Toyota Corolla (2019)
20.4.2019Auto bylo potřeba nové ani ne kvůli stáří předchozího, ale kvůli prostornosti a našemu třetímu přírůstku do rodiny. Do současného Aurisu TS se prostě 3…
Toyota Corolla (Mikesus)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ivo Jan 26.04.21 21:38
« reakce na recenzi
auto za takové peníze a jen 7 airbagů? dnes se prodává takřka nové-skladové okolo 630 tis. asi je také hlučné, jak poznamenávají jiní co s nim jeli . . .
Mikesus nepochopil význam SUV hlavně v bezpečnosti pro posádku . . .
a ty jeho pejorativa na adresu druhých, když nepřitakavají, úplně degradují jeho recenzi,
ale i tak jsem si z ní něco vzal, a co se týče PHM u Tank ONO, tak již desítky let tam
tankuji - Lancia, Ford, Fiat, mercedes, a zatím bez problému,
spíše to ukazuje na přecitlivělost tzv. superúsporných motorů u Toyoty, no nezbývá než vzít dražší a pohádat se v diskuzi, no a když je to pak "přes rozpočet", tak po večerech
počítat spotřebu, sem tam si také doplním do plné a po najetí několik set km spočítám
žravost, ale to jen proto, abych byl v obraze o stavu motoru. . .
oblíbené pejorativum d e m e n t, s tím už začínal v recenzi . . . jen tak dál ;-\ -
JirkaVejrazka 21.12.20 10:29
« Re: Hybrid na dálkové cestování
U Priusu je to vykryvani segmentu videt dobre, tam je to beze sporu. Ale funguje to dobre na okreskach, na dalnicich je to nepouzitelne (stejne jako adaptivni tempomat). I tak to clovek musi hlidat, jsou situace, ktere nezvladne (typicky protijedouci kamion na horizontu, nebo velka vzdalenost k protijedoucimu autu, kdy uz oslnujes ale auto ho jeste poradne nedetekuje). -
-
Ozzman 18.12.20 09:56
« Hybrid na dálkové cestování
Dovolím si zde napsat zkušenost z nedávné cesty Mikesusovou Corollou. Takový opačný pohled očima dieselheada >:D
Jeli jsme na trase dlouhé cca 120 km normálním tempem, většinou okresky 1. třídy, kousek dálnice a kousek města a vesnice. Píši to proto, protože i když jsem Corollou jel hodněkrát a dalšími hybridy taktéž, vždy to bylo v režimu testovacím a teď jsem měl poprvé možnost jet delší trasu normálním tempem, kde nebudeme blbnout na okreskách, či poskakovat zacpanou Prahou >:-[]
Jakožto pravověrný vyznavač turbodieslů jsem s autem jel samozřejmě tak, jako bych jel se svým autem, takže nějaké plachtění, rekuperace, to neznám.. >:D
První dojem po delší době a přesednutí z dvou Yarisů, kterými jsme absolvovali asi 200km bezprostředně před tím byl - tyjo to je prostorný a ty skvělé sedačky(to jsem ale věděl, ty se Toyotě povedly). Nebudu se dlouze rozepisovat, shrnu to do pár bodů a odlišností, proti jiným autům, které znám.
- hluk od podvozku - bohužel asi nejslabší stránka Corolly, hlavně v porovnání s jinými auty segmentu.
- motor má opravdu slušný výkon, ale nenutí vás jet rychle, s konvenčními auty bych stejnou trasu jel asi rychleji, zde jsem neměl problém držet 90-100, asi je to i výhoda. Na rozdíl od spalováku po té, co dám nohu z plynu Corolla (i jiné hybridy) zpomalují, takže lechtaní plynu se zde rovná udržování a né zrychlování. Když je potřeba, ty koně tam jsou, to jsem se přesvědčil mockrát. Pro lidi, kteří platí pokuty za rychlost, jako já, je to asi spíš výhoda >:D Ostatně je to o zvyku.
- Matrix světla - jsem zvyklý na obyčejné adaptivní LED, popřípadě klasiku, zde jsem měl problém, že v určitých situací si nejsme (protože jsem toto aktivně diskutoval se spolujezdcem a majitelem) jistí, jestli vykrývají segment, nebo ne, ale asi 4x na mne protijedoucí auta blikali, což se mi s Mondeem stalo za 2,5 roku používání 1x. Proto jsem to nakonec vypnul. Jinak svítí parádně a hodně daleko, na jejich obranu.
- Spotřeba - trasu jsem dojel za 6,2 na sto, nejel jsem rychle, byla tam a mlhy, myslím, že bych to byl schopný dát s turbodieslem tímto stylem za méně (třeba služební O3 2.0 TDI), popřípadě +/- stejně se svým Mondeem.
Snad mne za to Mikesus nezabanuje, ale na takové trasy bych si radši vybral jiné auto s turbodieslem >:D
Nicméně pořád platí, že Corolla je nejlepší hybrid do milionu, který jsem zkoušel a dle mne nejlepší Toyota, až na to odhlučnění, která se prodává.... -
Mikesus 24.11.20 11:41
« Re: Zase Toyota?
To víš, ze Zličína do Zdib je to za rohem, tak pořád koukám, co si tam vybrat >:D
A hybrid jo, navíc po aktualizaci v Corolle mám online služby MyT, které aspoň v aplikaci ukazují podrobnosti jako ujetá vzádelnost v EV, čas v EV, spotřeba v dané jízdě atd. a dělá z toho historii.
Takže budu moct snadněji porovnat udávanou a reálnou spotřebu. -
Mikesus 29.08.20 17:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tankovani u ONO
Označení někoho za lháře bez jakýchkoliv informací je úplně stejné. Jdi si ty svoje kecy mlít jinam. Tady jsi na stránkách, kde se dávají reálné zkušenosti. Ty ti evidentně chybí. Škola už začíná, tak už musíš být doma a nudíš se co?
Kdy si budeš dělat řidičák? -
Barrichello 29.08.20 16:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tankovani u ONO
ONO si nemůže dovolit prodávat benzín, který by byl tak pančovaný, že by spotřeba byla větší o víc jka litr. To jsou bohužel opravdu lži a výmysly, nebo si to auto neměl v dobrém stavu. Strašně jednoduché. Nebo je toyota klump přecitlivělý na kvalitu paliva.
Jezdí tam mraky lidí dlouhá léta.
Konkurence typu MOL, Benzina, Shell, OMV a posl. je nenávidí, protože kde je ONO poblíž, musí dát menší ceny, jinak by tam nikdo nejezdil a tak na ně posílaj jednu kontrolu za druhou. Kdyby takto pančovali paliva, dávno by krachli - co by zaplatili na pokutách.
Víš, ona jedna čerpačka ONO má za měsíc vydělá tolik, jak 3-4 čerpačky Benziny a 5-9 čerpaček MOLu. Takže asi tak :-) :-) :-) :-) :-) -
das_autos 29.08.20 15:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tankovani u ONO
Hele kolik ti je 15 nebo 18 let?Tyhle pohádky si vymýšlejí mlaďoši co chtějí bejt před kámoše zajímavý a to o tank ONO a špatným benzínu se říkávalo tak před dvaceti rokama,ale koukám vždycky tu bajku někdo vyloví Jistě si to reklamoval i se svědkama Jehovovýma.No zkusil si to >:D Já třeba beru maxx motion u OMV a jednou jsem vzal u ONA a žralo mi to o 1,287476 litru na dlouhou míli míň a hůř to nejelo.Už nikdy míň Mám to reklamovat? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D -
Mikesus 29.08.20 14:09
« Re: Re: Re: Re: Tankovani u ONO
Žádné pohádky, ale realita. Evidentně jsi takovou zkuse ost nemel, ale to neznamená, že tomu tak není. Já měl tu smůlu, že se mo to stalo hned napoprvé, pak už jsem nezkoušel znovu. Z jedné spatne zkusenosti jsem zad e závěry nevyvozoval, ale po dalších, co mne oslovil Tomascoch nebo za kolik jsem zjistil, ze jezdi tchán, když jsem mu natankoval jinde, mam jinou zkušenost. Klidně si tam jezdi a upřímně, akorát jsi ukázal, jaky jsi dement. Nemam důvod si vymýšlet, číst to nemusíš a každý at si jezdi kam chce.
Teď se mi to ovsem se zkušenosti s druhou dvoulitrovou corollou potvrdilo. Stejný řidič, stejná trasa, stejný styl jízdy, jednou za 6, podruhé za 4.5.
Ale chápu, ty jsi líný na to to vyzkoušet a je tu utocis na ostatní, kteří tak líní nejsou. -
das_autos 29.08.20 13:50
« Re: Re: Re: Tankovani u ONO
Pěkný flame a pohádky tu rozjíždíš.Spotřebu ovlivňuje hlavně řidič a ne kvalita benzínu.Kloboučník se může přiblížit čtyřem litrům,ale benzín za to nemůže To s Tank Ono už radši ani nekomentuji.Ty nový Audi a BMW co tam denně potkávám,by se podle tebe ani neeozjeli od stojanu. -
Barrichello 24.08.20 14:17
« Re: Re: Re: Tankovani u ONO
ONO má benzín za 25,90 aktuálně, neviděl sem jedinou MOL, Benzínu, Shell či OMV, kde by byl benzín pod 27,90, spíš některé mají 28,50 a na dálnicích i víc apod.
Takže to, že to žere o litr navíc na 100 km, když ale dáš za 10 litrů navíc 25-30 kč, co je přesně cena toho litru je úplně jedno :-)
Komu to žere o víc jak litr navíc tak bud to musí být řádně pančovaný benzín lihem nebo něčím, což teda fakt ONO nebude riskovat, protože by dostalo brutální pokuty - nebo to auto rozhodně není ve 100% stavu. Většinou bývaj v háji lambdy a katík nebo je to vyčochtaná plečka se 400 tis km+ (většinou samozřejmě stočená na 150 atd)
Jinak ONO bere paliva nejvíc z německa a rakouska, a když jim vypadne dodávka, kupují normálně tady z Kralup.
Kde se prosím prodává skladovka corolly 2.0 HSD executive za 630tis. Klidně vezmu do firmy za tuhle cenu další.