Diskuse

Hyundai i30 (2017)

20.3.2017

Po nejakom čase opäť zverejňujem moju recenziu na Hyundai i30 PDe a po najazdení 19000km aj s malými úpravami v nej. Zdravím Vás milí čitatelia…

 

Hyundai i30 (doktorbartollo)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 10 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 21.03.2017  10:13

    1,4 Turbo

    Je pro mě nejzajímavější motorizace, začátkem dubna bude mít Hyundai promo akci kde budou auta půjčovat. Právě tuto verzi mám zamluvenou. Docela se těším. I podle toho jak píšeš v recenzi, by nová i30 mohla být velmi zajímavé auto.
  • 10 Reagovat !

    foto removed

    removed 21.03.2017  11:35

    Spotřeba

    Podle různojazyčných testů, které lze vysledovat na síti, se i30 opravdu povedla. Ale mám přece jen poznámku ke spotřebě. Většina testerů byla u této motorizace s DCT nespokojena se spotřebou. Zajímalo by mě, zda spotřeba 6.00 L, kterou máš na jedné z fotografií, byla naměřena v eko či standardním módu a za jakých podmínek.
    Recenzi chválím, stejně tak výběr vozu (nejel jsem, ale již ohmatal). Ten progres Hyundai je tam cítit. Bílá tomu autu velmi sluší.
    Protože Hyundai v Česku nemá rád novináře, budu (nejen já) rád za postupné doplňování zkušeností.
    Ať ti slouží ke spokojenosti!
    • 20 Reagovat !

      foto doktorbartollo

      doktorbartollo 21.03.2017  22:57

      « Re: Spotřeba

      Ahoj. Spotrebu nulujem po každom dotankovaní. Takže je to aktuálna spotreba auta. Cca 20% mesto, 40% okresky a 40% dialnica. Eco som využíval iba na dialnici. Inak normal a občas sport. Jazdim predpisovo, občas preženiem, to sa inak nedá s tým motorom

      Ďakujem za koment, pekný večer.
      • 10 Reagovat !

        foto removed

        removed 22.03.2017  09:01

        « Re: Re: Spotřeba

        Ahoj.
        Díky za odpověď. Potom je ta spotřeba ve smyslu syrový motor + váha vozidla naprosto ideální a dalším nezanedbatelným důkazem, že v Hyundai vědí naprosto přesně, čeho chtějí dosáhnout a že pro to něco dělají.
  • 00 Reagovat !

    foto milan23

    milan23 22.03.2017  14:39

    Citanie znaciek

    Pekna recenzia,ja sa chystam uz viac ako rok :-O
    Moj postreh k sledovaniu dopravnych znaciek, ja mam odsledovane,ze ak je pustena navigacia uprednostnuje info z nej,inak cita znacky sama a relativne spolahlivo. (Kia cee'd ). Uz sa tesim,ked to budem moct porovnat s mojou ceedkou v nafte
    • 00 Reagovat !

      foto doktorbartollo

      doktorbartollo 27.03.2017  22:16

      « Re: Citanie znaciek

      Ahoj. No vcera som vypol cely navigacny system a napriek tomu to citalo znacky z neho. Velakrat sa stalo, ze ziadna znacka nebola a upozornenie sa zmenilo na inu znacku. Cize asi to naozaj necita, iba pouziva navi.
      • 00 Reagovat !

        foto Tom24

        Tom24 11.04.2017  21:44

        « Re: Re: Citanie znaciek

        V Astře čtení značek funguje tak, že systém pozná pouze rychlostní omezení, zákaz a konec zákazu předjíždění a charakter komunikace (dálnice). Nicméně maximální povolenou rychlost zobrazuje neustále i když navigace není funkční a přesně zobrazuje rychlostní limity z reálného provozu, dle místních omezení, o kterých navigace vůbec nemůže vědět (např. při práci na silnici, apod.).
  • 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 27.03.2017  11:12

    Astra

    Ta strasna diskusia tam je, ale prave automatickej prevodovky sa netyka. Na Hyundai fore este len zacne vznikat vlakno o tomto novom motore, ktory prichadza rok po Astre.
    • 00 Reagovat !

      foto doktorbartollo

      doktorbartollo 27.03.2017  22:13

      « Re: Astra

      Ano, to je pravda, ze ludia s automatmi s motorom nemali problem a tiez je pravda, ze 1,4T-GDI este nepozname a bude mat ine problemy. A mozno ziadne a mozno tie iste.

      Astra bola pekna, ale vadilo mi hlavne ze ma iba upozornenie na opustenie jazdneho pruhu a nie aktivne udrzovanie a tiez cena. Astra mala zlavu 13% a napriklad Zafira 21%. Cize ak by som kupoval Opel, kupim Zafiru za tu istu cenu aj vybavu (okrem bezklucoveho vstupu) ako Astru.
      • 00 Reagovat !

        foto Nicco

        Nicco 28.03.2017  09:20

        « Re: Re: Astra

        Tak Zafira je stary model (iba faceliftovany) a Astra novinka s lahsou platformou a modernejsimi motormi a (manualnou ) prevodovkou.
        • 00 Reagovat !

          foto doktorbartollo

          doktorbartollo 28.03.2017  11:05

          « Re: Re: Re: Astra

          Zafira je starý model, ale mal som predvádzaciu jazdu a jazdila naozaj veľmi dobre a to mala myslím 18 palce obuté. Tiež známi majú 1,4T s automatom a sú veľmi spokojní (pred faceliftom). A úprimne, ak by som si mal vybrať z Opla, radšej objednám Zafiru. Za tú istú cenu dvakrát viac miesta...
      • 00 Reagovat !

        foto Tom24

        Tom24 11.04.2017  21:30

        « Re: Re: Astra

        Astra MÁ aktivní udržování v pruhu. Při přiblížení k čáře pruhu systém mírně zasáhne do řízení, pokud nereagujete je reakce silnější. Když pustíte volant úplně, tak systém udržuje vůz v pruhu a posléze začne pípat, ať dáte ruce na volant. Astru mám a přesně takto funguje.
  • 00 Reagovat !

    foto Toky1

    Toky1 03.04.2017  10:14

    Výzor

    Ja ti neviem, mne ten výzor novej i30ky nejako vadí. Predná časť mi pripomína výbehový Ceed a zadná výbehový ASX. Stará i30ka bola krajšia. Alebo sa zo mňa stala beznádejná konzerva? Aj to je možné...
    • 00 Reagovat !

      foto doktorbartollo

      doktorbartollo 03.04.2017  15:41

      « Re: Výzor

      Kolko ludi, tolko chuti :-) mne parkuje pred domom aj nova aj stara i30-tka, nakoniec ju odkupila moja priatelka. Pozeram sa na obe kazdy den a mne sa viac paci ta nova...
  • 16 Reagovat !

    foto Majk33

    Majk33 11.04.2017  11:02

    Urcite nie

    Kolko stalo tvoje auto? Ja som si v auguste 2016 kupil uz pomaly konciacu Skodu Yeti 1.4 Tsi 110 kw 4x4. Za 22 500€ (konecna cena po zlave) a to som si dokupil aj dalsie 17" disky, original tazne, alarm s pohybovymi senzormi a naklonovym senzorom, zamykanie radiacej paky,metalizu atd. Nejdem vypisovat vycerpavajuco vybavu,,,DSG by bolo super,ale planujem mat moje auto dlho,tak som radsej dvojspojku zavrhol. Predpokladane naklady za opravu alebo vymenu v buducnosti by velmi boleli. Taktiez nemam rozne asistencne systemy ako ty. Do Yetiho sa uz proste nemohli montovat kvoli konstrukcnemu veku,ale som rad,ze ich maju ludia ako ty. Aby do mna nenarazili pri radeni z pruhu do pruhu lebo sa nedivaju do spatneho zrkadla a aby mi nezabili dceru,ked nezabrzdia. My normalni soferi,co mame oci si radi odsoferujeme vsetko sami ;-) Zaklop si na svoju kapotu,zaklop si na svoj blatnik. Zatvor moje dvere a zatvor svoje dvere. Klakni si na zem a pozri sa pod svoje auto a pozri pod moje s paketom pre zle cesty. Mozno by ta to vyviedlo z omylu,co je kvalita. Aj ty mas tu smiesnu ciernu lepiacu pasku na ramoch dveri ako vsetky Kie a Hjondeee? To ma vie vzdy pobavit. Palubka z vesmiru,,,uf to nemusim. Radsej nejdem pisat pre akeho dodavatela Hjondeee a Kie pracujem,,pohyboval som sa v jednej aj druhej fabrike(aj na auditoch kvality kamo - grcam),,,nikdy by som tie peniaze nenalial do takeho bezpohlavneho auta,ktoreho kazda generacia vyzera ako uplne ine auto(nebuduje ziadnu tradiciu). Prevodovka v Yetim nadhera(radi lepsie ako Ateca - auto.cz) Z nuly na sto 8.7 sec ,,, 200 km/h ziadny problem. Uvezie 620 Kg. Najhorsia spotreba mesto, vypnuty starstop, neustale rozbiehanie, zimne pneu 225/50 R17, -20 °C a 5 km cesta do prace asi = 13l/100km ,,,rovnako velke letne pneu dialnica 130km/h = 7.3l/100km ,,, cesta do Tatier (dialnice + obce) = 6.3l/100km ,,, vylet zoo Zlin (jazda v zhustenej premavke) = 5.4l/100km. Bal som sa retaze pri Tsi(mam remen ;-) ) Milujem natacacie bi-xenonove svetlomety, vykaslal som sa na parkovaciu kameru pri aute dlhom 4.22m, ale predne senzory velmi rad vyuzivam, elektricke okna su klasika, ale klasika neni automaticky dojazd na vsetkych 4 ;-) ,,,ze ano ;-) Haldex 5 je nadhera, myslel som si ze to bude pre mna zbytocnost, ale velmi som sa mylil,,kto ma,ten vie. Popriplacal som si za strieborne stresne nosice, bocne ochranne listy aluoptik, packet outdoor, v hnedej Mato metalize a s diskami origami ako na L&K, diodove denne svietenie,taktiez diodove zadne svetla, no neviem kolko ludi by si vybralo auto ako ty,keby vedla seba stali. Uzasne ticho na palube, presvedcive jazdne vlastnosti(je to vlastne golf V 4motion) a normalne aj krasne vyzera(Yetiho vidis vacsinou tmavomodreho ;-) Doprastav) No a presne jedneho pracovnika,co tam na nom jazdi som viezol a v nemom uzase hladel s otazkou,,,to co je za auto?) Po Golfe 4 a jednotkovej Octavii spolu s konciacim Yetim uz neni vela kvalitnych aut za rozumne peniaze. Tie prve dve uz nove nekupis a Yeti tak do leta. Kolega z prace,ked sa povozil na mojom,hned si objednal a za dva tyzdne si ide pre svojho vo vybave Style,,,tiez 110kw Tsi 4x4 v sedej metalize ;-) Nuz,,,ako som cital pred kupou,,,,Skoda Yeti ,,,, jooooo POSLEDNI KOVARSKA PRACE a mozem to len potvrdit. Tvojho smutneho, opuchnuteho, prizmureneho bulteriera sledujem kazdy den v praci,,,a hlavne som ho uz soferoval. Pred tym som mal Ford a vobec som netusil,ze si kupim Skodovku,,,,teda tie ostatne uz za vela nestoja lebo ich(myslim cely VW) s kvalitou nutia ist dole automobilky ako Hjondeee a Kia. Malo nam platia, pouzivaju velmi biedne materialy,,, cost down cost down ,,, I developed a cheaper ... a podbne veci,ked sledujes jedno desatrocie,,proste nemozes napchat tolko penazi do auta ako ty. Po 3-5 rokoch ho predas a bude ti vela veci jedno,ale ja nie som taky bohaty,aby som si mohol dovolit kupovat lacne veci ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto idam-i

      idam.i 11.04.2017  12:05

      « Re: Urcite nie

      Majk33 >:D , ty si fakt "éro".
      Nuž čo ,je to tvoj názor,tak prečo nie?Len nechápem prečo si nenapíšeš svoju recenziu a do debaty o Hyundai tu vypisuješ takéto veldiela. :no:
    • 40 Reagovat !

      foto melonsvk

      melonsvk 11.04.2017  12:37

      « Re: Urcite nie

      Chudak Majk, musel sa sem az registrovat, aby vychvalil svoju koncernovu krabicu (hnusnejsie auto je uz snad len Roomster a Multipla) >:D Ale stale neviem, co ma spolocne i30 a Yeti :-|
      • 10 Reagovat !

        foto Stephen

        Stephen 12.04.2017  15:12

        « Re: Re: Urcite nie

        Meloune musím Ti oponovat, FIAT Multipla byla nádherně ulítlé auto. Celek byl zvláštní, ale detaily úžasné - zadní lampy ve tvaru srdce ve kterých blinkr vytvářel vlastně šipku, příď z profilu hlava delfína. A tři místa vpředu - pěkná slečna hned vedle řidiče.... >:D .

        Ale s "Rumunem" máš pravdu, ten byl na pohled fuj, ale zase byl praktický. Yeti byl před FL alespoň zajímavý a výrazný, když už je nesmyslně malý a praktičnost nezachrání ani dobře vyřešená zadní sedadla.
    • 30 Reagovat !

      foto doktorbartollo

      doktorbartollo 12.04.2017  00:49

      « Re: Urcite nie

      Gratulujem ku kupe Yetiho a zelam vela stastnych kilometrov bez poruchy.
    • 00 Reagovat !

      foto danyo

      danyo 06.10.2017  15:00

      « Re: Urcite nie

      Bože, Ty si ale neuveriteľný trapko...
  • 05 Reagovat !

    foto Majk33

    Majk33 11.04.2017  12:45

    Melonovemu Adamovi

    Infantilny sposob napisania recenzie a ze dokaze byt niekto mokry z Hjondeee ma proste zlakali. Ja som to podlozil aspon osobnymi skusenostami,ale vidim ze uz sa tu dve mrtvolky zmietaju v hrobe :-!
    • 20 Reagovat !

      foto melonsvk

      melonsvk 11.04.2017  12:58

      « Re: Melonovemu Adamovi

      A ja zas nechapem ako niekto moze byt mokry zo Schade >:D Take uniformne auta skrz cele portfolio nema snad nikto. A o problemovych TSIckach od 1.2 az po 1.8 radsej ani nebudem hovorit. :-! Zrovna korejci a Schade si fakt nemaju co vycitat, skusenost mam s obomi a pride mi to prast jak uhod. Akurat pri korejcoch sa to lahsie prehliada, lebo su lacnejsi >:-[]
    • 20 Reagovat !

      foto idam-i

      idam.i 11.04.2017  20:00

      « Re: Melonovemu Adamovi

      O čom konkrétna blaboceš ?
      • 20 Reagovat !

        foto Stephen

        Stephen 12.04.2017  15:13

        « Re: Re: Melonovemu Adamovi

        O tom, že se právě probudil ze sna >:-[] . Korejce nikdy neměl, jeho obzor se omezuje na Slepici na kapotě, ale všemu rozumí a všude byl - brouk Pytlík jak víno!
  • 02 Reagovat !

    foto Majk33

    Majk33 11.04.2017  15:03

    Melonsvk

    Proste ked mozem mat uzasne jazdiacu stvorkolku naco kupovat nieco taketo a za tie iste prachy. Teda podstatne viac,pri doplatku za dvojspojku,,kukol som si hned akciovy cennik. 1.4 Tsi EA211 rozvody riesene remenom s pridavkom sklolaminatu,macany v olejovom kupeli. Korejci dost pozadu zavadzaju male turbomotory do vyroby,pouceni z chyb konkurencie. Poreznost bloku asi OK,,,nedolieval som zatial ani kvapku oleja. Mokry som len z Yetiho,,,urcite je velmi podcenovany,,najdi stvorkolku s manualom,benzinom a dobrymi svetlami za 20 000 - 21 000 € Mame aj Tucsona, aj Sportage, aj Ceeda v praci. Napr. Tucson a Sportage,co je vlastne to iste auto sa len zmietaju v prvom zasnezenom kopci,ked ich chlapci z prace beru prevetrat. Pohon od Magny je prevzaty viacmenej z predoslej generacie a ja mam v Yetim Haldex 5 po Haldexe 4(pred faceliftom). Staci Youtube a porovnanie pohonov,,,jasne ze na Subaru to nema,ale to Subaru v benzine ti nikdy nedokaze dosiahnut takuto spotrebu a ja zase toho terenu az tolko nevyhladavam a ten Forester asi tiez stoji podstatne viac. Prve Ceedy,ked mali 60 000 km ,,,tragedia,,,strach vyrazit na cesty,no a to auto materialove laboratoriun asi nevidelo ;-) Supalo sa a bledlo vsetko,co mohlo. Napr. aktualny Ceed sa mi velmi paci a ak si kupis nejaku lacnejsiu verziu,ma to svoje opodstatnenie. Urcite radsej ako nejakejo Rapida s prednou napravou z Fabie a zadnou z Octavie 1. Aj materialy sa zlepsili,,mam taky pocit,ze obom koncernom dodavaju napr. palubovky ti isti. Kupil by som si kludne aj Hondu C-RV,,,Mitsubishi Outlander alebo aj Atecu, Tiguan a Kodiaq,,Mazdu CX-5,,ale ratas ratas a pri stvorkolke s benzinom si na 26 az 30 000€. Mam ako mrstny hatcback jazdiace male SUV s pohonom vsetkych kolies za cenu lepsie vybavenej i30,,,no ja by som nevahal a kupil opat. A ten pohon neni len ze zapnem a ide. Haldex 5 je spojeny s cidlom priecneho zrychlenia a necaka len na nejake presmykovanie kolies :-) A ze nepotrebujes 4x4? Ani sex si nepotreboval,ked si bol maly chlapec a odkedy si vyskusal,uz si nevies bez neho predstavit zivot ;-) :-! :-! :-!
    • 20 Reagovat !

      foto melonsvk

      melonsvk 11.04.2017  17:10

      « Re: Melonsvk

      Ale ja to beriem a prajem ti, nech ti tvoj snezny muz sluzi a si spokojny aj nadalej. ;-) Ale ty zas pochop, ze kazdy mame ine preferencie. To, ze ty si nikdy nekupis korejca a ja si nikdy nekupim Yetiho je prirodzena vec. Nechcem a nepotrebujem SUV, odjakziva sa mi pacia male hatchbacky, takze je celkom normalne, ze by som investoval tych 22 tisic ci kolko radsej do hatchu ako do Yetiho.
      Co som videl nejake prve novinarske testy novej i30, tak vsetci sa zhodli, ze jazdne vlastnosti sa medzigeneracne dost zlepsili. Ved koniec koncov, bolo by smutne, keby nie. Dnes dostanes za 400 tisic noveho Ceeda v plnke s 1.6 GDI (ano, lenivy motor, bla bla, ale staci sa nebat radit ;-) ), ktory mimochodom dostal v teste Autobildu na 100tis km znamku 2+, takze ziaden suvix to nebude. Navyse, aj ked sa nieco pos*rie, 7-rocna zaruka to isti. :-)
      Aby to nevyznelo ze hajim i30, designovo sa mi moc nepaci a asi by som si ju tiez nekupil, ale jazdne vlastnosti a kvalitu si nedovolim sudit, lebo som v nej este nesedel. Mne je ovela sympatickejsia Kia, ved sam jednu mam a za necelych 60 tisic kilometrov sa mi nic nepokazilo, nic nebucha, nevrze a nedrnci. Takze automaticky odpisovat korejcov tiez nie je koser, hlavne sucasne modely za poslednych 5 rokov. :yes:
  • 02 Reagovat !

    foto Majk33

    Majk33 11.04.2017  17:53

    Melonsvk

    Suhlasim s tebou,,ceed je velmi velmi vyvazeny ;-) Ten sa mi paci. Dal som ti palcek hore. Mne sa Yeti pred tym strasne nepacil,az po facelifte som ho prijal ;-) Chcel som si kupit Seat Leon ST 1.4 Tsi 92 kw stoji okolo 15 000 - 16 000 €. Nakoniec sa mi nejak uvolnili dalsie financie. Jasne,ze by som si radsej kupil Atecu alebo Tiguan,tie su krasne. Ale ta cena. Napriklad,paci sa mi aj nova Vitarka od Suzuki,ale je to len prezlecene SX4 cross. No a cez vikend som sa prechadzal v jednom obchodnom dome,kde som mohol vidiet niekolko roznych suv,hatchbackov a inych rozostavenych dookola. Bola tam aj ta Vitara,,,no a tie plechy,,,klop klop a joooj,,,som na to alergicky. Mal som nove auto na leasing za 400 000 Sk,,,s preplatenim a poistkami za 5 rokov stalo pol mega,,,a mohol som ho sledovat ako zvetrava. Niekto mi otvoril dvere(zadne- tym vyrezom presne do stredu mojich,,,uf a nie bodka,ale 5 cm supa tam zostala. Ked sledujem mnohe Octavie 1 a golfy 4 nestacim zasnut nad ich stavom,,,antikorozna ochrana bola uzasna. No a ten Yeti je presne z rovnakeho cesta,,stara skola. Ja som si kupoval auto nie podla toho ci sa mi paci,,,je to divne,ze? To mas ako telku,,,pokial nemas strasne dobry oled televizor za neskutocne peniaze, jednoznacne je lepsia plasma od Sony,ktora sa uz nevyraba ;-) Ja som sa pokusil kupit si nieco take,ale auto. Poslednych 10 rokov sa meni design,ale kvalita sa nezlepsuje. A vnimana a realna kvalita je nieco ine. No a hravy hatchback,,,to je aj ten Yeti,,,tie videa s 1.8 Tsi ma pobavili :-) No a ten autobild na 100 000 Km je jedna vec. Ja predpokladam,ze najazdim tak 200 000 km za 10 rokov a auto stoji zatial vonku. Tak sa necham prekvapit,ako ho nahloda zub casu ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto Rasto

      Rasto 12.04.2017  00:36

      « Re: Melonsvk

      uznavam, ze niektore starsie generacie aut vyzarovali tym, ze sa menej setrilo na hmotnosti lepsi pocit z kvality. Toto sa podla mna ale hlavne tyka interierov a mozno pocitu zo zatvarania dobre utlmenych tazkych dveri.
      Co sa tyka plechov to by som tak vazne nebral - bolo by zaujmave najst z akeho hrubeho plechu je vyrobeny Yeti a z akeho spominana Vitara - v kazdom pripade stare Ziguli bolo vyrobene z hrubsieho a hrdzavelo rychlejsie. Celkovo mi pride uplne zbytocne zamyslat sa dnes u vacsiny znaciek nad hrdzou ked ma skoro kazdy zaruku na prehrdzavenie 10-12 rokov. S bezpecnostou tie hrube plechy tiez moc nesuvisia - zalezi co je pod nimi.

      No a tiez by si trochu mohol ubrat v pripade ze si niekto kupi ine auto ako sa paci tebe >:D - to je ako keby som ti zacal nadavat preco si si nekupil hybridneho Aurisa - mal by si spolahlive auto s automatom ktore zere 4-6l/100km - a ze co za blba si kupi nehybridne auto - lebo ked raz skusis uz nebudes chciet ine :D. Ale nerobim to lebo chapem, ze tebe moze viac vyhovovat Yeti so stvorkolkou. :-!
  • 12 Reagovat !

    foto Majk33

    Majk33 12.04.2017  13:07

    Rasto ;-)

    No ja chcem diskutovat s niekym,kto so mnou nesuhlasi,,a tu som s mojim autom na spravnom mieste. Najskor som nahodil a uz sa chytate,,,nakoniec si pekne popiseme bez urazok a vecne ;-) Prehrdzavenie znamena,ze mas dieru skrz. Nie ze su po celom aute pluzgiere odlupujuceho sa laku pod ktorym je hrdza. S tym by ta cakalo neprijemne vytriezvenie pri pokuse o reklamaciu. Aj Yeti trpel zaciatkom vyroby na prednych dverach. Zacali pouzivat kvalitnejsi plech,urceny na kapoty ;-) Som posadnuty hrubymi plechmi,ze? No presne to vo mne vyvolava ten Yeti,,,pocit solidnosti. Ked clovek nema svoje auto zaplatene rodicmi,mozno si ho viac vazi. To co robia ludia napr. pred Tescom,,,to otvaranie nadoraz :-( S tym budes so mnou urcite suhlasit,,,ked vysolis vela a niekto ti ho cele oklepava :-( Ta i30 bude urcite lepsim autom na konci vyrobneho cyklu,ako teraz ;-) No a bezpecnost,,,na tu som nepoukazoval. Deformacne zony,,,airbagy,,,,asistencne systemy,,,to je cely subor faktorov. Hybrid by som chcel,ale aby som ho mohol nabijat v garazi a bol schopny jazdy aspon 30 km bez spalovacieho motora. Domcek je este len rozpracovany. Mozno dalsie auto bude u mna hybrid. Ked som si isiel kupit nove auto,uvazoval som aj o Aurise,ale uz som nestihal holu 1.6 a 1.2 turbo + hatchback ,,,bolo to vela penazi. Pacil sa mi zadok,,,predok vo mne vyvolaval presne to,co nova i30. Mne sa Yeti az tak nepaci,ale do coho ma dat clovek 20 000€? Napr. CR-V 2.0 4x4 alebo CX-5 2.0 4x4. Odradzali ma videa na youtube (test pohonov4x4) alebo jeden test od Rasta Chvalu,ked CX-5 umrela v prvom kopceku) To sa potom naozaj neoplati do toho investovat. Uvazoval som aj o Tucsone alebo Sportage ,,,nasi a ceski ludia su rovnako sikovni ako ktokolvek iny,tu nejde o zmontovanie,ale o urcite veci ohladom materialov o ktorych viem a tiez si s benzinom turbo 4x4 na 27 000. Napr. Rav 4 hybrid je pekna,,,ani nemusi byt hybrid ;-) Ale zase sme na 30 000. A variator(CVT) nikdy,aj ked uz aj na tomto poli trochu pokrocili ;-) Ak dvojspojka DSG tak urcite nie DQ 200 ,ale DQ 250 uz ano ;-) No a dobre naladeny automat s hydrochromatickym menicom,,,ano ;-) Ako napriklad predosla Suzuki SX 4 diesel z Madarska nie,ale benzin 1.6 z Japonska ano. Ja skor sledujem tieto faktory :-) Preto Yeti,,,haldex 5 je dobry v drahom Volve XC 60 a ja ho mam za tak malo v Yetim. Ked doplatis nejake dobre bi-xenony alebo full-led svetlomety do kombi,do trosku vykonnejsieho benzinu. Doplatis original tazne,dokupis dalsie disky z lahkych zliatin,,,metalizu tiez kazdy nedava bez priplatku. Si na tej 20-ke a bez 4x4. No a to napr. koncern VW uz ochudobnuje svojich zakaznikov pri menej vykonnych motorizaciach o zadnu viacprvkovu napravy. Vsetka cest Hyundai a Kii,ze ju maju u i30 aj u Ceeda uz od zakladu. Asistencne systemy u mna nie su rozhodujuce. Ja nedochadzam denno denne do prace dialnicou, ani nie som dealer,jazdiaci krizom - krazom po republike kvoli praci. Niekedy ta ta unava v takomto pripade moze dostihnut a zachrani ti to zivot. Mal som Ford,,,turbodiesel,,,au au,,,3-krat pretesnovanie olejovej vane, prepalene tesnenie pod vstrekovacmi a dymenie do interieru, prestalo fungovat celne,elektricky vyhrievane sklo. Jazda cez noc,ked ta oslnuju auta,ako ked je taka hmla okolo mesiaca :-) Tie jemne drotiky som videl nonstop :-) Vytecene servo a repasovanie 1-krat,,,potom chudak,co ho odomna kupil zase servo. Loziska prednych kolies. Odlepena ochranna lista na dverach. Hrkajuce lanko rucnej brzdy v takych vodiacich okach. Dost hrdze na moj vkus. Auto bolo vyrobene v Nemecku,,,mal som ho 9 rokov,,,kupil som ho nove :-) Dva krat pokrutilo kotuce,,,brzdy boli zle nastavene od vyroby a vacsina brzdneho ucinku isla na predok. A to bolo pravidelne servisovane v autorizovanom servise Ford. Tak poradte,co sa vam pozdava. Diesel do mesta je hlupost,,,holych benzinov bez turba uz moc nezostava. Auto cele lakovane,aspon bez par ochrannych plastov uz nechcem,,,niekolko milych zien mojmu autu strasne nalozilo,,,nacuvala do mna,,dalsia zobrala blatnik a dvere pri parkovani a asi 20 kraterikov po otvoreni dveri by som tiez na aute naratal. Hybrid na 10 - 15 rokov,,,urcite by som musel platit vymenu baterii a kupna cena by sa mi asi tazko vratila na usetrenom palive. Velkostne by mi stacil aj vacsi hatchback alebo taka kombi fabia. Skoro som kupil toho Leona ST,ale musel by som obetovat zadnu viacprvkovu napravu ;-) Tak dajte nejake typy na auto na vsetko za 20 000€,ktore nic nerobi najlepsie,ale vsetko robi dobre ;-) a vydrzi :-)
    • 32 Reagovat !

      foto doktorbartollo

      doktorbartollo 12.04.2017  13:50

      « Re: Rasto ;-)

      Jediny, kto tu zatial urazal si bol ty. A preto s tebou diskutovat nemienim a myslim si o tebe svoje. Pekny den
      • 20 Reagovat !

        foto Stephen

        Stephen 12.04.2017  15:15

        « Re: Re: Rasto ;-)

        Já to vezmu za Tebe doktore, tyhle zakomplexovaný chudáčky, jejichž obzor končí tam kde začínají hospodský kecy mám nejradši. Jen je škoda, že se vždycky schovávají za klávesnici a nejsou ochotní ty svoje názory obhájit při přímém srovnání dotčených vozů face to face.
        • 30 Reagovat !

          foto doktorbartollo

          doktorbartollo 12.04.2017  15:29

          « Re: Re: Re: Rasto ;-)

          Ja by som sa s nim ani stretnut nechcel. Nevidim v tom zmysel, najprv douraza vsetko co moze a potom pise o vecnej a neurazlivej diskusii.... Este by som si zabudol zapnut asistenta a pri prijazde na urcene miesto mu nedajboze zrazil dceru ;-)
          • 40 Reagovat !

            foto Stephen

            Stephen 12.04.2017  17:05

            « Re: Re: Re: Re: Rasto ;-)

            Já bych moc chtěl. Ono se totiž posléze ukáže, že 90% těchto uživatelů sotva dostalo občanku, vlastní auto nemá a pouze zaujímají jakousi roli. V 16 letech vystupují coby padesátníci a mají plnou pusu dětí a zkušeností - smyšlených samozřejmě. Občas se prezentují autem rodičů.
            Těch zbývajících 10% obvykle tvoří silně zakomplexovaní jedinci, kteří zpětně sami před sebou těmito výlevy ospravedlňují nepříliš správné kupní rozhodnutí :-) . Pokud by totiž oním komplexem netrpěli, neměli by potřebu toto ospravedlňování "páchat" a už vůbec tímto způsobem. Jednat s nimi lze dvěma způsoby - ignorovat nebo se snížit na jejich úroveň. Pokud chceš "trefit" někoho na nižší úrovni, musíš za ním dolů, argumentace je úplně zbytečná, nemá kam dojít...
    • 00 Reagovat !

      foto jamp

      jamp 13.04.2017  17:04

      « Re: Rasto ;-)

      s tym Fordom asi kecáš. Mal som do minulého roku Focus 1,6 benzin rok 2008 Titanium , takze aj s drôtikmi v prednom skle a nevadili mi. Stál vonku a v zime bez problémov odmrazil sklo, škrabku na viečku nádrže som nepoužil, riešenie Fordu je podľa mňa viac clever ako simply, to je škoda. Po 90.000 km som ho predal a jazdil bez poruchy, menil som len predné silentbloky lemforder, boli roztrhané po 70.000 km, spotrebu som mal 8,3 litra ale nejazdím predpisovo. Robil aj 800 km cesty do nemecka a nezanechalo to na ňom stopy.
      A ku korejcom, doma sme mali Vento, potom Passat B5 1,8 benzín 20ventilový, potom B5,5 1,9tDi ( strašný krám, keď sa sním niekde išlo, musel byť niekto z rodiny na telefóne ). Ja som mal Octu 1 a stačilo, mám Santa Fe 2006 a 4kolka funguje, jazdim v lete aj v zime polnou skratkou okolo mesta aby som sa vyhol ranným zápcham a nikdy ma nemusel nikto vyťahovať, Brat po 2och Octach SantaFe, Sportage, Sorento, Sorento. Teraz mám tiež nové Sorento ( Santu som si nechal ) 2,2 CRDi s automatom a som spokojný. K VW sa u nás nikto neplánuje vrátiť, a potom, ako som videl, ako oholili v kvalite Passata, novú octu a Superba tak ani ku škodovke nie. Rád dôjdem do cieľa autom, ktorým som k nemu vyštartoval. A to sa bohužiaľ nielen mne, ale aj ostatným bývalým majiteľom z našej rodiny s VW a škodou nie vždy podarilo.
      Všetky autá boli kupované nové.
  • 03 Reagovat !

    foto Majk33

    Majk33 12.04.2017  15:38

    No kde su tie argumenty?

    Stephene, tebe asi nekdo prefik v nejlepsim ceskem liftbacku vsech dob. Tvuj obzor zacina a konci u analu tveho pritele :-!
    • 10 Reagovat !

      foto idam-i

      idam.i 12.04.2017  15:48

      « Re: No kde su tie argumenty?

      Zdá sa,že dnes si v ešte lepšej forme. >:D Som zvedavý,kam až dokážeš klesnúť? ;-)
      Prekonávaš moje očakávania. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto doktorbartollo

      doktorbartollo 12.04.2017  16:00

      « Re: No kde su tie argumenty?

      ja naozaj nerozumiem co odomna chces pocut. Preco som si kupil Hyundai a nie Yeti? No proste preto, lebo Yeti sa mi nepaci a neponuka tu vybavu, ktoru som chcel mat. Nic viac v tom nie je. Nie som zaryty Hyundaista. A preco som si nekupil inu znacku? Pretoze po zlave vychadzala nova i30 najlacnejsie zo vsetkych znaciek v danej vybave a este preto, pretoze som vlastnil minulu i30 a za styri roky nabehal 133000km bez zavaznej poruchy a pri malych garancnych opravach mi vymenili vsetko v ramci zaruky. Moja mama ma i10 uz tri roky a tiez uplne bez poruchy. A predsa som pisal aj v recenzii, ze moj favorit bola Ateca, ale kvoli nedostatku financii som ju nekupil. Tolko z mojej strany. Nemam k tomu viac co dodat-asi tolko, ze opatovnu kupu i30 nelutujem a dufam, ze to tak ostane.
    • 10 Reagovat !

      foto Stephen

      Stephen 12.04.2017  16:54

      « Re: No kde su tie argumenty?

      To se můžu fiknout sám >:D . Jsem rád, že jsi se nechal vyprovokovat k obnažení úrovně Tvé inteligence a vychování. Cíl jsem si tedy spnil a mám krásné odpoledne. Vždy mě potěší když se ukáže, že jsem měl pravdu. Jen se dál utápěj ve svých komplexech a omezenosti svého "nerozhledu"!

      Mimochodem, měl jsem pravdu, že jsi hrdina jen za klávesnicí nebo nebudu mít výjimečně pravdu a přesvědčíš mě o kvalitách Yetiho při osobním setkání? Tipuju to první - nevychovaný a ještě srab....
      • 00 Reagovat !

        foto Majk33

        Majk33 13.04.2017  01:07

        « Re: Re: No kde su tie argumenty?

        No Stephene,,,ziadna reakcia,,nebodaj uz spinkas,ved mas 40,co si maly chlapec? To kolko si uz stihol mat tych Hyundaiov,vsetko nove? Alebo si kupujes len ojazdene? Alebo pracujes pre Hyundai? Rad si s tebou vymenim auto,zastav sa na Slovensku,byvam nie daleko od hranic s CZ ;-) Ak budes mat cestu :-) Ja som bol v Prahe asi pred 4 rokmi,pobehat pamiatky,plavba po Vltave, navsteva zoo. No Praha je nadherna,,,aj Plzen je velmi pekna,,,tam som bol 4 mesiace,,,ale uz davno. Akurat si citam o 1.4 T-Gdi a nejak mi unikaju tie uzasne parametre,,,akoze jasne ze krabica a 4x4 u Yetiho nemozu uplne prerazit(spotreba a maximalna rychlost). Ale to zrychlenie a uzitocna hmotnost,,no som sklamany z Hyundaia. Ved ja mam auto,ktore sa vyraba od roku 2009 :-) Ma ten 1.4 T-Gdi variabilne casovanie ventilov? Aj nasavacich,aj vyfukovych? Ma aj turbo,aj kompresor? Ozaj,,,a za klavesnicou hrdina,,,ja som hrdina za smartphonom ;-) Stihal som si citat a pisat aj pocas prace,,,vies ti Korejci,,,to nie su ziadni Japonci,ani Nemci. Akoze vo vyvojom centre vo Frankfurte sme sa na nich s jednym Nemecom velmi zabavali. Ze preco pre nich teda pracujem? No niekde pracovat musis a pokial nie si testovaci jazdec Ferrari,pornoherec alebo nieco podobne,nemas vlastnu firmu a nepredavas nieco o com si neskutocne presvedceny,neverim ze ta moze praca bavit,teda okrem toho socialneho aspektu,ze si s ludmi ;-) Keby Korejci neboli sucastou sirenia Americkeho geopolitickeho vplyvu,teraz by sme im posielali osatenie a jedlo ako kedysi severnym ;-) Ta bezcolna unia s USA im proste umoznila teraz prinasat s velkou slavou, s 5-3 rocnym oneskorenim,to co uz ini vyrabaju a predavaju ;-) Idem si pocitat trochu IDNES.CZ ,aby si si zase nemyslel,ze ma tak strasne zaujimas :-) Tie komentare vo forach k jednotlivym clankom ma strasne bavia,,,proste vase vnimanie reality je to prave a tie poznamky take trefne. Vsimol som si,ze si zapojil fantaziu,ked som ta vyprovokoval,,,vzdy radsej pozeram film v Cestine,,,dam si Ceske pivo,Ceske vino,atd.(teda az na zeny a prirodu,tie mame krajsie). Nemam sa s kym vybavovat,,ti Slovaci su taki jednoduchi a zakomplexovani,,,nic ich nezaujima,potom sa s nimi nemas o com bavit. Dufam,ze aj dnes si splnis ulohu(ukol) ako vcera a trochu ma pozabavas ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Stephen

          Stephen 13.04.2017  07:47

          « Re: Re: Re: No kde su tie argumenty?

          No vidíš, když se srovnáš a začneš se chovat slušně, tak je to na pohodu. Říkal jsem si, že je divné, že někdo, kdo umí psát by byl zároveň totálně vymaštěné ho..do.
          Zrovna motory 1,4 s kombinací turbo+kompresor bych z pultů VAG moc netahal - konstrukce zajímavá, parametry zajímavé, ale životnost není zrovna na výši.
          Takže proto je 1,4 T-GDi pouze s turbem a poněkud uškrcená, hnát se za výkonem není umění, větší umění je motor naladit uživatelsky vstřícně s patřičnou životností. Dá se to samozřejmě brát i tak, že si Korejci počkali až to ostatní vyzkouší a pak sáhli po tom řešení, které má nejmíň rizik. Tak to ale ve světě občas chodí.
          Čtení iDNESu je dobrá zábava, jen doufám, že je nebereš moc vážně ;-) .
          Pro HYUNDAI už dávno nepracuju, ale vytvořené kontakty samozřejmě udržuji, při nákupech se to hodí. Z recenzí je nových HYUNDAIů 5, zbytek jsou ojetiny, pokud se bavíme o tom, co slouží přímo mně. Firemních aut samozřejmě nakupuji více a vždy nové.
          Další zábava tedy nebude, ubohou konverzaci v rovině urážek nemám rád, ale někdy je bohužel nutné jejím prostřednictvím "srovnat" prostředí.
  • 00 Reagovat !

    foto Majk33

    Majk33 12.04.2017  19:26

    Re: Re: No kde su tie argumenty?

    Ach Stephen,ja sa nemozem predstavit,,,ani napisat kde pracujem ty ukol splnen. Niekde su hranice toho, co mozem napisat a je to velmi tenka ciara medzi pravdivymi informaciami a poskodzovanim dobreho mena firmy. Rasto robil nieco pre Skodu aj Hyundai,ak som spravne pochopil a suhlasim s nim,ze to nie je kosher u oboch. Zrovna na Kodiaqu som si obzeral rovnaky produkt,za ake som ja zodpovedny a uz upustili od toho drahsieho a lepsieho riesenia kvoli cene. No a pre Hyundai a Kiu sme to v tej kvalite ani nikdy nevyrabali. Ani Tucson,ani Sportage,co su velmi drahe auta. Keby som ti mohol napisat napriklad aky problem dnes riesim ohladom novej i30,,,ze my dodame nas produkt na 4 auta za cenu 1 rovnakeho produktu na jeden nemenovany model rovnakej triedy jedneho nemenovaneho vyrobcu nemeckej znacky. Vobec nie som Skoda-fanusik,,,ako som napisal,,Fabiu,Octaviu,ani Rapida by som si nekupil. No ale nebojte sa chlapci,ja sa snazim ako najlepsie viem,aby to tou neandertalskou technologiou a z toho blata bolo vyrobene co najlepsie. Na tych 5 - 10 rokov to vydrzi a potom to mozete dat zosrotovat a ak to bude v garazi,,,mozno to vydrzi aj o 5 rokov dlhsie ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Majk33

    Majk33 13.04.2017  10:17

    Re: Re: Re: Re: No kde su tie argumenty?

    Dobre ranko Stephene,,,nestihol som ti napisat skor,mam za sebou hodinu s Lego Duplo a Minimax,,,samozrejme nie kvoli sebe ;-) No a umnet psat a byt vymastene hovado,to som presne ja ;-) Vies,ked pracujes s veeelmi vela ludmi,to ta trochu deformuje a si taky,ako prave treba. Vies,,,Homer Simpson,,,Vyzyvam te ;-) Klub pratel souboju ;-) A potom sa objavi niekto ako ty(Prijimam Vasi vyzvu - ako ten Texasan ;-) ) Samozrejme,ze sa tu nepotrebujem ukajat so svojim autom. Ako pises ;-) tie Tsi motory neboli ziadna slava. Nastastie nemam ACT,vypinanie valcov a stihol som sa vyhnut aj filtru pevnych castic. Ta 1.5 Tsi EVO je zase prepchata kadecim. Moje auto moze byt pre niekoho male,,,hlavne kufor,,,pri tej cene nemoze mat ani elektricke otvaranie a zatvaranie. Stoji vonku a jazdi vacsinou kratku trasu,takze taky 2.0 holy benzin,by bol pre mna najlepsi. Rozdiel oproti 2.0 Tdi 81 kw bol - 1700€ + pripocitas vymenu DPF filtra za dobu,co budem auto vlastnit + zvysene naklady na servis,no asi by sa mi to pri dieseli nevratilo. A to ticho a ten lahky motor nad prednou napravou. Yetiho ma jeden znamy,ktory ma viac Mercedesov(vyuziva ho v praci)a nevie si ho vynachvalit. Dalej si ho chvilu predomnou kupil jeden pan z autorizovaneho servisu Hyundai,,,ma prekvapilo,ze ho Hyundaie odradili. On ma este ten 125kw Tdi,ktory zabila Euro6. Zaujimalo by ma,kolko ludi ako ja,pracujucich napr. pre Skodovku si kvoli tomu kupilo zase radsej Hyundai,ze? :-) Ja som uz skor otacal debatu na to,co by sa oplatilo kupit,aby to vydrzalo. Tiez som zvedavy na to usadzanie uhlika,,,variabilne casovanie aj vyfukovych ventilov,by malo trochu pomoct zabranovat jeho usadzaniu ;-) No a spat k Hyundai,,,,ta dvojspojka je sucha,ze? Pri tej slabsej 1.4 Tsi tu DSG od firmy Luk ju pri koncernovych autach dorazne neodporucali,,,ta DQ 250 zase pri mojej motorizacii pohlcovala vela krutiaceho momentu. Cital som si test Yetiho L&K v mojej konfiguracii motor+pohon (labutia piesen Yetiho) a tam to autor spominal. Chcel som si kupit aj Tucson,tu 1.6 T-Gdi,je to pre mna osobne najkrajsi Hyundai. Ale ta cena je plne na urovni konkurencie. Ze je trosku vacsi ako Yeti pre mna nebola vyhoda,odradzali ma xenonove svetlomety,kde dialkove su len obycajny halogen. A ked som dostal 5.5% zlavu na Yetiho aj s extra vybavou + 500€ na prislusenstvo(kupil som si tie 17" origami z L&K,jedny 17" erebus tam uz boli) Potom som si uz len studoval zapory jednotlivych motorizacii a konfiguracii pohonu. 1.4 Tsi 110 kw 4x4 joy bez DSG + par doplatkov a prvkov ochrany pred odcudzenim vysla na 22500€. Pri Tucsone alebo Sportage som sa stale dostaval blizsie a blizsie k 30 000€ a zase som nemienil obetovat alebo odialovat svoje zivotne plany kvoli 7 - 8 000€ ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto doktorbartollo

      doktorbartollo 13.04.2017  11:31

      « Re: Re: Re: Re: Re: No kde su tie argumenty?

      Ja som na Hyundai dostal 17% + nejake blbosti k tomu s ja si z neho odpisem na daniach este 22%. A kedze auto neplanujem drzat dlhsie ako uplynie koniec zaruky, veci o ktorych si pisal a ktore teoreticky mozu nastat, mna nezaujimaju. Auto beriem ako spotrebnu vec (to aj napriek tomu, ze mam k nim osobny vztah) a nemyslim si, ze hadat sa tu, ktore auto je lepsie alebo horsie ma zmysel. Preto existuje tolko znaciek aut, aby si kazdy mohol vybrat to, co sa mu paci. A len pre zaujimavost, na predchadzajucu i30 som mal zlavu 25% + 20% DPH.
      • 00 Reagovat !

        foto Majk33

        Majk33 13.04.2017  11:45

        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No kde su tie argumenty?

        Myslel som 5.5% z ceny nazyvanej akciova,,,ako zlavu zo zlavy ;-) Az pri jednani s predajcom. V 2 dalsich autasalonoch mi ponukali cenu vyssiu o 500€. Ze utejkajte si ho kupit tam,kde Vam to ponukli ;-) A jasne,ked je auto pre teba spotrebny material,nie je co riesit. V tom ta obdivujem,ze dokazes tak odusevnele a s obdivom pisat o spotrebnej veci. Keby to bola nejaka srdcovka,,,to by este len bola recenzia :-)
        • 10 Reagovat !

          foto idam-i

          idam.i 13.04.2017  12:31

          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No kde su tie argumenty?

          Už to stráca šťavu.Ešte chvíľu a pôjdete spolu na pivo. :-(
    • 10 Reagovat !

      foto Rasto

      Rasto 13.04.2017  13:48

      « Re: Re: Re: Re: No kde su tie argumenty?

      Nie ja nepracujem pre Hyundai ani Skodu robim v IT >:D auta su len zaluba.
      No neviem najpodobnejsi ekvivalent k Yetimu mi pride Suzuki SX4 S-Cross 1.4 turbo. Podobne velkostne, cenovo a da sa vziat so 4x4 a 6AT prevodovkou s menicom za 21 000 eur. Neviem len ake svetla ponuka Suzuki.

      Co sa tyka CVT prevodoviek - aj ja som si myslel ze to je hrozne, potom som sa previezol v Corolle 1.6 Valvematic CVT a bol som spokojny - vyborne na kazdodenne cukanie sa v zapchach - a ani mimo mesta som nemal problem - ano zvuk je iny ale stale lepsie ako dunenie naftaka.
      Taktiez som siel v hybridnom Aurise - lepsie ako Corolla s CVTckom - da sa s tym hrat do mesta uzasne, pri jazde po Ziline + okresky + dediny (tacho 60 dedina + 100 mimo - so skuskami zrychlenia ale znazil som sa brzit iba elektormotorom inak som niako neriesil a spotreba 4.2 l podla PP). Ak chodis na garancky do Toyoty tak na baterky dostanes zaruku 10 rokov takze toho by som sa vobec nebal. Jedine ak je clovek zvyknuty na zatah turbodiesela tak nemusi byt spokojny s dynamikou - inak objektivne to asi bude nieco medzi 1.2 a 1.4 TSI. A cena s LED svetlami sa pohybuje okolo 22 000 eur navratnost oproti benzinovemu aurisu s CVT cca 130 000 - 150 000 km.

      Posledna vec nemyslim si, ze hrubka plechu zalezi na tom ci auto hrdzavie alebo nie - zalezi ako je ten plech chraneny - a poviem ti mal som jeden tukanec s Yetim (ja na Lade Samara bohuzial moja nepozornost a vysledok bol, zeLade stacilo utriet predny naraznik >:D a Yeti mal tak preliaceny blatnik za prednym kolom, ze sa nedali otvorit predne dvere :D.
    • 00 Reagovat !

      foto R32

      R32 22.01.2018  19:57

      « Re: Re: Re: Re: Re: No kde su tie argumenty?

      Budem sa krotiť no si fakt trapko. Pokiaľ ti ušla pointa tejto sekcie "Moje auto" tak je to o tom, že tu ľudia píšu svoje skúsenosti so svojim autom a keď niekto uvažuje o takom aute tu si môže prečítať reálne skúsenosti majiteľov. Niekto nedá na svoje auto dopustiť, iný kľudne skritizuje čo sa mu nepáči. Takže ak si chcel "onanovať" nad Yetim mal si písať pod nejakú recenziu na Yetiho (tam by si to prečítal ten koho Yeti zaujíma) a nie pod i30-ku. Koho zaujíma i30 ten si tu nájde i30 a nepotrebuje čítať tvoje slinty na Yetiho alebo si tu vytvor svoju garáž, vyfoť a napíš čo len chceš... 8-s Mne táto rubrika pomohla pred pár rokmi pri výbere auta resp. motorizácie, tak to prosím ťa nekaz. Toto nieje fakt priestor pre žabo-myšie vojny medzi priaznivcami tej či onej značky. Každý nech si kúpi čo chce, každého k tomu vedú iné pohnútky, keď tu niekto píše ódy na svoje 20 ročné auto tak nech, nebudem mu predsa tvrdiť že si mal kúpiť niečo iné, nech som už o tom akokoľvek presvedčený.
  • 00 Reagovat !

    foto danyo

    danyo 06.10.2017  14:56

    Osobní skúsenosť

    Pred necelým mesiacom som mal požičanú i30 kombíka v rámci akcie 7 dní s Hyundai (žijem v ČR). Aj keď mám nového Tucsona, bol som zvedavý ako to vyzerá a jazdí. Dohoda s Auto Balvin v Brne kam chodím na servis bola bezproblémová, nemusel som skladať ani kauciu. Dostal som nové auto, malo najazdených cca 19 km. Prvý dojem bol že je dlhšie a nížšie ako bola moja stará i30 kombík :-) Druhý dojem z jazdy bol, že diesel má slušný ťah aj keď je to surový motor a bol som prekvapený z dokonalého odhlučnenia. Často sa mi stávalo, že som nevedome prekročil rýchlosť, pretože som nepočul hluk od motora :-)
    Najazdil som len niečo okolo 400 km, ale spotreba bola pod 6 litrov. Podvozok je veľmi dobre vyladený, auto sa pri 140 km/h valí krásne sebaiste. Pri vyžších rýchlostiach je inak všadeprítomné ticho potlačené hlukom od odvalujúcich sa kolies, to môj Tucson niečo také netrápi. Zarazila ma kombinácia výbavy v požičanom aute, asistent sledovania mŕtveho uhla, asistent řízení, automatické svetlá, ale mechanická klíma a chýbajúci dažďový senzor. Ja osobne by som si takúto výbavu nekúpil, na aut.klímu som už veľmi zvyknutý. Radšej by som oželel sledovanie mŕtveho uhla.
    V jeden deň dosť pršalo a vtedy úplne vypadával predný radar, to sa dialo v minutových intervaloch - zaplo, vyplo...a tak dokola, samozrejme hláška na display, docela to otravovalo.
    Inak som bol s autom spokojný, je priestranné, pohodlné, na pohľad pekné, v interiéry kvalitne spracované.
    Ak by som sa niekedy obzeral po strednej triede, do úvahy by prichádzal, ale vo verzii fastback.

    Dano
  • 00 Reagovat !

    foto R32

    R32 22.01.2018  20:06

    Svetlá

    Zdar,
    aktuálne mám i30 rv 2016 a nakoľko jazdím hlavne v noci kúpil som auto s adaptívnymi bi-xenónami ktoré sú fakt vynikajúce. Blíži sa čas výmeny a zaujíma ma ako to je s LED svetlami. Píšeš, že nič moc, otázka je či je to vadou tvojho auta alebo je to tak u všetkých? Teraz som pozeral v autosalóne novú i30 fastback a ten má (podľa predajcu) iné svetlá. Potrebujem dobré svetlá a s Hyundai som veľmi spokojný, aktuálne mám tretí, otec má druhý všetko OK, takže o inej značke ani neuvažujem no bez kvalitného osvetlenia 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto doktorbartollo

      doktorbartollo 22.01.2018  23:13

      « Re: Svetlá

      Neviem ci to bola len chyba prvych vyrobenych kusov. Neviem ani ci to uz zmenili vo vyrobe. Viem len, ze viaceri na hyundai fore s tym mali problem. O mesiac pojdem na 3. garancku a v servise zistim. Svetla inak svietia dobre, len ten cierny pas keby nebol...
      • 00 Reagovat !

        foto R32

        R32 23.01.2018  09:45

        « Re: Re: Svetlá

        OK, tak vďaka, napíš potom info po prehliadke. Ono, aj tak keď príde čas vybavím si u predajcu nech mi dajú aspoň na deň dva jedno auto na vyskúšanie. Snáď budú mať výbavu Style na odskúšanie... :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…