reklama


Recenze

Francesco (muž 28 let) Poslat zprávu
 
8 Majitel

Trabant 601 De Luxe

9,78 Uživatelé

Hodnoceno: 27× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Trabant 601, foto 1 Trabant 601, foto 1 Trabant 601, foto 2 Trabant 601, foto 3 Trabant 601, foto 4 Trabant 601, foto 5 Trabant 601, foto 6 Trabant 601, foto 7
Trabant 601, foto 8 Trabant 601, foto 9 Trabant 601, foto 10 Trabant 601, foto 11 Trabant 601, foto 11 Trabant 601, foto 12 Trabant 601, foto 13 Trabant 601, foto 14 Trabant 601, foto 15 Trabant 601, foto 16 Trabant 601, foto 17 Trabant 601, foto 18 Trabant 601, foto 19 Trabant 601, foto 20 Trabant 601, foto 21 Trabant 601, foto 22 Trabant 601, foto 23 Trabant 601, foto 24 Trabant 601, foto 25 Trabant 601, foto 26 Trabant 601, foto 27 Trabant 601, foto 28 Trabant 601, foto 29 Trabant 601, foto 30 Trabant 601, foto 31 Trabant 601, foto 32 Trabant 601, foto 33
 

Technické info

Přezdívka auta Trabi Rok výroby 1990 Koupeno ojeté palivo: benzin počet válců: 2 objem [cm3]: 595 výkon [kW]: 19 zrychlení 0-100 km/h [s]: 40 maximální rychlost [km/h]: 115 počet rychlostí: 4 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

Tak na úvod, auto jsme zakoupili již v tomto stavu ve kterém je na fotkách. Slouží nám již přes 5 let. Měli jsme zkušenosti i s limuzínkou, kterou jsme zakoupili jako první asi před 6 lety, ta nám ale příliš dlouho nevydržela, jezdili jsme s ni poměrně často a pak dostala nejvíc ještě v zimě... Dokonce nám pak ani už nešla zařadit 4:-) Přitom to byl také povedený kousek De Luxe s nejlepší výbavou kterou trabatíci měli, měl taky svoje kouzlo, ale kvůli následné skoro nepojízdnosti jsme ho dali do Trabantservisu, dneska si s dědou trošku mlátíme hlavou o stůl, protože kdyby jsme ho nechali, mohli jsme mít exluzivní náhradní díly:-) ale bylo to všechno tak nějak narychlo a nebylo ani místo, kam by jsme ho uskladnili. 120 km/h jsme z něj ale ještě v době kdy i ten 4.rychlostní stupeň fungoval, dostali... Jezdil jak z partesu, ale všechno jednou končí.. Proto jsme se následně rozhodli pro koupi jiného Trabiho a to takového, který by nám po dvou letech také neodešel:-)
Štastným kupcem tohoto vozu je můj děda, který již v mladých letech toužil po tom mít Trabant kombi. Když se však tenkrát rozhodoval co si koupit za auto rozhodl se pro vůz Škoda 100, protože v té době a v porovnání s Trabantem se MB zdálo jako bitelný a prostorný vůz. Jeho sen se mu tedy splnil po zhruba 30 letech.
Původní majitel ho prodal s ohledem na tíživou rodinnou a finanční situaci a musím uznat, že do něj vložil víc než jen originalitu ale i kus svého srdce. Vůz je z roku 1973 a soudruzi z NDR odvedli dobrou práci. Z vyprávění mého dědy z jeho dovolených do německa v dobách dřívějších jsem slyšel, že němci měli na léto vybroušené motory s kterými ještě táhli karavany a na dálnicích ukazovali všem zadní části vozu. Bzučeli a frčeli jako draci...
Musí se ale uznat že co do prostornosti moc nedali. Člověk okolo 185 cm a více což je průměrná výška chlapů, se za volantem docela tlačí. Nedokážu si představit, jak tenkrát s těmito vozy jezdili s celou rodinou na dovolenou a ještě se zapřáhlým karavanem či vlekem.. naloženi až po střechu:-)
Trabantík je v originálním stavu bez tuningových doplňků.. Nová metalíza a žluté doplňky však dokonale změnila osobitost tohoto vozu, na který se lidé otáčejí častěji než na jakékoliv drahé vozy,které v současné době již pronikají do širokých vrstev obyvatel.
Jeho místo je na naší chalupě v garáži, takže má dokonalou půdu pro to, aby nám několik dalších let vydrželo. v zimě samozřejmě vyjmutá baterie a v létě pravidelné vyjížďky. Co je ale skutečně famózní, že i když se v zimě v minus 20 zkusíte projet, tak se do něj nejen bez problému dostanete ale nastartujete ho na poprvé, ve vyjímečných případech na podruhé:-) a to topení... během chvilky se musí stahovat, ptž si připadáte že máte v kufru kotelníka... Nemluvě o letních jízdách, kde si při staženém okénku naplno vychutnáváte bublání motoru při kterém jen stěží uslyšíte Vaše rádio, které je také výbavou vozu...

Silné stránky

- Volnoběžka na 4.rychlostní stupeň, to je trabanťácká vychytávka
- Vezme si i natural 95
- designově velmi povedený vůz (můj osobní dojem :-D )
- Výbava De Luxe (zadní vyhřívané okno, opěrky hlavy, kvalitnější volant, přední a zadní mlhovky)
- všude se vejde

Slabé stránky

- Od limuzínky se kufr velikostí příliš neliší (ale kdo chce ten tam naloží na si vzpomene)
- bubnové brzdy (je třeba hodně předpokládat protože ne vždy by člověk stačil zastavit:-)
- malá nádrž na PHM .. jen 20 litrů
- je jich určitě víc.. ale nejsme tu od toho abysme říkali co vše, je na tomto autě špatně
- samozřejmě ještě hlučnost uvnitř vozu

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Pravidelně navštěvujeme Trabant Servis Repas Jičíněves, tam Vám správí co chcete.. samozřejmě každá sranda něco stojí

 
reklama

Novinky v recenzi

4.5.2009 12:47

Jedem na sraz

Tento víkend tj. 8.5.2009 se chystáme na Trabantsraz do Jinolic, už se těšíme a doufáme,že vyjde počasí


Další vozy Trabant 601


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8

motor jako u motorky, člověk pokud tomu alespoň trochu rozumí by si zvládl opravit téměř vše, ovšem u Trabantů vůbec není na škodu zajet k lidem kteří o tom něco vědí

praktičnost
8

Jak říkám, i na combi je to bobík malej

prostornost
8

to je jak s tou praktičností

jízdní vlastnosti
6

při stabilní rychlostí 60 km/h je to pokochání

jízdní komfort
5

no tak to snad nemusíme řešit... to je řev jak v tanku

provozní náklady
8

jde to... tak pomalu se jedná o veterána, takže se léty budou zvyšovat

náhradní díly
10

Eště se sehnat dají....

výkon motoru
6

no krásnej 26 koní.. to je sakra stádo

spotřeba
10

7 l na tak staré auto vůbec není špatné

hlučnost motoru
10

hodnotím desítkou jako pořádnej rámus

kvalita sedadel
8

sedadla jsou parádní, zvláště když máme výbavu De luxe s opěrkami hlavy

brzdy
5

ooooo jezdit a předvídat....

zavazadlový prostor
8

ale jde to, pokud nejedete na rodinnou dovolenou..


Více o modeluTrabant 601
Trabant nT: Legenda se možná dočká pokračování Trabant nT: Legenda se možná dočká pokračování

Dvoutaktní motor ani pověstný odér už nejsou in, ale…

Kupte si expediční Trabant 601 z Lega. Světový unikát sestavil český nadšenec Kupte si expediční Trabant 601 z Lega. Světový unikát sestavil český nadšenec

Vánoce jsou za dveřmi a na internetu se objevuje spousta…

 

reklama





Blesk.cz

Půl milionu na „prověřené“ migranty: Švýcaři přijmou dva tisíce Syřanů

Půl milionu na „prověřené“ migranty: Švýcaři přijmou…

Až 2000 dalších syrských uprchlíků chce přijmout Švýcarsko v příštích dvou letech. Má jít zejména o zvlášť…

Cestovatel na neuvěřitelné dovolené v severokorejské domácnosti: Poslední prázdniny v KLDR diktátora Kima

Cestovatel na neuvěřitelné dovolené v severokorejské…

Nádherné bílé pláže, které však od okolního světa odděluje elektrický plot, útulný obývák, v němž ale chybí…

 

iSport.cz

Kometu vyburcoval pohled na tabulku. Chceme nahoru, hlásí Zaťovič

Kometu vyburcoval pohled na tabulku. Chceme nahoru,…

Pět minut, dva góly za 37 vteřin a ideálně nastartovaný zápas. Pořádně zhurta zareagovali hokejisté Komety Brno…

Sparta hlásí posilu, kterou chtěla i Plzeň! Z Dukly přichází Néstor

Sparta hlásí posilu, kterou chtěla i Plzeň! Z Dukly…

Hotovo, podepsáno! Fotbalová Sparta oznámila pouhý den po svém posledním podzimním soutěžním zápase novou…

 

Reflex.cz

Padá Polsko do nové totality? Šikovně napsaný zákon znemožní lidem demonstrovat

Padá Polsko do nové totality? Šikovně napsaný zákon…

Polsko, ke kterému jsme ve východní Evropě vzhlíželi jako k zemi, kde by mohla padnout nesvoboda komunistického…

Redaktoři České televize předvedli trestuhodné neznalosti  historie

Redaktoři České televize předvedli trestuhodné…

Redaktoři České televize asi nemají základní znalosti historie. Jinak si nemohu vysvětlit článek z názvem „Svatý…

 
 
reklama