Wartburg 311 (1963)
16.4.2007Zakoupen po delším hledání náhradníka za dříve prodaný původní rodinný vůz Wartburg 311 de Luxe z roku 1961. Stal se jeho důstojným a co do technického…
Wartburg 311 (Bouvard)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"anonym" [212.20.111.XXX] 18.03.08 13:18
« wartburg
K tomu zrychlení údaj je zkreslený sám jsem měl Warburga jako první auto byl vyroben v roce 1956 a měl motor o obsahu 900ccm,koupil jsem jej oddřívějších majitelů i s instrukční knížkou s údaji o voze a vté době se u osobních aut zrychlení do 100 km/h vůbec neměřilo udávalo se do rychlostí 60 a 80 km/h proto ten zkreslený údaj.Wartburg z roku 1963 má sice motor 1000ccm ale zrychlení z 0 na 100 za 15 sekund nemá.Jinak dnes je to pěkný veterán každé auto má pro motoristu něco do sebe a rád si každý zavzpomíná na starší časy,při pohledu na starrá auta je vidět za tvarem karoserie člověka jako takového,dnes se samozřejmě vyrábí pěkná auta,ale vidíme skrze jejich karoserie spíš práci počítače.Jinak k těm parametrům maximální rychlost s tím motorem 900ccm byla 120km/h s motory 1000ccm chodily asi o 10km/h rychleji to zrychlení bylo slabé i oproti škodovkám 100-ám,ale řekněmi si že staré octavie které v té době také jezdily ho neměli lepší a protože jsem ho dost honil tak mně pořádně žral v zimě jsem měl spotřebu i 12 l na 100km,nejnižší spotřebu jsem měl na štrece do Bulhaska to bylo asi 8,5 l/100 -
"-- skrytý --" 15.03.08 08:45
« Krása na kolech
Táta měl tohle vozítko v bleděmodré barvě,to jsem byl fakt malej capart,teď když ho tu vidím,tak se mi po tom stejská.Byla to báječná doba,tedy pro mě jako dítě,táta nás naložil a jelo se na výlet,žádné starosti,obavy nic,jen čirá radost,že jsme spolu a je nám fajn.Zkusím si ho sehnat,jestli to bude fungovat i teď,ale mám obavy.........Moc hezké vozítko -
Bouvard 05.03.08 07:08
« Re: zrychlení
Ten údaj je převzatý z technických údajů. Je možný, že je nějakým způsobem zkreslený, ale na druhou stranu, dvoutaktní motor s tímhle autem dokáže opravdu docela "cloumat" díky odlišným charakteristikám, oproti čtyřtaktům. Každopádně se svým autem už tenhle údaj prakticky ověřovat nebudu, rád bych, aby mi vydržel co nejdéle v celku. -
neregistrovaný: "Jirka N" [88.83.173.XXX] 02.03.08 20:13
« Wartburg 311
Supr stroj.Jednoduchej, účelnej a kráásnej >:D . Mám doma 311ku de luxe, v kombinaci černá a bílá. Mazkím se s ním 3 roky, musím jet na stk a ve středu se mi rozlitla volnoběžka :-(. Blbé že ? :-)Jinak tvůj kousek je SUPER davám 10 >:D -
neregistrovaný: "gorilltom@seznam.cz" [88.102.165.XXX] 02.02.08 13:41
« RRAAFFovi
Hele ono to s těma bodama je dost sporný, třeba není takovej FANDA veteránů ale je rybář. No a já bych ulovenýmu 150kg sumci dal taky jen 2 body, páč mi to nic neříká. Jinak jsem zapoměl bodovat, takže samo 10 >:D >:D :yes: :yes: -
multinka 25.12.07 17:30
« Re: Re: Rada
Co se týká zhodnocení peněz, tak rozhodně Wartburga!
Dederóni se jich houfně zbavovali, až jich zůstalo žalostně málo.
Za 18 let trochu zbohatli a 311 je pro ně jako pro nás Tatraplán.
Mercedesů je po Evropě stále dost. To je skvost zase pro ,,nás,, , ale mi zase nemáme takouvou kupní sílu.
Mrkni na můj FIAT 128. Tam je to podobné, ale v bývalé západní Evropě. Do NSR bylo dodáno cca 200 000 Fiatů 128. Západní němci ho měli za sice rychlý, ale lidový vůz, tak se jich po letech zbavili a teď jich jezdí asi jen 350ks. Leč, pro jízdní vlastnosti sběrateli velmi žádaný. Mám nabídky i za 3000 EUR. -
neregistrovaný: "Jester" [213.211.37.XXX] 24.12.07 19:45
« Re: Rada
Měl jsem W 353 tourist. Při použití oleje viskozní třídy API TC v poměru 1:55-60 prakticky nekouřil, díky těžšímu převodu na čtyřce jel v pohodě i těch 130km/h. Obrovský kufr, spolehlivost absolutní : vždycky nás dostal domů !!! Zemřel na diagnózu koroze rámu. Moc se mi po něm stýská ...
Některý věci soudruzi z NDR vyřešili líp, některý hůř. Palubka i ovladače jsou dobře přehledný a hlavně, vpředu ani vzadu není žádný středový tunel, takže žádný mačkání a otloukání se. Časem ještě dodám fotky prostoru vzadu a zavazadlového prostoru.