Recenze

Stephen (muž 48 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Hyundai i30 1,0 T-GDi Symbol Plus

9.92 Uživatelé

Hodnoceno: 16× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Hyundai i30, foto 1 Hyundai i30, foto 2 Hyundai i30, foto 3 Hyundai i30, foto 4 Hyundai i30, foto 5 Hyundai i30, foto 6 Hyundai i30, foto 7 Hyundai i30, foto 8
Hyundai i30, foto 9 Hyundai i30, foto 10 Hyundai i30, foto 11 Hyundai i30, foto 12 Hyundai i30, foto 13 Hyundai i30, foto 14 Hyundai i30, foto 15 Hyundai i30, foto 16 Hyundai i30, foto 17 Hyundai i30, foto 18 Hyundai i30, foto 19 Hyundai i30, foto 20 Hyundai i30, foto 21 Hyundai i30, foto 22 Hyundai i30, foto 23 Hyundai i30, foto 24 Hyundai i30, foto 25 Hyundai i30, foto 26 Hyundai i30, foto 27 Hyundai i30, foto 28 Hyundai i30, foto 29 Hyundai i30, foto 30 Hyundai i30, foto 31 Hyundai i30, foto 32 Hyundai i30, foto 33 Hyundai i30, foto 34 Hyundai i30, foto 35 Hyundai i30, foto 36 Hyundai i30, foto 37 Hyundai i30, foto 38 Hyundai i30, foto 39 Hyundai i30, foto 40 Hyundai i30, foto 41 Hyundai i30, foto 42 Hyundai i30, foto 43 Hyundai i30, foto 44 Hyundai i30, foto 45 Hyundai i30, foto 46 Hyundai i30, foto 47 Hyundai i30, foto 48 Hyundai i30, foto 49 Hyundai i30, foto 50 Hyundai i30, foto 51 Hyundai i30, foto 52 Hyundai i30, foto 53 Hyundai i30, foto 54 Hyundai i30, foto 55 Hyundai i30, foto 56 Hyundai i30, foto 57 Hyundai i30, foto 58
 

Technické info

Přezdívka auta Ferda Rok výroby 2017 Koupeno nové najeto [km]:42199 palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 998 výkon [kW]: 88 kroutící moment [Nm]: 172 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.1 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 395 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Vůz již není v mém užívání, odevzdáno 17. 6. 2019.

První i30 třetí generace na moje.auto.cz. Budu se muset snažit :-) .

Nepatřím k lidem, kteří musí mít ihned každou novinku, jsem v tomto směru spíš skeptik a pořizuji věci spíš před koncem jejich výrobního cyklu, kdy spoléhám na vychytanost případných vývojových nedostatků. A je jedno, jestli nakupuji z pozice soukromé osoby nebo z pozice pracovní. Jak se tedy do mého užívání dostala nová i30 PDe?
Koncem ledna 2017 se blížil termín pravidelné prohlídky vozu našeho pana jednatele. Dostal jsem nápad, že jako náhradní vůz pro něj vyžádám IONIQ Electric. Vydal jsem se tedy za jednatelem našeho prodejce s žádostí o zapůjčení tohoto elektromobilu na smluvený termín pravidelné prohlídky. Pan jednatel mi obratem vyhověl a protože jsme oba měli trochu času, zavedli jsme hovor na plánované výměny vozů v tomto roce. Jako první měla na podzim jít do světa "moje" ix35. Jak řeč plynula došlo i na variantu poněkud časnější výměny. Pan jednatel nabídl výkupem natolik zajímavou částku, že stálo za to o změně časového harmonogramu uvažovat. Jedna věc je prodej vozu stávajícího, druhá čím jej nahradit. Od léta 2016 kdy jsem kupoval i30 GDH s motorem 1,6 GDi ve výbavě GO! pro manželku dovozce tato auta místo zlevnění naopak zdražil, takže nemělo smysl o něm uvažovat. Aktuální nabídka Tucsonů mne též neoslovila. A tak přišla řeč na novou i30, kterou sice již měli na značkách, ale zatím jsem s ní nejel. Byla předložena zajímavá cenová nabídka na vůz s jediným v té chvíli dostupným benzinovým motorem 1,0 T-GDi (nafta s ohledem na změnu způsobu používání vozu nedávala smysl, i proto jsem na nabídku "zbavit se" ix35 reagoval pozitivně). Despektem k tomuto motoru kvůli tříválcové koncepci jsem primárně netrpěl, měl jsem možnost jej vyzkoušet v modelu i20 Active a tam mě velice mile překvapil. Půjčil jsem si tedy klíčky a vydal se na trasu mně důvěrně známou, kterou jezdím téměř denně, abych zjistil zda by mi vůbec tento vůz vyhovoval. A byl jsem velmi mile překvapen. A tak jsme si plácli. V průběhu února tak ix35 ve firemní flotile nahradila i30.

Vzhled - design je věc osobního vkusu, každý vnímáme vzhled aut jinak. Já osobně jsem byl opatrně optimistický už z prvních fotografií. Mám raději umírněnější design, takže za mne bylo opuštění fluidního stylu druhé generace směrem ke konzervativnějšímu pojetí příjemné. Tato i30 je opět nefotogenické auto. V reálu vypadá mnohem lépe než na fotkách a hodně záleží na zvolené barvě, jak nechá světlo a stín na karoserii pracovat. S ohledem na nesmyslnou cenu metalických barev jsem zvolil základní červenou a jsem velice rád, že provedení Symbol má minimum chromovaných doplňků. Rámeček kolem masky není zbytečně křiklavý a ostatní, občas chromované prvky, jsou buď v barvě karoserie nebo v lesklé černé barvě. Podle fotek vypadal leskle černý zadní spoiler rušivě, v reálu vypadá naopak naprosto přirozeně. Celkově bych design exteriéru popsal jako umírněný bez zbytečných výstřelků.

Interiér - Oproti předchozí generaci nezůstal kámen na kameni. Celá palubní deska je nyní členěna horizontálně a je patrná snaha o její prostorovou úspornost. Prakticky vše je nyní nižší a většinou i širší. Co tím mám na mysli - výdechy ventilace jsou nízké a široké, ovládání ventilace je nízké a přes celou šířku středové konzole. Palubní deska tak působí velice subtilně a pomáhá vytvářet pocit vzdušnosti v celém interiéru.
Velkou radost mi udělalo ztvárnění přístrojového štítu. Výrazné tubusy zmizely, jsou tu dva velké kruhové ukazatele otáčkoměru a rychloměru s výbornou čitelností do jejichž spodních výsečí jsou vloženy opět ručičkové ukazatele teploty motoru a palivoměru. Uprostřed je monochromatický display s úhlopříčkou 3,5 palce zobrazující údaje palubního počítače, pokynů navigace/kompasu, pomocných systémů a nastavení. Možností zobrazení je možná až moc, ale vybere si každý.
Nasazený tablet audia/navigace je další vděčné téma diskuzí. Určitým šokem z tohoto řešení jsem si prošel na Mazdách, takže v i30 už na mě nijak emotivně nepůsobil. A musím uznat, že to možná není řešení nejhezčí, ale praktičnost mu nechybí. Je na něj výborně vidět, samotný display má dostatečné rozlišení i rychlou odezvu a adekvátní citlivost. Navigace pracuje rychle, zobrazuje vše potřebné včetně řazení do pruhů. Systém si umí z mobilního telefonu vytvořit hotspot a sosat info o dopravní situaci i počasí na zvolené trase. Příjemná hračka. Ale abych jen nechválil, tento systém nemá CD mechaniku a nejde k němu ani připojit externí changer. Je tu sice slot na SD kartu, ale na ní jsou jen mapové podklady. Externím zdrojem tak zůstává jen jedna USB zdířka. Je pravdou, že by jako externí zdroj mohl sloužit mobilní telefon a dodávat soubory i přes BT, ale já mám telefon na volání, ne na muziku :-) . Asi si budu muset pořídit MP3 přehrávač a začít používat vstup AUX.
Sedadla jsou poměrně tuhá a mají dobré tvarování. Přední mi přijdou menší než v předchozím modelu, ale není to nepříjemné, pořád jsou velká dost.
Hodně se toho nadiskutovalo o celoplastových výplních dveří, když minulá generace čalounila část látkou. Já to považuji spíš za klad, o látku jsem se permanentně "nabíjel" statickou elektřinou a plast se mnohem lépe udržuje. Co by mohlo být lepší jsou kapsy ve dveřích - zmenšily se.
Zbývá zavazadelník. Normální kufr hatchbacku segmentu C. Má praktický tvar, místo na povinnou výbavu, škrabku, smetáček atd. pod podlážkou, jsou v něm 2 háčky na tašky a zásuvka na 12V.

Motor - další vděčné téma diskuzí. Litr objemu, tři válce a turbo. Downsizing dorazil i ke značce HYUNDAI. Otevřeně přiznávám, že kdybych měl volbu mezi motorem 1,0 T-GDi dostupným v Evropě a 2,0 GDi dostupným v Americe, tak sáhnu po atmodvoulitru. Ale ten tu nemáme a mít nebudeme. Netrpím primárně averzí k motorům "ze sekačky". Motor 1,0 T-GDi jsem si už vyzkoušel v i20 Active a mile mě překvapil pružností a úsporností. A v tomto autě to jen potvrzuje. Je tu lépe utlumený, což se od auta o třídu většího jaksi očekává, jde neuvěřitelně do otáček, přeci jen má malé vnitřní odpory a menší setrvačné síly, na druhou stranu se s ním téměř nedá brzdit motorem. Pod plynem má krásně "naštvaný" zvuk. Ale pořád je nutno tuto chválu brát v kontextu přímé konkurence o třech válcích, jednom litru objemu a turbu. Kultivovanosti čtyřválce prostě nedosáhne. A je neuvěřitelně úsporný.
Jen tak na okraj, k omezovači se už párkrát podíval a nevěřil jsem jak rychle vyletěla dvojka a posléze trojka k červenému poli otáčkoměru. V tu chvíli má motor až snad sportovní zvuk. Jasně, to žere i trávu u silnice, ale na tento způsob užívání není určen. Ale vyzkoušet se má všechno, ne?
Převodovka je klasický manuál šestikvalt. Konstruktéři využili slušný krouťák foukaného motoru a oproti motoru 1,6 GDi převody natáhli, takže na šestku má motor při srovnatelných rychlostech o zhruba 250 ot/min. méně.

Podvozek - je úplně obyčejný. Vpředu McPherson, vzadu víceprvek. Má být odlišný od konstrukce použité u předchozích dvou generací, ale ještě jsem ho na heveru neviděl. Oproti předchozí generaci podvozek značně ztuhl, je mnohem jistější. Na kvalitních až slušných silnicích je to fajn, na rozmlácené okresce už ale občas nestíhá tlumit a auto trochu poskakuje.
Řízení má o 10% strmější převod a i díky hodně lehkému motoru je pěkně rychlé a citlivé. Občas se od něj člověk i něco dozví. Pořád je to ale auto pro konzumní uživatele, které má dovézt a ne obtěžovat zbytečnými informacemi o stavu vozovky pod předními koly.

Výbava - konfigurace zaváděcího modelu byla nastavena z mého pohledu, zejména s paketem Plus, velice zajímavě. Kromě celkem běžných věcí jako komplet elektrických oken (všechna s AUTO dojezdy nahoru i dolů a pokud okno zapomenete otevřené, tak jste po vypnutí motoru jednak upozorněni graficky, které okno není zavřené, jednak můžete přidržením tlačítka zamykání okna dovřít), elektricky ovládaných, vyhřívaných a sklopných zrcátek (při zamčení se sklopí, po odemčení odklopí), automatické dvouzónové klimatizace, vyhřívání sedadel i volantu, tempomatu s omezovačem rychlosti, ovládáním kdečeho na volantu, audia s navigací a žraločí anténou také zadní LED svítilny (couvačka a blinkr mají normální žárovky) a přední LED světlomety a pár elektronických pomocníků.
LED světla jsou jedním slovem úžasná! Skvělý dosvit, bílé světlo a v i30 mají i systém automatické "práce" s dálkovými světly. Ranní cesty do práce po okreskách mezi poli se staly polední projížďkou. Když přesednu do minulé generace tak mám pocit, že bych potřeboval předběžce s lucernou.
Jistou zajímavostí jsou přední světla pro denní svícení, samozřejmě LED, která zároveň slouží jako přední blinkry. Pokud máte zhasnuto a svítí jen DRL, tak po zatažení ruční brzdy DRL zhasnou. DRL slouží zároveň i jako parkovačky a když rozsvítíte potkávací světla, tak nezhasnou, pouze se výrazně ztlumí. Jsou tedy v provozu téměř pořád - jsem zvědav na jejich životnost.
V tomto provedení jsou dva elektroničtí pomocníci. AEB a LKAS v základní verzi s kamerou. AEB je systém nouzového brzdění. Dá se nastavit citlivost ve třech stupních a reaguje na kovovou nebo živou překážku, proto testy s papírovými krabicemi končily tak, jak končily. LKAS skutečně drží auto mezi čárami a umí řídit sám. Funguje v rychlostech nad 60 km/hod. a musí mít obě čáry k dispozici. Silná mlha pro něj znamená nefunkčnost stejně jako pro AEB. Pokud si na dálnici zapnete tempomat a LKAS můžete se stát pasažérem. Po cca 10 vteřinách vás ale auto "sprdne" pípáním i hláškou na displayi, že nemáte pouštět volant :-D . Oproti systému, který jsem zkoušel v Tucsonu se se mnou tento LKAS při použití žlutých čar kvůli omezení nepere, jen zapípá, ale poslušně jede kam volantem namíříte.
Já jsem provedl jen drobná vylepšení jako je výměna interiérových žárovek na LED (lepší svítivost), LED jsem dodal i do osvětlení SPZ, na oka zámků a uchycení smyků jsem dal krytky, do kufru gumovou vanu, na podlahu gumové koberečky a na záď štítek T-GDi. Dnes jsem ještě doplnil přední a zadní zástěrky, snad sníží špinění zádi a boků.
A v dnešním chaosu na silnicích je nutností kamera TrueCam A5s umístěná za zrcátkem, jejíž napájení je tažené za tapecírunkem - instalaci i zapojení provedli u prodejce.

Po 6 týdnech a 2.200 km je na hlubší hodnocení příliš brzy. Ale není problém konstatovat, že tohle auto je přesně to pravé pro způsob užívání, který je aktuální. Tedy sám na cesty do 30 kilometrů. Pevný podvozek a dobré řízení dodají trochu té zábavy, motor se otáček nebojí a přitom umí při klidné jízdě jezdit za pár.
Na druhou stranu přiznávám, že pokud si mám vybrat auto na delší cestu s rodinou, tak vezmu kombíka minulé generace, je pohodlnější a "odtažitější" což na delší rodinné cestě je spíš plus.

30. 3. 2017 - 2.988 km
Dnes pro Ferdu skončila zima. Dostal zpátky svoje původní pneu z prvovýroby a můžeme tak uzavřít první zimní ježdění. Končíme s průměrem 5,47 litru na 100 km. Na úplně syrový motor na zimních pneu a mnohdy silnými mrazy je to skutečně výjimečný výsledek.
Problémy žádné, jedeme dál.

10. 8. 2017 - 10.000 km
Nevím kde se ty kilometry berou, ale přibývají dost rychle, a to jsem celý červenec jezdil s Karamelkou, které tak přibylo cca 1.100 km.
Po 10.000 km není moc o čem psát. Počáteční problémy s pískáním destiček byly bleskem vyřešeny jejich výměnou za nové u kterých už problém není. Zjevně se nepovedla směs. Výměna byla na počkání na záruku, takže nepodstatná lapálie. Jiné problémy či potíže se nevyskytly.
Po 10.000 km je průměrná spotřeba dle tankování 5,34 litru. Z oněch 10.000 km bylo na letních pneu najeto 7.020 km při průměrné spotřebě 5,29 litru, poslední tankování bylo 5,12 litru. Motor si zjevně téměř sedl, spotřeba poklesla v posledních týdnech, a to navzdory tomu, že teď jezdíme téměř pořád v plném obsazení a víc jak 50% po Praze, kde je provoz vše, jen ne plynulý :-(.
A jeden zásadní poznatek na závěr. Kdo je zvyklý jezdit s atmosférou, bude při rozjezdech s tímto motorem nebezpečný sobě i okolí. Objem ničím nenahradíš, takže je nutné motor trochu předtočit, aby už tlačilo turbo. Pokud je k tomu zapnutá klima, tak Vás při rozjezdu z nuly bez předtočení motoru předjede i cyklista!!! Pokud se ovšem motoru v tomto směru přizpůsobíte a za jízdy jej držíte v otáčkách patřičného tlaku turba, je to motor dostatečně silný a přitom úsporný.

19. 10. 2017 - 14.847 km
Aut přibývá, ale času na ně bohužel ne. Přezouvání všech aut tak musím rozkládat do celého října, abych měl vůbec čas na svou práci :-) . Letní sezónu jsme ukončili po 11.859 km s průměrnou spotřebou 5,18 litru, přičemž poslední více jak dva měsíce spotřeba osciluje mezi 4,99 a 5,12 litru. Motor si zjevně sedl, ztichl a po zahřátí se už skoro vůbec neprojevuje jako tříválec.
Očividně jsme si na sebe zvykli. K mému velkému překvapení mi tohle auto s tímto motorem sedí.

4. 4. 2018 - 23.778 km
Přezouvání začalo a Ferda byl v první várce. Zimní sezónu jsme ukončili po 8.904 km s průměrnou spotřebou 5,49 litru. Na spotřebě se podepsaly poměrně tuhé mrazy, které se několik dní letos v zimě přihlásily. Jinak zima proběhla zcela bez potíží a Ferda jezdí k mé plné spokojenosti.

30. 10. 2018 - 32.783 km
Přezouvání je v plném proudu a Ferda byl tentokrát zhruba ve dvou třetinách várky. Letní sezónu jsme ukončili po 9.005 km s průměrnou spotřebou 5,22 litru. Motor si zjevně sedl a taky jsme si na sebe už zvykli. Teoreticky se blíží čas výměny Ferdy za nový vůz, ale nějak mám pocit, že to rozhodně nespěchá!

21. 3. 2019 - 38.429 km
S ohledem na celkem jarní počasí jsem už pomalu zahájil přezouvání. A Ferda byl první. Zimní sezónu jsme ukončili po 5.646 km s průměrnou spotřebou 5,34 litru. Zima proběhla bez sebemenších komplikací a výměnu Ferdy za nový vůz jsem odložil. Prostě nemám důvod měnit :-D!

Silné stránky

- jistý podvozek
- příjemné řízení
- LED světla!!!
- spotřeba

Slabé stránky

- absence CD mechaniky

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

19. 10. 2017 - 14.847 km
Jak už zaznělo v diskuzi, mají přeplňované benzinové motory HYUNDAI nastavený interval pravidelných prohlídek na 15.000 km. Jezdím nakonec víc než jsem čekal, a tak byla meta první prohlídky dosažena už nyní, na druhou stranu nebylo nic snazšího než to rovnou spojit s přezutím na zimní pneu.
V rámci první prohlídky je kromě zběžné kontroly vozidla předepsána jen výměna motorového oleje a jeho filtru. Já jsem si rovnou vyžádal i geometrii a výměnu pylového filtru včetně desinfekce klimatizace. Vše bylo provedeno přesně podle mého zadání a se značným předstihem oproti smluvenému termínu. Takže spokojenost na 100%. Závady žádné.

4. 4. 2018 - 23.778 km
Přezutí proběhlo zcela bez problémů, včera objednáno, dnes provedeno. Nezapomněli zalepit defekt a dle mého přání též seřídit ruční brzdu.

30. 8. 2018 - 30.014 km
A máme za sebou druhou prohlídku. Byl vyměněn motorový olej s filtrem, pylový filtr a brzdová kapalina. Nechal jsem zkontrolovat geometrii, vydesinfikovat klimatizaci (skutečně je v autě cítit "vůně nemocnice" :-D) a jako vždy s mojí paťatou rukou seřídit ruční brzdu. Proběhla též aktualizace map navigace. Vše to zabralo necelé dvě hodiny. Podrobnosti týkající se cen jsou na spritmonitoru.

30. 10. 2018 - 32.783 km
Přezutí proběhlo zcela bez problémů, objednáno už koncem září. S termíny to začíná být čím dál větší masakr :-(.

21. 3. 2019 - 38.429 km
Přezutí proběhlo rychle, v servisu na mě byli hodní a rovnou mi aktualizovali infotainment a mapy. To se nám ovšem podařilo až na třetí pokus, tak to trvalo trochu déle, ale dalo se to vydržet :-). A ostatní auta už termíny přezutí v první polovině dubna taky mají objednané. Takže příjemná a plně úspěšná návštěva servisu!

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Jako obvykle jsem HCP nasadil celkem tvrdý termín dodání, ale zase to zvládli na jedničku!

Závěrečné hodnocení

Dneškem se po 866 dnech uzavřelo moje soužití s Ferdou. Bylo to velice příjemných více jak 2 a čtvrt roku. Návrat z SUV k běžnému hatchbacku byl tím pravým. Kompletní vlastnosti tohoto vozu se přesně potkaly s potřebami. Po dlouhé době jsem byl při odevzdávání auta na protiúčet vyloženě naměkko.

Co se ekonomické stránky týče, oněch 42.199 kilometrů jsme ukončili s celkovou průměrnou spotřebou 5,3 litru Vervy 100, náklady na kilometr představovaly částku Kč 5,02.

 

Novinky v recenzi

17.6.2019 12:22

Rozloučení

Po 866 dnech a 42.199 kilometrech Ferda firmu opustil. Bylo to velice příjemné soužití, pevně doufám, že se služebákem, který převezmu zítra budu stejně spokojený ;-).

27.4.2018 11:45

Nové fotky

V garáži máme nový přírůstek, tak jsem udělal společné/srovnávací fotky. Je až s podivem jak rozdílná auta mohou vzniknout na stejném konstrukčním základě. Vedle sebe tak stojí hatchback s motorem 1,0 T-GDi s manuální převodovkou a standardní přídí a kombi s motorem 1,4 T-GDi s dvouspojkovou převodovkou v akční verzi "go!" s přídí a koly z verze fastback. Stejná je pouze pastelová barva Engine Red.


Přidat názorDiskuse: Hyundai i30 1,0 T-GDi Symbol Plus

Další vozy Hyundai i30



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Nové auto, tady nic jiného být snad ani nesmí.

praktičnost
9

Solidní vnitřní prostornost, přiměřený zavazadelník s celkem pravidelným tvarem, kompaktní vnější rozměry. Takže opravdu praktické auto na příměstskou přepravu.

prostornost
10

Zaznamenal jsem ohlasy, že vnitřní prostor, zejména na zadních sedadlech, je stísněnější než v předchozí generaci, ale já nic takového nepozoruji. S ohledem na kategorii vozu velmi dobré.

jízdní vlastnosti
10

Proti předchozí generaci je posun v jízdních vlastnostech i odhlučnění podvozku velice výrazný. Podvozek je jistý a díky lehkému motoru a strmějšímu převodu je i řízení mnohem komunikativnější než by se dalo od auta tohoto ražení očekávat.

jízdní komfort
9

Podvozek je znatelně tužší než u předchozí generace a na rozmlácené okresce je znát, že komfort při ladění podvozku ustupoval jízdním vlastnostem. Na kvalitní až slušné silnici je to ale bez připomínek.

provozní náklady
10

Ceny doplňků jsou přiměřené, ceny dílů také, spotřeba neuvěřitelná. Takže překvapivě nízké.

náhradní díly
10

Zatím nebyly potřeba, ale spotřební materiál nevybočuje ze standardů na které jsem u značky zvyklý a s nimiž jsem spokojen.

výkon motoru
10

Na tříválcový litr je tam těch koní až překvapivě dost a motor se rád točí. Jsem vyloženě mile překvapen jak je výkon dostupný.

spotřeba
10

Pořád ještě v záběhu a na zimních pneu lehce přes 5,5 litru?! Obavy, že bude žrát trávu kolem silnice byly, ale nakonec se ukázaly jako zcela liché.

hlučnost motoru
10

Motor je utlumen velmi dobře, tříválcová konstrukce je v některých otáčkách či režimech poznat, ale není to nepříjemné ani obtěžující.

kvalita sedadel
8

Jsou mnohem tvrdší než v předchozí generaci a vpředu i užší, ale pořád jsou dostatečně pohodlná na to, aby mě nebolela záda.

brzdy
10

Nemám nejmenších výhrad - dostatečně účinné a dobře se dávkují.

zavazadlový prostor
10

Jeskyně to samozřejmě není, ale na hatchback segmentu "C" je dostatečný a má praktický tvar. Někomu by možná vadila vyšší nakládací hrana, ale pro mě to není problém.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…