadlový prostor je úměrný typu auta. Je dostatčně velký a dokonce je v něm i 12V zásuvka, což u třídveřáků nebývá zvykem. Pod koberečkem je dojezdová rezerva a kolem ní spousta místa na věci z povinné výbavy atd. Na bocích jsou v kufru uzavíratelné kapsy, nicméně do těch vzhledem k velikosti a členění dáte maximálně sadu náhradních žárovek a pojistek. Pokud chcete přepravovat větší věci, máte možnost sklopit sedačky, popřípadě použít otvor na lyže. Do kufru je nicméně špatný přístup. Nákladová hrana je vysoko a vstupní otvor do kufru je poměrně malý.


Motor, převodovka a jízdní vlastnosti

Šestnáctiventilová jednašestka dává 76kw (103 koní). To není moc, ale se Stilem dovede tenhle výkon docela zahýbat. Poměrně ochotně zrchluje do nějakých 130 nebo 140, dál už mu musíte dát víc času. Motor je kultivovaný a jde dobře za plynem. Zvlášť na první tři rychlostní stupně. Pokud chcete od motoru nějaké výkony, je potřeba ho dost vytočit. Nicméně ve vysokých otáčkách se cítí jako doma a nedělá mu problémy se vytáčet skoro k 7000. Dá se s ním jezdit i v nízkých otáčkách. Pokud zrovna nepotřebujete hodně zrchlit, dá se točit jen do 3500 otáček. Motor je v těchto otáčkách tichý a skoro o něm nevíte. V otáčkách vyšších už o sobě dá vědět velice pěkným sytým zvukem. Moc rád ho poslouchám tak kolem 4500 kdy je zvuk nejhezčí. Jako slabou stránku tohoto motoru vidím hlavně spotřebu. V městském provozu si řekne okolo deseti litrů na sto, dá se jet i za míň, ale to je pak nuda... :)) Mimo město se dá jezdit dost pod sedm litrů, v kombinaci okolo osmi litrů. Vše závisí na stilu (Stilu) jízdy. Deklarované spotřeby 5,7 mimo město se mi nepodařilo dosáhnout. Ale jízdu si věršinou užívám, takže jezdím za tolik, kolik jsem napsal a funkci palubního počítače avarage consumption radši nepoužívám. Jen si mi nezdálo když jsem jel z kopce na neutrál a aktuální spotřeba byla okolo 2,5 litru. Je mi jasné, že si něco na neutrál vzít musí, ale 2,5 l mi přišlo docela dost. Situace se navíc nemění ani po zařazení rychlostního stupně. Tak nevím, jestli je to normální.

Motor je spřažen s pětistupňovou manuální převodovkou. Řadící páka je na můj vkus trochu dlouhá a i její dráhy by mohly být kratší. Jednotlivé stupně se ale dají řadit přesně a s vynaložením minimální síly. Převodovka je dobře odstupňovaná a Stilo může jet na dvojku i stovkou. Na druhou stranu pokud chcete jet ekonomicky, dá se jet stejnou rychlostí i na pětku. Na dálnicích ale trochu postrádám šestku. Určitě by se u tohoto motoru neztratila...

Co se týče řízení a podvozku, byl jsem mile překvapen. Četl jsem, že je řízení Stila přeposilované. Čekal jsem bůhví co, ale skutečnost nebyla nijak tragická. Řízení je dobře čitelné a přesné. Podvozek Stila mě jednoduše nadchl. V kombinaci s dobrou tuhostí karoserie, šestnáctipalcovými koly a přesným vedením mám občas pocit, že řídím motokáru s posilovačem. :)) V zatáčkách krásně sedí, nenaklání se a dobře drží stopu. Celkově spolu vše tvoří velmi povedený celek a Stilo se perfektně řídí. Moc rád si užívám průjezdy zatáček a přidání plynu při výjezdu.


Pár faktů a čísel

Vnější rozměry:
délka: 4182 mm
šířka: 1784 mm
výška: 1475 mm
rozvor: 2600 mm
rozchod vpředu: 1514 mm
rozchod vzadu: 1508 mm

Vnitřní rozměry:
podélný prostor vpředu (min/max): 870/1090 mm
podélný prostor vzadu (min/max): 540/760 mm
výška nad sedadlem vpředu: 1000 mm
výška nad sedadlem vzadu: 930 mm
šířka vpředu: 1480 mm
šířka vzadu: 1500 mm
délka sedáku vpředu: 550 mm
délka sedáku vzadu: 490 mm
výška opěradla vpředu: 690 mm
výška opěradla vzadu: 600 mm

Silné stránky

Dílenské zpracování
Design interiéru i exteriéru
Podvozek
Brzdy

Slabé stránky

Spotřeba
Pověst Fiatu (pro někoho)
Nedostatek prostoru vzadu
Malý zátah v nízkých otáčkách

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servis zatím naštěstí nebyl potřeba.

Trochu zlobila signalizace airbagu. Počítač občas ukazoval selhání. Vypozoroval jsem, že se tak děje při sklápění sedadla. Pod ním jsou umístěny kabely elektroinstalace. Jsou poměrně nekryté a tak byl občas špatný kontakt. Vyřešil jsem to zasunutím drátů do spojovacího konektoru a následným oblepením celého spoje elektrikářskou páskou. Od té doby je klid.

Nefunguje nastavení sklonu světel. Zatím to nechávám být.

Funkce posilovače řízení CITY, který ještě více zlehčí točení volantem taktéž nefunguje. To mi ale opravdu nevadí, vůbec to není potřeba.

Občas se od zadní nápravy ozývá podivné ťukání. Tlumiči to není. Myslel jsem na silentbloky, ale taky se mi to nezdá. Přišlo mi že se to ozývá hlavně při brždění nebo zrychlování. Třeba tam jen není dobře přichycen nějaký kus plastu nebo kabel. Někdy se na to musím kouknout.

Postřehy a připomínky

V této části se pokusím popisovat postřehy a připomínky, které budu získávat v průběhu používání auta.


Tak jsem zkoušel chování auta na hraně (samozřejmě na bezpečném místě, ne v normálním provozu !!!). Dost mě zklamala přilnavost pneumatik. Podvozek držel, ale pneumatiky absolutně nezvládaly. Jsem z toho docela rozladěnej a už plánuju nákup nových. Zatím u mě vítězí Pirelli P7. Mají dobrý poměr výkon/cena. Ale přeci jen je mi líto vyhodit ty, co jsou obuty teď. Jejich výrobce ani typ mi nic neříká (Tecnic V-Blade nebo tak nějak). Jak jsem napsal, jejich přilnavost při bočním přetížení je tragická a navíc mi připadá, že od nich jde příliš velký valivý hluk (asi to dělá profil vzorku do V). Ale pořád je mi líto je vyhodit, jejich vzorek je skoro jako nový. Tak nevím, asi ještě počkám nějaký čas, než se trochu sjedou...

Zjistil jsem, že pokud má člověk velkou nohu, může se mu stát, že se zachytává levou. Stane se to jen jednou za čas, takže žádná tragédie. Občas se taky stane, že si zachytíte nohou o hranu podlážky. To nastane jen tehdy pokud se posune moc dopředu. Na druhou stranu originální gumové podlážky od fiatu se na můj vkus až moc "pohybují".

Páčka sklápění PP sedadla občas nejde úplně lehce a je potřeba s ní více trhnout. Připisuji to dítěti bývalých majitelů. :-)

Dneska se mi stalo, že po vytažení klíčku ze zapalování a následného vypnutí rádia se jakoby roztočilo CD a začalo cvakat. Nepřestávalo to a tak jsem rádio zapnul a vypnul. Pak bylo vše OK.

Včera jsem se chtěl ostře rozjet, a tak jsem při sešláplé spojce přidal trochu více plynu, pustil spojku a co se nestalo. Motor se vytočil asi do 5000 ot./min, na kterých se pár sekund držel, načež otáčky o něco klesly a poté už klasicky vylétly k omezovači. Kola absolutně neproklouzla, zato spojka o sobě dala vědět značným "aroma". To jsem opravdu nečekal, protože jsem pedál pustil značně rychle, ale spojka evidentně nezvládala. Jsem z toho docela rozladěnej, doufám, že mě v nejbližší době nečeká výměna...

Další problém se týká mlžení skel. Včera se mi poprvé stalo, že se mi začala zamlžovat okna. Zjistil jsem, že zamlžení bylo na vnější straně skla. Připisoval jsem to tedy velké vnější vlhkosti, popřípadě velkému rozdílu teplot vně a uvnitř auta. Vypnul jsem tedy klimatizaci. Tím jsem si příliš nepomohl, protože se skla začala zamlžovat zevnitř. Proto jsem radši opět zapl klimatizaci a občas přední sklo od "vlhkosti" setřel.

Další postřeh. Vyměnil jsem gumičku v zadním stěrači. Ta byla oproti předním značně zdevastovaná. Říkal jsem si, že ji předchozí majitelé asi neměnili, ale dnes jsem zjistil, proč byla v takovém stavu. Stilo totiž "inteligentně" ovládá zadní stěrač v závislosti na předních. To by se zdálo jako dobrý nápad, nicméně opak je pravdou. Poměrně dobře je vyřešeno zadní stírání, pokud otočíte ovladač zadního stěrače do zapnuté polohy. Pokud tak učiníte, rychlost stírání zadního okna se řídí podle rychlosti předních stěračů. Na cyklovač pomaleji, na stálé stírání rychle. Až potud vše v pořádku. Problém vidím ale v tom, že zadní stěrač se automaticky aktivuje při každém (!) zařazení zpátečky při zapnutém stírání předního okna, ačkoli zadní stěrač není vůbec zaplý. A navíc auto nerozlišuje rychlost stírání a tak při zpátečce zadní stěrač stírá stále nejrychleji, co umí. A to vzhledem k tomu, že zadnní okno bývá méně mokré není úplně dobrá věc... Ale co, je jen potřeba na to dávat pozor a přední stěrače před couváním vypnout. :)

Objevil jsem jednu zajímavou funkci rádia. U něj se automaticky zvyšuje hlasitost s rostoucí rychlostí a tudíž i aerodynamickým hlukem. Ne vždy je zvýšení hlasitosti dostatčně přesné a tak se stane že rádio je víc nahlas, než byste chtěli, ale není to nic, z čeho byste měli ohluchnout. Stačí jeden stupínek hlasitosti dolů a je to. :) Každopádně mě celkem překvapilo, že Stilo touto funkcí disponuje.

Zjistil jsem, že 12V zásuvky fungují jen při zapnutém zapalování. To vidím jako trošku nešťastné řešení. To že se mi stále vypínalo a zapínalo napájení mobilu bych nějak přežil, spíš mě napadlo co kdybych chtěl nechat v létě běžet při stání třeba autochladničku??

Hezká reklama na Stilo:
http://www.youtube.com/watch?v=EvXmNpS069Y&mode=related&search=

Tak po delší době další postřeh. Spíše zkušenost. Absolvoval jsem už slušnou porci kilometrů na nových pneumatikách, tak bych se tád podělil o své dojmy. Jak jsem psal v novinkách, P7 jsou oproti minulým pneu až neskutečně tiché. Tak teď ještě něco dalšího. Zkoušel jsem přilnavost: na suchu i na mokru skvěle držé. Při suché silnici jsem v jedné oblíbené zatáčce, kde staré gumy začaly pískat tak při 75 kmh projel skoro stovkou... A výsledek? Nic... Auto drželo jako přibité! No prostě nádhera... Nejezdím nijak bláznivě a tak myslím že se za normálních podmínek (mimo tento test) na hranici přilnavosti těchto pneu nikdy nedostanu... Na vodě se bojím je nějak výrazněji testovat, ale při běžném používání jsem zatím nenašel slabinu. Takže resumé: P7 byla dobrá volba... Samozřejmě uvidíme, jak dlouho vydrží...

Úplnou náhodou jsem objevil zajímavou funkci světel. Fiat jí nazívá "Follow me" a je to jakási obdoba light asistentu. Funkce ve shrnutí spočívá v tom, že když při vypnutém motoru použijete funkci "světelné houkačky" (zablikání), zapnou se potkávací světla na 30 sekund. Každé další "zablikání" přidá dalších 30 sekund. Takže vy můžete odejít, Stilo vám svítí hezky na cestu a po uplynutí daného času auto zhasne. Sice nevím, kde bych tuhle funkci využil, ale vychytávka je to zajímavá. :)

 
reklama

Novinky v recenzi

18.9.2009 14:57

!!! NA PRODEJ !!!

Ač mi srdce krvácí, Stilo je k prodeji. Důvodem je obnova vozového parku a Stilko jakožto nejstarší člen musí odejít do důchodu... Takže pokud by se našel nějaký zájemce, tak ať se mi ozve. Podám bližší info a určitě se nějak domluvíme...

6.11.2008 00:00

Objevil jsem novou funkci světel. viz postřehy

12.10.2008 00:00

Dneska při cestě na tenis se mi stala taková nemilá věc. Pípnul na mě palubní počítač něco ve smyslu engine fault a motor se vypnul. Tak jsem ho nastartoval a zjistil jsem, že mi dost silně kolísají otáčky a na volnoběh se motor udusí. Po chvíli to sice přestalo dělat, nicméně mírné kolísání stále pokračuje. No, Stilouš půjde k doktorovi, doufám, že to nebude nic vážného...

14.9.2008 00:00

Přidáno několik fotek z dnešního srazu. Na více se můžete podívat zde: http://hawke421.rajce.idnes.cz/Sraz_macz/
a videa jsou tady: http://www.youtube.com/profile_videos?user=Hawke421

5.7.2008 00:00

Tak jsem trochu překopal galerii, upravil kvalitu snímků atd.

1.6.2008 00:00

Tak dnes ráno mě čekalo nemilé překvapení v podobě prasklého čelního skla. Prasklina je poměrně dlouhá, skoro přesně před řidičem. Docela by mě zajímalo jak se tam přes noc vzala :-/ Asi prasklina po kamínku a pak to pracovalo při rozdílu teplot. No radost z toho nemám...

25.5.2008 00:00

Přidal jsem postřeh o nových pneu...

10.5.2008 00:00

Přidal jsem fotky z minisrazu s uživatelem Dadánek a Scooter_x...

18.4.2008 00:00

Přidal jsem několik jarních fotek...

13.4.2008 00:00

Přezuto zpět na letní. Staré pneumatiky vyměněny za Pirelli P7. Zatím jsem na nich absolvoval jen několik kilometrů, ale první pocity jsou více než skvělé. Oproti starým pneumatikám jsou Pirellky neuvěřitelně tiché. Co se týče ostatních vlastností, časem až s nimi něco najedu, doplním... Ale jak říkám, co se týče hluku, naprostá spokojenost...

29.2.2008 00:00

Taky jsem nahrál dvě fotky z letiště (Dadánek určitě pozná). ;) Ale bylo dost hnusně, tak příště to snad bude lepší...

29.2.2008 00:00

Tak jsem přidal video zrychlení z nuly na sto. Je to na zimákách a na mokru, ale aspoň něco...

4.2.2008 00:00

Po cestě do Pardubic jsem někde ztratil jednu poklici. O důvod víc koupit ty originálky, o kterých jsem přemýšlel. :)
Opět se ozvala kontrolka bočních airbagů. Tak jsem se naštval a spojil kontakty čokoládou (viz foto - bohužel z mobilu). Od té doby je klid, doufám, že jednou provždy.

20.1.2008 00:00

Na trase Kolín - Železné hory - Kolín se mi povedlo dosáhnout zatím nejnižší průměrné spotřeby 6,9l/100km. A žádná brzda provozu jsem teda nebyl. :))

24.12.2007 00:00

Nějak jsem zapomněl napsat, že jsem přezul na zimní. Takže někdy od půlky listopadu je Stilo na patnáctkách plecháčích obutých do GOODYEAR ULTRAGRIP. S pneu panuje spokojenost, uvidíme jak se budou chovat, až bude pořádná sněhová nadílka. :) Jinak plecháče jsou přikryty neoriginálními poklicemi (časem dodám foto). Tímto bych se také chtěl optat, jestli byste někdo neměl k prodeji originál fiat 15ky poklice. Kdyžtak mi dejte vědět, určitě se nějak dohodneme.

13.10.2007 00:00

Přidal jsem video. Je to celkem povedená reklama na Stilo Abarth.

8.10.2007 00:00

Přidány další postřehy.

29.9.2007 00:00

Přidal jsem několik číselných údajů. Hlavně vnitřní a vnější rozměry.

6.9.2007 00:00

Postupně přidávám některé postřehy...

18.8.2007 00:00

Tak jsem přidal pár fotek (detaily) a popisky. Snad se budou líbit...

17.8.2007 00:00

Zavedl jsem novou sekci postřehy a připomínky.

16.8.2007 00:00

Stilo bylo na prohlídce (preventivní). Vše bylo v pořádku, jen časem bude asi potřeba vyměnit rameno na PP kole. Taže spokojenost

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Fiat Stilo 1.6 I.E. 16V 3D

Další vozy Fiat Stilo


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

Zatím v pohodě

praktičnost
8

Třídvéř...

prostornost
8

Vpředu fajn, vzadu bída

jízdní vlastnosti
10

Skvělé...

jízdní komfort
9

Duši z vás nevytřese a i po dlouhé jízdě se cítíte svěží

provozní náklady
8

Zatím leju jen benzín, zato dost

náhradní díly
8

Dobrá dostupnost, ale originál u Fiatu jen v nutnosti. Drahota!

výkon motoru
8

Dostačující, ale žádná raketa...

spotřeba
7

Na 1.6 dost

hlučnost motoru
9

Tak akorát

kvalita sedadel
10

Bezvadná...

brzdy
10

Dostatečně účinné, mají ostrý nástup

zavazadlový prostor
8

Objem na 3dv ujde, vstup je malý


Více o modeluFiat Stilo
Fiat Bravo 2,0 HGT - divoch Fiat Bravo 2,0 HGT - divoch

Nástupcem i u nás, díky dovozu ojetin, poměrně…

Fiat Punto Fiat Punto

V letošním roce slaví automobilka Fiat 100. výročí svého…

 

reklama





Blesk.cz

YouTube letos zaplatil hudebnímu průmyslu 25 miliard korun. Ten žádá víc

YouTube letos zaplatil hudebnímu průmyslu 25 miliard…

V dnešní době je jasné, že prodeje fyzických CD téměř nic nevydělávají. Příjem hudebního průmyslu pochází z…

Omšelé, za to čisté a levné: WC hlídku toalety na I.P.Pavlova mile překvapily

Omšelé, za to čisté a levné: WC hlídku toalety na…

Potřebujete nutně na záchod a jste v metru? Veřejné záchodky vás mnohdy zachrání před malou nebo velkou nehodou.…

 

iSport.cz

Droppa skončil v Rusku. Hledá si angažmá, připustil návrat do Česka

Droppa skončil v Rusku. Hledá si angažmá, připustil…

Fotbalový reprezentant Lukáš Droppa skončil v Tomsku, který má finanční problémy a neplatil hráčům výplaty. S…

Kauza HC Polanský zná první verdikt. Končí Marek, vystřídá ho Peterek

Kauza HC Polanský zná první verdikt. Končí Marek,…

AKTUALIZOVÁNO 10.45 | V kauze "HC Polanský" padl v Třinci první verdikt. Dozorčí rada HC Oceláři odvolala…

 

Reflex.cz

Alkoholici i opuštění staří lidé: Pro které skupiny obyvatel se stávají Vánoce svátky neštěstí?

Alkoholici i opuštění staří lidé: Pro které skupiny…

Dlouho se tradovalo, že jsou Vánoce – svátky klidu a míru – nejtěžší pro lidi trpící depresemi. Dnes už však…

50 důkazů krásy i krutosti na Zemi. National Geographic zveřejnil nejlepší fotky uplynulého roku

50 důkazů krásy i krutosti na Zemi. National…

Křehký život v divočině i krutost pytláků. Výběr fotografií, které vždy na konci roku vybere časopis National…

 
 
reklama