Recenze

10 Majitel

Škoda Favorit GLXi Silver Line 1.3i 50kW BMM 1994

9,61 Uživatelé

Hodnoceno: 12× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Favorit, foto 1 Škoda Favorit, foto 2 Škoda Favorit, foto 3 Škoda Favorit, foto 4 Škoda Favorit, foto 5 Škoda Favorit, foto 6 Škoda Favorit, foto 7 Škoda Favorit, foto 8
Škoda Favorit, foto 9 Škoda Favorit, foto 10 Škoda Favorit, foto 11 Škoda Favorit, foto 12 Škoda Favorit, foto 13 Škoda Favorit, foto 14 Škoda Favorit, foto 15 Škoda Favorit, foto 16 Škoda Favorit, foto 17 Škoda Favorit, foto 18 Škoda Favorit, foto 19 Škoda Favorit, foto 20 Škoda Favorit, foto 21 Škoda Favorit, foto 21 Škoda Favorit, foto 22 Škoda Favorit, foto 23 Škoda Favorit, foto 24 Škoda Favorit, foto 25 Škoda Favorit, foto 26 Škoda Favorit, foto 26 Škoda Favorit, foto 27 Škoda Favorit, foto 28 Škoda Favorit, foto 29 Škoda Favorit, foto 30 Škoda Favorit, foto 31 Škoda Favorit, foto 31 Škoda Favorit, foto 32 Škoda Favorit, foto 33 Škoda Favorit, foto 34 Škoda Favorit, foto 35 Škoda Favorit, foto 36 Škoda Favorit, foto 37 Škoda Favorit, foto 38 Škoda Favorit, foto 38 Škoda Favorit, foto 38 Škoda Favorit, foto 39 Škoda Favorit, foto 40 Škoda Favorit, foto 42 Škoda Favorit, foto 43 Škoda Favorit, foto 45 Škoda Favorit, foto 46 Škoda Favorit, foto 47 Škoda Favorit, foto 48
 

Technické info

Přezdívka auta Stříbrňák Rok výroby 1994 Koupeno ojeté najeto [km]:96900 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1289 výkon [kW]: 50 kroutící moment [Nm]: 100 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14,5 maximální rychlost [km/h]: 165 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 253 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6,9

Popis vozu

Škoda Favorit GLXi Silver Line 1.3i 50kW BMM - první registrace 29.3.1994

Zakoupen 4.10.2013 v Kolíně za 15.000Kč (EKO zaplaceno) od jednoho chlapíka, který ho podědil po dědečkovi. Najeto cca. 95.500km. Je to jeden z mála Silver Linů, který jsem viděl s originální Bosch Mono Motronic 50kW stříkačkou, o to více si ho vážím! Cestu z Kolína do Brna zvládl bez jediného problému.

Nechal jsem vyměnit oleje, fitry a vše nezbytné a putoval na evidenčku a pak pro nové značky. Zimu už nezažil venku, ale v garáži.

Během roku 2014 stál jen v garáži a občas jsem ho vyvětral, není na něj bohužel čas, jen jsem sehnal krásná 14-ti palcová kola z edice Atlanta tehdejších Felicií.

V roce 2015 jsem se pustil do oprav většiny maličkostí, které jsou na autě opotřebeny nebo poškozeny.

V červnu 2015 bylo opraveno prasklé těsnění pod hlavou, vyměněny oleje, filtry, palec rozdělovače, svíčky + kabely, namontován podspoiler Ellri pod přední nárazník, který byl vlastně taky vyměněn za hezčí, atd....

V červenci 2015 se jelo na technickou kontrolu, kde Stříbrňák oficiálně a zdárně prošel, následně zamířil do lakovny, kde se na něm do barvy stříkaly plastové prahy a lemy + zrcátka + spoiler na páté dveře. Po lakovně byl odvezen do firmy Autoscream, kde mi namontovali originální rádio Škoda, výškové reproduktory, sloupkové reproduktory u nohou, třetí brzdové světlo a hlavně palubní PC Apri CD1i se všema čidlama (ukazuje se aktuální spotřeba, voltáž baterie a venkovní teplota). Dále bylo namontováno tlačítko pro ostřik předních světel (na správném zapojení se pracuje - toto tlačítko je zde pro uspoření kapaliny v ostřikovačích, kdy se jen tímto tlačítkem ostřikovala přední světla a nebyla ostřikovaná vždy při ostřiku čelního skla.Vývoz hlavně do severských zemí) a regulátor výhřevu sedaček (zatím jen na oko, protože výhřevy sedaček měla až Felicia, ze které do budoucna přijdou další díly k plné funkcionalitě).

V červenci 2015 mě odvezl Stříbrňák na vlastní svatbu (nevěsta jela mým Superbem).

To je doposud vše, pokud nepočítám nějaké výlety.

Silné stránky

Je to Favorit!

Slabé stránky

Nejsou :-)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servis je levný a nenáročný.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Zakoupeno od soukromého prodejce.

Další zajímavosti - Škoda Favorit

Palubní počítač Apri CD1i - historie, funkce

Firma APRI z Rožnova pod Radhoštěm vyráběla v roce 1991 jako svůj první palubní počítač typ AD-1, určený jako indikátor okamžité spotřeby pro karburátorového Favorita.

Po něm následoval v roce 1993 karburátorový typ CD-1, který již měl krom okamžité spotřeby také spotřebu průměrnou, voltmetr, teploměr a LED indikaci nebezpečí námrazy při teplotě pod 3 stupně Celsia.

O rok později přišla také jeho BMM (Bosch Mono Motronic) verze, nazvaná CD-1i.

V roce 1996 uvedla společnost na trh dvě verze již moderního palubního počítače Apri TC-6 a TC-6P pro Škodu Felicia.

Link na manuál palubního PC Apri CD1i:
http://img.skoda-virt.cz/soubory/2/9346/206339-apri-cd1i-manual.pdf


Více fotek totoho vozu je zde:
http://skoda-virt.cz/cz/auta/favorit-a-felicie/10993-dee-silver-line/

 

Novinky v recenzi

29.9.2015 12:05

Více fotek Stříbrňáka zde:

http://skoda-virt.cz/cz/auta/favorit-a-felicie/10993-dee-silver-line/


Další vozy Škoda Favorit



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Vždycky jsem dojel...

praktičnost
10

Vše po ruce...

prostornost
10

Na občasné výlety dostačující...

jízdní vlastnosti
10

Člověk ví, že jede a opravdu řídí...

jízdní komfort
10

Z pohledu tehdejší doby - vynikající....

provozní náklady
10

Projedu tak jednu dvě nádrže za rok, takže spokojenost... jen výlety.

náhradní díly
10

Levné, ale už pomalu nedostatkové, hlavně co se týče originálních dílů...

výkon motoru
10

50kW dostačuje...

spotřeba
10

Projedu tak jednu dvě nádrže za rok, takže spokojenost... jen výlety.

hlučnost motoru
10

Užívám si ji....

kvalita sedadel
10
brzdy
10

Dostačující...

zavazadlový prostor
10

Na občasné výlety dostačující...


Více o modeluŠkoda Favorit
Škoda Felicia Combi 1,3 Škoda Felicia Combi 1,3

Po testu Octávie 1,8 SLX přišla na řadu i "stará známá"…

Škoda Felicia Škoda Felicia

Ve čtvrtek 12.2. v 15,30 byla českým a slovenským…

 





Blesk.cz

Vondráčková po Plekancově obvinění ze lží: Tak já řeknu pravdu!

Vondráčková po Plekancově obvinění ze lží: Tak já…

Reakce Lucie Vondráčkové (38) na druhé prohlášení Tomáše Plekance (35) na sebe nenechala dlouho čekat. Zpěvačky…

Macronová na dovolené: Nohy jako tyčky, cesta na pláž s vnoučaty a letní sídlo prezidentů

Macronová na dovolené: Nohy jako tyčky, cesta na…

I první dámy mají nárok na dovolenou. Ta francouzská - Brigitte Macronová (65) - zamířila jako správná patriotka…

 

iSport.cz

Povede Plašila legendární Henry? Má o to zájem, prozradil Wenger

Povede Plašila legendární Henry? Má o to zájem,…

Českého fotbalistu Jaroslava Plašila by mohl v Bordeaux trénovat legendární kanonýr Thierry Henry. Bývalý kouč…

Barcelona měla nejdražší lavičku v historii. Proč mizí hráči z akademie?

Barcelona měla nejdražší lavičku v historii. Proč…

Patří mezi nejvyhlášenější fotbalové akademie na světě, ale poslední týdny pro ni příznivě nevypadají.…

 

Reflex.cz

Pelíšky jsou pořád nejdojemnějším, nejsmutnějším i nejveselejším filmem o roce 1968

Pelíšky jsou pořád nejdojemnějším, nejsmutnějším i…

Padesáté výročí okupace Československa vojsky Varšavské smlouvy ze srpna 1968 je připomínáno ze všech stran.…

Táhni domů, estébáku. Babiš byl vypískán na pietní akci k srpnu 68 před Českým rozhlasem

Táhni domů, estébáku. Babiš byl vypískán na pietní…

Pískot a provolávání hesel proti přítomnému premiérovi Andreji Babišovi (ANO) provázejí před budovou Českého…