Diskuse

Škoda Kodiaq (2017)

17.8.2017

VÝBĚR S blížícím se čtvrtým rokem stáří Superbu a sedmi Altey jsme se rozhodli, že obnovíme vozový park, Altea půjde pryč, Superba si vezme manželka a…

 

Škoda Kodiaq (Technoid)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 17.08.2017  07:19

    pěkná podrobná recenze

    Opravdu zajímavé a podrobné čtení o autu a jeho různých vymoženostech a asistentech, které tu asi ještě není. KDyž jsem byl tento týden na servisu ve Škodovce tak jsem ho okukoval a prolízal. Přišlo mi že je to první škodovka za posledních 10 let kde jsem se v interiéru cítil útulně a navíc má konečně sedačky na úrovni. Jen si oprav na začátku motor 1,4 TSi má sice 150 ale koní, nikoliv Kw.
    • 70 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 17.08.2017  19:54

      « Re: pěkná podrobná recenze

      Tahle recenze krasne vystihuje dnesni dobu, 80% clanku o parovani, systemu a navigaci, ale ani kapka o motoru ci jizdnich vlastnostech. A ja si jak blbec drzim doma jeste jedno auto dokonce i bez abs, vybava je stropni svetylko, plyn mi ovlada lanko a druhe auto sem si musel brat v horsi vybave, abych mohl radio ovladat cudlikama a ne matlat display >:D dnesni doba je divna :-(
      • 11 Reagovat !

        foto Technoid

        Technoid 17.08.2017  20:08

        « Re: Re: pěkná podrobná recenze

        Na jízdní zážitky a motor je trochu brzo, moc se to zatím neliší od Superba, kromě popsaného s volbou režimů. Zato s infotainmentem jsem strávil času hafo. ;-) Recenzi doplním, až něco víc najedu. Je to prostě tak, auto má tolik systémů, že člověk tráví čas s hračkami a samotnou jízdu bere jako samozřejmost. Asi by ani nebylo spravedlivé tak brzo hodnotit... Na druhou stranu viděl jsem nedávno recenzi na youtube od garaz.cz, kde u dieselu doporučovali 110 kW verzi místo 140 kW. Pokud jsem udržel zážitek jak z Kodiaqa, tak z Tiguanu, musím souhlasit. V povolených limitech jede auto dostatečně, závodník to ale nikdy nebude, ani se slabším, ani se silnějším motorem.
        • 40 Reagovat !

          foto -awson

          Đawson 17.08.2017  21:03

          « Re: Re: pěkná podrobná recenze

          V poho, tvoje starsi recenze sem cetl jiz davno a jsou super, spis sem narazel na dobu, kdy uz neni dulezite auto jako takove, ale software co je v nem >:D je to dalsi krucek k vetsi degradaci lidi, za chvilku si clovek do auta jen lehne a probudi se na miste >:-[] tak to pomalu pujde se vsim a radosti minulosti se vytrati..pokrok nezastavis... Dnesni deti se predhani v tom, jakou rom maji v mobilu, kolik pratel na fb, ja jako malej venku zral hlinu a mlatil svy dva kamose klackem pri hre na narody >:D asi sem uz starej
          • 00 Reagovat !

            foto Technoid

            Technoid 17.08.2017  21:44

            « Re: Re: Re: pěkná podrobná recenze

            Tak to máme podobný zážitky z podobný doby, taky jsem jezdil nakole a helmu jsem neměl, ven jsem chodil za odměnu, ne za trest. >:-[] Auta se dnes dělají hezká, ale kvůli ekologii udušená, co by byl před pár lety dvoulitrový nafťák? Dnes abych se skoro styděl, že nemám benzíňáka. :-O
          • 10 Reagovat !

            foto mikinko

            mikinko 23.12.2017  11:29

            « Re: Re: Re: pěkná podrobná recenze

            je to tak.... auto je stroj na presun medzi nejakými bodmi. Z recenzie sa o tejto funkcii nedozvedám nič zato omáčky - ktoré síce robia imidž ale samotné hlavné jedlo nenahradia - je tu požehnane. Ale to je dobou a ľuďmi - výrobcovia ponúkajú tak oni chcú výbavu. Nie stroj čo dobre spoľahlivo lacno jazdí ale všetkz tie kraviny ktoré v aute ani nepotrebujú. Takže treba to otočiť - písať viac o jazde, úžitkovosti interieru, kvalite sedadiel, funkcionalite drobností....
            • 00 Reagovat !

              foto Technoid

              Technoid 26.12.2017  16:13

              « Re: Re: Re: Re: pěkná podrobná recenze

              Něco málo jsem doplnil kapitolou JÍZDA, ale jak píšeš, auto je dnes spotřebák na přesun mezi dvěma místy. Recenzi jsem pojal zeširka plný dojmů po zakoupení. Dlouhodobé zkušenosti určitě časem doplním, ale momentálně všechno funguje jak má, pohodlí je OK, interiér je v pořádku. Na co narazím, zatím píšu do novinek. Časem recenzi upravím, aby nebyla tak dlouhá a obsahovala více pouze praktických zkušeností...
        • 00 Reagovat !

          foto dbaly

          dbaly 16.09.2017  07:00

          « pěkná podrobná recenze

          Barvu má auto fakt pěknou a doufám, že ti bude dělat jen radost. Jen bych se Tě chtěl zeptat, zda jsi neměl dilema přeci jen nevzít toho Superba. Za mě je Superb od Škodovky zatím to nejhezčí co vyrábí a Kodiaq mi připadá trochu zvláštní. Na výšku trochu jako koza a zadní část na mě nepůsobí taky nijak přitažlivě. Vím, že jsi asi dal na ženu, ale přeci jen netáhlo Tě to víc k tomu Supu? ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Technoid

            Technoid 25.09.2017  00:08

            « Re: pěkná podrobná recenze

            Dilema mezi Kodiaqem a Supem bylo do poslední chvilky a jak píšu v recenzi, v podstatě to rozhodla manželka. Jak sleduju dění, možná bych někdy později vzal radši nějakýho benzínovýho Supa, ale po 1.4 TSI v Altee bych se asi poohlížel po něčem silnějším, problémy s 1.8 TSI a 2.0 TSI jsou snad už vyřešené. Žralo by to o trochu víc a snížil by se dojezd na nádrž, ale zase bych se nemusel strachovat, jak bude drahé mýtné v Německu a kam mne za chvilku nepustí do města, taky by to bylo zase o kus svižnější svezení.
            V novinkách u svého Supa už jsem psal, že jsem v minulosti absolvoval testovací jízdu v Supu III, a to jak v dieslu 2.0 TDI, tak 2.0 TSI 206kW 4x4. Na jednu stranu se Sup III tak nekymácí v zatáčkách, je lehčí a byl jsem si v něm jistější, na druhou stranu má oproti Supu II nějaké mušky. Venkovní design je super, ale uvnitř to mám pocit trochu ošidili, jak na zadních sedačkách, tak třeba v kufru. Aktuálně se mi také nelíbí, že je Sup III technologicky pozadu, jak proti Kodiaqu, tak proti Karoqu (LED světlomety, digitální přístrojovka apod.). Na dálnici jsem pravděpodobně zahlédl přípravu na facelift, tak si myslím, že my se mohlo vyplatit si na něj počkat (u našeho Supa II s FL taky bylo spoustu vylepšení a do dneška se mi líbí víc,než verze před faceliftem).
            Mimochodem, do teď si občas prohlížím své tabulky, kde jsem si dával dohromady pro a proti Kodiaq a Superb, benzín/diesel. Kdybych to nerozseknul v březnu, přemýšlel bych do teď. Ale na druhou stranu mám auto, které zatím není na silnicích moc vidět a spousta lidí se za ním otočí... ;-)
            Kodiaq je sice trochu koza, ale na svoje rozměry je v celku dobře ovladatelný, když si na to člověk zvykne a vylejzání a nalejzání je fakt paráda.
    • 00 Reagovat !

      foto Technoid

      Technoid 17.08.2017  20:01

      « Re: pěkná podrobná recenze

      Opraveno, jsem to matlal v noci a už jsem neviděl, díky za upozornění.
  • 20 Reagovat !

    foto Ellesmerys

    Ellesmerys 18.08.2017  19:12

    Barva

    Pěkný, gratuluju hlavně k barvě - modrá metla super, vybíral bych asi stejně. Přijde mi, že většina kaďáků co jsem zatim viděl, je jen 50 odstínů šedi.
    • 00 Reagovat !

      foto Technoid

      Technoid 21.08.2017  10:53

      « Re: Barva

      Díky. S těmi 50 odstíny šedi nezbývá, než souhlasit. Sám jich potkávám většinu v šedi, druhá nejčastější bava je bílá. Ono není moc na výběr, my měli modrou lava už vyzkoušenou v Superbu, ta barva se blbě fotí, mění se dle osvětlení, v žádném katalogu jsem neviděl, že by se to podobalo reálu. Proto se té barvy spousta lidí bojí...
    • 02 Reagovat !

      foto demonicus

      demonicus 25.08.2017  23:03

      « Re: Barva

      "Kaďáků" ? To jako vážně >:D >:D
      [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto kesumb

    kesumb 16.09.2017  18:50

    Kodiaq výrobní vady

    Dobrý den,
    já měl jednoho z prvních Kodiaqů a vad na něm bylo teda fakt dost. Rencenze tu je na moje auto. Mimochodem to třeba pouštělo rádio, který pak nešlo vypnout. Divný je, že něco podobnýho mi dělá teď i Superb s tím zatraceným celodotekovým infotaimentem. Za jízdy to z vyplýho stavu nahlas pípne a pustí mp3. Pak to taky umělo nenastartovat, točilo to ale nechytalo.
    Já jsem byl s Kodiaqem spokojenější než se Supem, příště si vezmu zase Kodiaq. Na něm je největší škoda opravdu bídných sedaček. Sup mi ale nesedí vůbec. Dám se recenzi, ale chci to ještě porovnat s BiTdi Passatem.
    Každopádně si myslím, že jste udělal dobrou volbu. Já měl 140kW TDI a nijak zázračně to nejelo. Prý je to skoro stejný jako to co máte vy.
    • 00 Reagovat !

      foto Technoid

      Technoid 24.09.2017  23:48

      « Re: Kodiaq výrobní vady

      Infotaiment bude vyžadovat ještě nějakou dobu, abych si zvykl, nejvíc mi asi vadí, když mám navigaci a do toho telefonát, s položením hovoru občas bojuju, občas spolehnu na protistranu, že zavěsí. Na provoz je několik možností, ale žádná není úplně správná - nejčastěji se vzdám zobrazení pokynů na Maxidotu, za jízdy sleduju spotřebu a většinou mám pak při volání zobrazenou položku na zavěšení hovoru, méně často kliknu z navigace na Home a pak je zavěšení hovoru vpravo na místě rychlých kontaktů, zpět do navigace se pak dostanu klinutím na plochu mapy.
      Pak jsem chvilku zkoušel zesílení hlasu, ale i na malé zesílení jsem slyšel sám sebe, což bylo divné, tak jsem to zase vypnul.
      Jinak jsem s infotainmentem celkem spokojený, posílám si cíle přes internet z mobilu, koukám do statistik jízd na mobilu, kontroluju, jestli auto parkuje na stejném místě.
      Po seřízení jsem si zvykl na sedačky a v provedení s alcantarou mi přijdou vyhovující.
      Tento týden jsem byl služebně v Německu, tak jsem zkusil vyšší rychlost - podle tachometru 200km/h. Musím říct, že motor je i při vyšších rychlostech velmi tichý, hlisitější je svistot kolem dvěří a zrcátek, až jsem si chvilkami myslel, že někudy dovnitř fičí... Akcelerace sice není nijak oslnivá, ale nějak to jede, když jsem dal nohu z plynu, měl jsem spotřebu 9 l/100km. Se 140 kW bych si opravdu s akcelerací asi o mnoho nepomohl, spotřeba by ale byla vyšší.
      Trochu mne v poslední době zlobí, že nějak škrčí područka u řidiče, když se o ni opřu rukou, je klid, ale rozčiluje mne to a nejsem sám, na nějakém fóru jsem četl, že to zlobí více majitelům.
    • 10 Reagovat !

      foto rackycz

      rackycz 11.09.2018  14:09

      « Re: Kodiaq výrobní vady

      Z vás je cítit skutečný fanda do Škodovek. Mně auto nenastartovat a samovolně přehrávat hudbu, tak už si od výrobce nic nekoupím. Holt srdcař :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Technoid

        Technoid 11.09.2018  20:36

        « Re: Re: Kodiaq výrobní vady

        No srdcař... Firemní sleva dělá svoje, za stejný peníze víc muziky, i když občas trochu vrže. Občas dost vážně přemýšlím, co jiného bych si v dané cenové kategorii vybral, ale asi jsem na nic nepřišel... 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto rackycz

          rackycz 11.09.2018  22:09

          « Re: Re: Re: Kodiaq výrobní vady

          Tak jestli je sleva treba 100tis, tak chapu,ze clovek nekvalitu akceptuje. Cili 350tis, octavia kombi, automat,100kw? .. samozrejme s BT radiem, tempomatem, automatickou klimatizaci, vyhrejvanejma sedackama, elektrickyma oknama, couvaci kamera, automaticky svetla i sterace?
          • 00 Reagovat !

            foto Vauban

            Vauban 07.01.2019  12:27

            « Re: Re: Re: Re: Kodiaq výrobní vady

            no pri takej cene by to asi nikto neriesil >:D
  • 01 Reagovat !

    foto stejskli

    stejskli 04.10.2017  22:03

    A ještě může zaznít pochvala...

    ... samozřejmě za neobvykle vysokou jazykovou, stylistickou a gramatickou úroveň recenze. Vážně, je to úplně jiné čtení a úplně jiný kredit pro autora, který si s tím buď dal tolik práce, anebo je od přírody tak kultivovaný. Beru to jako důvěryhodnou výpověď o současné úrovni produkce Škody.

    Trochu mě překvapuje nadšení z oboustranného koberce v kufru. To je taky jedno z těch "simply clever" řešení, která jiné automobilky používaly už před dávnými roky a jen je, prosťáčky, nenapadlo se tím chlubit? Vždyť to snad měla prakticky zaměřená a dobře vybavená japonská či francouzská rodinná auta už v 90. letech, ne?
    • 00 Reagovat !

      foto Technoid

      Technoid 05.10.2017  19:47

      « Re: A ještě může zaznít pochvala...

      Díky za pochvalu, to se hezky čte, až se trochu červenám... ;-) Svou recenzí na Kodiaqa jsem chtěl přiblížit tohle auto místním čtenářům z pohledu soukromého vlastníka, měl jsem pocit, že velká spousta napsaného na různých zdrojích byla od novinářů a od řidičů, kteří auto nevlastní, jen se k němu dostali nějakou jinou cestou. Také asi vlastním trochu exota, diesely jsou v nemilosti, 110 kW je ta slabší volba a prodej Kodiaqa v manuálu asi taky. Aktuálně sbírám další zkušenosti, o které se podělím v průběhu času. Zatím jezdím a zvykám si, své dojmy jsem zapsal poměrně brzy po koupi, ale díky tomu jsem mohl lépe porovnat se starším Superbem. Jsem moc zvědavý, jakou spotřebu bude deklarovat Škodovka podle nového WLTP cyklu.

      Vím, že oboustranný koberec se dal pořídit už dřív i u Škodovky, sám ho mám poprvé a jsem za něj opravdu rád.
  • 00 Reagovat !

    foto KubikCv

    KubikCv 05.11.2017  23:08

    Construct

    Pěkná recenze :-) Ale jen k tomu Constructu,nevím jak je to u manuálu u Kodiaqu,ale u starších koncernových aut zámek řazení nebyl problém...stačilo otevřít kapotu a u převodovky byla páka podobná konci golfové hole (nevím jak líp to popsat) , stačilo rukou zatáhnout a zvolit třeba trojku a s autem zloděj mohl bez problému odjet,jelikož Construct,nebo Defend pouze zamykal řadící páku.
    • 00 Reagovat !

      foto Technoid

      Technoid 22.11.2017  17:04

      « Re: Construct

      No a pak je tu to dobré pojištění. Construct je tu minimálně kvůli slevě na pojistném, případně to odradí ty obyčejné zloděje...
      • 00 Reagovat !

        foto martinw

        martinw 14.12.2017  12:33

        « Re: Construct

        mimochodem ten Construct zamek ti kazdy rok musi zkontrolovat v servisu jinak pojistovna pri kradezi krati plneni, procti si podminky.
        • 00 Reagovat !

          foto Technoid

          Technoid 15.12.2017  23:48

          « Re: Re: Construct

          Upřímně řečeno, čekal bych, že interval bude shodný s garanční prohlídkou auta, ale ještě na to mrknu. Dneska bych se nedivil, kdyby se do servisu musel každého půl roku, i když "normální" servisní interval jsou dva roky... :-(
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 22.11.2017  21:33

      « Re: Construct

      No jelikož je táhlo řazení spojené právě s řadící pákou, tak tam něco zařadíš podle mě těžko... Minimálně bys to musel odpojit a zařadit manuálně a i tak už tě vidím, jak jedeš někam s autem pouze na trojku >:D
      Zloděj se ti na to vykašle, šlohne si něco bez zabezpečení ;)
      • 00 Reagovat !

        foto peterle

        peterle 04.12.2017  01:54

        « Re: Re: Construct

        To je problém prejsť pár km na trojku?
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 05.12.2017  12:34

          « Re: Re: Re: Construct

          No záleží na tom, jestli potřebuješ vyparkovat a v jakém provozu se budeš pohybovat. Z vesnice do vesnice to problém určitě nebude. Každopádně nic to nemění na tom, že je to další překážka v cestě za ukradením auta. Tím že se zamyká zpátečka se bez opruzováním se s odpojením řazení neobejdeš a pokud jsi někdy viděl jakej je k tomu přístup, tak asi pochopíš, proč si zloděj zajde jinam ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto rackycz

      rackycz 11.09.2018  14:14

      « Re: Construct

      Kdykoli kradu auto, nesu si v batohu náhradní převodovku. To proto, kdyby tam ten pomatenej majitel měl Construct. Prostě starou odmontuju, namontuju novou a jedu. Kradu jen kombíky, abych tu starou převodovku měl kam naložit.
  • 10 Reagovat !

    foto medvidak

    medvidak 30.11.2018  10:13

    Technické problémy

    Za mě - Škoda (a celkově VAG) děla pěkná auta, se kterými se dobře jezdí (v manuálu), když fungují. Já měl S3 TDI DSG a za 110.000km tam těch problému bylo požehnaně. Voda ve světlometu, nefungující centrál, odletěla mi za jízdy chromovana lišta kolem oken, klimatizace, která si občas řekla, ze chladit nebude, a tak topila na max (při 30 stupních venku) a několik dalsich drobnosti. Klimatizaci opravit nedokázali. O DSG asi mluvit netřeba, z mého pohledu snad nejhorší automat na trhu.
    Mame ve firmě kolem 500 služebních aut a s VAG je nejvíce problémů.
    Já už jsem škodu opustil, i když se mi jak Superb, tak i Kodiaq (zvláště v této modré barvě) moc líbí.
    • 00 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 02.12.2018  18:00

      « Re: Technické problémy

      Docela me prekvapilo, kdyz jsem pred par dny sel otevrit Fabii3 a klicek mrtvy. Baterie v klici samozrejme ok.
      Ohledne Kodiaqu - jestli majitel neoddelal tu baterii sam, kdyz ji nabijel.
      • 00 Reagovat !

        foto Technoid

        Technoid 02.12.2018  20:50

        « Re: Re: Technické problémy

        Baterku jsem nabijel jen jednou, koupil jsem kvuli tomu viteze nejakeho testu od CTEKu, ktery umi AGM baterie. Myslel jsem si, ze nabitim vyresim vcas serii kratsich jizd. Vyrobce udajne uznal vyrobni vadu. Mimochodem jsem pred kleknutim pozoroval urcite problemy se startovanim, ale dokud auto jede, servis se tim moc nechce zabyvat. Takovy pristup jsem si overil napr. pri reklamaci rolety. A dokud auto jede, neni narok na nahradni, je treba to nechat dojit do dusledku...
        Za minuleho rezimu jsem s tatou na aute opravoval vsechno doma a trocha citu pro auto mi snad zbylo. Vzdelani mam elektrotechnicke, tak si troufam tvrdit, ze jsem baterii setril, pri potizich jsem nejprve vyjel na delsi projizdku, ale nestacilo to. Predpokladam, ze problemem byl nahly pokles kapacity baterie. Pricinu mi servis nesdelil, take je mozne, ze ji sam nevedel. Snad to vydrzi fungovat, blizim se k 30 tisicovemu servisu a na jarky jedeme do Italie, tam bych to nerad resil.
    • 00 Reagovat !

      foto Technoid

      Technoid 02.12.2018  20:39

      « Re: Technické problémy

      Jen nevim, cim to v budoucnu nahradit. Temer kazdy vyrobce v kategorii pro “bezne” smrtelniky ma nejaky problem. 2 mega na dalsi auto mit nebudu...
      • 10 Reagovat !

        foto medvidak

        medvidak 03.12.2018  08:55

        « Re: Technické problémy

        Záleží, kdo/co je pro tebe běžný smrtelník. Předpokládám, ze za cenu tohoto Kodiaqu by byla hybridní RAV4, což si myslím je mnohem kvalitnější produkt. Nehledě na to, ze je stále ještě dělaná v Japonsku. CX5 nebo CRV jsou další alternativy. Koukám, ze jsem zmínil samé Japonce, což nebyl úplně můj záměr.
        • 00 Reagovat !

          foto MBambus

          MBambus 03.12.2018  13:31

          « Re: Re: Technické problémy

          Od Škodovek, přes Opel, Chrysler, Jeep a Mazdu jsme celá rodina přešli na Toyoty a jsme věrní už asi 20let (Landcruisery, Camry, Corolly, RAV4, Hilux) a bohužel musím říct, že přes stále převažující spokojenost jde i Toyota postupně kvalitou dolu (šlo většinou o elektroniku, alternátor nebo naposled zadní tlumič vytekl), přestože se mi kromě nehody a zapomenutého rozsvíceného světla v interiéru nestalo, že bych nenastartoval. Teď je objednán Lexus RX s V6, tak uvidíme jestli v jejich prémii se ještě drží.
          • 10 Reagovat !

            foto medvidak

            medvidak 03.12.2018  22:18

            « Re: Re: Technické problémy

            Věřím tomu. V dnešní době tomu snad ani nemůže být jinak. U nás je to podobné, akorát těch problému bylo zatím jedním slovem nula. Tedy s výjimkou Celiky (před 15 lety) - motor a známý problém s olejem. Teď Corolla, RAV4 hybrid a NX Hybrid zatim bez problemu. Je ale pravda, ze já jakožto člověk, co toho nájezdi hodně po dálnicích, bych ten 2.5l hybrid nechtěl. Je to takový kompromis. 450h už je ale o něčem jiném.
          • 10 Reagovat !

            foto Zetti

            Zetti 07.12.2018  18:13

            « Re: Re: Re: Technické problémy

            Japonec nakonec se rikavalo. Nicmene u nas japonec vede od roku 2005 jednou z prvnich CR-V na naftu a pak od 2012 série Mitsubishi (3x). CR-V mělo problém s brzdovejma kotoučema a ve sto tisicich sem menil predni tlumice. Mits absolutně bez škraloupu. Nedávám to do autorizáku ani na výměnu oleje ani v záruční době, tak mu věřím. Evropske automobilky jdou v kvalitě do kytek, tenhle blog to potvrzuje.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…