Diskuse

Subaru Levorg (2018)

24.4.2019

Toto nebude recenze plná fotek a nadšených komentářů. Chci zde, pokud to bude v mých silách, objektivně zhodnotit všechny možné vlastnosti jinak dobrého…

 

Subaru Levorg (Tomogo)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 03.09.22  00:36

    « Re: 2.0i MY2019

    Ahoj a moc díky za příspěvek. Jsem rád, že se můj článek alespoň někomu líbil.
    Omlouvám se za prodlevu, nevšiml jsem si nového příspěvku. Navíc mám teď oči jen pro mé Audi. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 13.05.21  10:24

    « Re: 2.0i MY2019

    Škoda,žé si z toho textu nevyrobil svoju recenziu.Určite by to vydalo
    :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto Alexander-Hamar

    Alexander Hamar 13.05.21  00:16

    « 2.0i MY2019

    Ahoj, napísal si skvelú recenziu, naozaj všetko sedí. S niektorými vecami by som nesúhlasil ale zas každý sme iný predsa. Ja by som len rad doplnil pocity z 2 litra ktorý mam a už som s nim niečo aj odjazdil. Podvozok je tu naozaj skvelý ako si písal to auto nemá chybu co sa toho týka a určite je to super kombinácia keď ten motor nedokáže ten podvozok potrápiť, ten pocit bezpečia a pritom možnosti zábavy je neopísateľný. Co ma ale tiež hnevá a divím sa ze to je aj s týmto motorom je ten prejav tej prevodovky pri tých zhruba 20km/h kedy proste nezmyselne klesnú otáčky motora skoro až na voľnobeh a naozaj treba viac pridať plyn aby sa to auto doslova rozbehlo.
    Vykon motora je naozaj "slabý" ale mal som voľakedy aj Feliciu takze ta ma pripravila na to ze mam dobre porozmýšľať predtým ako začnem predbiehať >:D ale samozrejme nieje to až tak tragické ako to znie. Keď sa auto už rozhýbe fakt sa s ním nemusí brzdiť a hlavne to ani nebudete chcieť brzdiť z čoho plynie aj spotreba. Ak sa musím ťahať za niekym 90 tak priemerna spotreba začína na 6.5 l (išlo by to aj za menej ale v meste to auto motor doslova podtaca tak tam prepinam do režimu Sport aby motor držal cca 1800 otacok aj pri 50km/h) ak je možnosť predbiehanía a sviznejsej jazdy tak 7.5 bez toho aby som sa nejak musel o tu spotrebu snažiť a cyklus okresky + diaľnica + mesto je tiež bez problémov pod 8. Treba si uvedomiť proste ze to auto nikdy nebude kráľ diaľnic a ani trhac asfaltu aj keď tak vyzerá. Kupoval som to s týmto vedomím a hlavne kvôli tomuto motoru. Je tam FB20B čiže nepriame vstrekovanie co som presne chcel aby som predisiel zbytočnému čisteniu sacich ventilov aj keď olej mením častejšie ako po 15000km a netankujem nekvalitné palivo, nerezové koncovky výfuku sú vďaka absencii turba krásne čisté ako keby boli nové :-) s CVT som zatiaľ nemal žiaden problém auto mam od novoty a správal som sa k nemu nanajvýš dobre takže ma úplne plynulý chod bez anomalii teda až kým nezapnem klimatizáciu >:D aj tu je to niečo neuveriteľné co to dokáže spraviť s tým autom ten kompresor. Nemám k tomu autu co viac dodať všetko tu už bolo povedané a je to pravda. Keď som sa rozhodoval aké auto si kúpim chcel som atmosférický benzín bez priameho vstrekovania a tento motor mi vyšiel ako jediný adept (okrem Lady samozrejme). Vedel som do čoho idem co sa týka výkonu, motor ma nemá prečo sklamať, z prevodovky mam stále ešte malú dušičku ale verím ze Subaru vie co robí, a jazdné vlastnosti auta sú neopísateľné. Ešte raz chcem pochváliť skvelú recenziu Tomogo a ja osobne by som toto auto bral znovu keby mam tu možnosť ešte niekedy v budúcnosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 25.01.20  11:30

    « Re: Díky

    Tak nová recenze už je hotova:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 16.01.20  09:10

    « Re: Díky

    Jo, plánuju, ale moc toho asi nebude, k tomu A6 mám opravdu jen málo připomínek. Ale něco se taky najde. Jen se to nedá moc porovnat, A6 je mastodont a ten TDI ingot v předu mu na agilitě nepřidá. Jinak je A6 skvělý vůz a jsem rád, že jsem Subaru prodal.
  • 00 Reagovat !

    foto RWD

    RWD 08.01.20  10:35

    « Díky

    Díky za super recenzi.
    Bude recenze i na tu A6 Allroad? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 11.09.19  11:13

    « Re: žihadlo

    Koupil jsem Audi A6 Allroad.
    Sice jsem jaksi popřel sám sebe, protože to je diesel, ale jezdí to výborně a na to, že to váží 1.9 t, tak je to velice agilní vůz. Hodně mile mě překvapil!
    Taky jezdí za 7l a zrychlení 6.2s na 100 taky potěší. O omezovači v 250km/h nemá cenu v porovnání s Levorgem hovořit.
    Co je ale důležitější, tak zatím jsem na něm našel jen několik málo drobných nedostatků! Jinak je to auto prostě paráda a nedá se to srovnat ani s Levorgem, nebo Outbackem. Je to prostě jiná liga.
  • 00 Reagovat !

    foto dadasada

    dadasada 09.09.19  07:26

    « žihadlo

    Ahoj,
    nenapínej, co máš za nové žihadlo? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 28.06.19  10:13

    « Re: Mirrorlink IV

    Ahoj a moc veliké díky!
    Taky jsem zkoušel nějaké návody na Internetu a nikdy nefungovaly, nebyl tam ten step s Audiotékou.

    Tohle funguje, ale je to tak krkolomné, že se na to asi vykašlu. Ještě totiž používám místo domovské obrazovky Nova launcher a na tom to padá. Takže bych musel před každou jízdou přehodit výchozí launcher a pak teprve dělat tu anabázi s přepínáním aplikací.

    V každém případě je vidět, že je to jen softwarová záležitost a kdyby někdo chtěl, tak by to fungovalo... škoda.
  • 00 Reagovat !

    foto MachiCZ

    MachiCZ 25.06.19  20:39

    « Mirrorlink IV

    Ahoj, rozchodil jsem MirrorLink na MY2017, Samsung S9.

    1. Nainstalujte Audioteka ver. 2.4.4., slouží jako vstup do MirrorLink
    2. Nainstalujte Button Savior, slouží k ovládání v MirrorLinku
    3. Nainstalujte aplikace LG MirrorDrive ver. 1.2.1.2

    Připojte telefon do USB pod radiem. V APPS vám "zbělá" MirrorLink. Když na něj kliknete, odsouhlasite, objeví se Vám 2 apliace, Audioteka a LG MirroDrive. Prvně kliknete na Audioteku a tam vvpravo/vlevo budete mít šipku, pod ktero use objeví Button Savior. Pak musíte zpět na seznam a vyberete LG MirroDrive. Objeví se Audioteka a pres ni bude vlevo/vpravo ovládací panel Button Savior. Zaroven 10x blikne upozornení, že LG MirrorDrive je jen pro telefony LG. Pak kliknete na ikonu dvou čtverců a vyberet aplikaci co chcete spustit. :-) Bezi Google Maps, Waze, Facebook, Youtube, Whatsapp, Brave... Tohle sem testoval, ale podle me pobezi vse.

    Dejte feedback a kdyby někdo něco potřeboval, rád zodpovím.
  • « 00 Reagovat !

    foto Mikesus

    Mikesus 14.06.19  12:23

    « Re: Re: Re: Asistent

    No napadl mne nejdřív Ceed, ten ovšem taky moc nesedí. Jestli i30, možná jo, to uchycení značky docela odpovídá.
  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 13.06.19  21:43

    « Re: Re: Asistent

    Ahoj, hele teď jak to říkáš, není to náhodou Hyundai i30 combi?
    V každém případě dík, vyhodil jsem tu Toyotu pryč.
  • « 00 Reagovat !

    foto Mikesus

    Mikesus 13.06.19  19:19

    « Re: Asistent

    Asi mi unikl nějaký model od Toyoty, ale já v tom zmíněném videu Toyotu nepoznávám. Do teď jsem pořád přesně nezjistil, co to bylo za model a značku.
    Přišlo mi to jako kombík, to má Toyota jen Auris nebo Avensis, v té době nová Corolla ještě vůbec nebyla. Ani jedno nemá takto umístěnou zadní RZ natož tvar světel.
    Neví někdo, co by to mohlo být za značku?
    Nicméně ten za volantem byl fakt *, říkal jsem to hned, jak se video objevilo.
  • « 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 13.06.19  07:32

    « Re: Asistent

    No kdo ví, jak to v tom tunelu bylo.

    Co se týče mé spokojenosti. Možná to tu vypadá, že to tu moc kritizuju, ale jen popisuju to co jsem postupně našel.

    A moje auto snů dnes asi neexistuje, Levorg byl kompromis. Klidně bych si koupil Škodovku, ale tu ve 4x4 dělají jen s DSG a tu nemám rád. Navíc ten Haldex mi taky nesedí. Ta jízda v Levorgu je prostě úplně jiná.
  • 00 Reagovat !

    foto Rasto

    Rasto 13.06.19  00:26

    « Asistent

    Tak ta Toyota vyzerá podľa mňa na chybu vodiča. Proste nepochopiteľne to dobrzdil až do zastavenia, aj keď nemusel. Mám tiež toyotu, síce Corollu, ale predpokladám, že asistent je rovnaký a auto mi sem-tam zapíska, že mám brzdiť aj, keď za mňa ešte nikdy nebrzdilo. Už som raz ale na diaľnici brzdil po upozornení zo 140 - 0 s tým, že najprv naplno, keďže sa predo mnou objavila stojaca kolóna a potom som to povolil, keď som videl, že stíham.
    To čo popisuješ ty mi pripomína moje predchádzajúce auto - p406, ktoré malo tak agresívne nastavený brzdový asistent, že keď sa človek naľakal a prudko siahol po brzde tak auto začalo naplno brzdiť, aj keď som na brzdu netlačil ďalej silno. V rýchlosti do 50km/h to prakticky znamenalo stopku na mieste - stalo sa mi to asi 3x za rok.

    Inak nedá mi povedať aj to, že ty si auto s ktorým by si bol spokojný asi nikdy nekúpiš >:D - úprimne myslíš, že také existuje len je nad limit, alebo si taký perfekcionista, že na každom dokážeš nájsť chyby, ktoré by ti radosť z neho pokazili? >:D
  • « 10 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 11.06.19  11:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: Asi jste nepochopil auto

    Ano, to jsem pochopil a v Subaru to funguje stejně, ale nejsem si jist, že když se sám airbag vypne, jestli se náhodou nemůže spustit. Je to riziko, které bych nerad s dítětem podstoupil. Možná se vyptat v servisu, jestli se to samo zaručeně v průběhu cesty nespustí. Bohužel návod ale hovoří jasně.
  • « 10 Reagovat !

    foto tommas

    tommas 11.06.19  09:36

    « Re: Re: Re: Re: Asi jste nepochopil auto

    Dovolím si jen upozornit, co se týká té autosedačky a airbagu. Možná to má Subaru jinak, ale na naší současné Mazdě 6 2018 to funguje tak, že i Mazda pozná autosedačku na předním sedadle a airbag deaktivuje, nicméně manuálem i piktogramy je zakázáno vozit na tomto předním sedadle autosedačku orientovanou proti směru jízdy. Může zde být jen klasická autosedačka, kdy dítě sedí ve směru - jinak tento systém nemusí fungovat korektně. tak jen na to raději pozor. ;-)

    Jinak co se týká recenze, oceňuji že se autor nebojí kritiky a případný zájemce má skvělou možnost se dozvědět slabiny auta.

    Když jsme vybírali auto my, tak se přiznám, že jsem Levorg automaticky vyřadil kvuli interiéru, užranému motoru a CVT a ani jsme si ho nebyli projet. Ale plně chápu, že pokud je tady požadavek na AWD, tak těch možností tolik není.
  • « 11 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 10.06.19  16:46

    « Re: Re: Re: Asi jste nepochopil auto

    No, nejdřív se pozastavím nad vaším osobním projevem. Zamyslel jste se někdy nad sebou?

    A jen dodám: Vidím, že je Subaru Vaše velká láska a nemá cenu se tady o tom bavit. Prostě jsem zhodnotil klady i zápory. Na všech záporech trvám. Vy máte svou nadšenou recenzi, já mám svou recenzi nadšenou méně.
    Nechápu, proč mi něco rozporujete, když o tom evidentně nic nevíte. Klidně vás svezu a vše ukážu. Navíc vy máte Subaru Impreza, to je úplně jiné auto.
    Nevím, proč Vám zrovna Start/Stop leží tak v žaludku, protože je to absolutně zbytečný systém a vůbec mi je jedno, jestli se dá brzdou (ano dá) ladit, nebo ne. Vy ho používáte? Protože jestli jo, tak by jste větu "Vaše recenze je psána člověkem, který prakticky nerozumí autům" měl otočit na sebe. Protože jen člověk, který nerozumí autům, používá Start/Stop systém.

    Už tu svámi nebudu ztrácet čas, když se neumíte chovat dle pravidel slušnosti. Přeji příjemný den a hodně kilometrů bez nehod.
  • « 00 Reagovat !

    foto Mikesus

    Mikesus 10.06.19  12:29

    « Re: Re: Re: Re: Re: Asi jste nepochopil auto

    Auta s klasickým S&S se mi naštěstí vyhla, když pominu různá náhradní/předváděcí auta. V mém současném autě se motor vypíná až do 120 km/h, před tím to bylo pouze do 70 km/h, i tak to stačilo. Často se při rozjezdech ani nespustí a ve výsledku, ač je koncipován na časté starty, startuje méně než když jsem měl posledně jako náhradní dieselové c4 picasso. Já osobně bych to úplně vypnul v běžných autech.
    S tou sedačkou je to zajímavé, to jsem vůbec netušil. Snad si to poradí i se sedačkami, které mohou být protisměru až do tuším těch 25 kg.
    Zvěř je nepředvídatelná, pocházím z hor, kde se potkává zvěř denně a jednou jedinkrát jsem trefil lišku, byl zrovna den. Vyběhla těsně před auto.
  • « 01 Reagovat !

    foto kovv

    kovv 10.06.19  11:38

    « Re: Re: Re: Re: Asi jste nepochopil auto

    Nevím jestli máte systém S&S podle tlaku brzdy, ale ve všech autech které to měly, tak to bylo intuitivní a pokud nejste úplné dřevo, tak se to pak ovládá i intuitivně.
    S tou zvěří je to složité, každopádně jsem viděl statistiky a 80% nehod se zvěří v noci bylo se zapnutými dálkovými světly. Navíc se běžně doporučuje (i pojišťovny ve svých manuálech), když zjistíte zvěř u cesty, tak máte vypnout dalková světla.
    V sedačce jsou senzory a to jak na váhu, tak taky na rozložení váhy. Když dáte sedačku s 25 kilovým dítětem či podsedák, tak je airbag zapnutý, když dáte vajíčko či posadíte 25 kilového psa (či kufr), tak se airbag vypne. Prostě to pozná. Kdysi jsem viděl vykuchanou sedačku z amerického Fordu Fusion (ekvivalent evropského Mondeo) a byly tam tři druhy senzoru po čtyřech kusech (i v opěradle).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…