Recenze

10 Majitel

IFA Barkas B1000 B1000

0,00 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

IFA Barkas B1000, foto 1
 

Technické info

Přezdívka auta Barča Rok výroby 1974 Koupeno ojeté najeto [km]:70000 palivo: benzin počet válců: 3 objem [cm3]: 992 výkon [kW]: 31 maximální rychlost [km/h]: 115 počet rychlostí: 4 převodovka: manuální pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 12

Popis vozu

Tento konkrétní vůz byl vyroben v roce 1974. Zajímavostí tohoto vozu je, že byl celou dobu ve službách Plzeňského Prazdroje. Poté jsem ho zakoupil.
Dle mích informací, je to jediný dochovaný vůz z flotily Plzeňských hřebců.

Silné stránky

No asi nejsilnější stránkou je zážitek z jízdy.

Slabé stránky

Brzdy, motor, kastle...

 

Video

Přímý odkaz na video.




Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8

Zatím vždy vydržel až na poslední jízdu, kdy klekl alternátor.

praktičnost
10

Odveze a přiveze vše.

prostornost
1

Viz praktičnost.

jízdní vlastnosti
5

Každé kolo brzdí jinak, brzdy jen zpomalují automobil velmi pozvolna. Musí se myslet hodně dopředu. Vůle v řízení je značná a podvozek je dostatečně tuhý, ne jako u 1203.

jízdní komfort
6

Klima nikde, topí i když nechcete, slyšíte se s ostatnímu jen do 60 km/h, nemá pásy tak neotravuje pípák, senzory parkování dotykové, posilovač posiluje řidiče

provozní náklady
8

Žere jak tank, ale taky tolik uveze. Jinak jen benzín s olejem nijak nic. Na údržbu nenáročné neb se nemá co kazit. Noc tam není.

náhradní díly
8

Mám jich plnou garáž.

výkon motoru
8

Jako z kopce to jede. Do kopce s plným nákladem lidí to už trochu heká ale není kopec, který by nevyjela.

spotřeba
9

Značná. Ale nemám to na denní dojíždění do práce takže neva.

hlučnost motoru
7

Jak jsem psal výše. Slyšíte se jen do 60 km/h. Je vtipné palubní rádio. Ani nemá smysl ho pouštět.

kvalita sedadel
8

Měkoučká pohodlná sedadla bez náznaku bočního vedení.

brzdy
2

Ony tam nějaké jsou?

zavazadlový prostor
10

To je nejlepší část auta. Je to jak hangár :-)






Blesk.cz

Hodiny před finále StarDance: Drsná hádka Dvořáka s tanečnicí! Pláč a konec tréninku

Hodiny před finále StarDance: Drsná hádka Dvořáka s…

Už aby byl konec, říkají si jistě mnozí účinkující. Kolotoč přímých přenosů, tréninků a těžké dřiny se na…

Asterová o rozchodu Kubišové s Heinem kvůli prachům: Čekala jsem to!

Asterová o rozchodu Kubišové s Heinem kvůli prachům:…

K rozchodu zpěvačky Marty Kubišové (76) se svým dlouholetým manažerem Milanem Heinem (72) se tvrdě vyjádřila…

 

iSport.cz

Stíhačku vyhrála Mäkäräinenová před Fialkovou. Vítková dojela na 14. místě

Stíhačku vyhrála Mäkäräinenová před Fialkovou.…

Finská biatlonistka Kaisa Mäkäräinenová vyhrála stíhací závod Světového poháru v Hochfilzenu a slaví třetí…

Hemský trénuje na návrat. Tak, aby mohl jít hned hrát, líčí kouč

Hemský trénuje na návrat. Tak, aby mohl jít hned…

Dává si tvrdě do těla. Pravidelně, bez úlev a pod odborným dohledem. Aleš Hemský s trpělivostí sobě vlastní maká…

 

Reflex.cz

Omluva JXD panu Soukupovi z TV Barrandov: Ukázalo se, že svoje vystoupení myslí vážně a není to satira

Omluva JXD panu Soukupovi z TV Barrandov: Ukázalo…

Ve čtvrtek jsem zde publikoval článek, kde jsem chválil pana Soukupa z TV Barrandov za vynikající satirický…

Jan Mička: Kdo může za kolaps na D1

Jan Mička: Kdo může za kolaps na D1

V Česku máme takový nepěkný zvyk: kdykoliv dojde na silnicích ke kolapsu, při němž je jedním z činitelů sníh,…