Diskuse

Škoda Octavia (2009)

7.10.2009

Škoda Octavia II Combi 4x4 1.8TSI Laurin&Klement (2009) Trocha toho povídání na úvod O nutnosti najít nový rodinně-služební kočár rozhodla sama…

 

Škoda Octavia II Combi (FidoXXX)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto FidoXXX

    FidoXXX 07.10.2009  12:29

    Fotky

    Víc fotek to najednou nedovolilo, další dodám...
    • 00 Reagovat !

      foto positivemind

      positivemind 07.10.2009  15:09

      « Re: Fotky

      Super, připomeň se pak a já přehodnotím na 3x10 ;-) auto je to krásný, stejně jako recenze za to stojí, ale fotek mááálo :-)

      EDIT: takže update, fotky jsou pro mne dostačující ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ma007

    Ma007 07.10.2009  12:32

    Z blata do kaluže?

    Trochu sa čudujem nad výberom. Ak by som mal tak zlé skúsenosti so spoľahlivosťou auta (čo chvála bohu nemám) asi by som prešiel ku konkurencii. Síce stále ešte platí "šťastie na konkrétny kus". Prajem ti šťastné kilometre a menej návštev v servise.
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 07.10.2009  12:35

      « Re: Z blata do kaluže?

      Já vím, já vím... >:D Zas na druhou stranu jezdí statisíce služebních Oktávek s náletem v řádech statisíců kilometrů bez větších problémů a hromada zaměstnanců se k tomu jako ke svýmu rozhodně nechová. Takže musím doufat!
      • 00 Reagovat !

        foto Ma007

        Ma007 07.10.2009  12:37

        « Re: Re: Z blata do kaluže?

        veru, teraz zostáva už len dúfať... :'-(
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.10.2009  13:40

        « Re: Re: Z blata do kaluže?

        Je to tak. Já koupil bejvalou služební od Škodovky, a podepsalo se to jedině na zkroucených brzdových kotoučích. Takže jsem je nechal vyměnit.
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 07.10.2009  12:37

      « Re: Z blata do kaluže?

      Statisticky je třeba dlouhodobě spolehlivá Toyota - no a nám na RAVce s minimálním náletem upadlo za jízdy naprosto nedotčený kolo i se závěsem - takže ono to je s tím výběrem těžký...
      • 00 Reagovat !

        foto Ma007

        Ma007 07.10.2009  12:40

        « Re: Re: Z blata do kaluže?

        Teraz začínam nadobúdať pocit, že tie "nepríjemnosti" si ťa vyslovene hľadajú. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto FidoXXX

          FidoXXX 07.10.2009  12:48

          « Re: Re: Re: Z blata do kaluže?

          >:D No snad se to zlomí...
          • 00 Reagovat !

            foto BigFoot007

            BigFoot007 07.10.2009  21:50

            « Re: Re: Re: Re: Z blata do kaluže?

            tak to je potom fakt blba karma. Narazit pri oktavke na blby kus je jedna vec, ale to iste mat aj u toyoty("relativne" lider kvality), nevime neviem...
            Drzim palce, inak pekna kara, slusny vyber. A ozaj klobuk dolu, ja by som po zlych skusenostiach u znacky nezostal .- to by som si musel to auto zamilovat(co sa aj u mna stalo v pripade citroena, ale nakolko je kriza a praxchy do servisu nie su, tak sa odklada next citron az budu prachy na servis:D)
            • 00 Reagovat !

              foto FidoXXX

              FidoXXX 08.10.2009  11:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Z blata do kaluže?

              Přihodil jsem prá fotek tý Toyoty na ukázku... no a pak nejspolehlivější auto a člověk je rád, že v něm přžije v Praze na asfaltu při rovný jízdě... Jela v tom máma, nestalo se jí vůbec nic, ale salto to asi bylo hodně hustý!
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 07.10.2009  13:21

    Stále jen a jen škodovka

    Divný auto, který ničím kromě velkého kufru nezaujme...
    Nechápu rozhodování mezi škoda a subaru - ještě po tom katastrofickým scénáři s minulou octavií..
    • 00 Reagovat !

      foto Kubyyyk

      Kubyyyk 07.10.2009  13:30

      « Re: Stále jen a jen škodovka

      Mě divný rozhodně nepříjde, spíš rozumná volba. My měly dvě, jedničkovou 1,8T a dvojkovou 1,9 TDI, obě skvělá auta :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto FidoXXX

        FidoXXX 08.10.2009  11:40

        « Re: Re: Stále jen a jen škodovka

        Mně na něm taky nepříde nic divnýho. Navíc ho nemam na machrování nýbrž na praktickou práci a cestování a to, co k tomu potřebuju, splňuje do puntíku! Mně se třeba zase designově nijak zvlášť nelíběj ty Subaru. A to jsem jich měl možnost projet dost, dokonce s minulym Foresterem ve dvoulitru jsem strávil dovolenou, takže proti nim nemam vůbec nic, auta to jsou špičkový, ale každej má holt jinej vkus. Navíc máme v rodině 2 lidi co v Subaru dělaj, takže bych moh mít Subaru/Toyota/Kia a další za zajímavý peníze, ale prostě to není můj šálek kávy. Nehledě na to, že prostě dražší jsou, o ceně servisu už vůbec nemluvím. Letos jsem zkoušet projet novýho Forestera v dieslu - moc pěkný vozítko, proti předchozí generaci i komfortní, motor super, ale subjektivně zážitkově bych to s tou 1.8TSI vůbec nesrovnával!

        Tak poraď jedinej tip, kterej splňuje ty moje požadavky: 1) velikej kufr, 2) 4x4, 3) slušnej motor a cena max 600-700! ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto FidoXXX

          FidoXXX 08.10.2009  11:41

          « Re: Re: Re: Stále jen a jen škodovka

          To bylo určený pro Mira328i
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 08.10.2009  12:17

      « Re: Stále jen a jen škodovka

      Mně na něm taky nepříde nic divnýho. Navíc ho nemam na machrování nýbrž na praktickou práci a cestování a to, co k tomu potřebuju, splňuje do puntíku! Mně se třeba zase designově nijak zvlášť nelíběj ty Subaru. A to jsem jich měl možnost projet dost, dokonce s minulym Foresterem ve dvoulitru jsem strávil dovolenou, takže proti nim nemam vůbec nic, auta to jsou špičkový, ale každej má holt jinej vkus. Navíc máme v rodině 2 lidi co v Subaru dělaj, takže bych moh mít Subaru/Toyota/Kia a další za zajímavý peníze, ale prostě to není můj šálek kávy. Nehledě na to, že prostě dražší jsou, o ceně servisu už vůbec nemluvím. Letos jsem zkoušet projet novýho Forestera v dieslu - moc pěkný vozítko, proti předchozí generaci i komfortní, motor super, ale subjektivně zážitkově bych to s tou 1.8TSI vůbec nesrovnával!

      Tak poraď jedinej tip, kterej splňuje ty moje požadavky: 1) velikej kufr, 2) 4x4, 3) slušnej motor a cena max 600-700! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto JirkaS

    JirkaS 07.10.2009  13:42

    mám

    mimo jiné i oktávku scouta a sem do hor je to auto v pohodě. Jediný, co mi na něm vadilo, že za hodně peněz bylo opravdu málo muziky. Ale chtěl jsem ho a byl jediný v republice k mání...A ty * mi tam za 800tis nedali ani autolékarničku, nic. Jinak, s autem jsem na denní ježdění spokojen, vozím s ním do sběrnýho dvora bordel, teď jsem v něm vezl několik fůr dřeva, prostě si na sebe musí vydělat. Předtím jsem měl i další škodovky a na rozdíl od rýpalů jsem s nimi byl vždy spokojen. Takže good luck
    • 00 Reagovat !

      foto Johny-Rico

      Johny.Rico 07.10.2009  15:27

      « Re: mám

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 08.10.2009  11:48

      « Re: mám

      Tohle je taky pracant, ostatně fotku z cesty do sběrnýho dvora je přidal... Přes tejden si musí vydělat vožením krabic, no a o dovolený a víkendech zas vozí sekačku, křoviňák, výbavu do Alp, kola apod...
  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 07.10.2009  15:28

    Pěkně nabuchaná Octavka!

    A hlavně ten motor! Skvělá volba. Jen ta spotřeba mě zaráží. Není něco špatně s řídící jednotkou?
    • 00 Reagovat !

      foto m-z-

      m.z. 07.10.2009  16:11

      « Re: Pěkně nabuchaná Octavka!

      Myslíš řidičem?Naprosto odpovídající spotřeba stylu jízdy určitě ne úplně dle limitů.Gratuluju k odhodlání na vysoké nájezdy nepořizovat dízl :yes:
      Jízda je úplně o něčem jiném,než nafta,pokud bys měl jen dvoukolu,byla by spotřeba o poznání lepší.
      • 00 Reagovat !

        foto FidoXXX

        FidoXXX 08.10.2009  11:50

        « Re: Re: Pěkně nabuchaná Octavka!

        Díky! Teď jenom, aby to jezdilo... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 08.10.2009  11:49

      « Re: Pěkně nabuchaná Octavka!

      Mě nezaráží při ostřejší jízdě a podobně, to beru, mě zaráží, že když se opravdu snažim jet úsporně, tak se mi to nedaří stáhnout. Tu jejich tabulkovou spotřebu mimo město kolem šesti litrů beru fakt jenom jako vtip... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto positivemind

    positivemind 07.10.2009  16:51

    Tenhle motor

    Se objevuje v čím dál víc autech :-) je skvělý vidět, že už člověk nebude potkávat pouze klepyklep motory :-)

    Proč jsi se pro něj rozhodl místo nafty? Píšeš tam, že jsi jím byl unesen, nelituješ toho teď ale v rámci spotřeby? Nebo jsi prostě rád, že si přede? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 08.10.2009  12:16

      « Re: Tenhle motor

      No lituju/nelituju - to se takhle brát nedá. Kdybych si měl na jednom místě vybrat za podobný prachy třeba 125kw CR, kterej do 4x4 ale nedávaj, tak bych asi kvůli spotřebě bral ten, to by bylo asi vyřešený. Ale ty slabší diesly se tomuhle prostě nemůžou nikdy vyrovnat a od tý doby co tím jezdím, tak si bez přehánění užívám úplně každý kilometr! Ono to časem přejde, ale nejradši bych tim fakt jezdil i na záchod... >:D Dokonce tim sem tam jedu i na pivo, což bych dřív nikdy nedopustil a jel bych sockou, ale teď mě to tak baví, že si ten alkohol odpustim, jenom abych se v noci svezl... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto hugolin

    hugolin 07.10.2009  17:24

    otáčky..

    zdravim,na šestku točí pri 130-ke 2000 ot.??
    • 00 Reagovat !

      foto Mira328i

      Mira328i 07.10.2009  17:41

      « Re: otáčky..

      Zvláštní, taky mi to překvapilo - není to chyba?
    • 00 Reagovat !

      foto m-z-

      m.z. 07.10.2009  18:45

      « Re: otáčky..

      to se mi taky nezdá,to netočí ani dízly.
      • 00 Reagovat !

        foto Mira328i

        Mira328i 07.10.2009  19:34

        « Re: Re: otáčky..

        No snad majitel vysvětlí jak to je,ale dost pochybuju o těch otáčkách-ještě když je to ta 1,8.
      • 00 Reagovat !

        foto RS

        RS 07.10.2009  19:36

        « Re: Re: otáčky..

        to opravdu netočí ani dízly. Já tam mám při 130 asi 1800 ot. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mira328i

          Mira328i 07.10.2009  20:37

          « Re: Re: Re: otáčky..

          ..a končí ti to na 4,5tis...
          mě to zas točí 2tis. při 110-115.
          Ale že ta octa točí takhle to teda nežeru:-)
          • 00 Reagovat !

            foto RS

            RS 08.10.2009  18:51

            « Re: Re: Re: Re: otáčky..

            Lhal jsem, dneska jsem si na to vzpomněl a zkusil to. Při 130km/h točí na šestku něco mezi 2000 a 2100.
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 08.10.2009  11:53

      « Re: otáčky..

      Díky za upozornění, samozřejmě to byl překlep, mělo tam bejt 3000 - je to opravený a ještě přidaný otáčky na šestku při 80 km/h. Faktem ale zůstává, že při cestování na šestku je to auto absolutně tichý. Měl jsem možnost se svézt různejma kočárama, mezi jinýma i Lexusem LS v plný palbě, kde bylo ticho jak v divadle, ale na to, že todle je "chalupářský" auto >:D je to ticho famózní...
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 08.10.2009  13:51

        « Re: Re: otáčky..

        >:D :yes: Ty jsi docela vtipálek :-) Ale ten bordel v kufru ti neodpustím. Taká leštěnka a ty na ni takto!!!
        • 00 Reagovat !

          foto FidoXXX

          FidoXXX 08.10.2009  15:22

          « Re: Re: Re: otáčky..

          No jo, holt si to holka musí odpracovat! >:D Je fakt, že když to asi člověk vidí, tak by mi doporučil spíš nějaký Berlingo nebo eště radši nějakýho pickupa... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Garfielld

    Garfielld 07.10.2009  17:29

    pěkný

    popravdě se mi ani další recenzi na Octavii nechtělo číst(je jich tu už moc), ale tahle je fakt pěkně a trefně napsaná ;) jen mi chybělo víc fotek interiéru
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 08.10.2009  11:53

      « Re: pěkný

      Díky! Přidal jsem dalších cca 10 fotek...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.10.2009  17:48

    Pěkné auto,

    škoda, že jsi se nepodíval na nového Forestera, ale ten má asi menší kufr. Každopádně máš pěknou káru v plné palbě, hezké!
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 08.10.2009  11:56

      « Re: Pěkné auto,

      Jak už jsem tu před chvílí psal - Forestera znám hodně dobře, minulougenerací jsem byl na dovolený, někde výš jsem psal i o motoru, ale ten kufr ( max 450 litrů!!!) je naprosto totálně na nic!!! Podlahu to má neskutečně vysoko a výška toho kufru je zhruba totožná jako v nějakym kabrioletu. Navíc je dražší a subaru bych servisovat nechtěl ani za nic. Jinak to auto (tahle generace Forestera) je fakt moc pěkná a ze všech ostatních čtyřkolek se mi líbí asi nejvíc...
  • 00 Reagovat !

    foto Sprint

    Sprint 07.10.2009  19:27

    Konečně pořádný auto

    a taky skvělá recenze. Gratuluji k výběru a přeji mnoho šťastných km. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Mira328i

      Mira328i 07.10.2009  19:37

      « Re: Konečně pořádný auto

      mě to přijde jako úplně obyčejný auto-co je na něm tak skvělý??
      Za tu cenu sou daleko lepší.
      Jediný co je na něm dobrý je slušná výbava a majitel napsal dobrou recenzi,fotky.
      • 00 Reagovat !

        foto FidoXXX

        FidoXXX 08.10.2009  11:58

        « Re: Re: Konečně pořádný auto

        Tak poraď jedinej tip, kterej splňuje ty moje požadavky: 1) velikej kufr, 2) 4x4, 3) slušnej motor a cena max 600-700! ;-) Podotýkám nový! Rady tipu za 150 tisíc máš bazarovýho eskovýho mercedesa z německa neberu...
        • 00 Reagovat !

          foto h-onzyk

          h.onzyk 08.10.2009  16:27

          « Re: Re: Re: Konečně pořádný auto

          Když si říkal že tě zaujal novej Forester ale zklamal kufrem tak by možná prošlo Mitsu Outlander, jinak tahle Oktávka nevypadá zle, i když mě se pořád víc líbí verze před faceliftem, hlavní je že vyhovuje tobě, ať to jezdí :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 07.10.2009  20:37

    Re: Re: Re: otáčky..

    ..a končí ti to na 4,5tis...
    mě to zas točí 2tis. při 110-115.
    Ale že ta octa točí takhle to teda nežeru:-)
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 08.10.2009  12:07

      « Re: Re: Re: Re: otáčky..

      Chybka se vloudila, opraveno... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto miroussm

    miroussm 07.10.2009  23:18

    Nová Octavia

    Recenze je napsaná pěkně, auto máš pěkný - hlavně ta výbava.

    My jsme rodina Škodovkářů, Favorit, Felda, Octavia Tour..poslední roky se hodně potkávám s názory typu: ty jak můžeš jezdit v šáde..jedině ford (BMW, Renault..)..budiž je to každýho věc co se mu líbí..většina lidí si představuje že dnešní škodovky jsou stále na úrovni Š120 a jedinej prvek výbavy, kterej to má jsou pásy..
    Dneska jsou škodovky na světové úrovni..a co se spolehlivostí týče, málokterý auto je spolehlivý jako škoda..celej život nás vozí a i letitý fáčko jezdi neustále bez větších poruch..

    Když bych bral Octu, tak stejně jako ty jedině 4x4, nebo RS ale tam bych měl problém jako ty - chalupa..
    Bohužel tenhle novej facelift se mě osobně moc nelíbí, to před tim je lepší-můj názor..další nevýhoda že škodovku má v ČR každej takže originalita hadr

    Přeju Ti at dobře slouží, at neni terčem zlodějů a proti špátné ceste na chalupu se dá bránit třeba krumpáčem..
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 08.10.2009  12:01

      « Re: Nová Octavia

      Díky! Naše rodina měla až do tý předchozí Oktávky taky vždycky Škodovky vcelku bez závažnější problémů.

      A originalitu já vůbec neřeším, to auto není na machrování, ale pro praktický provoz. Ostatně ani tuhle recenzi jsem sem nepsal kvůli chlubení a hodnocení, nýbrž proto, že když jsem sám sháněl informace o kombinaci 1.8TSI a 4x4 vcelku jsem nic zajímavýho ze života nenašel. Tak jsem to sepsal, aby to třeba pomohlo někomu při výběru...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.10.2009  22:20

      « Re: Nová Octavia

      napisem to takto......paci sa mi, ze tento chlapik - rozumej majitela auta - vozi v tomto aute vsetko mozne aj nemozne...ono u nas na slovensku by v tom niekto mozno frajeril ze ma oII vo vybave L&K, ale ako uz aj majitel spravne naznacil, ma za relativne slusne peniaze hlavne nove NOVE auto, 4x4 ktory realne aj vyuzije, ak mu dal predajca 100 litrovu zlavu tak preco nie, tak aj dost slusne vybavene auto za zaplatitelne peniaze a ak by som mal byt pred volbou ci oII alebo renault s PLASTOVYM ASI TAK 11 CENTOVYM - pardon, mozno 3 CENTOVYM ZNAKOM NA ZADNEJ KAPOTE (staci overit obycajnym poklepanim na logo)- tak moja volba je jednoznacna - octavia II s poctivym logom.
      Mondeo je ok az do momentu, ze ked sa v nom pokazi elektronika, tak amen tma, nudzovy rezim neexistuje, auto ide rovno do OUT rezimu . z 15 aut predanych aut v jednom okresnom meste na slovensku muselo byt 13 na tvrdo odtiahnutych do servisu, mondeo sa nevedelo prepnut ani len do nudzoveho rezimu, takze spolupraca s autom neexistovala...
      P.S. je jasne, ze fanusik symetrického pohonu všetkých kolies Symmetrical AWD od subaru nikdy nebude citat tento clanok...

      moja skusenost po prichode k predajcovi Subaru bola nasledovna:
      Otazka predajcu: "Hladate reálnu štvorkolku alebo hračkárske auto?" hovorí za všetko.......

      dikes moc
      • 00 Reagovat !

        foto FidoXXX

        FidoXXX 17.10.2009  10:37

        « Re: Re: Nová Octavia

        Díky! Každopádně je ale fakt, že to Mondeo vypadá v kombíku na silnici nádherně...
  • 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 08.10.2009  08:37

    Prílis krátky

    Zivot je podla mna prílis krátky na to, aby som si dvakrát po sebe vybral identické auto (este keby to bolo O I a potom O II, beriem, ale dve O II po sebe...).
    Naviac ako písali ostatní hore, mat také skúsenosti s jedným modelom jednej znacky, tak utekám od modelu i znacky co najdalej.
    Hoci samotného ma prekvapuje tá poruchovost O II. Manzelka mala O II (jednu z prvých v predaji) a absolútne bez problémov (ale bol to storocný motor 1,6 MPI). Takze ja osobne proti nej nic nemám, naopak, povazujem to za vydarené auto. Ak má naviac ako u Teba spickový motor 1,8 TSI (za benzín más jednoznacne u mna :yes: ), niet co dodat.
    Tak nech jazdí bez poruchy a nech Ta smola obchádza, vycerpal si si ju dostatocne.
    • 00 Reagovat !

      foto JirkaS

      JirkaS 08.10.2009  09:17

      « Re: Prílis krátky

      Měl jsem fáčko, bylo OK, měl jsem felinu combi 1,3 v r. 95, najel 200tis bez jakýchkoli problémů, měl jsem 1,9TDI, 3,8l/100km nebyl při delší cestě problém, kombík, bez jediné závady, měl jsem 1.8 20V turbo, jelo to a bylo bez závad, teď mám oktávku scouta, 2tdi, 101kw, čtyřkola, nemám zde v horách nejmeší problém a pípání, když se nepřipoutám (což mě dost se***re), je jediným negativem. Najel jsem za necelý dva roky 60tis, žádnej problém nebyl. Nevím, je to pracovní auto, ne auto na parádu. Taky jsem neshledal důvod sem scouta dávat. Je to řekl bych ordinérní auto, stejně jako téměř všechna nová auta, co vyjedou z linek. minimální invence, jakoby to maloval jeden šikmookec na jednom rýsovacím prkně. Nicméně, z mého pohledu, nechápu, proč se lidi škodovkám tak brání. Vím, PC je vysoká vzhledem ke konkurenci. Ale faktem je, že se pak dá lépe prodat. I když, toť otázka...
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 08.10.2009  12:02

      « Re: Prílis krátky

      Díky! Můžeš kouknout do fotek, přidal jsem tam tu Toyotu a pech se závěsem...
  • 00 Reagovat !

    foto -sm-

    "-- skrytý --" 08.10.2009  11:03

    Detail Foto prosim - Přípojka na mp3 přehrávač

    Ahoj, mas krasny vuz, gratuluju a preji hodne km bez nehod.
    Chci te prosim pozadat o jedinou fotku, zminovane pripojky iPodu, ktery, jak pises nepouzivas.
    Dekuji Ti.
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 08.10.2009  12:05

      « Re: Detail Foto prosim - Přípojka na mp3 přehrávač

      Díkes! Fotku jsem přidal, ale jenom z mobilu a musel jsem si navíc přisvítit baterkou... >:D >:D >:D

      Ten konektor je klasickej 3,5 jack, je v jumbo boxu, do kterýho se bez problémů vejde futrál s CD, takže i jakkoliv velkej mp3 přehrávač - řekl bych. Jina se snad dá i doobjednat nějaká další krabička, myslim že do přihrádky spolujezdce s dalšíma konetorama - USB apod., ale to nevím jistě, já to nikde v autě nenašel, neřešil to a nezajímá mě to... Jsem zatim zdaleka nezaplnil těch 20GB disku na hudbu...

      Já v těch přihrádkách radši chladim plechovky se Staráčem na posilnění na výstup v horách... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 08.10.2009  12:06

      « Re: Detail Foto prosim - Přípojka na mp3 přehrávač

      Je to vyfocený s oklopeným víčkem, dá se to zaklopit, aby do toho nic nepadalo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.10.2009  17:21

    Nová Octavia

    Takové auto je mým snem!Luxux,elegance,spolehlivost atd...to vše v jednom!Dost dobrá volba!
    • 00 Reagovat !

      foto Mira328i

      Mira328i 08.10.2009  18:07

      « Re: Nová Octavia

      To sis dělal srandu??..protože jinak si to nedokážu vysvětlit-viděl si někdy luxusní,krásný a spolehlivý auto?
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 08.10.2009  18:14

      « Re: Nová Octavia

      Domes - s krásným (až na ty přední i zadní světla) a spolehlivým (to je víceméně dost zavádějící info) docela souhlasím,ale luxusní auto je u mě např.Bentley,Aston,Panamera atp. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Bender-B-Rodriguez

    Bender B. Rodriguez 08.10.2009  18:19

    Crushonator

    takato plechovka na prvom mieste? pripomina mi jeden fembot s meno crushonator. predny, ehm gril bol podobny.

    bender nechape az tak velmi zmysel tekejto vesmirnej lode, ked za podobnu cenu je vesmirne mondeo. ale proti gustu zaiden disputat. nech zije individualita, a aspon ta verzia L and K je trocha individualna. este prirobit dva reaktory na temnu hmotu, jedneho nibblera do kufra a bola by z toho vesmirna lod triedy beta-kappa-omega-722.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.10.2009  18:25

      « Re: Crushonator

      Ale ale, co to vidím, že by náš robot 2B R. zapomněl na svůj závěrečný pozdrav, který je pro něj tak typický...? Jak jsi jen mohl?
      :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Bender-B-Rodriguez

        Bender B. Rodriguez 08.10.2009  18:28

        « Re: Re: Crushonator

        bender nezabuda. to bola len chyba s pripojkou >:D zle zasunuty, ehm, vies co myslim - konektor.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 08.10.2009  18:30

          « Re: Re: Re: Crushonator

          Vůbec netuším, o čem mluvíš... >:D

          No, takže... Bite my shiny...

          Nebo jsi pořád ještě nezasunul...? >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Bender-B-Rodriguez

            Bender B. Rodriguez 08.10.2009  21:38

            « Re: Re: Re: Re: Crushonator

            keby si robot, tak vies o com hovorim :-!
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 08.10.2009  21:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Crushonator

              No, to bohužel nejsem, no. ;-\

              P. S.: Bite my... ajaj, furt to zlobí.. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 09.10.2009  12:55

      « Re: Crushonator

      Plechovka? Ale ale... :-) Každopádně Mondeo je sice nádherný, ale 1) kufr míň než 500 litrů (s plnohodnotnou rezervou), 2) Je moc velký a na chalupu bych s ním neprojel 3) kde se tam sakra objednává ta čtyřkolka? >:D 4) ve stejný výbavě a s podobně výkonným motorem je o hodně dražší, např. xenony, kůže, 17" kola - to všechno je u Mondea až ve výbavě Titanium X. Sečteno podtrženo - nesplňuje téměř žádnou z podmínek, které jsem uvedl v recenzi, takže tip trochu mimo mísu řek bych, né?! ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Bender-B-Rodriguez

        Bender B. Rodriguez 09.10.2009  13:31

        « Re: Re: Crushonator

        plechovka nebolo myslene zle. pre bendra su vsetky plechovky plechovkami, pokial to nie je vesmirna lod >:D
        ale mondeo ma futuristickejsi displej na pristrojovom paneli ako octavia ;-)
        je pravda, ze mondeo je velke a bez 4x4 ale to je pre bendera zanedbatelne :-!
  • 00 Reagovat !

    foto spanel

    spanel 15.10.2009  08:33

    1.6 FSi

    Teda málem jsem taky koupil 1.6 FSíčko, po přečtení tvojí recenze jsem rád, že jsem tak neudělal :-O nechtěl jsem tomu věřit, si asi nejspíš opravdu natrefil na špatný kus, kterej v továrně montoval nějaký páteční směnou unavený dělník...každopádně nový kup je skvělý :yes: ať slouží...
  • 00 Reagovat !

    foto zelenybratr

    zelenybratr 16.10.2009  12:50

    Ostřikovače světel

    k tomu problému s ostřikovači. Předpokládám že v autě máš denní svícení takže stačí mít vypínač světel v poloze 0 a ostřikovače světel zůstanou vypnuté...
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 17.10.2009  10:35

      « Re: Ostřikovače světel

      Jasný, to vím, ale já to tam nechci vůbec, protože mi to fakt příde na nic. Navíc když jedeš za tmy a chceš ostříknout sklo, tak vypínat světla, aby nevyjely ostřikovače světel je trochu nepraktický... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto cjoctavian

        cjoctavian 17.08.2010  11:33

        « Re: Re: Ostřikovače světel

        Tie ostrekovace Vam nedeaktivuju, pretoze je to povinna vybava ku xenonom - a tym padom by sa stali ilegalnymi ;-\ Inac ja som s ostrekovacmi spokojny - su fakt ucinne, hlavne v zime ked je cela predna cast od tej hnedej brecky...
        Asi jedinou schodnou cestou by bolo nakodovat, aby neostrekovali svetla pri kazdom 3. ostreku okna, ale napriklad po kazdom 10...

        BTW: mam tiez AFS xena a zelenu Arctic ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.11.2009  20:29

    octavia

    Zdravim.mam take Octavku´jak mate vy.Jen by mě zajimalo stale se mě oziva ze zadni časti vrzani jako když vrže kuže vam nďc takoveho neděla?
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 24.11.2009  17:03

      « Re: octavia

      Taky zdravím, mně to nic takovýho nedělá... Jediný co mě napadá (i když to je asi mimo), tak na minulý Oktávce (2005) se mi časem trochu uvolnila vzpěra na 5.dveří a trochu to zezadu nějaký zvuky vydávalo - stačilo dotáhnout - údajně to byla dost typická závada, ve fabrice prej měli nastavenou malou sílu dotažení...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.12.2009  21:28

        « Re: Re: octavia

        Tak jsem byl v servise a řekli že to dělaji kožene sedačky že se o sebe na nerovnostech nějak třou.Vy mate take celo kožene sedačky?A nic takoveho vam to na nerovnostech neděla?Jen abych věděljak mam postupovat ohledně reklamace.s pozdravem Farber
        • 00 Reagovat !

          foto FidoXXX

          FidoXXX 10.12.2009  13:59

          « Re: Re: Re: octavia

          Je to komplet v kůži, sedačky v "elektrice", plná vábava. Žádný zvuky to nedělá, v autě je uplný ticho.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 10.12.2009  15:03

            « Re: Re: Re: Re: octavia

            Vzhledem k tomu, že je chladno, to může být gumové uložení zadního stabilizátoru (vrznutí při propérování). Není to žádná závada.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 15.12.2009  20:48

          « Re: Re: Re: octavia

          mám úplně stejný problém, na nerovnostech to vrže jako kráva.v servise jsme zkoušeli silentbloky,stabilizátor všechno v pohodě.napadá mě ještě uložení tlumičů nebo tlumiče samotné.vzhledem k tomu že jsou ještě dobré,nechce se mi do nich investovat.kolik máš najeto?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.12.2009  10:20

    ale di ty škodovkáři

    jak si dosiel na drahsie nahradne diely u inych znaciek??
    Si typicky buran, ktory nedovidi dalej ako za vrata skodovackeho servisu a akurat roznasas klebety typu "Honza se slámou v kalhotech a škodofkou v garáži"
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 22.12.2009  11:08

      « Re: ale di ty škodovkáři

      Jseš si jistej, že:

      a) tvůj projev je projevem alespoň podprůměrně inteligentního jedince? :no:
      b) nejsi třeba buran ty a neštve tě to? >:D
      c) tvoje odpověď s něčím tady v diskuzi souvisí a na někoho reaguje?

      Vřelé pozdravy na Slovač! :-*
    • 00 Reagovat !

      foto rest

      rest 27.12.2009  17:57

      « Re: ale di ty škodovkáři

      Misiak Ty si fakt inteligent! Co prispevok , to perla :-!
  • 00 Reagovat !

    foto David-Kos

    David Kos 22.12.2009  22:29

    Hodnocení:

    3x10! A nechci nic slyšet! :yes: Líbí se mi tvé užívání vozidla, žadné věčné piplání a rozmazlování. Prostě auto na práci a nešetřit s ním. Od toho je to rodinej auťák i na práci na chalupě. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto rest

    rest 27.12.2009  18:08

    Este raz spotreba

    Ahoj, gratulujem k super vybavenej octavke.
    Mam momentalne benzin mondeo MK4. O rok by som ho chcel menit za nieco ine. Hlavne dovody su otrasny vrzgajuci interier a celkove Ford spracovanie. Inak jazdne vlastnosti su fajn.
    Poskulujem prave po motore 1.8 TSI (octavka, Superb, Audi) vsetko v kombikoch, 4x4. Ta Tvoja spotreba ma ale vazne zarazila 8-s
    Aspon teda v snahe o uspornu jazdu by som cakal atakovanie 8 litrov. A to som vo vela testoch cital na tento motor chvalu aj co sa tyka spotreby. Tak neviem.
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 28.12.2009  13:11

      « Re: Este raz spotreba

      Díky! Přihodil jsem do recenze pár novinek ohledně spotřeby, tak snad to trochu pomůže. Přijde mi, že zásadním prvkem v spotřebě je ten haldex, jinak tenhe motor asi žere vcelku přiměřeně (když se na to nešlape), ale ten haldex se připojuje zřejmě dost často a tak bych si tipnul, že k tý spotřebě přidává tak ten litr navíc. Ono se to totiž připojuje evidentě často dost v předstihu (prostě tak nějak pro jistotu), takže člověk se do nějaké kritické situace vůbec nedostává, protože zadní kola jsou připojený už když začíná mírně natáčet volant apod. Stačí ve střední rychlosti zatočit volantem a už je cítit škubnutí haldexu. Ale zas to má vždycky "náskok" než když se to dřív (si myslim) připojovalo až při prokluzu. Určitě bude dost situací, kdy je každá milisekunda dobrá. Jinak taky jsem četl dost recenzí, kde si spotřebu náramně chválili a uváděli skoro sci-fi čísla, ale dle mého názoru, to jsou nějaký zaplacený recenze bo to je prostě blbost. To auto je vcelku silný, je to 4x4 a za šest litrů prostě nejezdí a pokud nějakej novinář tvrdí že jo, tak kecá...
      • 00 Reagovat !

        foto rest

        rest 29.12.2009  15:40

        « Re: Re: Este raz spotreba

        Dík za odpoveď, myslím že máš pravdu, prosto turbo benzín+haldex+ťažšia noha urobí svoje ;-)
        Aj tak si myslím, že super auto. Nech Ti robí len radosť!
      • 00 Reagovat !

        foto Slavek-TDM

        Slavek-TDM 17.01.2010  22:51

        « Re: Re: Este raz spotreba

        Zdravim. Ohledne spotreby a haldexu. Krom toho, ze haldex 4. generace prenasi stale trochu vykonu na zadni napravu (lamely trochu drhnou), k vetsimu prenosu na zadni napravu dochazi prakticky pri kazdym pridani plynu - tedy ne az pri prokluzu jako u predchozi generace. Jedna se o dobry reseni s maximalnim rozdelenim sil 50:50, ovsem ESP dokaze pribrzdit kola tak, ze lze na kolo, ktery ma zrovna adhezi, dostat naprostou vetsinu momentu.
        Nicmene se spotrebou to az tak nesouvisi. Na tu ma vetsi vliv to, ze auto je celkove tezsi a vyssi - vetsi odpor vzduchu. Poloosy se totiz toci az do haldex spojky - stejne jako u predchozi generace a stejne jako u trvale ctyrkolky do mezinapravoveho diferencialu. Spotreba je adekvatni vykonu, ale bude jeste klesat s tim, jak se auto zajede. Ja mam tedy zrovna dve Subaru, ale tenhle motor TSI s kombinaci 4x4 mi docela vyhovoval.
      • 00 Reagovat !

        foto dspsn27

        dspsn27 26.11.2013  10:08

        « Re: Re: Este raz spotreba

        Ahoj, ke spotřebě můžu poskytnout porovnání. Mám 1.8 TSi LaK bez 4x4 a když mám příznivý výškový profil trasy, tak dokážu jet za 6,8, ale v průměru mám popojíždění okolo našeho hl. města za 7,5-7,8. Snažím se jezdit slušně, ale moc to nejde.
  • 00 Reagovat !

    foto jan-ferdan

    jan.ferdan 28.12.2009  08:00

    Nádherný vůz

    Jsem čistokrevný škodovkář,toto auto je mým vysněným kusem,ale vozit v takovém to autě pytle se senem mi příjde jako prasárna na entou.Styďte se :'-(
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 28.12.2009  12:19

      « Re: Nádherný vůz

      Ááále nestydim! >:D Jestli to dobře chápu, tak v pracovnim kombíku nemůže být klimatizace, navigace a vyhřívané sedačky? Nebo si mám přikoupit za půl mega dalšího kombíka na práci a tohohle nechat v garáži jenom na dovolenou, kde v něm v horách beztak udělam s pohorkama větší čurbes? :-) A k tomu přikoupit druhý povinný ručení, druhý havárko, 2x2 sady pneumatik a druhou škrabku na okno? >:D A nebo jezdit jenom na dovolenou a na práci se vykašlat... a to nejni vůbec špatnej nápad... Někdo si holt kupuje "Oktávku v metle", aby byl "machr" před holkama, někdo chce praktický a pohodlný auto na práci a dovolenou... No hlavně že se líbí! :-)
      • 00 Reagovat !

        foto David-Kos

        David Kos 30.12.2009  19:29

        « Re: Re: Nádherný vůz

        Přesně tak, sdílím tvůj názor k užívání tvého vozu. Sám své vozítko také považuji jen za své zboží. Od toho je to také Škodovka, ne? :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto pedro26

    pedro26 17.01.2010  23:10

    Počteníčko

    Moc pěkná recenze a foto. 10b a tip na nejlepší recenzi :yes: Ať jezdí.
    PS: Ačkoliv, jak píšeš, tě kožené čalounění nijak zvlášť nebere, máš tušení kolik je na těch sedačkách skutečné kůže v poměru s koženkou? Nebudu tě napínat - hodně málo ;-\ V podstatě jenom horní část sedáku a přední část opěradla.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.01.2010  14:35

    Krásné auto

    :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.02.2010  17:02

    No to je trefa !

    Zdravím, normálně se do diskusí vůbec nepouštím, ale musím přiznat, že to je teda trefa naprosto náhodou na webu potkat moje auto, které se mým nestalo >:D , kolikrát jsem si říkal, jaký bude jeho osud? No kvalitu nejmenovaného dealera hodnotit nebudu, nicméně všiml jsem si, že to auto spadlo na dost zajímavou cenu, kterou mě nebyli schopni nabídnout za nepovedenou objdenávku barvy interiéru. Já mám naprosto identické auto a jsem maximálne spokojen. Haldex je nesrovnatelně lepší, než u OctavieI. Jezdím pravidelně na hory a je to sakra výhoda. Pokud jde o komentář ke spotřebě, já bych mluvil okolo 8,6 (po 9 000 km) ,ale to hlavně zvedá krátké hopsání po Praze. Do Krkonoš při hustém sněžení a zavátýchý silnicích za 7,5. Měl jsem i 6,5, ale jak vjedeš na dálnici, tak na to můžeš zapomenout. A to se extrémě neomezuji. Columbus je super. Měl jsem orig. navigaci v OctI a to se vůbec nedá srovnávat, a což teprve EQ. Tak ať ti dobře jezdí :yes: !!! Omyl bych vyloučil ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 08.02.2010  12:24

      « Re: No to je trefa !

      No tak s tou trefou souhlasím! :-) Musím přiznat, že výběr byl proveden velice kvalitně! :-) Tak ať taky jezdí!

      PS: Poslal jsem ti dotaz soukromou zprávou...
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 08.02.2010  12:35

    Ty jsi Toyotě urval kolo?

    U fotek není žádný popis, tak nevím, o co jde.... :-! 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 08.02.2010  12:40

      « Re: Ty jsi Toyotě urval kolo?

      Je o tom trochu tady v diskuzi. Prostě naprosto netknutý, nebouraný, servisovaný auto, no a v prostřednim jízdnim pruhu se na něm mámě za jízdy urvalo to kolo. Bylo to v zatáčce, tak kompletní salto a dopadlo to, jak dopadlo. Psal jsem to tu kvůli tomu, že jsem měl blbou zkušenost se Škodovkou, ale že i Toyota jako leader spolehlivosti nás takhle vypekla. Navíc s tim autem se jezdilo víceméně jenom po okraji Prahy a po dálnici, takže nedostávalo vůbec žádnej záhul.
      • 00 Reagovat !

        foto Hory

        Hory 02.05.2010  12:31

        « Re: Ty jsi Toyotě urval kolo?

        Máme se začít bát, že nám u relativně nových nebouraných aut budou za jízdy upadávat kola? Ale di ty, kecko! Buhví, co tam máma vyváděla, třeba tam rvala za jízdy zpátečku, do zatáčky jela s ručkou.. Cokoliv, znáš to, ženský! :-!

        Tak důležitý je, že se jí nic nestalo, plechy sou jen plechy..
        • 00 Reagovat !

          foto Nicco

          Nicco 30.05.2010  22:26

          « Re: Re: Ty jsi Toyotě urval kolo?

          Tiez sa mi nezda to koleso, ze by len tak odpadlo za jazdy. Teda odpadnut moze, ak by bolo zle prisrobovane, ale na obrazku vidno, ze sroby su ok, ale zlomilo sa zavesenie.
          Ale tiez je vidno zalomeny hlinikovy disk ako keby koleso narazilo na obrobnik v dost velkej rychlosti. Raz som uz videl jednu vodicku, co prevratila auto v Brne na 4 prudovke v zakrute (max 80kmh).
  • 00 Reagovat !

    foto czvlkoun

    czvlkoun 07.03.2011  16:04

    1.8 TSI spotřeba

    Ahoj
    Fajn auto :-)
    Já momentálně jezdím s Octou 2008 se stejným motorem, mám teď za sebou cca 70 tisíc km a zatím pouze jedna oprava v rámci záruky a to výměná řídicí jednotky, protože mi za jízdy cvakal centrál. Samozřejmě v záruce Jinak vše v naprotstém pořádku.
    Pro ale píšu. Mám stejný motor a rozhoduju se mezi 4x4 a DSG, kombinace obou zatím na trhu bohužel není :-(
    Koukal jsem na udávanou spotřebu a pro informaci, já jezdím s klasickým předním náhonem:
    dlouhodobě 7.8-8.2 podle toho jak moc jedu dálnice
    cesta ostrava brno 7.5 když jedu tempomat 130
    popojíždění 30km obec i město se dá když jedeš slušně zvládat klidně do 6.5
    svižnou jízdu jde jet kolem 8
    když jedu okresky téměř na doraz tak počítej cca 13
    Vše momentálně na zimních pneu Dunlop wintersport 3D 205/16
    • 01 Reagovat !

      foto kuncik

      kuncik 07.03.2011  18:30

      « Re: 1.8 TSI spotřeba

      nedávno jsem jel praha mladá boleslav s octou kombi v této motorizaci spotřeba 20litrů a auto vůbec nejelo stejnou trasu jsem jel v roccu 2.0 tdi 125kw a spotřeba 12.3l při stejném stylu
  • 00 Reagovat !

    foto mysak2

    mysak2 07.05.2011  09:42

    Haldex

    Ahoj mám o 2 roky starší OII combi ve stejné motorizaci ale jen předokolku. S Haldexem 4. generace jsem měl možnost si krátce sjet v zimě na Lipně a naprosto sdílím tvoje nadšení. nemá to být offroroad na tahání dříví z lesa ale na zasněžené a zledovatělé silnice je to prostě super. Přeji mnoho šťastných KM
  • 00 Reagovat !

    foto Machala4x4

    Machala4x4 26.02.2012  18:43

    LED

    Ahoj, máš zkušenosti s LEDkama na vůz? a chtěl bych se zeptat, jesti jsi vyřešil ostřikování světel? .. Auto krásné a Haldex je perfektní! Taky jsem byl překvapen, co dokáže 4x4, skvělé auto.
    • 00 Reagovat !

      foto FidoXXX

      FidoXXX 19.03.2012  16:20

      « Re: LED

      Ahoj, s LED zkušenost nemám. Ostřikování jsem vyřešil velice jednoduše, vyndal jsem tomu pojistku, není spojená s ničím jiným a je klid. Mam to tak už leta a pohoda...

      Za pochvalu díky, už to auto mám třetí rok a furt jsem z něj nadšenej. Prostě ideál (v rámci možností).
  • 00 Reagovat !

    foto Merrill

    Merrill 07.09.2012  11:09

    můj šálek kávy..

    škodovka není, ale napsáno je to hezky. Osobně považuji za největší slabinu u škody krátký rozvor.. ale každý má jiné preference a pokud je kufr důležitější než jízdní vlastnosti a bezpečnost, tak je octávka přirozenou volbou v nižší střední třídě. Z fotek je mimo jiné vidět, že palubka už hodně zestárla a chtěla by omladit. Úzký interiér je asi navěky osudem všech škodovek.. ps průměrná spotřeba přes deset litrů je při dnešních cenách fakt katastrofální, spíš bych bral diesel 1,6 na ježdění v dnešním provozu dostatečný.
    • 00 Reagovat !

      foto Bully-

      Bully_ 07.09.2012  18:24

      « Re: můj šálek kávy..

      Spis bych to formuloval opacne- prave proto ze jde o nizsi stredni tridu tak neni slabinou typicka hodnota rozvoru nebo sirka auta jako spis jeji obrovske previsy karoserie.Takova hra na stredni tridu, pro kterou ji vetsina lidi kupuje.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…