Mazda 6 (2006)
22.4.2017Mnoho z automobilových fandů si ještě pamatuje ten nic neříkající reklamní slogan Mazdy “Zoom-Zoom“. Tento nepochopitelný beztvarý a nic neříkající…
Mazda 6 (Verny_2013)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Verny_2013 10.06.18 10:04
« Re: Re: Re: Pěkná Mazda
Rád bych aby to tak bylo, ale četl jsem že třeba auto Esa Mazdy vůbec nevykupuje z důvodů koroze. Každopádně moje zkušenost je co se týká M6 tragická. Ale jsou výjimky , třeba M2 korozí téměř netrpí. Tu dcera měla jako osmiletou a byla v pohodě. -
závodník 06.06.18 18:58
« Pěkná Mazda
Pěkná Mazda :yes: O šestce jsem taky uvažoval, ale byla na mě ještě moc drahá a tak jsem nakonec koupil nejnovější 626. Jinak co se týče koroze, tak jsem slyšel, že šestky od roku 2007 (dokonce prý ještě výběhové GG) už mají lepší antikorozní ochranu. Třeba moje 626ka je zatím v pohodě zvenku i zespoda, jenom rezla kolem lemů a dveří, ale na zimu chci nechat preventivně ošetřit podvozek. -
Verny_2013 20.06.17 07:19
« Re: Supr kára
Antikorozní ochrana je skutečně mizerná. Při koupi před 2 lety nebylo na autě nic znát. Ale už po 1 zimě začaly kvést 5 dveře a spodky předních dveří, O rok později i práhy. Do přebroušení a přelakování jsme dali tak 15 000 Kč a nový majitel to bude muset tak po 2 letech opakovat. Je pravda že krom toho si žádné opravy krom pravidelného servisu nevyžadovala. Je pravda že dnes jde Mazda proti proudu a vyplácí se jí to. Já ale budu pro příště obezřetnější a sec sakra si rozmyslím, jestli do této značky ještě někdy půjdu. -
chetoos 19.06.17 21:05
« Supr kára
Mazda je skvělá značka která i v dnešní době downsingu jde svou vlastní cestou a vytváří auta s pořádnými atmosférickými či dieselovými motory, skvělými jízdními vlastnostmi a nádherným vzhledem. Škoda jen typicky japonské špatné antikorozní ochrany. Je sice pravda že při dobré péči se majitel bát nemusí. -
Verny_2013 26.04.17 10:26
« Re: Perfektní auto.
Tak po dálnici jsem toho moc nenajezdil, ale při 130 točí zhruba 3200 ot a je to pořád snesitelné. Je ale pravda že pružné zrychlení na 6°na dálnici je oproti turbobenzínům vlažnější. S tím tunelem máš naprostou pravdu. Taky nesnáším když je pravá noha utlačovaná a otlačená. Nebýt té koroze, snad bych si ji i nechal. Fakt mě to auto baví. -
St. 26.04.17 08:50
« Perfektní auto.
Auto jsem vlastnil (kombi po faceliftu), naprosto famózní auto. Podvozek spíš sportovní, motor spolehlivý, jen dálnice mě nebavila - na 140 km/h se motor musel už dost točit a zrychlování jen za cenu podřazení a vytočení někam ke 4,5 tisíce otáček (pokud si pamatuji, vrchol točivého momentu je někde kolem 5 tis. a to už je motor opravdu slyšet). Ale na okresky nejlepší auto, které jsem měl. Perfektní byl audiosystém od Bose. Středový tunel byl nízký, takže koleno se o nic neopíralo a sezení bylo pohodlné. Na Mazdě je vidět, v čem se auta mění: středové tunely jsou masivní, dost se šetří na materiálech, odstupňování převodovek je více do úsporna. Celkový pocit z nových Mazd je tedy takový smíšený, i když na japonská auta nedám dopustit, i japonští inženýři se musí podřídit finančním šéfům. -
Verny_2013 24.04.17 12:17
« Re: Koroze...
Mám r.v. 2006, tedy už model po faceliftu. Ten byl u této generace M6 v r. 2005 asi podzim. Spolehlivě se to pozná u motoru 2,0i, který dostal 6-ti kvalt. Nejhorší na korozi byly před faceliftem lemy blatníků. Ty jsou u mého auta OK. Ale koroze byla na pátých dveřích v rohu a na předních dveřích u spolujezdce na spodní hraně. Je to řešitelné ale ne na 100%. Po zimě to může vyskočit na jiném místě. V každém případě korozí v té době M6 trpí a Mazda si tím udělala celkem velkou ostudu. Mlhovky nemohu posoudit, ještě jsem je nepoužil. Ale ta výměna žárovek u tlumených světel je fakt tragédie. -
_Teddy_ 24.04.17 11:31
« Koroze...
To mas este pred-faceliftovy model? Asi ano. Ak sa nemylim, facelift bol v 2007. Tam uz bola korozia trochu poriesena. Stopercentne to nie je, ale nevidel som M6 r.v. >2007, co by mala hrdzave blatniky alebo piate dvere. Podvozok samozrejme dostane zabrat, najma ak nebol nicim nastriekany.
Inak mazda6 v tejto generacii ma vpredu este lichobeznik, co je z hladiska jazdnych vlastnosti najpokrokovejsie riesenie. Bohuzial aj drahe a priestorove narocne, takze dnes tam ma uz len mcpherson. A je to poznat na jazdnych vlastnostiach, nie ze nie...
Z mojich skusenosti, k slabym strankam by som pridal aj hmlove svetla. Umiestnene vysoko v hlavnom reflektore su platne asi ako mrtvemu kabat. Ale toto mali len niektore verzie (kde bolo treba viac chladit predne brzdy), ine ich mali dole kde su na tvojom tie zaslepky...