reklama


Recenze

Bekstorm (muž 34 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Ford Mondeo Mondeo 2.5 6V

9,87 Uživatelé

Hodnoceno: 13× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Ford Mondeo, foto 1 Ford Mondeo, foto 2 Ford Mondeo, foto 3 Ford Mondeo, foto 4 Ford Mondeo, foto 5 Ford Mondeo, foto 6 Ford Mondeo, foto 7 Ford Mondeo, foto 8
Ford Mondeo, foto 9 Ford Mondeo, foto 10 Ford Mondeo, foto 11 Ford Mondeo, foto 12 Ford Mondeo, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta Marwin Rok výroby 1999 Koupeno ojeté najeto [km]:87000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2544 výkon [kW]: 125 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8 maximální rychlost [km/h]: 230 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 460 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 10

Popis vozu

Chtěl jsem Maybach, ale ten jako majitel nesmím řídit, tudíž to je Mondeo.

Ale teď vážně moje první auto byl Ford Eskort a ledacos jsem na něm zažil tudíž .... jelikož jsem měl možnost ho prodat
( nevýhodný prodej, jak jinak ).
A měl jsem jakousi potřebu vlastnit něco zajímavějšího, něco co jede když na to šlapu, brzdí když na to šlapu, něco co v noci pořádně svítí, něco co je pořádný kus železa, něco co má pod kapotou už pořádný motor.
No asi tak nějak, tudíž jsem celý nadšený vyrazil do Ústí nad Labem kde v malinkém bazaru bylo jedno z mála ST 200 co nemá najeto 500kylo, nechtějí za něj 100000Kč a není stříbrné nebo modré (dvě barvy co zrovna nemusím) a to dost zúží výběr.
Samozřejmě auto bylo už týden fuč.
Ze stezku jsem procházel weby o STčkách, jistě to znáte jako když dítě chodí koukat do výlohy hračkárny na něco co v životě nemůže mít ale zrovna teď je to to jediné co chce mít :)

( pro info bylo to na jaře 2010 )

Ale pak jsem čistě náhodou zakopl o tenhle povoz ........ A ŽILI ŠŤASTNÉ AŽ DO SMRTI nyní bych nejraději pustil ( pokud by to šlo písničku ) od Jeckiho Wilsona - (Your Love Keeps Lifting Me) Higher And Higher
O_O ne že bych zrovna takové slaďáky poslouchal pravidelně, ale hodilo by se to pro tuto chvíli skvěle.
Samozřejmě do toho všeho si musíté vsunout měsíce biflovaní informací, průzkum ojetin hezčích, horších a hrůzostrašných.
Tak rezavý Citron ZX co my strkaly naše AAA (ano ZX rezaví skrz na skrz) si nedovedete představit aspoň doufám, ve vašem zájmu.

Dále tu mám zástup lidi co mi "dobře poradily"
jistě to znáte:
Forda fuj
Fordem tam, vlakem zpátky
Fond-On-Road-Dead
Mondeo to je nejhorší auto na světě
Jen taková Laguna pro chudé. Bla bla bla bla

Nejhorší jsou asi někteří dizlovci všeobecně,
pak samozřejmě někteří Škodovkáři,
obzvláště někteří pak Fobisti Felicioidi Favoritové
( co je s tím F? )
A u Forďáku majitele Fiest taky reaguji dost podivně ( F utočí )
a nejhorší samozřejmě lide bez aut.

No abych to zkrátil ... Laguna mne málem zviklala, naštěstí kolega z práce jí má a ochotně zapůjčil na průzkum a díky bohu na jízdu. Abych neurazil všechny frankofili nebo jak se jim ... Není to špatné auto jen co je pravda, vlastně ona je Laguna sakra kára, ALE absolutně mi nesedne do rukou a nemám kam dát nohy, hrůza a tom jen metr77cm.

Co dodat? Zatím nechám tuto část jak je, přeci jen Ford je to vůz všem známý a jistě tu již mnoho převratného neobjevím, já určitě ne.

Snad jen: je to zelené Mondeo pětidvířko na hezkých 16kolech, v maximální vybavě, ve slušném stavu opotřebené spíš časem než používaní. Původní majitel byl starší pán který zjevně auto nijak neutíral a víceméně se staral.

Fakt je že pár kabelu v motorovém prostoru bylo vyspraveno čokoládou (asi po útoku nějakého hlodavce ) co se už dvacet let nevyrábí a tudíž jsem tu měl trochu oxidace, ale to je pro mne prkotina a jen to na mé tváři vykouzlí úsměv.

Silné stránky

Let me to introduce you to ECSTASY

Toto auto má mnoho stránek. Chápejte možná je to jen můj subjektivní názor, ale pořád je vyvolán vlastnostmi tohoto vozu.


INTERIER

- vše je přehledné a tak nějak po ruce, mnoho prvků interieru je
zjevně v souladu s ideologií zvýšené aktivní bezpečnosti
- v noci je vše nasvíceno výraznou, ale zároveň příjemnou
zelenou a oranžovou. V noci to je ... těžko řici ne jako v
autě ale v spíš jak v bitevním vrtulníku :)
- příjemný zaoblený styl 90. let s prvky imitujíc dřevo a
výraznými leč neagresivními liniemi
- manuální fofrpáka s R na kroužek, je to o zvyk a je to dobrá
věc
- solidní kůží potažený volant, mě se líbí a dobře se s ním točí
- ovládaní motorků zpětných zrcátek pomocí univerzálního
joističkem s nulovou polohou
- digitální klimatizace
- všechna čtyři okna v elektrice, není to špatné
- centrál s dálkovým ovládáním ( u mne ne zcela funkční :( )
- tempomat ( trochu zbytečné, ale funguje to a hned je volant
veselejší)
- vyhřívaná přední sedadla
- vyhřívané zadní, přední sklo a vnější zrcátka
- palubní počítač s výstupem na display
- Fordí alarm, hlídá dveře, všech 5, kapotu, a pohyb uvnitř
kabiny + samozřejmě imobilizér
- taková srandovní malá věcička co pípa když nevypnete světla,
to byste museli slyšet měl jsem to ve vice autech, ale tedy je
ten zvuk .... něco jako rozdíl mezi tím když vám v řeknou:
Žrádlo je na stole chátro. NEBO Podává se večeře sire :)
- 4x 50w repro celkem slušné a znějí čistě i po těch letech
- prostorný 460litrový "kufr" - kdybych chtěl vice tak mám
kombíka :)
- nádrže na provozní tekutiny :) ano nezbláznil jsem se ale ten
fakt jaké zásoby si Mondeo veze sebou taky dává smysl, v tomto
voze se vám vše spíš dříve něco zkazí než dojde

EXTERIÉR

- decentní křídlo na 5tých dveřích, spoiler pod předním
nárazníkem, rozšíření předních blatníku
- snadné tankování díky zevnitř otevíranému víčku nádrže které
drží na takovém plastovém oušku, už žádné odkladní víčka
nádrže s klíči na tankovací stojan
- origo Fordí zástěrky ( za vyloučení zástěrek z povinné výbavy
bych někoho nejraději **** )
- originál Fordi litá kola 16ctky, sice už něco zažily, ale
stále vypadají dobře ... z dálky

CELKOVÍ VZHLED VOZU:
! To to je individuální názor, nikomu ho nenutím !

Když jsem před lety poprvé viděl Mondeo faceliftu (1996 - 2000, působilo na mne jako vypasená kočka která se věčně něčemu divý (třeba tomu jak jsme s naším Oplem Kadetem dojeli do Dubrovníku :) my Kadet, naši známí Mondeo.
p.s. Kadet šel pak rychle, místo něj přišel na mnoho let Eskort )
Časem se na záměr Fordích designerů dívám přeci jen jinak, tohle není jen vaše stará, dobrá, spolehlivá Fordka co přinese odnese udělá, tohle auto má zuby i drápy.Přeci jen jsem trochu uchyl, ale mne se design aut po roce 2000 přestala líbit, zvenčí i zevnitř, co nadělám.
Stejně na auta mladší deseti let nemám chechtáky tak co :)
Zkráceně řečeno tento vůz, se bude určitým lidem líbit pořad

PRVKY PASIVNÍ A AKTIVNÍ OCHRANY
- mlhovky, vždycky jsem chtěl auto s mlhovkami
- ABS
- ASR
- 4x airbag
- ovládaní volantu pod radiem ... nebo obraceně O_O
teď vážně tahle věc je aktivní bezpečnostní prvek jak z
učebnice, tohle muže stá mezi vám a velkým neštěstím
- origo Fordí přídavné brzdové světlo, třikrát hurá pro
přídavné brzdové světlo to by mělo bít v povinné vybavě
- 4x kotoučové brzdy na dvou oddělených brzdových okruzích, to
je věc když zaberou čtyři kotouče :)
- velmi dobrý výhled z vozu ven
- přední světla svítí velmi dobře, 4xH7
- bezpečnostní pojistka oken zadních sedadel ( už mi děti ani
opilci nebudou vypadávat za jízdy z auta )
- blokování zadních dveřích( dětská pojistka )
- celkově mohutná konstrukce vozu

MOTOR kapitola sama o sobě

- 6válců,
- válce mají 60stupňové uložení které minimalizuje vibrace při
uložení do Véčka, on by se inline tam stejně asi nevešel :)
- obsah 2544ccm, poctivých 2,5 litrů
- 24ventilů
- rozvodový řetěz
- proměnné poměry vzduchu s benzínem a řízené omezování počtu
používaných ventilů vám zaručuje efektivní a ekonomický provoz
(s ohledem na obsah)
- původní koncepce motoru je od Porsche, to už také něco
znamená

Asi bych jsem mohl vložit spoustu čísel z Wikipedie, ale proč maximální na druhou stranu proč ne ;)
Něco málo čísel o otáčkách 6250 rpm, 220 Nm neboli 4250 rpm maximalka někde okolo 6900, tudíž tenhle motor táhne pořád a táhne s radostí.
Výkon 125 kW, 170 PS tedy 168 koňských sil v základní verzi, moje :( ta byla ještě několikrát přepracována bandou z
Special Vehicles Team tak vznikl pohon pro ST 200, a Contour SVT

Tento motor používají také Jaguary X a Mazdy 2000 MPV a samozřejmě Ford Contour, Mercury Mistique to jsou taková Mondea pro Amíky, minimum rozdílu orotí naší evropské verzi.
A také Ford Cugar (jak mne opravil Petrko, splet jse si ho z Proubem :( )
No prostě MOTOR co je doopravdy bezva, tedy pokud nejste ten typ člověka co brečí když mu do jeho milované Fábie přidaly ještě jeden válec a teď má .... považte si to 3 válce, olalá takové plýtvání taková zbytečná frajeřina no toto :)

JÍZDA

To se nedá shrnou do bodu, to se musí vidět, slyšet, cítit a zažít.
No to je v podstatě jedna z hlavních silných vlastností tohoto vozu a všech Mondeí obecně. Tohle auto jede, jede pořád, je jedno jak potřebujete jet, rychle, pomalu, hodně rychle,
na ekonomiku, sportovně, je to jedno.
Tento vůz s tímto motorem si poradí se vším. motor je pořád v tahu, pořád na to má a je jedno jestli jedete 40kmh, nebo 220kmh, jestli se chcete jen tak plížit na nějakých 1500otáček nebose přes 2500 až 4000 (kdy akceleruje auto asi nejlépe)dostat k onomu skoro 7000. stropu.
Rozhodně to není ten typ co by při nízkých otáčkách skoro chcípal a při vysokých už zase trpěl oním docházením dechu.
Vše ostatní podvozek, řízení, brzdy ... se mi jeví jako sehraný celek, na 205 gumách s funkčním a zapnutým ASR se zatáčí jedna radost. Řízeni je přesné s dostatečným "rejdem". příjemně tuhe žádné přeposilované mini-vozítko ale ani žádná Multikara.

Jako většina Fordu i tento má tvrdší podvozek, ale mě to vyhovuje, žádné přetáčení, žádné plavaní nebo dokonce ustřelování zadku. Občas to holt trochu drncá, ale nevím o tom že by Ford byl zodpovědný za stav naších vozovek, ale hlavní je že Monďík se drží vozovky jak přilepený.

POZOR POZOR POZOR

to nezmámená že když to ve 220km/h strhnete prudce ... kamkoliv neskončíte v pytli ( černém, gumovém a se zipem ), lidi prosím vás používejte mozek, auta jako toto mají na povel vaší pravé nohy od 150 koní výš, váhou začínáme okolo tuny a půl ... no prostě opatrujte se, já vím že frajeři umí projet zatáčku na plný plyn. Ale jen hlupáci to dělají pořád, praví frajer ví kdy se má zklidnit.

Slabé stránky

budu sem dávat věci záporné, ale i neutrální, tudíž pokud to někoho vůbec zajímá bude si muset dělat úsudek sám :)

Je to spíš o tom jak zub času hlodá, nezadržitelně.

Koroze
po deseti letech už nějaká je, nic skrz na skrz, vlastně je spíš jen tam kde bylo nějak víc poškozen lák a tak, ale je tu.
Nu co s korozí jsem bojoval i na Esku :) tak co.

Elektro instalace
trocha oxidace, nějaké objímky už nedrží na stopro, pár kontaktu tak už dodělává, ale jak já budu vypadat po padesátí :) no nic hurá pro nářadí.

Spojka
Tady se Ford moc nevytáhl původně jsem si mysle že ta spojka je v hájí, ale ona prostě už jinak zabírat nebude a navíc ten nápad dát k tomuto motoru 5stupňovou převodovku a ne šestku, no u Eskorta to bylo k smíchu u Mondea je to k pláči.

Váha
hergot to auto je těžký, zatím jsem ho tlačil jen cvičně, ale i tak to byla síla.
Obvykle odtlačím auto z sedačky řidiče jen levou nohou,
ale tady to neplatí. Ale i to má svoje výhody alespoň mi neodnese auto "vítr"

Spotřeba
kombinovaná tak 9,5 podle palubního počítadla a dle velkého techničáku.
Mě nevadí ta spotřeba náhodou na 2,5L 6V slušný, ALE ty kydy co slyším od lidí jejichž názor mne vůbec nezajímá, ať oni si pořídí Fobii s motorem o obsahu náprstku.


Sedadlo smrti
paradoxně zde je to sedadlo řidiče, pokud na to dojde tak vám pedály zlámou kotníky.
Sloupek řízení vám rozdrtí hrudník a kolena.
Teda on do roku 2003 až 2005 byl tohle více i měně i u jiných aut a často i huř než u Mondea.
ALE, Monde má z testu NCAP 3 hvězdičky a vůbec dost slušné hodnocení i dnes, ale až na to sedalo řidiče to je tak na 2 hvězdičky a dvě kytičky, lilie :)
Takže všem Mondeakům držím palce ať tohle nemusí nikdy řešit.


Blbci
Některá auto jsou magnet na divné lidi, bohužel i moje.
Dokud jsem měl starého Eskorta s barevnou hauptnou, nárazníkem z vrakoviště a stopami po amatérských karosářských a lakýrnických pracích bylo vše O.K.
Teď my někdo kop do nárazníku, zničili my jeden parkovací senzor, poničili druhou anténu a někdo mi ukradl ocelové čepičky z ventilku ( jedna za deset Kč, ale zkazí to den )

MotoBlci
Je to zvláštní, ale dřív jsem to tak moc řešit nemusel jenže nyní ano. Určití lidé jako by mne schválně nepouštěli, nebo hůř předjíždí mne ve městě zcela bezdůvodně a často dost nebezpečně majitelé dost podivných vraků a pidivozitek.
No a to co mi nedávno na R7 dělal jeden dědek ve Fóbii to byla síla, už jsem mu chtěl seknout páku na zamknutí volantu do předního skla, ten magor mne blokoval zcela úmyslně snad deset minut. Jenže ten vopruz vytáhne tak 150maximalně a jel 80.
Jistě, to je v pořádku, ale nemá nikoho blokovat,plazit se nu prosím, ale někoho tím obtěžovat to je velké NE NE NE.
Nakonec jsem ho podjel.
Možná je to na našich dálnicích normální, ale já vůbec nechápu o co těmhle šnekům jde.


No jak vidíte ten to vůz je na tom celkem slušně a co se divných lidí týče ty nakonec potkáváme pořád. A není nic hezčího když se na dálnici v sejdou alespoň tří auto s výfuky jak roury od komína, koly 205 a výš, a motory co patří do jiných, lepších časů a valí to v dokonalé synchronizovaném baletu, s perfektními rozestupy, pravidelný zařazováním a všechny plazítka, pachtítka nechávají dalekooooo za sebou.
Samozřejmě nesmyté nikoho ohrožovat ani omezovat, jenže to většinou majitelé pořádných kár nadělají, že :)
S výjimkou některých majitelů obludných tereňáku.

POZOR POZOR POZOR

Tento pekáč a jemu podobný vážně není vhodný pro lidi co mají ještě teplí řidičák. Já sám nejsem kdovíjaký řidič, ale už jsem něco zažil a vím že od neštěstí mne často mohou dělit vteřiny a centimetry.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím ještě naštěstí nic nebylo zapotřebí, samozřejmě na obzoru to je ... vyvážení kol, geometrie přední nápravy, repas světel, repas audia, v šupleti mám Pionera CD/mp3 a v bouráku mám cosi čemu se dalo říkat radio tak možná v 90letech.
Kotouče taky žádná sláva a stav brzdičů ... hrůza, jen musím sebrat odvahu na to rozebráni, odrezení a natřeni hlavně ta část s následovném složením mi vyvolává divný pocit v žaludku asi jako litr ledové vody.
Pak převážně jen fůra drobností přeci jen už to není žádný jinoch :)


Duben 2011

Tak jsem "prošel" technickou po 12letech a 88tisících kilometrech začíná být znát váha motoru na přední nápravě.
Silentbloky, tyčky stabilizátorů, klouby atd ... tak za 3tísice Kč výměny
... no mohlo být hůř ( a bude ) moje klouby taky nejsou co bývaly ( "par" zlomenin a infe .... erm nemocí kloubu udělá své, čím dál tím vic mi je ten obstarožní bourák milejší)

pak tu máme nějaký ten olejíček 5w-30 (A1-B1 faktor ) tak šest litrů a fyltr ... jarní klasika

 
reklama

Novinky v recenzi

27.4.2011 19:03

jaro 2011

většinou takové blbiny pro radost:

přední ploché stěrače ... fajn věc

dvě bíle obrovské plyšové kostky na provázku ... moc přes ně nevidím z auta ale vždy jsem si je přál

pokus o výrobu nové masky ... až to bude alespoň%n trochu koukatelné tak to nafotím

dvě parkovací T10 žárovky nahrazeny ultrabílimi žárovkami

interierová světla předělaná z LED na zelené LED

1.11.2010 15:26

1.11. 2010

Přezuto do botiček 195/65 R15 od Uniroyale MS 60 ( nebo tak nějak )
Fakt je že po těch R16 elektronech vypadá Mondík nějak smutně nějak običejně ... jen na discích R15 ( pozinkových ).

Tak jsem tak dal puklice a hned je veseleji.
Co nadělámé zimní hnus je za dveřmí.
Tak snad jen dávejte na sebe pozor lidi ať už jedete v čemkoliv.

7.9.2010 19:58

7.9. 2010

Tak jsem si zakoupil MC kazetu s MP3 redukci. Taková divná věcička je to vlastně mp3 přehrávač s 3.5 jacke
výstupem par tlačítky a slotem na SD paměťovou kartičku ( 1GB SD v ceně )
a vstupem na USB/miniUSB kablík

cena okolo 800kč

tak jsem to propojil s mím PC naládoval musicou elektičnajou.

a ... SHOCK totální absolutní shock a nevýra
To že je rozdil mezi autem a autem v plné výbavě jsem věděl, ale lidi ten zvuk co ty 10lete staré repráky dokážou reprodukovat to je prostě fantazie.

Žádný FM tuner žádné kabely, jen něco co vypadá jak obyčejná MC kazeta. Zajímavá to věcička, vřele doporučuji.





20.8.2010 13:22

20.8. 2010

Tak zítra se já i můj vozík staneme dost podstatnou součástí svatební ceremonie. Ženichem a jeho zeleným koněm :)

... nebo snad :(

19.8.2010 23:03

19.8. 2010

Návrat po několikadenním putováním po zámcích jižních Čech.
Ujeto tak 850km možná i víc, ale v Mondeu je to jedno.
Průměrná rychlost 60km/h
maximální 190km/h - možná nebyl čas koukat na budíky :) (doufám že to nebude číst někdo od policie :)
kombinována spotřeba 8.5 litru na sto
průjezd matičkou Prahu hektický jako vždy :)
předjížděcí závody na D1 klasika, jako vždy byly :)

Většina recenzí označuje tento vůz za okrskovou šelmu.
A mají pravdu.

Chcete li zabít komára a být si jistí vemte si plamenomet,
chcete li se v klidu, v pohodě, luxusně a elegantně dopravovat po našich okreskách vemte si Mondeo.
Stejně jako s plamenometem i pokud se vám postaví něco jiného než li komár zjistíte že jste vybaveni dostatečně.

Samozřejmě jeto pořád 11let staré auto anno dominy neokecám, ale rozhodně nepatří do starého železa. Ještě ne.







26.7.2010 21:08

26.7.

Výměny žárovek za nové, nic extra jen staré dobré Plips

18.7.2010 20:16

18.7. 2010

Po malém rodinném vyletě, jsem mě ještě trochu času tak jsem vyměnil něktá interierová světla ( T-10 ) za 5x LED čipy. Víc to svítí, méně se to hřeje a mají menší odběr.

17.7.2010 21:12

17.7.

Vyšmejdil jsem nějaké ty odrazky tak jsem je hne připlácl na auto.
Na vnitřní strany dveří a na zadní nárazník.
Odrazek není nikdy dost.

13.7.2010 22:54

13.7. 2010

Drobné úpravy recenze


Další vozy Ford Mondeo


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
9
prostornost
9
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
7
náhradní díly
8
výkon motoru
10
spotřeba
8
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
9
brzdy
9
zavazadlový prostor
9

Více o modeluFord Mondeo I (1993-2000)
Ford Mondeo Vignale 2.0 EcoBoost – Krok víc než odvážný Ford Mondeo Vignale 2.0 EcoBoost – Krok víc než odvážný

Zkrášlit auto, vylepšit zákaznický servis a chtít za to…

Ford zmodernizoval Fusion i pro NASCAR Ford zmodernizoval Fusion i pro NASCAR

Speciály modrého oválu pro sérii NASCAR nesou jméno…

 

reklama





Blesk.cz

Za Castra se kondolovat nemusí, vysvětluje Špaček. „Hrad správně mlčí“

Za Castra se kondolovat nemusí, vysvětluje Špaček.…

Projevit lítost, nebo raději mlčet? Po ohlášení smrti kubánského exprezidenta Fidela Castra byla na politicích…

Celebrity na síti: Kvitová v Dubaji a zákulisí přehlídky Victoria´s Secret

Celebrity na síti: Kvitová v Dubaji a zákulisí…

Facebook, Instagram, Twitter... Kdo na nějaké z těchto sociálních sítí nemá účet, jako by nebyl. Co se za…

 

iSport.cz

Laco odpálil puk do hlediště a trefil dívku. Omluvil se jí dresem

Laco odpálil puk do hlediště a trefil dívku. Omluvil…

Měl vztek. Chomutovský brankář Ján Laco v nedávném utkání s Litvínovem po inkasovaném gólu odpálil puk. Ten…

Šilhavému umřel táta, přesto Slavii vedl. Jste obdivuhodný, vzkázal Tvrdík

Šilhavému umřel táta, přesto Slavii vedl. Jste…

Fotbalisté i fanoušci Slavie mohou slavit. „Sešívaní“ vyhráli ve Zlíně 4:0 a zajistili si minimálně do jara…

 

Reflex.cz

Švýcarsko, kde tvoří čtvrtinu obyvatel cizinci, se paradoxně nejvíc bojí – cizinců

Švýcarsko, kde tvoří čtvrtinu obyvatel cizinci, se…

Pouze Lucembursko a některé arabské státy Perského zálivu mají na svém území více cizinců než bohaté Švýcarsko.…

Herečka a zpěvačka Iva Pazderková: Blbou blondýnu miluju a jen tak ji neopustím

Herečka a zpěvačka Iva Pazderková: Blbou blondýnu…

Je elektrotechnicky „hrozně zdatná“, zvláště pak „co se týče hi-fi, wifi a sci-fi“. Má supernový lap-ťop…

 
 
reklama