Hyundai ix20 (2011)
4.12.2011Malé velké auto! Ale popořadě. Rozhodl jsem se manželce koupit nové auto s menší spotřebou a postupným vylučováním jsme se dohodli, že to bude buď…
Hyundai ix20 (Brázdin)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Nagano 01.03.12 13:23
« Re: Servis
Se zpožděním píši reakci na servis a jeho cenu. Nevím, kde byl servis prováděn, ale (jak už je známo ... ) u nás ve firmě stojí první prohlídka ix20 4 119Kč vč. DPH (a to jsme pražský dealer). Zbytek byla jen vychcanost servisu a promiň, ale i tvá hlouspost, že jsi zaplatil...proč ti po roce seřizují ruční brzdu, proč ti dělají geometrii (bylo to třeba? reklamoval jsi to snad?), proč ti po roce mění filtr klimatizace, proč ti účtují zkušební jízdu a režijní náklady, když žádné takové nejsou...bohužel právě takové servisy, se kterými máš zkušenost, jsou těmi, kdo uměle zdražují ceny servisu Hyundai a KIA, i když tomu tak není. Zkus změnit servis nebo si od toho svého akutálního předem přesně říct co budou dělat...servisní prohlídka má jasně předepsáno co se má dělat (norma v průměru 1,5 - 2 hodiny), vše ostatní co je ti účtováno navíc by mělo být schváleno tebou... -
cheops007 27.02.12 18:45
« Re: Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
1. dokonalé auto neexistuje! 2. ix20 je mini MPV pro menší rodinu nebo jako druhé auto do rodiny pro manželku 3. musíš srovnávat auta ve stejné třídě a cenové kategorii.
Vždy jsem jezdil auta vyšších kategorií a tak neumím srovnávat s přímou konkurencí. Co můžu napsat je, že auta o kategorii výše na tom nejsou zase o tolik lépe co se týče příčných nerovností viz. bod 3.
Odskakování není opravdu tak velkým problémem jak se píše na zmiňovaném foru. Mě se podařilo jednou donutit zadní nápravu odskočit, ale to jsem už fakt jel jako magor do 90 stupňové zatáčky, která byla navíc klopená na opačnou stranu. Prostě tam kde např. mondeo už nezatáčí a jede rovně, tam se ix20ce začne zadní náprava přetáčet/uskakovat, ale opět klid není to nic co by bylo jevem častým. Prostě je to jiné auto, které se v extrému chová jinak viz. bod 2.
Toto auto máme v rodině 9. měsíc a vždy když si řikám, že by něco mělo být trochu lepší jako v autě X nebo Y, tak se podívám na cenovku a přistanu spátky na zem a neřeším to viz. bod 1. -
Ronault. 02.02.12 20:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Servis
Pravda, nestírající kus čelního skla, který vyřeší koupit příští stěrače od Valea, praskající skla, to si asi pleteš s Octaviemi... ano, povrzávající plasty jsou klasikou, asi jako jinde vyměněné celé motory nebo převodovky, nepravidelné chody 1,8i ve Focusech atd., tak si vyber. -
Ronault. 02.02.12 18:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Servis
S Renaultem žádným, ale jezdím teď s Peugeotem a nevidím problém v sevisní prohlídce, úplně totéž čtu právě o něm a ejhle, hospodské kecy tvého ražení se nevyplňují.
Kterých nedodělků a kterých závad? To by mě opravdu zajímalo. Pokud se podívám na jiná fora, tak vidím naprosto totéž, včetně Fordu. Jeden rozdíl je, jinde to dokážou přecházet s pocitem kvalitního německého auta.
Člověk se na tom Renault foru nestačí divit. "Svítí mi kontrolka a porucha brzd" "panebože, co s tím verglem je", "Aha, mám po 60t km a z toho 20t bylo auto předváděcí sjeté destičky"... nebo "Při 32,45 km/h slyším jemné chroupání od pravých zadních dveří na druhé straně auta, co když to vybouchne" 8-s
Když to člověk prolouská celé, tak kupodivu všichni jezdí, startují, brzdí, nikomu nic neupadlo, neshořelo, neměnil se celý motor nebo převodovky a la bezproblémové VW. -
Brázdin 02.02.12 16:30
« Re: Servis
S ix20 jsem byl na servisu protože uplynul rok od uvedení do provozu, jinak je servis předepsán buď po ujetí 30 tis.km mebo po 1 roce, podle toho, co nastane dřív. Každopádně mi všichni co kdy měli Renaulty radili, že nemám Renaulta nechávat jak předepisuje servisní knížka 30tis/2roky, ale zkráti interva na 15 max.20tis nebo 1 rok, což také činím, takže v četnosti prohlídek rozdíl není. -
das_autos 02.02.12 14:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Servis
Nejsem veteránista jako ty.Měl by jsi si požádat o značky s V.Kolika renaultama jsi teda jezdil do značkovýho servisu?Virtuální svět není skutečnej a sedět za klávesnicí a dělat chytrolína může každej,nejhorší je pokud tomu člověk sám věří.A pokud ty závady co se objevujou u mIII kromě přesuvníku bagatelizuješ tak vlastně přiznáváš,že je to šmejd už z výroby nebo tolik závad,nedodělků a šlendriánu u novýho auta jako je mIII jsem v životě u jinejch novejch aut neviděl. -
Ronault. 01.02.12 19:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Servis
A hele, tady je někdo, kdo přešel s nových aut (zřejmě Š105) na ojetiny a je šťastný >:-[] >:D
Renault forum jsem prolistoval celé u Meganu III s tímto motorem a nic závažného jsem nenašel. Samozřejmě můžeš sem hodit přesuvníky 81 kW verze, ale to není problém daného kusu, ten jej ani nemá.
[odkaz]
Tady je po dvou letech nebo 30t km, pokud rozpočítáš na stejnou dobu jinde, tak to žádná hrůza není, tady třeba ix20 měla dražší prohlídku za poloviční kilometrový nájezd.
Takže neplácej tu nesmyslné předsudky. -
Ronault. 01.02.12 18:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Servis
Nejsem si vždy jist na koho reaguješ, možná je to jen můj dojem, ale občas reaguješ i na něco, co jsem nenapsal nebo napsal někdo jiný, případně jsem napsal v jiném příspěvku.
Loupání a kosmetika sice naštve,ale to je bohužel všude, zkus to s tím stromečkem tady na ix20, třeba na tom lakovaném plastu na palubovce... -
das_autos 01.02.12 12:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Servis
Kolika jsi tam jezdil ty ať se poučíme pane nejchytřejší.Tvojím veteránem?Já jedním a nikdy víc. A jestli tě zajímaj problémy M III můžu ti sem dát z renault fora diskuze i možná s tvojím pořispěním,jenže to by jim nestačil HDD.Za 3000,- ti u renaultu možná otevřou vrata a nabídnou kafe. -
Brázdin 31.01.12 23:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Servis
Možná to tak dostatečně nevyznělo, ale já jsem s Hyundaiem velmi spokojený. Jen jsem konstatoval že má drahý servis, ale jinak veliká spokojenost. Narozdíl od Renaultu, kde mi fakt vadí, že je na autě každou chvíli nějaký drobný problém a navíc je z auta cítit jak je to auto laciné už při pouhém zabouchnutí dveří. Na druhou stranu musím konstatovat, že zásadní problém s Renaultem zatím nebyl a když vydrží alespoň 200tis.km, tak nebudu tuto investici považovat za zbytečnou. Když ale vidím jak se na autě vše loupe a rozpadá po roce provozu, tak mám veliké obavy, že se tohoto čísla na tachometru nikdy nedočkám.
K tomu stromu v diskusi nevím. Já to ve stromu vidím a pokud dělám něco špatně, tak mi upřesni jak mám odpovídat, aby to bylo správně. -
Brázdin 31.01.12 22:43
« Re: Servis
Na Škodovce vidím nezjásadnější problém v tom, že člověk musí mít štěstí na kus a kdykoliv jsem já zkusil Škodovku, tak jsem to štěstí neměl. A pak když srovnám vzhled Roomsteru a jeho příšernou 1,4TDI s velice pohlednou ix20 s kultivovaným motorem 1,4 CRDi, tak není co řešit. Navíc záruka i cena taky mluví taktéž pro ix20. -
Brázdin 31.01.12 22:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Servis
Tak to je jasné že s vlastní olejem ušetřím 2000Kč. Do Toyoty jsem si taky vozil vlastní olej, ale i tak byla cena servisu u Toyoty absolutně nejnižší, pak s větším odstupem Renault a ještě o chlup dražší Hyundai. To že nemusím jezdit do autorizovaného servisu vím, ale po špatných zkušenostech s neautorizovanými servisy budu raději platit o něco víc a nebudu muset řešit problémy.