Diskuse

Volkswagen Golf (2015)

22.11.2016

Prolog Tento test píši až po najetí 45000 km po, kterých se dá napsat, že už něco o autu vím. Na úvod o tom co bylo. Osobně jsem jezdil s několika vozy…

 

Volkswagen Golf (FerdaZN)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto harrysoumen

    harrysoumen 22.02.2017  14:30

    Prosím o doplnění recenze

    Ahoj, přečetl jsem si pozorně tvůj příspěvek a i přesto, že mám stejný vůz doma a kupoval jsem jej ve stejném období se nemůžu ubránit dojmu, že jezdím jiným autem než ty :O. Nechci tě podezírat, že je to tvá strategie, aby se "napálili" i ostatní po tvém vzoru. Nicméně opravdu mě zajímá tvůj pohled na věci, které trápí mě. Mám totiž pocit, že Golf variant TGI je opravdu svou přestavbou velmi nepodařená záležitost. Tobě opravdu nevadí, že tvůj Golf jako jediný (oproti zmíněným konkurentům) má pevnou zadní nápravu, tudíž o třídu horší komfort odpružení i odhlučnění? Ani ten pidikufr? Sám si psal, že minimum bylo 450l (Gofl TGI má 424l), nevadí ti ospalá reakce na plyn, že se motor (i oproti 1,2TSI) zbírá ze spodu mnohem těžkopádněji? Nevadí ti, že dojezd je (oproti Oktávce, nebo Leonu) cca o 100km menší a přesto menší Golf s jednodušší nápravou a menšími nádržemi váží stejně? Abych se neopakoval, můžeš si přečíst můj komentář k recenzi [odkaz]
    Budu rád, pokud mi můžeš napsat svůj názor na email harrysoumen@seznam.cz. Nechci se vůbec o ničem přít, ani nikoho přesvědčovat o své pravdě, jen mě upřímně zajímá tvůj úhel pohledu a jak je možné, že někdo může stejný vůz (na který já denně nadávám) považovat za vydařený... Díky! H.
    • 00 Reagovat !

      foto FerdaZN

      FerdaZN 06.03.  13:59

      « Re: Prosím o doplnění recenze

      Ahoj,
      předem omluva za "zpoždění". Ale nyní již k jednotlivým bodům tvého komentáře. ještě info aktuálně najeto 73.500 km bez jakýchkoli problémů.
      a) pevná zadní náprava - to se týká odpružení ... to řeším pneu 195/65 R 15, které foukám na cca 2,2. Ano uznávám, že limit při velmi dynamické jízdě se jasně ohlašuje pískáním, ale to jak rychle s tím lze jezdit je zcela vyhovující. Nicméně potvrzuji, že pokud bych měl kola 17 tak víceprvek by fungoval určitě lépe. Hluk - musím uznat, že je obrovský rozdíl jet se zataženou roletkou kufru a bez toho. Nicméně 99 %jízd jedu s roletkou a tudíž hluk od zadní nápravy neslyším, resp. jiné zvuky to přehluší. Takže hluk nevadí, sice si myslím, že hluk proniká trochu více než u nového auta (ale po zkušenostech co za zvuky vydává nové E 220d od motoru, tak TGI je pořád lepší).
      b) "pidikufr" - uznávám, že kufr není nejsilnější stránkou auta, na druhou stranu zatím nikdy jsem nepotřeboval "rakev" i když příčníky mám. Na druhou stranu většinou jezdíme na dovolenou ve 2 max. ve třech, ano už několikrát jsem jeli ve 4 a potom využiju kufr až do stropu (mimochodem relativně dobře tvarovaný strop) - a také jsem rozměry kufru do stropu zahrnul při výběru sady nových kufrů, takže teď to sedí skvěle. Ale uznávám, že 424 pro 3-4 členou rodinu je nahraně.
      c) reakce na plyn ... mám DSG .. měl jsem možnost jet s Golfem DSG 1.2TSI, 1.4TGI, 1.4TSI 92 (Sportsvan) a 1.4 TSI 110. Musím uznat, že co se týká zatlačení do sedaček u 110kW je super, ale pokud se bud držet srovnatelného tj. hlavně 1.2 TSI 81 vs. 1.4 TGI 81 ... musím uznat, že DSG rozdíly dost podstatně smazává.
      Oproti tobě, ale to vidím přesně opačně ... CNG má lepší spodek tj. pásmo 1200-2000 ot. - pokud jsem zkoušel jízdu městem ta 1.2 pod 1500 byla absolutně nepoužitelná ... naopak TGI zde nemělo problém ani s mírným zrychlováním a mezi 1200-1500 ten motor absolutně tichý bez vibrací ... POZOR ... abychom si rozuměli já jsem ten poslední co by chtěl trápit motor pod 1500 ot./m. jenže DSG je ta první co přesně toto udělám. TOTO je jedno z negativ ... dle mého podtáčení motoru DSG převodovkou ... uznávám, že mezi 1200-1500 nic neduní ani nevibruje, ale dle mého soudu to nejsou zdravé otáčky. Hledal jsem příčinu a důvodem je DSG resp. naladění do "ECO" módu. Částečně to řeší přepnutí DSG do S modu ale potom otáčky nerady klesají pod 2500 ot./m. ... nechápu proč TGI nemůže mít "volbu profilu jízdy".
      d) dojezd - reálný dojezd je 300-330km (DSG TGI), ano octavia/leon asi budou mít dojezd větší o cca 50km, ale upřímně ... radši budu mít kratší dojezd a kevlarové nádrže než dojezd o 50 km větší a ocelové nádrže, které můžou zrezivět. Já jsem zvyklí při cestách plánovat svůj čas, takže akorát jsem přidal místa tankování CNG. Kromě HR kde naposledy tankuji v Záhřebu, nevidím problém s tankováním.
      e) hmotnost - dle katalogu je Škoda o 50 kg těžší (určitě dáno ocelovými nádržemi+trochu vetší auto), Leon o 30 kg ... tady za to může ocel (udaje z německého ceníku, český uvádí že váží stejně jako 1.2 TSI což je nesmysl) ... takže Golf je nejlehčí
  • 00 Reagovat !

    foto sotek666

    sotek666 29.05.2017  16:41

    Fotky

    Ahoj.Slysel jsem ze je o hodne mensi kufr.Co takhle nejaka fotecka. ;-) A co rocni ,dvoulety servis.Co je k nemu navic oproti benzinovemu motoru.Diky za info.
    • 00 Reagovat !

      foto FerdaZN

      FerdaZN 06.03.  14:11

      « Re: Fotky

      Ahoj,

      fotky jsou a netu většinou u testů aut, ale např. [odkaz] . Taky mám podrobné čísla všech nákladů na auto (soukromě poskytnu když tak pošlete mail), ale po 73 tisích km můžu říct následující. Náklady na palivo CNG (natural 100 tankuju aby déle vydržel v nádrži) jsou 1,1 Kč/km. Ostatní provozní náklady jako veškeré servisy (oleje i garanční), výměna gum, pořízení zimních kompletů, pojištění, mytí jsou 1,02 Kč/km. takže celkem jsou 2,12 Kč / km. Zkuste si to u svého jak Vám to vyjde. Intervaly jsou 15.000 km a ty i dodržuji s tím, že naposledy byl olej přesně na dolní rysce. Před tím se většinou pohybovat tak 20 % nad spodní ryskou (těsně před výměnou).
  • 00 Reagovat !

    foto harrysoumen

    harrysoumen 18.10.2017  08:59

    Žádná reakce?

    Upřímně, už to že autor této recenze za celý rok nezareagoval na můj příspěvěk a nevýjádřil se k mým dotazům a připomínkám svědčí jen o tom, s jakou objektivitou máte jeho recenzi(vy, zájemci o vůz na CNG) číst. S autem jezdím tři roky, mám najeto 165tis. Musím říct, že se na mém hodnocení nic nezměnilo. Výkon je žalostný, s naloženým autem skutečně nedostačující a to nemluvím o kombinací s těžší DSG, kterou si pořídil autor recenze. Kufr mě pravidelně rozčiluje tím, že není schopen pojmout věcí každodenní potřeby. Na dojezd 300-330km se opravdu zvyknout nedá, možná pokud jezdíte 5000tis.km za rok. Při porovnání s vozy podobné cenové kategorie na mě projev podvozku a odhlučnění zadní nápravy působí opravdu, jako výsměch zákazníkovi. Jak říkám, jde se z auta radovat stejně jako tento pán, ale nikdy si nepřesedejte do jiných vozů s podobnou pořizovací cenou. Konfrontace s realitou Vás může připravit o radost!
    • 00 Reagovat !

      foto FerdaZN

      FerdaZN 06.03.  15:05

      « Re: Žádná reakce?

      Nereagoval jsem proto, že jsem o této diskuzi nevěděl. Jsem s autem spokojený. Nicméně asi Vás překvapím. Moje auto je na PRODEJ (nechci, aby to vypadalo jako inzerce). Důvod prodeje je jednoduchý chtěl bych si koupit OPĚT Golf Variant 1.4 TGI DSG. Důvodem jsou vylepšené asistenční systémy. Jinak jsem se svým autem zcela spokojen. Mimochodem na faceliftu mě taky naštvalo pár věcí. Nové dispeje autoradií - to ráj otisků prstů a taky vyhodili z nabídky DSG u Comfortline - ten mám aktuálně a to hlavně kvůli komfortním sedačkám. Takže kdyby jste někdo měl zájem o mého Golfa s jasným původem a prvky výbavy (viz. recenze) rád se s Vámi spojím.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

„Zkrvavený muž vyskočil z okna, všude byl prach.“ Manželka herce Soukupa popsala tragédii v centru Prahy

„Zkrvavený muž vyskočil z okna, všude byl prach.“…

Obrovská rána, oblaka prachu, zakrvácení lidé a zoufalé volání o pomoc. Tak Isabela Soukupová, manželka herce…

Nejvíc sexy doktorka v Moskvě: V práci ji za fotky nepochválili, ale vás zaručeně rozpálí

Nejvíc sexy doktorka v Moskvě: V práci ji za fotky…

Ne vždy se vyplácí zveřejňovat na sociálních sítích sexy fotky. Své o tom ví ruská záchranářka Anastázia…

 

iSport.cz

Van Avermaet udržel vedení na Tour i v horách: To se zapíše do historie!

Van Avermaet udržel vedení na Tour i v horách: To se…

Dokázal nemožné. Před vstupem do hor jen málokdo počítal s tím, že by belgický cyklista Greg Van Avermaet zvládl…

Šural: Proč jsem nepřemluvil Coufala, aby šel do Sparty? Zeptejte se jeho

Šural: Proč jsem nepřemluvil Coufala, aby šel do…

Kapitánem fotbalistů Sparty po Davidu Lafatovi, který ukončil kariéru, se oficiálně stal Josef Šural. Ten už s…

 

Reflex.cz

Později do důchodu? Matky dříve do práce? Více trhu ve zdravotnictví? Kdeže. Český politik je chytřejší

Později do důchodu? Matky dříve do práce? Více trhu…

Česko by mělo zrušit věkovou hranici pro odchod do důchodu, změnit vysoké daně, pustit více trhu a soukromých…

Výročí vyvraždění Romanovců. 10 věcí, které jste o hrůzném masakru ruské carské rodiny nevěděli

Výročí vyvraždění Romanovců. 10 věcí, které jste o…

Poslední ruský car Mikuláš II. byl se svojí manželkou a pěti dětmi zavražděn bolševiky v noci z 16. na 17.…