Škoda Fabia (2000)
10.5.2007Nejporuchověhší auto jaké kdy bylo v naší rodině. Auto jsem kupoval s najetými 67.000km a během 4500km se na autě vyskytly tyto závady: závada…
Škoda Fabia (Brázdič)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Hodnocení 10.05.2007 22:41
- škoda... 10.05.2007 23:45 Special-line
- škoda Škoda 10.05.2007 23:46 Sprint
- motor a brzdy 10.05.2007 23:58 Special-line
- Bola raz jedna Fabia 11.05.2007 00:11
- Tak nevím 11.05.2007 01:54
- Moje řeč 11.05.2007 09:10
- hodnocení 11.05.2007 11:22
- servis 11.05.2007 11:54 beda.s
- hodnocení 11.05.2007 18:47
- Hodnocení 12.05.2007 10:09 Dragon.001
- pekna 03.06.2007 19:28
- hhmm 27.10.2007 14:41
-
Special-line 10.05.2007 23:45
škoda...
Škoda že ste natrefil na špatný servis a jejich špatný přístup. Jinak Auto vypadá krásně je jako nové. Ten servis no....je škoda že takovej přístup dělá špatný jméno značce (obecně). Kdyby tohle řekli mě tak se tam s nima o tom pobavím proč auto nejede a už by mě tam neviděli, co to je vymazat paměť závad a nesáhnout na to. A to je nenapadlo třeba zkontrolovat svíčky atp. vzhledem k tomu že auto bylo ojeté kdoví jak se o to předchozí majitel staral. Snímač otevření škrtící klapky, nám odešel taky na Felicii MPI ale po dohodě jsme platili jen 20% z ceny takže to vše fakt záleží na lidech. -
Sprint 10.05.2007 23:46
škoda Škoda
Hezká barva.
Závady plyn. pedálu a serva jsou typické pro první rok výroby, což je i případ tohodle auta.
Spotřeba 7.5l/100km je na tento motor naprosto normální.
Souhlasím, že díly v servisech jsou za nehorázné ceny a o profesionalitě techniků by se taky dala vést diskuze.
Mě naštvalo, že mi nastříkali nárazník jiným odstínem laku.
Podle jejich slov to prý nejde nikdy "chytit" přesně!!! -
Special-line 10.05.2007 23:58
motor a brzdy
Jinak nesouhlasím s tím že u 1.4MPI je běžná věc nepravidelný chod motoru. nevím čí to jsou slova ale když je motor v pořádku je běh pravidelný. Ano motor má jen 3 ložiska, OHV poháněné řetězem - to se podepisuje na vyšší hlučnosti ale ne na nepravidelném běhu. S těmi brzdami se mi to taky zdá divné. Fabia musí určitě brzdit lépe než Favorit. I když záleží co am dali za kotouče a destičky i když značkový servis by měl vždy používat originál. Tvrzení že u verzí bez ABS je to běžné se mi nezdá, myslím že u verzí s ABS a stejným motorem zůstane průměr kotoučů, destičky, parametry brzdového válce stejné takže v tom velký rozdíl být nemůže. Pokud nebereme fakt že ABS zkracuje na kluzkém povrchu brzdnou dráhu.-
Sprint 11.05.2007 00:05
« Re: motor a brzdy
Autor článku se asi špatně vyjádřil. Nemyslel nepravidelný, ale nekultivovaný.
Nepravidelný běh motoru je když třeba vynechává zapalování, nebo svíčka a motor běží na 3válce.
S těma brzdama je to zvláštní. Už jsem jezdil taky s fabiema, co brzdily líp než ta moje. Přitom ABS a bubny vzadu měly taky.
-
-
neregistrovaný: "peter.halagacka@gmail.com" [158.193.84.XXX] 11.05.2007 00:11
Bola raz jedna Fabia
Zázrak menom Fábia....Ak niekto povie že ten tvoj prípad je veľmi ojedinelý tak sa veľmi mýli.Takto poruchových Fábií je dooooosť veľa.Podľa mňa to síce nie sú zlé autá ale su premnožené a o nejakej aspoň minimálnej individuakite nie je ani reči.Auto má ale peknú farbu a našťastie nie je na ňom žiaden pokus o tuzzing.Ešte dotaz:čo je to tlačídlo pripevnené na stredovom tuneli na strane spolujazdca.Myslel som že plyn ale nevidím plniace hrdlo??? -
"anonym" [62.24.79.XXX] 11.05.2007 01:54
Tak nevím
Asi si těžko budete takovéto věci vymýšlet, proč taky! Ale já mám na fabii najeto okolo dvaceti tísíc a zatím jsem měnil jenom termostat! -