Kia Venga (2010)
3.10.2010Výběr auta Řídím skoro 35 let jak soukromá, tak i služební auta a za tu dobu jsem jich hodně vystřídal. Auta měním po cca pěti letech a Kia Venga…
Kia Venga (Eto)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
snowko 06.10.10 08:27
« Re: Re: KIA Venga
uz sme aj ostatni na KIA fore skusali niekolko variaci...proste pri kazdej sa palubny pocitac zdanlivo sprava ok, az vas to aj presvedci, ze uz to prestane nulovat primernu spotrebu a zrazu sa to vynuluje a aj 3x po sebe. Uz som si to prestal vsimat. Skoda, ze si to nevsima ale vyrobca. -
štíreček1 05.10.10 19:36
« Re: KIA Venga
Někde jsem četl, že než se vypne motor tak na pc naladit něco jiné než je průměrná spotřeba a pak vypnout motor. Po opětovném nastartování opět zobrazit průměrnou spotřebu, měla by tam zůstat. Trochu nelogické u kie, ale prý to funguje. Někdo to tady už popisoval.
Jinak auto se mi líbí, osobně bych volil diesel, ale trochu mě zarazilo to odskakování zadní nápravy. -
snowko 05.10.10 11:09
« KIA Venga
Mam Vengu 1,6 CVVT a uplne rovnake poznatky ako Eto, len ma zaskocila ta vasa spotreba. Zdala sa mi vysoka. Mam uz najazdenych cez 10 000 km a minule som si rucne spocital spotrebu a 6,8 l/100 km pri jadze 150 km mesto, 150 km dialnica, 300 km okresne cesty. Ale musim doplnit, ze aj pre vyssiu spotrebu na dialnici jazdim tak 110 - 120, kedy je spotreba okolo 7 l. Minuly tyzden som bol v KIA showroome a testoval som prave zatvaranie dveri a kufra na vystavovanej Venge a na nej sli ovela lahsie ako u mna. Prakticky kazde rano zatvaram dvere na dvakrat, ale kufor sa nejako podal a zatvara sa lahsie. Za 3 mesiace co Vengu mam som v servise riesil samocinne nulovanie priem spotreby na palubnom pocitaci / deje sa to niekedy pri starte vozidla, nie zakazdym...niekedy aj 3-4 dni nic a potom si to aj 3x po sebe restartne/. Palubny pocitac mi vymenili, problem PRETRVAVA. Udaje sa ale chysta novy SW v Nosoviciach. Dalsi problem je, ze som si vsimol odlepujucu sa izolaciu medzi kabinou vodica a priestorom motora - zalepili. No a este ostrekovace celneho skla sa nedaju nastavit a akosi mi dostreknu uz len do tretiny celneho skla. Inak vozenie na dobrych cestach je uzasne, so zapnutym radiom s vybornym zvukom to na mna posobi uplne ako relax. Motor 1,6 je ozaj dobra volba. -
-
strýček BOB 04.10.10 11:23
« Záhadné nulování PP
Hádám, že se průměrná spotřeba nuluje automaticky při každém tankování, že? Tedy při každé jízdě s polopráznou nádrží (obsah nádrže cestuje tam a zpět) do stoupání, při parkování ve svahu, to PP vyhodnotí jako tankování a následuje výmaz. Taková korejská vychytávka >:D -
"-- skrytý --" 04.10.10 10:26
« Otáčky
Ta věc by ti neporadila přeřadit, když bys měl spadnout do příliš malých otáček ;-)
1500 nejsou ani u benzínu malé otáčky. To spíš až tak 1000... Ale je to spíš o tom, že hrozí zhasnutí motoru. Mechanicky už to v dnešní době žádný problém nepředstavuje. Maximálně tak pokud je tam dvouhmotový setrvačník a motor s masivním točivým momentem, což není případ tvojí vengy.