Honda HR-V (2016)
16.8.2016S japonskými auty mám už zkušenosti z minulosti. Měl jsem Civica, v rodině byl Accord, CR-V. Po odmlce a vlastnictví koncernových aut, jsem si pořídil…
Honda HR-V (Jopeeeno)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Bud 24.08.20 14:31
« Parádní recenze
Dík za super recenzi. Naprosto vyčerpávající. Zrovna uvazuji o změně auta a H-RV chci vyzkoušet. Velice mně zajímají i sedačky. Zda jsou pohodlné a zda se dá i za jizdy dobře měnit sklon opěradla. V dnešní době to u některých aut není dobře možné. Dokud se to stelovalo pomocí růžice, bylo to ok. Dnes je na to páčka a už to neni ono. Jsem zvědav.. :-) -
Jopino 04.03.20 10:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HR-V vyber noveho auta
Díval jsem se včera na dva testy Nira a nebyla to žádná hrůza, v pohodě. Svůj účel to jistě splní. Mi právě v tomhle impunuje ten Jazz. Reálně zrychlí na stovku pod 8 sekund a pružné zrychlení z 60-130 km/h má za 9 sekund, což je o.k. Takže odpadají i jisté kompromisy, co se dynamiky týče (mám na mysli třeba Toyotí 1.8 hybrid, který je ospalý). O spotřebě paliva už vůbec nemluvím, ta je u Jazze s přehledem v kombinaci do 4.5 l/100 km.
Šťastnou ruku při výběru přeji :yes: -
idam.i 03.03.20 20:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HR-V vyber noveho auta
Tym že Niro má 265Nm a navyše dvojspojkovú prevodovku sa správa ako normálne auto.Je síce trochu ospalejšie no na bežné jazdenie stačí.V meste sa dá dostať pod 5 litrov a aj miesta je tam dosť.Ešte by som chcel skúsiť správanie na dialnici.Uvidím,na rozhodovanie mám čas do konca roka. -
Jopino 03.03.20 19:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: HR-V vyber noveho auta
Díky.
Je škoda, že Crosstar bude v Evropě až v létě. Chtěl jsem mu dát šanci, přeci jen fotky a videa mohou zkreslovat. Ale musel jsem se rychle rozhodnout, buď Sport plus za fakt dobou cenu, nebo "riskovat", že se Jazz Crosstar nebude líbit a kupovat pak Civika o dost dráže.
Crosstar má, dle videí, na hybrida této katerorie docela agilní jízdní vlastnosti. "Převodovka" KONEČNĚ ve vyšších rychlostech, resp. otáčkách odřazuje, takže odpadá to protivné vytí. 253 Nm je fakt slušná porce v tahu. Takový hybrid by mi vůbec nevadil. Nu což, uvidíme.
Niro hodnotí dobře, s ním "botu" zřejmě neuděláš. Já zatím zkušenost nemám. Přeci jen, srdcová značka je na mapě trochu níž
;-) -
Jopino 02.03.20 22:16
« Re: Re: Re: Re: HR-V vyber noveho auta
Budeš se divit, ale CR-V nee. Je pro nás zbytečně velké. Po Jimnym a HR-V jsem pokukoval po něčem trochu jiném, a to po hybridním Jazzu Crosstar. Jenže čím víc videí jsme s tímto autem viděli, tím míň se nám Crosstar líbil. Prostě počáteční nadšení opadlo. Nakonec od dealera přišla nabídka na Civic Sport plus za cenu, která se v době emisních pokut, neodmítá. Takže bude Civic. Třeba se časem opět vrátíme k HR-V, v jeho třetí generaci, kdo ví. -
Jopino 01.02.20 12:09
« Re: Re: Akumulátor
Abych Ti pravdu řekl, ani mi vůbec nevadí, že tohle Honda "neumí", odpadají další starosti s kódováním, no ne? Prostě plug and play. Exide zatím šlape skvěle, kapacitu, dle měřáku, drží v požadovaných hodnotách. Alespoň bude mít nový majitel o starost méně.
Nevím. Každý, koho jsem se ptal, radí extérně dobíjet. No a pokud není možnost, tak alespoň zvýšit oděr el. energie, ať ten inteligent charge management "oblbnu" a dobíjím, jak u starších aut. Ekologie v praxi.
-
twistedTSD 31.01.20 21:25
« Re: Akumulátor
Zajímavé. Ano, v případě koncernu je potřeba novou baterii nakódovat a zvolit typ. Že by to Honda neuměla? Je to ale k vzteku, taky máme v posledním autě Vartu, tak jen čekám, kdy to přijde. Když ji nabiješ doma, ŘJ si to vyloží tak, že má zbytečně mnoho energie a nedobíjí. A máš z toho mild plug-in hybrid. -
Jopino 24.05.19 13:15
« Re: Akumulátor
Akumulátor tam byl (je) typu EFB. Napsalo se do zastoupení Hondy, Exide a Banner a v podstatě odpověli (kupodivu) všichni stejně. Pokud je ve vozidle EFB akumulátor z prvovýrovy, nedoporučují záměnu za akumulátor typu AGM. Jediná Honda to trochu rozvinula s tím, že by se palubní síť nemusela chovat korektně. Z Exide pak cosi psali o nakódování, což znám z koncernu VW.
Zvolil jsem cestu nejmenšího odporu a zakoupil tedy EFB akumulátor se stejnou kapacitou, ale vyšším startovacím proudem (450A vs. 640A). S pořizovací cenou jsem se vlezl pod 2.000 Kč. Pokud aku vydrží alespoň stejnou dobu, co původní Varta, not bad. No a k tomu jsem "radši" dokoupil CTEK nabíječku přímo na S/S systémy a budu to častčji dobíjet. Tak uvidíme. -
Lackey 05.04.19 13:31
« Re: Re: HR-V vyber noveho auta
Ďakujem za odpovede.
Na HR-V Sport verziu zatial čítam iba samé pochvalné recenzie, myslím že aj tu na ACZ sa uz objavil kratky, pozitivny clanok.
Ach ano, cena Sport verzie .... :-(
Statistiky vykazuju trvaly upadok predaja aut, ale ceny novych aut rastu, ako by bola najvyssia konjuktura ich predaja. -
Jopino 31.03.19 13:47
« Re: HR-V vyber noveho auta
Utíká to, utíká.... ;-)
K věci. Problém se zpracováním auta jsem, na rozdíl od majitelů Civiků, kde jim povětšinou v interiéru něco povrzává, nezaznamenal. Výroba v Mexicu auto prostě (kupodivu) nijak kvalitativně "nepoškodila". Facelift se ale vyrábí (tuším) už v JPN, hm? Vše zatím (po 34.000 km a 3 létech) je spasované výborně, nic neskřípe, nevrže, materiály nejsou opotřebované, nestárnou. V záruční době jsem nechal vyměnit akorát ventilátor topení, byl trochu hlučnější. Jinak nic.
Koupi auta bych doporučil, resp. opět bych si ho koupil. Navíc, když je facelift dotaženější, zejména co se hlučnosti v interiéru týče (motorovou příčku a dveře bych zřejmě dodatečně a svépomocí opět odhlučnil, tam není změna). Podvozek je lehce dotaženější, sedadla mají lepší tvar i materiály, přibyla výbava ve standardu...
Co ovšem neustojím je cena verze Sport. 670.000 Kč je na můj vkus trochu moc. Jasně, je zaváděcí, časem samozřejmě klesne, otázkou zůstává, zda na únosnou mez. S tímhle motorem to už bude auto bez jakéhokoli ústupku.
-
Lackey 24.03.19 13:54
« HR-V vyber noveho auta
Pozeram, ze prispevky o mojej skusobnej jazde s HR-V su z roku 2016.
Príliš rýchlo letí ten čas :-(
U mna nastal cas uvazovat o obstarani noveho vozidla do rodiny.
Zatial v mojom vybere vyhrava este stale diesel pohon, ale ako som zistil, prichádza na trh lákavé HR-V Sport, 1.5 turbo, na sučasné preplnené cesty s postačujúcimi 134 kW-mi / 240 Nm.
Po velmi prijemných spomienkach zo skusobnej jazdy s HR-V v roku 2016, ho urcite mienim odskusat pred rozhodnutim, ake auto si kupit.
V rodine mame od februara novu CR-V, uz made in JP, je to velmi dobre, schopne, auto, ale pre moje potreby zbytocne velke.
Otazka :
Po troch rokoch uzivania HR-V, odporucal by si ho na kúpu ?!
Prejavila sa mexicka vyroba na kvalite HR-V ? (U mazda3 jednoznačne áno)
-
-
Operator13 14.12.18 17:28
« Re: Re: Re: Re: perfektní recenze...
HMM...máš pravdu, už jsem našel Tvé příspěvky na Honda fóru...dobrý....jinak je třeba vždy poděkovat za takovéto příspěvky...Dnes už málokdo se podělí o zkušenosti....dneska jsem zjistil nemilou věc.....předpokládal jsem, že těch odlišností našich modelů bude málo, ale ejhle...koupil jsem si ty H4, které jsi doporučoval a ani jsem se nenamáhal mrknout co tam mám :-) :-)...no na potkávačkách mám patici H11 na dálkových HB3 a mlhovky H8...TAK TY Philipsky musím zajít vrátit a podívat se po jiných. Problém je, že extreme vision nemají patici H11, tak nevím co koupit, musím prostudovat recenze....jinak s tou tvou závadou je to mrzuté, hlavně, že se to rychle vyřešilo... -
Jopino 13.12.18 16:29
« Re: Re: Re: perfektní recenze...
Nemáš vůbec zač, rádo se stalo :yes:
Je pravda, že o háervéčku se toho člověk moc nedozví, maximálně v nějakém testu. Proto taky tahle recenze, ať si mají potencionální zájemci šanci udělat první obrázek...
Na honda fóru k tomu modelu moc není, souhlas. Jsem asi jediný, který tam dává informace, což je škoda. Majitelé asi nemají internet, nebo spoléhají jen na značkový servis ;-)
[odkaz]
Co se týče sedadel, u FL verze jsou o něco lepší (boční vedení), takže tady posun je. Já se sedadly ale zásadní problém v HR-V neměl, hodně záleží, jak je kdo rostlý. Po delších trasách jsem nebyl rozlámaný. Chce to vyzkoušet.
Co se týče nastavení sklonu sedáku, tak ten je v HR-V pevný, neseříditelný. Tuhle funkci nemám ani v Civiku. Takže mám sedačku "vypompovanou" až po horní mez.