Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 13.05.14 13:07
« Re: HH
Zino
Je zajímavé, že nemáš podobný strach (ne li větší) třeba z S3, která má "shodný" motor navíc naladěný na větší výkon? Jakákoli ojetina (včetně těch Opelů) ti může žrát více oleje, ale nějaké drama bych zrovna z toho moc nedělal. Přijeď třeba busem/vlakem třeba jen do Makova, nebo aspoň do Bytče, nebo Žiliny. A často bývám přes víkend v Rajeckých Teplicích. -
Brandon Walsh 13.05.14 12:57
« Re: HH
ako tak prezeram inzeraty, do 13 000 E idu pekne kusky, viac za jazdene mi je luto dat, ked viem, ze co chvila zacne kelly tlacit o dieta a potom zacne tlacit, ze dieta sa nebude vozit v ojazdenom aute >:-[]
taktiez ma stve ta registracna dan, uz hladam auta iba na svk, jedine co som bol ochotny doviezt bola corsa
taktiez neviem co si mam mysliet o sciroccu 1,4 ke 160 koni, rozpraval som sa s jednym co ho mal, tak vravel, ze ten motor bola najvacsia hlupost v jeho zivote a je rad ze sa toho zbavil -
Brandon Walsh 13.05.14 12:50
« Re: HH
iudex ano focus st a civic type r ma na zaciatku lakali najviac, ale neviem ci by som s tymi dvoma autami bol stastny >:-[] ibizu cupru nechcem , pozeral som po com idu aj nove ale 1,4 ka so 179 konami, vydrzi to pre boha ? >:D
taktiez ma mrzi ze nie je ziaden leon fr po facelifte na predaj, cena by bola urcite inde ako za golf 6 gti
wl presiel som si zopar fór >:D taktiez aj majitel opc vravel, ze jeho otec ma leona fr pred faceliftom, 2,0 tfsi 200 koni a "nestiha" dolievat olej, samozrejme ide o to ako sa k autu majitel sprava, preto nechcem stare olietane gti, no vdaka vykonu je to silny favorit, 200 ps je pre mna akurat a v testoch nanho clovek cita iba chvalu
dakujem za pozvanie no od buduceho tyzdna som po x rokoch bez auta a uz mi je trochu blbe ist na navstevu so slovami oci ? mozem sa povozit ? >:D -
woody-alien 13.05.14 12:50
« Re: HH
BW aka Zino: Nesedej white labelovi na lep, jak se necháš od něho svézt, tak už na jiný auto nebudeš mít pomyšlení. >:D Ale vážně, jestli to nemáš daleko, tak se s wl domluv. Svézt se s ním je vážně působivé a o servisování a případných problémech GTI ti tahle chodící "encyklopedie" (nejen) VW řekne víc než vědí sami ve Wolfsburgu. ;-) :yes: -
iudex 13.05.14 12:35
« Re: HH
Brandon: to je príjemná dilema, tak si uži ten výber. Btw. ja by som sa nejak spotreby oleja nebál, do žiadneho auta som zatiaľ nemusel doliať ani deci oleja a ak by si nejaký litrík medzi serviskami dolial, to je pár eur a v porovnaní s inými hrozbami investícií, ktoré u jazdeného hotheča hrozia, je to najmenší problém.
Inak hoc majiteľ turba, u jazdenky by som nevylučoval tú atmosféru, napr. minulogeneračnú Fiestu ST s dvojlitrom. A ak turbo, opomenul si legendárny Focus ST :-) , ktorý je rozhodne lacnejší, ako jeho konkurent GTI. A ako Seaťák by si mohol pozrieť aj na súčasnú Ibizu Cupra. -
white label 13.05.14 12:35
« Re: HH
Zino
Proboha, kde si přišel na tu blbost, že zrovna do G5GTI budeš lít olej častěji, než benzín?
Že ty už si ten výběr auta párkrát probíral u vás v hospodě? >:D
Dojeď za mnou (nemáš to daleko) a udělám ti live předváděčku se sedmiletým G5GTI (nemá sice moc najeto, ale jízdně ho rozhodně nijak extra nešetřím). Není nad osobní zkušenost, naopak hospodské řeči jsou ti k ničemu. ;-) -
Brandon Walsh 13.05.14 12:07
« HH
zdravím páni,
keďže sa po mesiaci čo bol zverejnený inzerát o môjho leona strhla doslova dražba, dnes som ho predal najvyššej ponuke. Poprosím Vás o rady čo kúpiť, chcem sa hýbať niekde okolo 200 turbo koní, najlepšie do 100 000 km, minimálne 2008 ročník
V hre boli a sú
clio rs - zavrhla manželka spolu so všetkými kamarátmi >:D nakoniec aj ja atmosféru už nechcem
corsa opc - moj najvacsi favorit, stroskotalo to na manzelke, uz by som sa na nej vozil
golf 5 gti - odradza ma ten motor, bojim sa, ze budem liat olej castejsie ako benzin, taktiez na predaj su vacsinou olietane 2005 ky
cupra - srdcovka, na predaj ziadna
s3 - taktiez velky favorit, no vacsinou vela najazdene, vela chipovane
cooper s, pripadne jcw - paci sa aj manzelke >:D o aute ako takom neviem absolutne nic
audi tt - motor z golfu 5 gti ? alebo je iný ?
teraz poprosim o nejake ine postrehy, ktore mi usli -
Ronault. 13.05.14 11:30
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
NoSwear: Tak jak se to veme. Já teď řešil jednu weekendovku - pojistka na půl roku 1289 Kč a to prosím nemám moc bonusů, na více není třeba, na zimu depozit za 200 kč, díly ano, to stát může a bude, ale za těch 2000 km za rok... pokud by člověk volil HH na každý den, ujede těch 2000 km taky, plus i v běžném provozu si HH řekne o více. Takže pokud bych najel 30t km ročně běžně, tak by to byl už i velký náhlad na palivo s HH.
Samozřejmě auta nejsou levným koníčkem ;-) -
Ronault. 13.05.14 08:59
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
iudex: Myslím, že by byl D. polichocen, kdybys mu tipoval věk v okolí puberty ;-) :-) Tak přece není problém mít klidně 3-5 aut, ne? ;-) Za pěkného počasí youngtimer, nad ránem do vlásenek zadokolka a dieselový dálniční křižník... ;-) -
Ronault. 12.05.14 22:19
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
Šmoula: Nad CR-X jsme přemýšleli a tak nějak jsme to smetli, že na to abychom vypadali jako v pubertě jsme už staří >:D I ta Miata je dle tvrzení kolegy příliš "přiteplená" >:D Zatím bych to až tolik nerozebíral do detailů, je to jen takový výhledový plán řekněme na přespříští jaro. -
Ronault. 12.05.14 22:17
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
woody: Jak sis ale všiml, tak Tebe ani nikoho jiného o svém nápadu a myšlence nepřemlouvám ;-) Tohle auto by bylo jen pro zábavu, řekněme 2t km ročně? Více ne, takže by i ta případná nespolehlivost ojetiny nebyla až takovou překážkou. -
šmoula nešika 12.05.14 22:05
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
Ron: Ještě mě napadlo CR-X a S2000 od Hondy. Spider je nesmírně zajímavý, ale stojí a padá na konstrukci ze 60. let, takže tuhá náprava, tuhost kastle jak prasklý silentblok, aby to nebouchalo měkký podvozek... Tak to spíš ty starší generace jako youngtimer. Zbytek dopíšu později... -
woody-alien 12.05.14 21:06
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
Ron: Jasně, chápu, i když teda třeba v tom C-RS jde vyvolat přetáčivý smyk překvapivě snadno. I se zapnutou stabilizací. Poprvé se mi to povedlo, aniž bych nějak chtěl, ještě na vlhku v Mělníce v rychlosti cca 50-60 km/h, když jsem si prudce střihl zatáčku. Taky jsem se potom odvážil stabilizaci vypnout až když bylo úplně sucho. >:-[]
Ale jak píšu, zcela chápu tvé pocity. Jenže vem si můj problém. Poslední moje ojetý auto jaksi jen tak pro srandu byl Jimny. A to je osvědčenej držák dimenzovanej na skutečnej terén. Jinak už ojetinu nechci. Obzvláště ne u "sportovního" auta, které si nikdo nekupuje na projížďky ve stylu doktora z Vesničky střediskové. A když vezmeš pořizovací ceny nových zadokolek, už to tak veselé není. A dát řekněme 700 tisíc za auto jen pro víkendové výukové jízdy, to se mi tedy příliš nechce, vlastně se mi to nechce vůbec. To auto musí fungovat i jinak než pro nedělní blbnutí. A tak za poměrně dlouhé peníze dostaneš jednostranně zaměřené auto a navíc v podstatě slabé. Jakkoliv třeba 200 koní u GT-86 nezní špatně, v reálu to prostě žádná sláva nebude. Čili pro mě tahle cesta nebude ta pravá. -
Ronault. 12.05.14 20:55
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
šmoula: MX-5 ano, ale už bez mrkaček a spíše 1,8, Spider je zajímavý, ale jak je na tom jízdně... netuším...
Saab 9000 ... moc o něm nevím, ale spíše to taky bude na pohodlnou jízdu a ne pro naučení... Opel, zajímavé, ale chtělo by to vyzkoušet. 924 a 944 jsme diskutovali... Cortina... to ne... Capri... to už je takový oldtimer až veterán, k tomu bych měl moc velkou úctu... to chce prostě něco ve věku a cenovce, s čím by se dalo jezdit tak, že by toho nebyla škoda. Alfa 75 taky padla, dokonce si ji jeden nejmenovaný redaktor exredaktor právě koupil...
3-er by šlo, ale silnější motor, taky trochu problém s image...atd...
No možnosti jsou, teď to chce jen pevné rozhodnutí, peníze, dobrý výběr a nějak to vysvětlit manželce kolegy. Já ten problém naštěstí zatím nemám >:D
wl momentalne mi to pracovne nevyhovuje a taktiez sa bojim, ked ma povozis, ze dostanem surny chtíč a kupim nejaku hlupost
265 konovy tfsi by mal byt upraveny nie len softwarovo, aspon v cupre nie je motor z gti
ronault ku cliu len tolko s tou spotrebou budem mat radsej 300 konovy turbo benal >:-[] nenadchlo ma to auto, jedno je na predaj aj v pp takze som to nemal daleko a taktiez najst s recaro sedackami kusok je umenie, na svk ponuka nulova,