BMW M3 (2016)
13.12.2016Je jedna z těch květnových nedělí, které vás přímo nutí vstávat brzy a vnímat všemi smysly nádheru jarní přírody. Vstal jsem ještě za tmy a šel si…
BMW M3 (stealth01)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
.Rambousek. 18.05.20 17:53
« Re: Harman Kardon
HK v BMW je obecně šrot (nižší audia ani nezmiňovat) a v F30 a příbuzných je to i v rámci BMW z nejhorších. Je to ostuda.
Pro další, kteří to budou řešit, auto kvůli tomu netřeba měnit, zde pár rad:
- odkódujte/odpojte ASD, to samo o sobě zlepší zvuk
- překódujte HU na Bang&Olufsen, dostanete víc výkonu a širší frekvenční spektrum
- poté standardní repro nestíhají ještě víc - vyměňte výšky a středy (za cokoliv, co je vám libo - např. Bang&Olufsen z F10, nebo Morel, Audison, Focal, Rockford Fosgate, DLS, MTX,... výběr je obrovský. Všechna BMW posledních dvou generací používají naprosto kompatibilní středy a výšky, můžete si do své F80 dát klidně Bespoke repra z Rolls-Royce, chcete-li)
- vyměňte woofery pod sedačkami za co nejschopnější (např. Audio Development, Jehnert nebo German Maestro)
- vytlumte všechny dveře a podlahu kolem wooferů
V případě všeho nahoře a volby kvalitních komponent dostanete za jednotky desítek tisíc zvuk lepší, než cokoliv, co můžete od BMW koupit. Celé to zvládnete udělat doma v garáži.
Nebo si dejte audio předělat, typicky Audison bitDMI + Audison F8.9 + kompletní repro a woofery Audison, k tomu opět ASD pryč, vytlumení. Přijdete o prostorový zvuk a výsledek je jiný, ale vynikající.
V obou případech máte za 1-2 dny auto hrající líp a za podstatně míň, než vám prodá BMW. -
Ronault. 17.10.18 00:58
« silnice č.11
Řekl bych, že trochu opomínaná trasa. Jel jsem jí 2x v opačném směru a vždy brzo v neděli ráno, takže i když s třetinovým výkonem (130 k) a řádově "slabším" podvozkem, příjemné svezení.
Od Červené vody k Jablonnému mě to až tak super nepřišlo, jsou to prostě jendoduché serpentýny. Daleko více jsem si užíval o Štítů do Olšan. Série těch zatáček je méně předvidatelná a jsou každá jiná, jsem měl úsměv od ucha k uchu.
I docela zábavné je stoupání od Šumperka na Bludov, jak jsou tam ty dva pruhy a upozornění na úsek častých dopravních nehod >:-[] Což chápu, provoz je tam velký a svádí to tam a je tam taková vynášející zatáčka.
Jak už za Šumperkem odbočím v Rapotíně vpravo směr Ostrava, cesta už má takovou rychlou příchuť, kvalitní povrch, pěkné zatáčky... a pak série ve stoupání u Klepáčova, tam bych i ocenil více výkonu :-) Mock krásné výhledy a rychlé úseky jsou i mezi Rýmařovem a Bruntálem a za Bruntálem je pár takových dlouhých táhlých zatáček s dlouhými stoupáními, hezky se tam předjíždí >:D Za Opavou už pak nuda a za Ostravou ještě větší, ale vede až před barák ;-)
Každopádně máš pravdu, že stojí za svezení, ale jen někdy v neděli ráno, kdy je malý provoz a těch pár důchodcích v Tháliích jedoucích do kostela se dá lehce předjet. ;-)
Jo a pěkná recenze ;-) -
praděda7 11.03.18 15:32
« Re: Top recenzia
iudex...Jen tak náhodou jsem sem zabloudil a uvědomil si, jak rychle se časy mění..........píšeš tady, že stealth našel to správné auto a nakonec jak víme to nebylo to správné auto. I já jsem byl v tu dobu ještě unešen mojí M140i, ale krátce na to se potvrdilo, že oba vozy M3 i M140i jsou přemotorované střely. (Věřím, že M3 s xDrive v automatě by byla ok zrovna tak jako M140i, která s xDrive v automatě ok je). Stealth se M3 už zbavil a já čekám na silnější X2 nebo to může nakonec být i X3M40i. ;-) -
white label 14.09.17 14:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Harman Kardon
Píšeš o Bose v A6/C6 a o HK v 5er/E39?
V autě poslouchám pop, rock..., takže "vyznění určitých nástrojů" apod. při tom nějak nezkoumám.
Klidně se stav, já ti pustím na Bose v A6/C6 konkrétní mnou vybraný kousek (na CD), a ty mi řekneš, kde slyší/neslyšíš tebou vzpomínané problémy. -
Ted 14.09.17 12:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Harman Kardon
schopnost reprodukce určitého zvukového spektra je objektivne meritelna a prokazatelna. Nakonec i naprosta většina nezabedněných lidi dokaze bezprostredne porovnat dva systémy.
někdo k tomu potřebuje vysvětlit, na co ma davat pozor a když to tam proste není, tak to tam není.
muzeme se bavit o vyzneni určitých nastroju apod, ale v této kategorii se spise bavime o tom, co jsou vůbec schopny reprodukovat a co ne.
Bose v A6 je proste systém neschopny reprodukovat nizke frekvence s dostatečnou dynamikou, navíc se zahuhlava a ani ve vyssich frekvencích neexceluje.
sezenu obe auta a porovnáme?
-
Ted 17.07.17 16:04
« Re: Re: Re: Re: Harman Kardon
ne netvrdil a nejsi.
mel jsem obe auta vedle sebe stokrát a dynamiku a basy Bose v A6 allroad vůbec nezna. ty basaky, který jsou u 5er v podlaze totiž delaji svou praci.
Netvrdim, ze HK v 5er je spicka spicek, ale vynášet tu do nebe o hodne horsi systém je smesne. -
white label 21.05.17 01:11
« Re: Re: Re: Harman Kardon
Já snad někde tvrdil, že jsem odborník? Bose v konkrétním A6 (C6/allroad) spodky ani dynamiku nepostrádá, na rozdíl od HK v konkrétní 5er (E39 sedan).
Ale pokud jsi odborník na slovo vzatý (ideálně s patentem na rozum), tak samozřejmě netrvám na tom, aby se tvůj objektivní sluch shodoval s mým "sluchem" ryze subjektivním. -
praděda7 22.02.17 14:10
« Podvozek
Přečetl jsem si recenzi znovu a všiml jsem si, že v části týkající se podvozku mě chybí víc informací popisující chování se vozu při různém nastavení na různém povrchu a kvalitě vozovky. Sám jsem M3 testoval, ale jen na poměrně kvalitním a hladkém povrchu v comfort nastavení, takže dojem byl podle očekávání dobrý. Tož jak se vůz chová, když se vydá mimo "růžovou zahradu"?