Recenze

Chari (muž 36 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

BMW řada 3 325xi (E46)

9.93 Uživatelé

Hodnoceno: 42× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8
BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 14 BMW řada 3, foto 15 BMW řada 3, foto 16 BMW řada 3, foto 17 BMW řada 3, foto 18 BMW řada 3, foto 19 BMW řada 3, foto 20 BMW řada 3, foto 21 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 23 BMW řada 3, foto 24 BMW řada 3, foto 25 BMW řada 3, foto 26 BMW řada 3, foto 27 BMW řada 3, foto 28 BMW řada 3, foto 29 BMW řada 3, foto 30 BMW řada 3, foto 31 BMW řada 3, foto 32 BMW řada 3, foto 33 BMW řada 3, foto 34 BMW řada 3, foto 35 BMW řada 3, foto 36 BMW řada 3, foto 37 BMW řada 3, foto 38 BMW řada 3, foto 39 BMW řada 3, foto 40 BMW řada 3, foto 41 BMW řada 3, foto 42 BMW řada 3, foto 43 BMW řada 3, foto 44 BMW řada 3, foto 45 BMW řada 3, foto 46 BMW řada 3, foto 47 BMW řada 3, foto 48 BMW řada 3, foto 49 BMW řada 3, foto 50 BMW řada 3, foto 51 BMW řada 3, foto 52 BMW řada 3, foto 53 BMW řada 3, foto 54 BMW řada 3, foto 55 BMW řada 3, foto 56 BMW řada 3, foto 57 BMW řada 3, foto 58 BMW řada 3, foto 59 BMW řada 3, foto 60 BMW řada 3, foto 61 BMW řada 3, foto 62 BMW řada 3, foto 63 BMW řada 3, foto 64 BMW řada 3, foto 65 BMW řada 3, foto 66 BMW řada 3, foto 67 BMW řada 3, foto 68 BMW řada 3, foto 69 BMW řada 3, foto 70 BMW řada 3, foto 71 BMW řada 3, foto 72 BMW řada 3, foto 73 BMW řada 3, foto 74 BMW řada 3, foto 75 BMW řada 3, foto 76 BMW řada 3, foto 77 BMW řada 3, foto 78 BMW řada 3, foto 79 BMW řada 3, foto 80 BMW řada 3, foto 81 BMW řada 3, foto 82 BMW řada 3, foto 83 BMW řada 3, foto 84 BMW řada 3, foto 85 BMW řada 3, foto 86
 

Technické info

Přezdívka auta Béďa Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:119000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2494 výkon [kW]: 141 kroutící moment [Nm]: 245 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.6 maximální rychlost [km/h]: 231 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 440 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 10.3

Popis vozu

Jako milovník Mercedesů, hlavně tříd E, S a později i CLS, jsem si nikdy nedokázal představit, že bych si pořídil BMW:)

Když jsem konečně sehnal nějakou slušně placenou práci, rozhodl jsem se, že si konečně udělám radost a pořídím si svoje první auto v ČR. Začal jsem tím, že jsem celé dny trávil na internetu a hledal, kterého Medvídka si pořídit:) Nechtěl jsem žádný z prvních produkčních modelů, který mívají svý vady (neříkám, že to nemají i ty nejnovější auta, ale tak to u mě prostě je:), ale vyrobený cca 3 roky po jeho uvedený na trh, nejlépe po faceliftu.
Jak jsem tak hledal, začal jsem zjišťovat, že se Mercedes asi konat nebude. C-klasse jsem nějak moc nechtěl, i když to bylo velice pohodlé auto, nezamlouval se mi pro mě zastarale vypadající interiér (nic proti, každej má svůj vkus) a navíc jsem chtěl něco většího. Tímto bylo Céčko ze hry.
Dále jsem přemýšlel o E-klasse (pro mě dodnes jedno z nejhezčích aut), ale vzhledem k jeho ne zrovna moc dobré pověsti ohledně kvality, která se údajně výrazně zlepšila až po faceliftu, vypadlo taky ze hry. Facelift je pořád mimo mé finanční možnosti. S-Klasse vypadlo kvůli své velikosti, protože bydlím v paneláku a na místní mini parkovíště, kde by to každou chvílí, jak je tu zvykem, někdo při parkování či vyparkovávání odrbal by se to moc nevyplatilo:), nemluvě o malejch komunistickejch garážích (a co si budeme namlouvat, komu by se tam chtělo každý ráno chodit:), do kterých se skoro nic nevejde. CLS, kvůli své ceně nepřipadalo v úvahu.
V tu chvíli nastalo "dilema"... co vybrat teď?
Jak jsem tak hledal, ne a ne mi něco padnout do oka. Něco co člověk nevidí na každým kroku. Když se najednou objevila možnost svézt se v E39 530D, byl na světě nový sen. Tak se začala hledat nějaká slušněji vybavená pětka. Hlavními požadavky byl sedan po faceliftu, min. obsah 2,5l, nejlépe v kůži a hlavně nehavarované. Hledal jsem a hledal, ale nedařilo se najít nějaký pořádný, zachovalý model, který by neměl nalítáno hodně přes 200 000km a vypadal důvěryhodně. Jednoho dne jsem narazil na krásnou 540i v bílé kůži a zkusil se projet. V tu chvíli bylo jasné, že diesel je pasé. Nějakou dobu jsem o něm vážně uvažoval, ale později jsem ho zavrhl kvůli příliš vysoké spotřebě. Začal jsem se tedy poohlížet po 530i, ale najít nějakou zachovalou bylo jako hledání jehli v kupce sena. Když tu jsem jednoho dne narazil na inzerát krásné, celkem zachovalé E46 325xi, po faceliftu a s automatem. Ikdyž E46 v plánu původně nebyla, jel jsem se na ní ještě ten den ze zvědavosti podívat. Hned jak jsem jí uviděl, tak jsem se zamiloval:) Projel jsem se, nechal si ho prohlídnout mechanikem a bylo jasno. Autíčko mi druhý den stálo před barákem.

Auto bylo koupeno v ČR, je po prvním majiteli (podle TP slečna/paní), má servisní knížku a mělo najetých krásných 112 000km. Interér je neskutečně zachovalý. Až na lehce poškrábaná, pogumovaná dvířka od popelníku, schránky na brýle a malou černou šmouhu na zadních sedadlech vypadá jako nový.

Výbava.
Multifunkční volant s tempomatem, kožené potahy, automatická klimatizace, automat, 6x airbag, el. okna a zrcátka, dálkové odemykání kufru, CD changer, BC, dešťový senzor,automatické rozsvěcení světel, xenony, 4x4, ABS, ASR, PDC, DSC + ABD-X a CBC, systém řízení rychlosti klesání HDC a bůh ví, co ještě.

Motor
Není to sice třílitr, ale bohatě stačí. 2,5 roku (4 měsíce ve Favoritu před koupí BMW radši ani nepočítám:) jsem jezdil rodičů Passatem 1,8T, kde byl až moc citelnej "turboefekt". P. je od nejnižších otáček velmi línej, ale jak se přidá turbo tak začne upalovat. Naproti tomu BMW zrychluje krásně lineárně bez turboefektu. Auto jede krásně do cca 140km/h, kdy při zařazení 4.st ztratí dech a chvíli mu trvá, než se vzpamatuje a fičí dál. Nevim jestli to dělá jen u mě nebo ne a je mi to celkem ukradený, protože se nad tuhle rychlost rozjedu málokdy.
Když je studenej tak si krásně a celkem hlasitě bručí a po zahřátí se o něco ztiší, ale tak jako tak nemá chybu:)

Jízdní vlastnosti.
Jak už jsem zmínil jezdil jsem většinou Passatem. Po usednutí auta a následného vyzkoušení, co to dokáže (na limitu jsem ještě nejel, na to se o něj zatim moc bojim:) ja Passat o tisíc let pozadu. Auto se nijak moc nenaklání a drží jak přibitý. Tam kde byl "pašík" už v koncích, gumy pískaly, auto nakloněný, že div neškrtalo o asfalt, to bmw projede s klidem bez jákéhokoliv náznaku, kvílení gum či většího naklonění. Jak kdyby si to auto v duchu říkalo, že ho řídí ženská na nedělním výletě do přírody:)

Automat.
Kdysi jsem býval taky jeden z odpůrců automatu. Ale stačilo trávit nějakou dobu v usa a manuál mi už do auta nesměl:) Kašlu na ty kecy, že je to pro ženský, že neumim řadit a tak. Pro mě je to o pohodlí, a když se chce člověk trochu vyřádit, tak režim Sport taky celkem ví co dělá. Steptronic používám minimálně, ale mohl by bejt o něco rychlejší.

Spotřeba
Při couračkách po městě ne zrovna důchodcovským stylem se dá jet za 13 - 14l/100km. Na dálku se dá jet, když se to nehoní za něco málo přes 8 litrů a pokud tomu člověk občas dá sodu tak se jede za 9 a nějaký drobný. Momentální průměrná spotřeba při pohodvým stylu jízdy a převážně ve městě je 11,3l, což je už únosný číslo:)

Interiér
Po pravdě by mohl vypadat líp, jinak si nemůžu stěžovat. V autě nic nevrže, vše je krásně slícované a z dobrý materiálů a hlavně vše funguje tak jak má:) Bál jsem se světlého interiéru kvůli zamazání, ale je to bez problémů. Pokud člověk není vyloženě prase, tak se není u týhle barvy čeho obávat:) Hlavně se mi moc líbí natočení střední části palubky k řidiči. Občas lituju, že v autě není Harman Kardon, ale zase dost často je rádio OFF a krásnej zvuk motoru ON, kterej je mnohem lepší jak rádio:) Ta poslední věta si trochu protiřečí, ale budiž:)

Silné stránky

Motor
Zvuk ... hlavně když je studenej, tak si krásně brumlá:)
Jízdní vlastnosti
Vzhled:)
4x4

Slabé stránky

Prostor na zadních sedadlech
Spotřeba:)
Vpředu žádné držáky nápojů
Chybí vyhřívání sedaček. V mrazech není tak kůže zrovna příjemná.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Nový přední kotouče + destičky, pylový + vzduchový filtr a termostat. Nic víc se zatim měnit nemuselo.
Ceny náhradních dílů nejsou nijak extra drahý, jak si každý myslí.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Kupováno v bazaru v Praze



Ještě jsem si vzpoměl, že jsem byl dnes (2.3.10) na STK.
Závady
Lehké 0, vážné 0, nebezpečné 0
Při kontrole podvozku mi bylo řečeno, že na svoje stáří vypadá furt parádně, což mě docela potěšilo:)

 

Novinky v recenzi

14.8.2010 14:51

Video

Přidáno starší video se zvukem. Teď už poslouchám jen kadle kadle a u benzínky umírám smrady při držení černý pistole :-(

6.5.2010 13:36

Prodáno

:(

2.3.2010 15:21

Krapet pozměněná recenze

Něco málo jsem připsal a něco zase smazal. Jinak mě zase nic nenapadá co tam připsat. Kdyžtak můžete napsat, co by jste tam ještě chtěli:)

2.3.2010 15:17

Auto stálo do poloviny ledna, takže už bylo zbytečný kupovat zimn gumy. Musim říct, že mě chování auta i na letních překvapilo. Nebyl sebemenší problém s rozjezdem a při opatrný jízdě se na těch letních jezdit dalo:) Akorát jak se přidalo víc do zatáčky, tak prdel měla tendenci ulítnout, ale na to jsem si hned zvykl. Teď už je krásně sucho tak je to paráda:)

15.9.2009 10:36

Na prodej

Bedřich bude muset bohužel do světa, tak pokud by měl náhodou někdo zájem tak stačí napsat SZ.

15.7.2009 15:03

foto + video

přidal jsem pár nových fotek a na rychlovku natočený video:)

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 325xi (E46)

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatim to jede, takže plnej počet:)

praktičnost
9

Nemůžu si stěžovat. Kdybych chtěl auto na stěhování, pořídil bych kombíka.

prostornost
7

Vpředu fajn, vzadu bída.

jízdní vlastnosti
10

Dva roky jezdění v Passatu a teď pár měsíců ve Favoritu. Takže jízdní vlastnosti jak z jinýho světa:)

jízdní komfort
8

Ani měkký ani tvrdý.

výkon motoru
9

Mohlo by to bejt lepší, ale bohatě to stačí.

spotřeba
6

Jezdim většinou po městě nebo dojíždím 10km do práce, takže se sotva dostanu pod 14l/100km. Ale s tím jsem počítal a až se s ním pořádně sžiju a pravá noha trochu poleví, tak se to snad zlepší.

hlučnost motoru
9

Téměř žádná. Buď krásně zpívá nebo je slyšet jen svist vzduchu.

kvalita sedadel
9

Za volantem výborná, ostatní nevim:)

brzdy
8

Mohly by bejt lepší, ale budou se časem měnit, tak se to snad zlepší.

zavazadlový prostor
9

Na mých pár krámů to bohatě stačí:)






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…