Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 23.02.14  11:42

    « Přihlašování do soutěže

    Stále probíhá přihlašování do soutěže za Únor 2013. Téma je "Moje auto v extrému". Přihlašovat můžete až do 25.února do 22.00 hod.

    Přihlášeni jsou:

    Thomasino -
    [odkaz]
    poterienko - [odkaz]
    Kysky - [odkaz]
    Bully - [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 23.02.14  10:51

    « Re: Je libo GTi nebo snad pravé GTI po francouzsku ?

    woody: To jo, recenze (a nejen aut) na nás většinou působí jakýmsi rádoby objektivním tónem. Navíc pak ještě závisí na náladě či postoji redakce a testera k danému výrobku. Vem si třeba SM. Už jen hodnocení dojmu a zvláštnímu postoji k ceně nám diktuje, jak jedině je to dobře. Ale tak to přeci není. Proto mám rád subjektivní testy aut zpracované formou úvahy na otázky typu Kdo si to koupí? ap. A tady má, ať se nám to líbí, nebo ne, kupříkladu nové CRS navrch.
  • « 00 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 23.02.14  10:47

    « Re: Přihlašování do soutěže aneb Zvrhlíci v akci

    Tak jsem vcera prece jenom vytahl fotoaparat a vyrobil neco do fotosouteze, snad bude nekomu jezdeni s otackami pres 8000 rpm pripadat extremni. Musel jsem svuj puvodni napad nakonec pojmout netradicneji, sam v aute s rev limiterem pri stani a nizkych rychlostech i samotny budik otackomeru, neslo to tak jednoduse :-) Tady je vysledek:
    [odkaz]
  • « 10 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 23.02.14  10:29

    « Re: Je libo GTi nebo snad pravé GTI po francouzsku ?

    Díky, chlapi, za skvělé ranní počtení. :yes: :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 23.02.14  10:09

    « Re: Je libo GTi nebo snad pravé GTI po francouzsku ?

    BW: Snad by tě nerozhodilo 330 koní na předokolce ? To si říkáš petrolhead ? 8-s >:D ;-) Jj, šedivá je teorie, zelený je strom praktického ježdění.

    Tak jsem včera "pod vlivem" jízdy až do rána louskal všemožné testy na CRS. A musím konstatovat, že nikdo se s nikým v hodnocení v podstatě neshodne. Jednou je podvozek Cup prkno, podruhé neuvěřitelně komfortní, jednou to nemá vůbec zvuk, podruhé naladění zvuku nemá mezi rivaly konkurenci, jednou silná nedotáčivost, podruhé zaujme svižné protahování utaženými zatáčkami a šikanami. Novinář, který testuje CRS na Czech ringu si sice s radostí několikrát polétá na skoku, ale nepřepne si režim ani do Race, kde se EDC plně podvoluje přání řidiče. Možná se bojí vypnutého ESP. A jinej, kterej se vrací celej zklamanej ze Slovakia Ringu, mění na členitých okreskách zcela názor, označí chování zadku za fantastické a celkový charakter auta za výborný. Atd., atp. - jediné co se v testech opakuje, je srovnávání s předchůdcem a konstatování o ztrátě zábavnosti. Takže kde je pravda ? Někde tam venku, řekl by nejspíš Fox Mulder, ale ono to bude jinak. Pravda je pro každého z nás někde jinde a často souvisí s předchozími zkušenostmi, se zvyklostmi, se srovnáváním minulého, s předsudky.
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 23.02.14  07:04

    « Cupra R 330

    konečne môžem pridať aj ja nejaké hot hatch skúsenosti

    Úvod

    Včera poobede si pozerám hokej, keď zazvonil telefón. Na druhej strane svokor, známy opravuje cupru a niečo mu tam blbne, môže prísť napojiť tvoje auto na počítač, že si pozrie nejaké kódy? Po chvílke váhania som potvrdil a čakal. Sedím si v aute pred garážou a rozmýšlam či príde vážne na cupre alebo nájdem tam 1,6 ku s nápisom cupra na zadku. A potom to prišlo vrrrrm tssss cupra r 300 zastala pri mne. Poobzeral som si auto hovorím ako to ide s tými 300 koňmi, no ona mala pôvodne 300 , v profituningu ju spravili na 330 a dnu su kľúče, choď sa previezť.

    Jazda

    Najskôr som bol nervózny či vôbec tak výkonné auto z tak úzkeho priestoru vycúvam bez následkov, rejd 0 bodov, ale podarilo sa, pomaly vyjdem na hlavnú cestu, radím do dvojky, plný plyn, brutálny záťah, tssss trojka, tssss štvorka, čo sa mňa týka eufória sprevádzana myšlienkami za toto som ochotný zaplatiť aj mastnú pokutu, počkať nemám peňaženku, vlastne pri sebe nemám ani vodičák >:D otáčam sa na kruhovom objazde, opäť vnútorný boj cupra r na 19 kach a nakláňa sa ako moje ? pohľad na tachometer, otáčal som sa v 120 km rýchlosti, vyjdem na dvojprúdovku, 80 na tachometri, zaradená trojka, snaživý golf 5, pridávam plný plyn, takú akceleráciu som nezažil ani v švihákovej 911 ke (aj keď si stále moj najväčší hrdina :*) ;-) ) cupra mi vytrhla volant z rúk, tu si človek uvedomí svoju smrtelnosť. Viac menej už som došiel v kľudnom tempe a obzeral interiér Slovenskej limitovanej edície R 300 s koženými sedadlami. Čo sa týka zvuku, od niečoho takého by som čakal zaľahovanie v ušiach, no na druhú stranu zvuk bol príjemný na dlhé cesty, neruší, ale ani neurazí. Atmosféru v kabíne napĺňal blow off, ktorý taktiež nebol extrémne hlučný a myslím, že by mi ani po čase neprekážal. Tvrdosť na 19 kach posúdiť neviem, na to by som potreboval oveľa viac km. Brzdy brembo, kvôli ktorým je minimálna velkosť diskov 18 palcov, hovoria same za seba :yes:

    Ponuka

    Ževraj by bol ochotný ju vymeniť za moje auto + môj doplatok, ja by som bol ochotný ju zobrať iba za výmenu keďže má škaredú históriu >:D

    Záver

    330 koní na prednom náhone sa podľa mňa zvládnuť nedá. Neviem čo na to hovorí aj ten motor. Cupra mala najazdebných 15 000 km a žiaľ bola už pár krát búraná, prvý krát som ju videl na Slovakia ringu v 2011 keď mala zničený pravý bok, zrejme od zvodidiel, teraz bola búraná (minimálne) na čumák ;-\ No ja osobne by som najskôr potreboval niečo okolo 200 koní, tento prechod zo 100 naftových by ma zabil. Takže beriem golf 7 performance ako vynikajúcu voľbu. A týmto nečakným záverom sa lúčím >:-[]

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 22.02.14  21:24

    « Je libo GTi nebo snad pravé GTI po francouzsku ?

    Ale kdepak, nesvačil jsem "houbičky" ani nepopil něco dobrého moku, to jen v titulku přednaznačuji své dojmy.

    Totiž dnes jsem, kromě pracovních povinností, měl možnost srovnávat při jízdě dva konkurenty ze stáje malých hot-hatchů. Peugeot 208 GTi a (díky majiteli, autorovi zdejší skvostné recenze) také Clio RS nové generace.

    Předesílám, že to má háček. Vlastně dva. Za prvé jízda s 208GTi proběhla výhradně po městě, dá-li se tak oblast Stodůlek a okolí nazvat, a tudíž mé dojmy možno brát pouze jako základní a není možno z nich dělat bez další zkoušky žádné závěry. A za druhé, Clio RS jsem neřídil. Tady bych ovšem podotkl, že jízda to byla natolik zkušební jak jen to šlo a o autě mi poskytla velmi věrohodné informace.

    Zevnějšek GTi už nebudu dále řešit, interiér působí ve srovnáni s FieSTou (ještě před jízdou s GTi jsem si dnes stihl u dealera osvěžit statické dojmy z FieSTy) rozhodně hodnotněji, útulněji a je lépe zpracován, byť celkové uspořádání a styl nejsou mým šálkem čaje. Při jízdě mi i přes malý volant znovu vadil nedostatečný výhled na už tak celkem drobné přístroje, musel jsem se buď přikrčit nebo naopak natáhnout. Naštěstí to zachraňovalo digitální zobrazování rychlosti na displeji.

    Jinak pro mě ovšem 208 GTi byla celkem vzato zklamáním. Jistě, ve městě mi toho nemohla mnoho předvést a kromě pár kilometrů po pražském okruhu, několika ostřejších nájezdů a sjezdů, zkoušení akcelerace a pružnosti, se dalo tak maximálně hodnotit jak auto zvládá městský provoz co se týká komfortu. A s tím si poradí povětšinou velmi dobře. Ostré přejezdy a příčné prahy sice "ocení" bouchnutím, většinu nástrah našich silnic ale filtruje bez zaváhání. 208 je dobře odhlučněná a utlumená. Sedadla jsou dosti komfortní a ani objemnější člověk nebude mít problém. Navíc se i přes zvýšené bočnice dobře nastupuje a vystupuju. Až sem je všechno v pořádku.

    Problém je v tom, že vyloudit z GTi nějaké emoce bylo v daném prostředí nad mé síly. I přes drobné zaváhání v nejnižších otáčkách motor žene auto kupředu, ovšem převody jsou hodně dlouhé. A i přes intenzivní práci s ledovou (pro GTi stojící přes noc venku rukavice nutné !!!) řadicí pákou, jsem nedokázal do sebe nasát jiný dojem než že jde o rychlé, ale zcela běžné auto. Motor je utlumený a uvnitř slyšíte jen mimimum z jeho práce. Navíc ani ty odšťuchy po podřazení nejsou nijak dramatické, spíš taková klidná síla. Něco co už mám v poněkud větším balení doma v garáži. Zkrátka, ten chladný projev GTi pro mě byl velikým zklamáním. Ale jak jsem už předeslal. Chystám se na OPRAVDOVOU zkušební jízdu v okolí Mělníka, odkud je jen pár kilometrů na překrásnou "silnici smrti" Liběchov-Dubá, a teprve potom vyřknu nad GTi definitivní ortel. Zatím je to pro mě svým projevem spíš warm-hatch, který se bojí, aby někoho nevyděsil.

    Poněkud znervózněle čekám na parkovišti dealerství a vyhlížím černé Clio RS. Už přijíždí a vzápětí se zdravím s majitelem B.B. Nasedám na místo spolujezdce a hned na první dojem musím ocenit sedadlo, do kterého zapadnu ideálně. Záda ani sednice se nedokážou posunout do strany a přitom jim bočnice nehrozí torturou jako ve FieSTě. B.B. je prakticky stejně vysoký jako já, s postavou iudexe - jen pro představu. Díky navigaci na R-linku majitel vyhledává příhodnou silničku a vyrážíme. Než se k ní dostaneme, majitel mi několikrát názorně předvede, že motor i v městských rychlostech může dělat pěkné divadlo, pokud chcete. Když nechcete, jen tak pobublává. Sám majitel označil ve své recenzi hnací řetězec GTi za o něco údernější než je v CRS, já bych to prozatím viděl vlastně naopak. CRS mě po krátkém pobídnutí plynem zatlačí do sedaček, reaguje bezprostředně a svižně. V mezičase ještě obhlížím interiér. Mně osobně se interiér v Cliu líbil už po uvedení modelu. V CRS je samozřejmě trochu ozvláštněný a až na některé problematické (protože ne příliš povedeně provedené) detaily mi sedne. Následně se vymotáme přes dlážděnou a záplatovanou část Ořechu a zde se plně projevuje ta zmiňovaná "vyměklost" CRS. CRS je za pomoci speciálních tlumičů schopno ještě většího komfortu než GTi, několik pozdě zaregistrovaných retardérů a jeden naprosto příšernej přejezd to jen dokazuje. Přitom CRS nepůsobí nijak rozbředle, stále jde o sympaticky tuhou konstrukci. Následuje úsek se zatáčkami a řidič se do toho začíná opírat. Snad až příliš vzhledem k vlhké a částečně zabahněné vozovce, výsledkem čehož je jeden neplánovaný smyk a ještě pár zavlnění zadečkem. Jedeme v režimu Race, motor předvádí zvukové divadlo, při přeřazení pod plným plynem si nádherně zachrchlá do výfuku a já si v duchu lebedím. Pozorně sleduju kritizované samovolné řazení dvojspojkové převodovky, které se samozřejmě v tomto režimu nekoná. Tady bych odkázal na svezení s white labelovým pětkovým GTI s DSG. Stejně jako v jeho případě dvojspojka v Cliu poslouchala řidiče na slovo. Rychlost si srovnávat netroufám, ale v CRS v režimu Race rozhodně pomalá není. B.B. si řadí dle libosti voličem, protože jak mi i názorně předvádí v jedné zatáčce, na pádla někdy jednoduše z volantu nedosáhne a stejně mu řazení voličem pocitově vyhovuje víc. Na volných silničkách dává vyniknout inspirativní dynamice a následně i výborným brzdám. Ty pak vyzkoušíme i neplánovaně při náhlém odbočování auta před námi a musím potvrdit, že jsou výborné. Cestou zpátky najíždíme na vyhledanou silničku přes Solopysky a dva motorkáři před námi nás utvrzují v tom, že jsme správně. Bohužel na silnici je drobný štěrk a motorkáři kromě toho, že jedou jak s hnojem, pardon s Harleyem, ho na nás začínají házet. Takže na chvilku stavíme a teprve pochvíli mi B.B.předvádí pořádný rozjezd. Ještě před závěrem je mi předvedena jízda po dálnici, kde hluk motoru po překročení 110 km/h v ustálené rychlosti zázračně utichne a cestování po dálnici se nijak nelyší od běžné produkce.

    Závěrem chci poděkovat majiteli CRS za to, že mi předvedl i tu druhou, po právu hot-hatchovskou stránku nového Clia RS, kterou mnozí testéři zřejmě vůbec nenalezli. Ve světle těch jízdních zážitků se o to více jeví absurdními některé závěry z již uveřejněných testů - zejména z toho "slavného" opusu Světa Motorů. Autoři těchto nesmyslů by si měli nejprve uvědomit, že nové Clio RS je autem hned tří tváří, přesně podle nastavení jízdního režimu, a podle toho se i chová. Může být milým beránkem vaší manželce, může být ostřejším autem vašemu tchánovi a může být i pravým hot-hatchem pro vás. Momentálně je podle mého právě CRS a nikoli GTi ekvivalentem G-GTI ve třídě malých aut. Senzačně univerzální a rozhodně ne nudné auto. Dnes zcela zřetelně BRAVO RENAULT ! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 22.02.14  17:19

    « Re: Je doma

    WL: Jo, G60. Shodný motor s Corradem. 1.8, spirální turbo dělající dvojnásobek otáček co motor. A náhon na všechna. Spolu s Lancií Deltou Integrale homologační verze a zakladatelé super rychlých hot-hatchů. Tyhle dvě auta toho splňuje docela dost, i když je (díky účinkování ve sledovanějších soutěžích a shodnému názvu) Italka kupodivu známější. Pokud mne paměť neklame, odkazuješ, jak jistě víš, na kusovku Limited, tedy limitku na druhou, přičemž ta na prvním odkazu byla, pokud se nepletu, v jedné aukci vydražena skoro za podobné peníze jako nové R. Tolik snad nestál ani golf po kancléřce. Dostupnější (ač svého času stejnak dost drahá) G60 vypadala buď jako GTD, nebo měla hranaté přední světlomety. To ti říkat nemusím, to víš, a nebudu si hrát na strýčka Googla. Každopádně když je dnes GTI z venku i zevnitř šmrnclé do červen, GTD sází víceméně spíš na šedou a erka jsou modrá v interiéru, mohla by to přenést i do pruhů. Tmavě modrou bych bral jako solidní, ale u propagovaného modrého či červeného laku jako zbytečnou (ale jen trochu, k CSG nebo černé...) a světle modrá nebude ladit s vnitřkem, navíc ji, jak jsi podotkl, použili na elektro model, tady jako odkaz na kampaň Think Blue.
  • « 30 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 21.02.14  14:15

    « Re: Je doma

    Tom: Někteří lidé obětují svůj život pro kus žvance a stejně se nenajedí ;-) ... Někteří pro svobodu jíž nikdy nedosáhnou. Protože něco, nebo i všechno obětovat vždycky nestačí. My žijeme na místě a v době kdy to mnohdy stačí.. Proto můžeš být rád... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 21.02.14  14:05

    « Re: Je doma

    iudex: Je to moc hezkééé :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto poterienko

    poterienko 21.02.14  11:51

    « Je to dole

    Tak dnes šel tempera tuning kompletně dolu. Nejdříve jsem to jen rozpatlal, abych ve městě tolik neprovokoval a dnes komplet.
    [odkaz]
    K tomu jedna fotka speciálně pro Thomasina s jeho oblíbenými výfuky >:D
    [odkaz]
  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 21.02.14  11:09

    « Re: Je doma

    w-a
    Tak raději přejdeme od červené linky k modré. >:-[]
    Nedávno jsem v diskusi vzpomínal, že by mohl mít Golf R modrou linku (jako má GTI červenou), tak jako tomu bylo u nejrychlejšího Golfu II. g. U VW mě bohužel vyslyšeli pouze částečně a modrou linku sice použili, ale u Golfu GTE, kde přitom mohla být linka třeba zelená.

    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 21.02.14  10:50

    « Re: Je doma

    Thomasino: Tak hlavně aby ses neodmlčel na dýl. Budu to sledovat.[odkaz] >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 21.02.14  10:48

    « Re: Je doma

    Bully: :yes: Asi není co dodat. Leda že bych začal s červenou linkou... >:D ;-)
  • « 01 Reagovat !

    foto white-label

    white label 21.02.14  00:34

    « Re: Je doma

    Bully
    Samozřejmě souhlas.
    Každý sériový fwd hh je "geneticky" primárně o kompromisu (užitných vlastností/zábavy), logicky vyplývajícího z původní karoserie hb a koncepce vše vpředu. Myslet si, že se dá tento "genetický" základ zcela "přečůrat" (např. enormně vysokým výkonem motoru, nebo extra tvrdým podvozkem, příp. kombinací obou prvků) a najednou z toho vzejde něco nekompromisně zábavného, je prostě nesmysl. To "nepřečůrá" ani MRSRSRRRNS MEGACUP s 500PS a tlumiči/pružinami ze "žuly".
  • « 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.02.14  23:26

    « Re: Je doma

    Po nějaké době jsem to tady prolítl a s tímto komentem 100% souhlasím. Před nějakou dobrou jsem na FB psal prakticky to stejný. MeRS teda nějak extra vyměklý není, alespoň v dnešní pohodlné době. Takže :yes:
  • « 40 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 20.02.14  22:48

    « Re: Je doma

    Par poznamek (ne, o cervenych linkach se bavte beze me :-) ) - tezce osobnich a kazdy to urcite vidi jinak:
    nekdo zminoval Astru OPC: v Zeneve ma byt vystavena ostrejsi verze Astry OPC s 340k a hlavne o rovnych 100 kg lehci. Hadejte, co ma byt jejim marketingovym trhakem- nejrychlejsi predokolka na Ringu (...).
    Ad sila motoru vs. cas na Ringu- zrovna ted jsem cetl clanek o superostrem Mercedesu A AMG. 4x4, nejvyssi vykon na (preplnovany) seriovy dvoulitr- 360k, zkladni cena ("socialka") je na 50.000,-€ (bezne 70.000,-) a vysledny cas na Ringu testovaci jezdec stlacil "jenom" na 8:10.
    Sila motoru nebo i fungujici a proste rychle auto vs. zabava- mne zase prijde i MRS Cup jako vymeklost >:D , i kdyz funguje bezvadne a je rychly az beda. Ze by byl nejak vyznamneji zabavnejsi oproti jinym preplnovanym predokolkam mne taky neprijde. Kazdy ma ta meritka jinde. I to zminene GT/BRZ s ekoteroristicky pridusenym projevem te zabavy prinese mnohem vic- pokud s ni clovek chce pracovat a umi trochu jezdit (chci ji, chci ji, chci ji >:D ). Ale vubec nemusi jit ani o jinou koncepci auta, jako je treba to GT/BRZ. Lecktery dneska uz temer youngtimer te zabavy prinese vic, nez dnesni mnohem rychlejsi HH´s. I trilitr fteedeeii jede jak z praku a zabavny proste nebude.
    A vubec to porovnavani casu na Ringu. Uvedomte si, kdo to jezdi (ponechme stranou, jak se jich dosahuje). Pro nas bezne smrtelniky mne to prijde vazne jako silne orientacni udaj, slouzici casto spis k lepsi prodejnosti modelu. S nejakymi zkusenostmi tam muzete predjet s relativne slabym autem i nekolik 911-ek behem jednoho kola. A stejne tak predjedete "outsidera", ktery se diky svemu autu a tomu jak umi ridit stejne bavi o dost vic nez vy.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 20.02.14  22:36

    « Re: Je doma

    Jo, jo, splnil. Člověk si musí jít za svými sny a občas cestou něco obětovat :-)
    Zrovna ta GT86 mě ale celkem mrzí, že ji nedotáhli úplně do konce, že nemá lepší průběh krouťáku a není o něco málo výkonnější. Nebo aspoň lehčí. Původně se mluvilo o váze 1150 kg, nakonec je z toho 1240 kg :-( Nechtělo se mi dělat spoustu úprav u auta v záruce, ale třeba si jednou koupím jako jetou a poladím ;-) Jeden nikdy neví, jaké choutky bude mít za pár let. Já auta rád po čase střídám, takže co přijde časem se uvidí. Třeba MRS upravím na okruhové řádění a pak k němu budu muset přece jen pořídit nějaké druhé. Ale rozhodně musí taky aspoň "trochu" jet >:-[] Ale teď mám novou hračku která mě baví a doufám, že dlouho bavit bude. Zítra mě čekají zase pěkné okresky do Jižních Čech, tak si to jistě užiji :-) Tímto se na další 4 dny trochu odmlčím...
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 20.02.14  21:43

    « Re: Je doma

    Thom: Nikdy nevíš... ;-) Teď je důležitý, že sis splnil co si chtěl. Hodně lidí jenom sní a k realizaci se nedostanou. Třeba protože prostě nemohou. Tak buď rád, že ty můžeš. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 20.02.14  21:34

    « Re: Je doma

    Tak to mě se třeba GT86 celkem líbí, ale samozřejmě taky bez AeroPacku. Ikdyž úplně původní koncept FT86 byl mnohem hezčí :-)

    Já jsem zvědav, jestli bude Golf CC a jestli případně bude něco jako Golf CC GTI ;-) Počítal jsem si i S3 sedan, ale v testech to moc nechválili, tak jsem se pak soustředil spíše na tu M235i. No tak ale tak třeba jednou bude M2, nebo se vyblbnu teď pár let s MRS na okruzích a pak se na stará kolena zklidním a vystačím s nějakým GéTéčkem typu M235i či snad 228i apod :-!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…