Recenze

Chaler (muž ) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V 77kW

7,83 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Alfa Romeo 156, foto 1 Alfa Romeo 156, foto 2 Alfa Romeo 156, foto 3 Alfa Romeo 156, foto 4 Alfa Romeo 156, foto 5 Alfa Romeo 156, foto 6 Alfa Romeo 156, foto 7 Alfa Romeo 156, foto 8
Alfa Romeo 156, foto 9 Alfa Romeo 156, foto 10 Alfa Romeo 156, foto 11 Alfa Romeo 156, foto 12 Alfa Romeo 156, foto 13 Alfa Romeo 156, foto 14 Alfa Romeo 156, foto 15 Alfa Romeo 156, foto 16 Alfa Romeo 156, foto 17 Alfa Romeo 156, foto 18 Alfa Romeo 156, foto 19 Alfa Romeo 156, foto 20 Alfa Romeo 156, foto 21 Alfa Romeo 156, foto 22 Alfa Romeo 156, foto 23 Alfa Romeo 156, foto 24 Alfa Romeo 156, foto 25
 

Technické info

Přezdívka auta Elfí Rok výroby 1999 Koupeno ojeté najeto [km]:185000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1910 výkon [kW]: 77 kroutící moment [Nm]: 255 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10,4 maximální rychlost [km/h]: 188 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6,4

Popis vozu

Alfu jsem si dovezl od Zlína a byla to láska na první pohled a svezení. A to i přes hrozné brzdy, podvozek a rádoby tuningovou řadící páku.

Výbava:
-ABS
-Vyhřívané zadní okno
-Mlhovky
-Semišové sedačky
-Volant a středový panel původně dekor dřevo, později předěláno na volant v kůži a středový panel dekor karbonu
-Radio JVC s bluetooth a HF
-V kufru zesilovač BOSS "1200W" a subwoofer "1500W" (chvilkové šílenství mě přimělo k tomu si to dát do auta)
-8 reproduktorů, 6 originál + 2 třípásmové Blaupunkt v plátu nad kufrem
-Dvě sady litých kol, originál AR 16" a 15"
-Brzdové třmeny ve předu z 2.5l V6 (na širší kotouče), kotouče i desky Brembo, drážkované ve předu navíc "vzduchem chlazené/středem odvětrávané"
-Ramena, stabíky, čepy a táhla TRW/Lemforder
-Stahování okýnek v elektrice
-USB nabíječka v kastlíku u spolujezdce

Silné stránky

-krásně točivý motor (na diesel), za tepla kultivovaný chod
-podvozek, řazení a řízení (po výměně)
-spolehlivost
-vzhled jak exteriér tak interiér

Slabé stránky

-nejdou sklopit zadní sedadla (nikdy jsem to nepotřeboval)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Pravidelné výměny oleje (Selenia 10W40) a filtrů každých 10000km.
Jediné poruchy za 27000km byly prasklý chladič a vadný termostat.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Koupeno od soukromé osoby. Vše bylo férové a proběhlo bez problémů.

 


Přidat názorDiskuse: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V 77kW

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Alfa Romeo 156



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Za 27000km co jsem auto vlastnil jsem vždy dojel kam jsem potřeboval. Ale jednou bohužel neodjel, když mi vytekl chladič před firmou, nejspíš ještě originální 17 let starý chladič... A vadný termostat, který zůstával pootevřený.

praktičnost
8

Jde o úhel pohledu. Pokud chce člověk praktické auto koupí kombi a v porovnání s kombi je sedan ve většině případů méně praktický. Pokud porovnám jen s jinými sedany, není je na tom celkem dobře, i když to není žádná hitparáda.

prostornost
8

Ve předu je to pohodlné tak do 190cm výšky, vzadu bych tipoval těch 180cm, poté už to bude stísněné a nad 200cm vzadu už asi i nepříjemné co se týče hlavy. Co se týče nohou za mě (183cm) si vzadu sedli jen menší lidé bez toho, abych měl kolena v zádech.

jízdní vlastnosti
10

Tady je to za plný počet a je to asi i důvod proč má stále smysl si toto auto koupit. Rychlé a přesné řízení, je lehká a díky tomu se dají zatáčky jezdit docela rychle (pokud nešetříte na podvozku, brzdách a gumách).

jízdní komfort
9

Odhlučnění by mohlo být lepší.

provozní náklady
9

Po 27000km přesně 3,6kč/km nafta + servis (údržba) + doplňky. Po koupi jsem dělal rozvody, olej, filtry, podvozek, brzdy, dvě sady gum, jedna sada liťáků 16", nějaké audio atd. atd. vše započítáno do ceny na km.

náhradní díly
9

Dostupnost i cena je dobrá. Je široké spektrum dílů od úplně levných po astronomicky drahé, ale tak je to i s kvalitou. Já volil takovou vyšší střední cestu.

výkon motoru
8

No občas mi tam dost chyběl, zatáčku proletíte "jako blesk", ale za ní na to šlápnete a není tam ten výkon co by jste chtěli v který doufáte u tak sportovně laděného auta. 103 nebo 110kW 16V verze už by ho měly nabídnout dostatek.

spotřeba
9

Jak už jsem psal spotřeba 6,3l na 100km. S mojí těžkou nohou, když sem jezdil trošku víc na spotřebu do práce, bývalo to kolem 5,5l.

hlučnost motoru
9

Při studeném startu je to trochu sbíječka. Při zahřátém motoru se vše uklidní a ve vyšších otáčkách má příjemný zvuk, motoru vyloženě svědčí ho alespoň čas od času trochu víc vytočit.

kvalita sedadel
9

Příjemný posed a boční vedení které vás do strany nepustí, semiš navíc neklouže, takže sedíte jak přibití. Sedačky jsou pohodlné i na dlouhé cesty. Vzadu prostřední pasažér sedí na vyvýšení, což není ideální.

brzdy
10

V předu třmeny z 2.5V6, kotouče Brembo drážkované a vzduchem chlazené. Vzadu taky drážkované Brembo, desky Brembo vpředu i vzadu. Brzdilo to famózně, jen drážky trošku hučí při brzdění.

zavazadlový prostor
8

Na sedan bych řekl průměr a nejdou sklopit sedačky. V sedadlech se dá otevřít tunel například pro lyže.


Více o modeluAlfa Romeo 156 932 (1997-2007)
Alfa Romeo 156 2,0 T.S. - Italská kráska Alfa Romeo 156 2,0 T.S. - Italská kráska

Otestovat vůz ověnčený mnoha oceněními, včetně toho…

Alfa Romeo 156 - oprávněně vozem roku Alfa Romeo 156 - oprávněně vozem roku

"Každá Alfa Romeo představovala v automobilovém světě…

 





Blesk.cz

Maminka Bohumila Kulínského (†59) Blanka učinila těžké rozhodnutí!

Maminka Bohumila Kulínského (†59) Blanka učinila…

Má v sobě tolik žalu, že by veřejný pohřeb svého syna nezvládla! Maminkazesnulého exsbormistra Bambini di Praga…

Nemrtví rosomáci, losi, vlci a saskvoč vám půjdou po krku. Recenze Far Cry 5: Dead Living Zombies

Nemrtví rosomáci, losi, vlci a saskvoč vám půjdou po…

Poslední stahovatelný přídavek pro Far Cry 5 je tu a tentokrát si nebere na paškál nic menšího než populární…

 

iSport.cz

Půl roku po obviněních od Koukalové: reakci vedení biatlonu vyvolal Koukal

Půl roku po obviněních od Koukalové: reakci vedení…

Ještě si nechává otevřená zadní vrátka, ale návrat k biatlonu u Gabriely Koukalové věří stále míň a míň…

Vrba: Výstraha před Spartou? Pro mě ne. Hráče z gólů obviňovat budu

Vrba: Výstraha před Spartou? Pro mě ne. Hráče z gólů…

V Jablonci museli spolknout hořkou pilulku. Vysoká porážka 0:3 s výborně hrajícím severočeským celkem je pro…

 

Reflex.cz

Děsivá čínská epidemie: Unikátní snímky z doby, kdy chřipka zabíjela lidi po tisících

Děsivá čínská epidemie: Unikátní snímky z doby, kdy…

Mandžuská chřipka byla snad největší zdravotní katastrofou čínské historie. Pro Evropana ji zastiňuje tehdejší…

Okamura mění taktiku. SPD hodlá zastavit diktát EU a říct islámu NE z komunální úrovně

Okamura mění taktiku. SPD hodlá zastavit diktát EU a…

Dlouhá léta bojuje vlastenec, podnikatel, politik a finalista minulého ročníku mistrovství světa v populismu…