Diskuse

Porsche 911 (2020)

26.6.2020

Klasický sportovní koncept Porsche (již od dob Porsche 356) Kupé 2+2 s náhonem na zadní kola a motorem uloženým vzadu. Pokus o reinkarnaci ikony do hávu…

 

Porsche 911 (Eidam1984)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 10 Reagovat !

    foto Ludek-Kk

    Luděk.Kk 26.06.2020  07:39

    Vrzání

    To vrzání v interiéru je teda smutný. Vždy jsem si myslel že Porsche děla jedny z nejkvalitnějších interiérů vůbec (plno recenzentů tohle vyzdvihuje). Dokážu se do té frustrace z toho velmi dobře vžít. Sám to taky extrémně nenávidím, v Mazdě 6 se kterou jsem jezdil mě to štvalo natolik, že jsem po určitě době začal jezdit se sluchátky, protože se to prostě nedalo.

    Tak budu držet palce, ať se to při reklamaci odstraní, nic jiného bych u auta za 3mil nečekal.
    • 10 Reagovat !

      foto Eidam1984

      Eidam1984 26.06.2020  09:46

      « Re: Vrzání

      Děkuju. No když se tu podívám na recenze, většina 911 jsou přesně ty ročníky, který jsem měl dřív. Tam to rozhodně nebylo zvykem. Byly to dobré kusy. V Porsche se teď opravdu zbláznili. Jestli za to může přenos investic do elektrifikace, uspěchaný termín vydání, změna materiálů na poslední chvíli nebo prostě jen nezkušený designer. Bůh ví. Ale to vrzání na volantu mají prý všechna auta z generace 992 a opravit nejde. Hodně lidí si nechává vyrobit volant na zakázku např. u firmy Techart.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 26.06.2020  13:25

        « Re: Re: Vrzání

        Ja som mal tiež problém s vŕzganím nového bavora. Vŕzgali dverové tesnenia, resp. lišty. Ono to nebolo hneď od začiatku a ani nie pri každej jazde, mal som pocit, že to záviselo od vonkajšej teploty. Na rozdiel od Teba sa ale jednalo už o zistený problém, o ktorom BMW vedelo, jednalo sa konkrétne o vysokoleštené čierne lišty (paradoxne príplatkový prvok, štandardné lišty to nerobili), takže to nijak nepopierali a v rámci kulancie mi ich vymenili a teraz to našťastie nevŕzga. Ja osobne inak nie som nejak fajnový a odpustím veľa, preto som s tým aj dokázal dlhší čas jazdiť, ale keď sa na to človek sústredil, tak to išlo na nervy (no a raz ako sa na to človek zameral, tak už to nešlo nepočuť).
    • 10 Reagovat !

      foto p1234

      p1234 28.06.2020  19:16

      « Re: Vrzání

      mam par rokov pocit ze made in germany sa stava sprostym slovom... 8-s
      preslapuju na mieste a konkurencia svojim pomalym tempom ide stale vpred.

      urcite zamrzi ze clovek kupi nove a drahe, a je z toho sklamanie. ;-\
      asi to ma suvis s koncernom,,, problemy a smola.
  • 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 26.06.2020  09:49

    Vcelku

    kritická recenzia ale asi podľa teba oprávnene po skúsenostiach s Lexom. K zážitkom z jazdy si sa asi ešte nedostal predpokladám kvôli zábehu.
    PS1: len malá technická, GT3 má myslí motor 4.0 ja to B6, to isté aj u Subaru.
    • 00 Reagovat !

      foto Eidam1984

      Eidam1984 26.06.2020  10:13

      « Re: Vcelku

      Máš pravdu s tím motorem, teď se stydím Nevím, proč jsem si zafixoval tu 3.8. Hned to opravím. Zaběhl jsem, ťed jdu nechat vyměnit olej a určitě recenzi doplním. Ale ta úroveň zpracování člověka trošku rozhodí no.. Naše Octavia se 300 000 najeto vrže méně, než toto :-)
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 26.06.2020  11:12

        « Re: Re: Vcelku

        Bawora som zabehával cca 5000km a to isté aj QV a prvá výmena oleja po 1500-2000km ako aj u teba.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 26.06.2020  13:06

        « Re: Re: Vcelku

        3,8 měla GT3 991.1, 991.2 šla o dvě deci výše a stejný motor by měl zůstat i pro 992 GT3 ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 26.06.2020  15:03

          « Re: Re: Re: Vcelku

          S objemy souhlas, ale speedfredovi šlo asi spíš o B6 vs V6.
          Úplně stejný motor být v 992 nemůže. Pravděpodobněji vezmou jako základ 4.0 z aktuálního Caymanu/Boxsteru a vytuní ho ve stylu GT3 991.2 a spol.
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 26.06.2020  15:17

            « Re: Re: Re: Re: Vcelku

            Základ z aktuálního Caymanu vzít nemohou, protože by motor museli otočit o 180st, což konstrukce 992 údajně neumožňuje. Takže půjde s největší pravděpodobností o evoluci motoru z 991.2 GT3.
            • 10 Reagovat !

              foto white-label

              white label 26.06.2020  16:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Vcelku

              Píšu o (společném) základu, ne že jen vezmou motor z jednoho a dají ho do jiného...
              Vzhledem k "malé technické revoluci" (zejména v motorovém prostou) při přechodu z 991 na 992, by muselo jít spíš o "revoluci" motoru z 991, než o pouhou evoluci.
              B6 4.0 v aktuálním Caymanu/Boxsteru má taky základ společný s novými motory v C/CS 992!, i když má o litr větší objem a je atmosferický. Ale třeba dvouhmoťák má z GT3/Speedsteru.
      • 10 Reagovat !

        foto white-label

        white label 26.06.2020  14:28

        « Re: Re: Vcelku

        Řekl bych, že speedfredovi šlo spíš o ten V6 vs B6, než o objem (3,8 měla před fl, viz i webpaja).
        Škoda, žes nestihl koupit g. 991.2 CS/GTS, ke konci byly za hodně zajímavé ceny (zejména ve srovnání s CS 992) a byla to povedená, a hlavně už po fl vychytaná, generace, navíc ještě bez OPF a přípravy na "elektrifikaci". 992 je už dost taková "malá Panamera", nemyslím koncepcí, ale třeba tím interiérem a celkovým charakterem má (proti 991) blíž k civilnějšímu sporťáku, jak píšeš i v recenzi. 991 má k 997 určitě mnohem blíž. 997 si měl už vychytaný (od dětských nemocí) facelift.
        To sis nemohl půjčit předváděčku 992, měli tu docela brzo bílou CS a křídovou C4S.
        Jestli jim šlo u 992 primárně o hmotnost (tzv. za každou cenu, viz tvůj text), tak výsledek nic moc, zatímco 991 proti 997 zhubla i přes nárůst rozměrů, tak 992 naopak proti 991 zřetelně přibrala, a to i přes větší míru aplikace hliníku.
        P.S. Pokud budeš mít čas, přidej prosím ještě fotku interiéru, díky.
  • 00 Reagovat !

    foto saabik

    saabik 26.06.2020  11:05

    LC500

    Co teda bylo impulsem přejít k Porsche? Měl jsem za to, že LC500 je nádherná kára, která i skvěle jezdí. Nevěřím, že by byl rozdíl v komfortu podvozku, jak bylo naznačováno v kritické recenzi.
    • 00 Reagovat !

      foto Eidam1984

      Eidam1984 26.06.2020  12:21

      « Re: LC500

      911 generace 997. Ono to opravdu bylo nejlepší auto, co jsem kdy řídil. LC je skvělé, ale je to GT. V zatáčkách je cítit jeho váha, není tak obratné - logicky - má těžkou atmosferickou V8, u auta jako takového se hodně prioritizovala tuhost karoserie. Long story short - neustále vzpomínky na starou 911. To byl asi hlavní motiv.
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 26.06.2020  13:08

        « Re: Re: LC500

        997 je jízdně kouzelná, hlavně verze po FL. Ta kombinace hravosti, jistoty a přitom cestovního pohodlí je geniální. 991 jsem jel jen před FL a ačkoliv vyrostla, přišla mi jen ještě dotaženější. Další modely se mi už do pracek nedostaly.
  • 00 Reagovat !

    foto SCHROJF

    SCHROJF 26.06.2020  12:53

    OBJEM

    ...2 cm3...trošku málo aj na mierku 1:24, nie? ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Petr2000

    Petr2000 27.06.2020  06:07

    zvuk

    Pekna, ale trochu smutna recenze auta ktere ma byt ikonou. Snad Ti ty muchy brzo vychytaji. Nicmene, vim, ze nova 992 ma plno svolavacek... jak jsi spokojeny se zvukem vyfuku? Ja mam 991.2 a musel jsem to resit akrapem a to mam jeste auto v zaruce. Zlata atmosfera 3.8 se sportovnim vyfukem.. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 27.06.2020  09:20

      « Re: zvuk

      Jakou 991.2 máš? Byla origo se sport. výfukem?
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 27.06.2020  09:25

      « Re: zvuk

      Jakou 991.2 máš? Byla s origo sport. výfukem?
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 27.06.2020  10:30

      « Re: zvuk

      Jakou 991.2 máš, byla s origo sport. výfukem?
    • 00 Reagovat !

      foto Eidam1984

      Eidam1984 02.07.2020  01:06

      « Re: zvuk

      Zvuk je umělý no. Ale je to zase jiné. Každopádně na moji Carreru S generace 997 to opravdu nemá. To máte pravdu.
  • 10 Reagovat !

    foto Kukynoo

    Kukynoo 27.06.2020  09:23

    Super recenze

    Při otevření recenze jsem čekal pár sladkých řečí o ničem ale musím říct, že Vy jste frajer a Vaše recenze by měla být přečtena na poradě hlavního štábu Porsche aby slyšeli, co zákazníci říkají na jejich vozy, za které utrácí nemalé peníze.

    A Váš přístup k vozu samotnému vč. servisu ukazuje, že nebudete žádný pozér ale opravdu rozumný člověk (obecně vzato - kéž by v dnešní době takových lidí bylo více).
    Takto je třeba přistupovat k autu - ať sportovnímu kupé či vozu do terénu, každé auto potřebuje odpovídající péči a tím, co je v servisním plánu se nelze řídit - tam je pouze to nejnutnější - a ze strany výrobce je to jednoduché - přečkat do chvíle než skončí záruka a zákazníku nazdar (či spíše nas**t) - všechno si zaplať.
    • 00 Reagovat !

      foto Eidam1984

      Eidam1984 02.07.2020  01:06

      « Re: Super recenze

      No.. já to beru tak, že pokud se neozvu, tak to těm dementům co tohle způsobují projde. Pak to vážně dřív nebo pozdějí poškodí celou značku Porsche a její vnímání lidmi. Ta značka je kus historie automobilismu. Nějak to těm lidem co tam pracují ve Stuttgartu asi nedochází.

      Děkuji za milá slova.
  • 01 Reagovat !

    foto Petr2000

    Petr2000 27.06.2020  15:36

    Vyfuk

    Ano, originál sportovní výfuk vyměněny za akrapovic. Mám 2017 GTS (331kw) manuál, zadokolku
  • 00 Reagovat !

    foto lada-2102

    lada 2102 27.06.2020  16:35

    Přeji hodně štěstí a pevné nervy s reklamací

    Reklamovali jsme vrzání u Mercedesu i Audi za 2,5 mega. Nejprve to si musí sednou, potom vy jezdíte moc v Polsku a tam jsou špatné cesty (co bychom za jejich dálnice dali), nenašli jsme to, pusťte si radio hlasitěji, ke konci záruky to tam museli mít týden dva aby vše vyzkoušeli, prostě hrůza. A nejhorší na to bylo, že při určité teplotě vrzla přístrojovka, při jiné něco vzadu, ale jako teploměr to bylo docela přesné. Na druhou stranu to bylo dobré aspoň jsem v noci neusnul:(

    Jinak Dacia našeho údržbáře zatím nevrže.

    Jinak je asi dobré nekupovat si 2x stejný model, protože pak je k vzteku, když se zjistí co všechno na tom ošidili proti předchozímu.
    • 10 Reagovat !

      foto Eidam1984

      Eidam1984 02.07.2020  01:04

      « Re: Přeji hodně štěstí a pevné nervy s reklamací

      JJ. Mercedes to mám taky své zkušenosti. Sluníčko na přístrojovku a vrzala tam kaplička přístrojů to byla generace W221 ve W222 to opravili. Tam mi Vám nic nevrzalo. Měl jsem obě.

      Dacia je úžasná. Vždyť je to vlastně Nissan.

      S tím nákupem souhlasím. Tchán si tam koupil Boxster GTS 4.0 - ten je postaven na staré koncepci interiérů. Tiše mu závidím a ten atmosferický motor je naprosto parádní.
      • 01 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 02.07.2020  10:17

        « Re: Re: Přeji hodně štěstí a pevné nervy s reklamací

        Predpokladám že tchán má už Boxstera 2020. Palec hore, to musí byť asi hodne slušné zvezenie :-! a bude to mať snáď ešte aj nejaký slušný zvuk.
  • 01 Reagovat !

    foto Petr2000

    Petr2000 28.06.2020  04:41

    reakce

    Ano, mám sportovní vyfuk z výroby. Nicméně v době, kdy jsem koupil GTS (331kw biturbo, manuál, zadokolka) jsem měl i 3.8l carreru 4s a i tam byl sportovní vyfuk, ale zvuk nekompromisně lepší... takže jsem to poresil výrobkem ze Slovinska a musím říct, ze výrazný rozdíl :-)
  • 01 Reagovat !

    foto Petr2000

    Petr2000 28.06.2020  04:47

    zvuk

    Ano, originál sportovní vyfuk plus akrap
  • 01 Reagovat !

    foto velitel-mesta-bugulmy

    velitel mesta bugulmy 28.06.2020  09:32

    Dobrá recenze, ale zároveň smutná

    Skvěle napsaný, zajímavý příspěvek. Jsem ale dost překvapen tím interiérem. Nejsem majitel porsche, řada mých známých ale ano. Mám za sebou hodně "víkendových zkušeností" s nejrůznějšími modely předchozích generací. Interiér mi na nich vždycky přišel strašně kvalitní a robustní. Vlastně to byla pro mě zásadní věc, kvůli které bych jiné sportovní auto asi ani nezvažoval (kdo kdy jel ve Ferrari, které odkroutilo 20 000 km na českých silnicích, ví, o čem mluvím.) Takže je pro mě velké zklamání číst, že by se Porsche v nové generaci takhle zhoršilo ve své zásadní přednosti. Snad je to jen kus, který měl smůlu?

    Na druhou stranu - 911 není GT, i když ji tak někteří novináři vidí. Právě proto, že je dost hlučná. V žádné 911 bych nechtěl jet 6-8 hodin v kuse po dálnici - myslím, že by mě z toho brněla hlava, ten hluk prostě po hodince dvou jde na nervy. Na cesty do Německa je podle mě jiný typ auta. To ovšem čistě kvůli motoru, jestli se k tomu v tvém případě přidává ještě vrzání, tak to by asi bylo úplně na palici. To je pro mě smutný i z hlediska mýho snu... :-(
    • 20 Reagovat !

      foto Eidam1984

      Eidam1984 02.07.2020  01:02

      « Re: Dobrá recenze, ale zároveň smutná

      Já si přečetl fóra. Zejména v UK, kde má Porsche celkem velkou komunitu lidí, kteří si novou 911 koupili. Řeší tam celou řadu problémů od nestartujících kousků až po kondenzování vody ve světlech. Bohužel společným jmenovatele je to vrzání. Opravdu je to špatné a opravdu je to naprosto nehodné značky. Do vedení se v Porsche dostali šetřílci, kteří k podstatě té firmy nemůžou mít vůbec žádný vztah.

      Na hluk motoru si zvykneš. To auto opravdu dobře jede a jezdit s ním je zábava. Jen člověk musí mít v uších sluchátka a poslouchat nějakou hudbu aby neslyšel to vrzání plastů.
  • 10 Reagovat !

    foto maca02

    maca02 28.06.2020  23:23

    Šetří se i jinde ...

    Mám rád 911, moje srdcovka je 991 před FL s atmosférou 294 kW.

    Sleduju VW Golf a musím říct, že se šetří tady taky. Golf mk7 měl problémy s podvozkem, o kterým vím a tam se šetřilo na dílech, který kdysi byly z pryže, nyní jsou plastové.
    Viděli jste G8? Já v něm seděl a zakroutil jsem hlavou, že to snad není možný, co s tím udělali. Jak pak mám věřit, že se nešetřilo na technice, když se šetří v interiéru takhle strašně?

    Nemůžu se nezeptat: to jsi v autě neseděl předtím, než jsi ho objednal? Jde mi o ten interiér, to bys přeci poznal hned, že to do něj z Lexuxu už nepůjde ne?

    Ale OK, donutil jsi mě navštívit místní Lexus centrum, což může bejt pozitivní :-)
    • 10 Reagovat !

      foto Eidam1984

      Eidam1984 02.07.2020  00:59

      « Re: Šetří se i jinde ...

      S tím sezením v autě to bylo komické. Oni mi řekli, že si nemají žádné na půjčení (Lexus když si ho opravdu chceš koupit jsou Ti schopni půjčit na víkend..). Takže jsem se jednou svezl a v jejich DEMO autě jsem nic z toho za těch 30 minut nestihl odpozorovat.

      Opravdu jsem hodně chtěl zpátky ten pocit, který jsem měl kdysi v 997. Byla to chyba.
  • 10 Reagovat !

    foto Eidam1984

    Eidam1984 02.07.2020  00:57

    První návštěva servisu - reklamace - výsledek

    Aktualizace - po návštěvě servisu reklamace 1

    * vrzání v interiéru nebylo vyřešeno. [odkaz] . V servisu najeli 60km (dvě hodiny). Prý došlo k zalepení a přelepení plastů interiéru, protože v Porsche se rozhodli ušetřit a na konce navazující konce plastů nedávají změkčený povrch. Tak se musí lepit.
    * vrzání volantu zde: [odkaz] je podle Porsche standard z výroby (hahaha). Mám oficiální vyjádření jak z prodeje, tak ze servisu. Neopravitelné.
    * vibrující reproduktor Bose v pravých dveřích nebyl opraven. Musí se objednat nový.
    * výměna oleje a filtrů 15 000 Kč ve 2 500 km.
    * auto bylo v servisu 4 dny.
    * jako náhradní vůz mi nabídli Volkswagen Passat.
    • 10 Reagovat !

      foto otlak

      otlak 02.07.2020  13:34

      « Re: První návštěva servisu - reklamace - výsledek

      som majitelom podstatne lacnejsieho noveho priblizovadla a som dost prekvapeny ze vo vasom aute musite riesit podobne problemy s vrzganim a hrkotanim v interieri

      tiez som reklamoval rozne pazvuky, auto bolo v servise 3 dni, vraj bola rozobrata cela palubna doska, dotaihnute vsetky spoje, pripadne tam majstrovali nieco so silikonom, nic nepomohlo, ked som sa presiel po beznych cestach ktorymi denne jazdim napriklad do prace tak vsetko hrka ako pred servisom, dokonca sa objavil jeden novy pazvuk...

      nahradne auto som nedostal, honda na slovensku neposkytuje pocas dlhsie trvajuceho servisu nahradne vozidlo, mozu pozicat auto za 30 EUR na den...
    • 00 Reagovat !

      foto idam-i

      idam.i 02.07.2020  17:02

      « Re: První návštěva servisu - reklamace - výsledek

      TVL to volant,tak to je brutál. :-O
      To by som netoleroval ani na svojom Hyundai. :no:
  • 01 Reagovat !

    foto ivan7

    ivan7 19.08.2020  16:46

    nerozumiem...som zhrozeny

    mam 718 kupenu v 05/17 ako novu ..mam 22000km....ziadny problem,nic nevrzga....olej menim kazdy rok po cca 5000km....a 911s...taktoo???
  • 00 Reagovat !

    foto jersey-se

    jersey.se 02.02.  13:30

    Sakra!

    To je smutné. Do Porsche jsem se zamiloval až poslední dobou a dokonce jsem si začal pohrávat s myšlenkou, že bych si v nějak dohledné době novou 911 pořídil. No po přečtení recenze se mi zdá, že budu poohlížet po starší...
    • 00 Reagovat !

      foto Eidam1984

      Eidam1984 03.04.  18:54

      « Re: Sakra!

      Ja ji mam porad. A tak nejak jsem ji zacal mit rad. Ale urcite generacne jsem nejvic miloval svoji starsi 997, co jsem kdysi koupil z druhe ruky a pak jsem ji (ja idiot) prodal. Pravoverne Porsche je Cayman 718 GTS. To si kupte, jestli jej jeste nekde sezenete.
      • 01 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 04.04.  00:17

        « Re: Re: Sakra!

        Pozarám na dátumy príspevkov a len sa pousmejem. Prešlo pár rokov aj keď nie ľahkých a 718 je v garáži.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…