Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
speedfred 20.03. 22:05
« Re: Vážení Caymana GTS 4.0
Na Pd do Mostu teda ideš? Ja to hodne zvažujem ale tá cesta.....už mám toho jazdenia plné zuby aj ked to má byť s P. Známemu (4x P911) som to spomínal tak ten chce rezervovať box až pôjdem aj ja aj keď to má hneď za barákom.
Váha moc pekná na túto dobu, skúsil by som to so Spyderom a potom ešte s KTM.
PS príde mi že u GTS sú väčšie rozdiely váhy medzi jednotlivými kolesami ako u M2. -
Thomasino 20.03. 19:44
« Vážení Caymana GTS 4.0
Rozdíl váhy mezi Caymanem GTS 4.0 (manuál) a předchozí M2 Competition (automat) je 200 kg !! Dnes jsem byl po 3000 km na výměně oleje v motoru a také diferáku u Šenkýř Motorsport a nechal jsem auto opět přesně zvážit (také přehodit kola na letní). Váha 1395 kg se skoro prázdnou nádrží, což není vůbec špatné :-) (takže pohotovostní s 90% nádrže je nějakých 1440 kg). Před 3 lety jsme zvážili M2 Competition také se skoro prázdnou nádrží a vážila 1597 kg (naměřeno 1599 kg, ale po odečtu autoatlasu, mikiny a velkého deštníku jsme na 1597 kg). Když odečteme automat (25kg), tak přesný rozdíl je 177 kg. A to měla M2 o kilo lehčí kola než byly z fabriky (ale u Caymana jsem zase připlatil za lehčí kovaná kola).
Jinak u Šenkýř Motorsport je vždy radost pohledět na ty závodní auta, ale také ty upravené okruhové. Aktuálně se dokončuje projekt s novou M2 na verzi TrackDay, představí ji za týden v pátek v Mostě na BMW ///M DAY. A budou o den později v sobotu 30.3.2024 na Porsche Racing Day, kam se také chystám.
Fotky zde (a doprava další): [odkaz] -
iudex 19.03. 14:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar
Tom: aj ma to láka, je to super akcia a zábava, len som tu Danymu sľúbil, že už mu budem 3er šanovať a nedrať na okruhu. A tiež šetrím na RS3. >:-[] Ale aspoň som si dnes dobre zajazdil na pekných suchých okreskách do "najväčšej diery na Slovensku": [odkaz]
Ale s RS3 určite prídem, nech zistím, ako sa to správa. -
Thomasino 19.03. 12:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar
Praděda a když dojedeš na čumendu, necháš mě pár kol řídit tvoji RS3 (ty jako spolujezdec) a vyzkoušíme drift režim? Abys viděl jak je to jednoduché a co to auto umí? Ale samozřejmě jen na těch bezpečných místech, kde je prostor na chyby. Platit zelenou žábu fakt nechci! :-) V Brně je to jen asi třetina trati, v Hradci je to bezpečnější, tam je všude místa hodně :-) -
pradeda777 19.03. 11:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar
tms.....škoda, že ten dron neletěl trochu výš...byla by to lepší podívaná...ale jinak dobrý. :-!
Do Brna na Polygon bych se rád podíval, ale jen podíval jak junioři blázní....driftování, to pro někoho, kdo už pomalu "driftuje" ke krematoriu. opravdu není... >:-[] -
Thomasino 19.03. 11:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar
Už aby měl Iudex svoji RS3 a mohli jsme se občas na Polygonu v Brně potkat. Ten aspoň jednou za 5 let dojede, místo aby to měl jen v garáži >:-[] >:-[] Ale White Label by nám taky mohl dojet ukázat svoji 911 a zkusit pár bočků ;-) -
Thomasino 19.03. 09:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar
U tebe nikdy člověk neví, jestli jde o provokaci, nebo tunerskou zamrzlou pubertu ;-) >:-[]
Kdybys raději místo hledání spoilerů a mračítek jezdil s RS3 a užíval si ji, dokud to jde, tak uděláš asi lépe. Je třeba si vyzkoušet jízdní vlastnosti blížící se limitu a také drift režim v bezpečném prostředí na Polygonu, např. tady je další v Brně: [odkaz]
Jo a tady je z dronu trochu mého blbnutí na Polygonu v Hradci před 10 dny: [odkaz]
To bylo spíše ze začátku, pak už to šlo lépe, viz. pak onboard z mobilu tady: [odkaz]
-
pradeda777 18.03. 20:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar
Výborně chlapci :yes: Přesně takovou reakci jsem očekával. Nezklamali jste mě.... :-! A šlo to rychle... ;-) Někdy tu čekám na reakci i několik dní, ale vidím, že když se píchne do správného "vosího hnízda", tak reakce přijde rychleji......... ;-) >:D :-! -
Thomasino 18.03. 17:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar
Ty woeeeééé. Z nuly na sto nikoho nezajímá, to je pro puberťáky !! V tomto rozsekám kde koho i se svým těžkým Tigoušem R a 4x4... Zrychlení na stovku 4,9 se.kundy!
A není to srovnání na Nordschleife, kde je to z větší části o řidiči, ale na Hockenhaimu kde to pravidelně zajíždí Auto Sport. To má největší vypovídají váhu. Navíc férově udávají jaké pneu auto mělo. -
Thomasino 18.03. 15:57
« Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar
Tak to bacha. Cayman GT4 je na okruhu Hockenheim znatelně rychlejší i s manuálem (1.55,0 ikdyž s Cup2 pneu), než RS3 s automatem. To je o 2,5 vteřiny rychlejší i moje GTS 4.0 (1.56,9 min) než RS3 (2.00,4 min) se srovnatelnými pneu, díky o dost vyšší váze v RS3 (je to těžká mr.tka) a rozložení hmotnosti >:-[]
[odkaz] / [odkaz] / [odkaz]
Jinak GT4 nejde reálně objednat od prosince 2022. A lidem zrušili objednávky už z října 2022...
-
Thomasino 18.03. 13:39
« Re: Re: Re: 911 Dakar
Boxster Social Edition, co má místo třívrstvé střechy jen jednovrstvou, chybí mu motorky a natahovat střechu musíš jen ručně a chybou z výroby má nějaký zvlněný plech vzadu na kufru ?? 8-s
A ke všemu nezbylo ani na Turbíčko :-( :-(
Praděda: Camyan GT4 patří stejnému majiteli jako ta 911 Dakar, jen on přijel v GT4 s jedním potomkem, jeho paní v Dakaru s druhým potomkem :-) Má tu GT4 s manuálem, na zimmích, jezdí s tím prý více jako s Taycanem.
Edit: SpyderFred - a to mu nabízeli jestli nechce 911 S/T, rozumný konfig má prý za 8,5 až 9 míčů :-) -
iudex 18.03. 08:29
« Re: Re: 911 Dakar
Presne ani mňa vôbec Dakar neoslovuje a považujem to za trošku nezmysel, robiť z 911ky, prototypu športiaka nejaký tereňák.
Tom: pekná zbierka, za mňa je úplne najvác Cayman GT4, aj ten jeho look je niekde inde ako bežné Caymany či GTS (aj keď ten GTS je racionálne najlepšia voľba). -
Leg 18.03. 08:07
« Re: 911 Dakar
JJ, dream Porsche garage, 911 Dakar & Cayenne Turbo GT. Terénny šporťák a športový tereňák. :-)
Mňa ten terénny look moc nebere, ale naživo som ešte nevidel. Som zvedavý, či a kedy sa to predstaví ako offroad balíček pre C4S - terénne disky a pneu, oplastovanie, zdvihnutý podvozok a cingrlátka navyše. Dokopy za nejakých 10-20 tis. € by to podľa mňa šlo na dračku. Niečo ako keď predstavili turbodrahú limitku 911R a neskôr predávali veľmi podobný spec ako GT3 Touring za "normálnu" cenu. -
Thomasino 17.03. 20:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift A3
Pánové, 911 DAKAR na živo na ulici je prostě PECKA !! :yes: >:-[]
Na dnešní dopoledne jsem zorganizoval malý jihomoravský sraz FB skupiny "Porsche Cayman / Boxster CZ" na jihu Brna, nakonec 9 aut. Ikdyž z toho byly tři 911-tky. Nicméně jejich majitelé mají také Caymana nebo Boxstera >:-[] [odkaz] -
Leg 17.03. 17:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift A3
Máme tu tisíc odtieňov RS3 a thomasino deklaruje, že tentoraz ozaj nejde kúpiť nové auto, tak si myslím že je čas na zmenu témy. >:D
Toto video [odkaz] ma zaujalo, nielen tým, že auto má v názve IQ napriek tomu, že je to jedno z najstupídnejších áut aktuálne v ponuke (asi nejaký komplex), ale hlavne zaujal pán moderátor. Je zrejmé, že má na vec podobný názor ako ja, ale chudák si nemôže pomôcť ani pred veľkou rybou z rybníka GM a snaží sa nemotorne zaobaliť otázku, aký má vlastne takáto ochechula zmysel. A keď sa ho natvrdo spýta na bezpečnosť malých detí, ktoré nie je možné spoza kapoty vidieť, kravaťák ani brvou nehne a vraj je to kvôli komfortnému nakladaniu nákupu do predného kufra (lebo zbytok auta je taký malý, že by sa tam určite nevošiel).
Pritom všetci dobre vieme, prečo ľudia chcú štvortonové elektrické SUV. Lebo. :-)
Viem, že sem nechodia moc priaznivci EV, ale toto mi príde celkom funny. -
ThomasinoSmith 16.03. 20:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift A3
Bral bych RS3 ve zvýšeném provedení Allstreet (Allroad) :-) >:-[]
No dobře, stačil by mi tam na daily motor 2,0 TSI kolem 240-260 koní, klidně jen jako předokolka s VAQ :-! Nicméně 223i Active Tourer je už objednaný, rušit nic nebudeme ;-)
P.S.: Ta vínová kdyby byla v běžné nabídce, tak je to jasná volba, co IUDEX !!?? Ta zelená ale taky není špatná! Ikdyž ta na BMW M3 je o dost lepší. [odkaz] -
iudex 15.03. 09:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift A3
pradeda: podľa mňa tie zmeny sú jednak máličko k lepšiemu a jednak sú tak nepatrné, že by som určite nehovoril o "úplnom otrávení" a pod. Teba sa to už netýka a mňa takéto nepatrné vizuálne zmeny vôbec nerušia, pre mňa sú rozhodujúce technické parametre (motor, podvozok) a jazdné vlastnosti. A tam zmeny neočakávam, ostatne na rozdiel od S3 erestrojka jazdne vylepšovať nepotrebuje.
Ja tipujem, že maximálne dôjde k symbolickému navýšeniu výkonu tak, ako to mala limitovaná verzia súčasnej RS3 - Performance edition (ktorá mala 299 kW, t.j. 407 k): [odkaz] -
Leg 13.03. 21:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift A3
Toľko rečí kvôli blbým krúžkom ktoré ani nie je vidieť. Chrómované logo ako je to posledných x desaťročí štandardom a nevymýšlať blbosti. Ale mohlo by to byť horšie, napríklad to logo by mohlo byť podsvietené, tak ako sa to dnes robí v Číne. Počkať, to nie je v Číne, ale v Nemecku, viď nový Touareg [odkaz] , Taycan [odkaz] (kde si za to ešte priplatíš tuším 500€, u auta za 240k :-O ) apod...