Lexus GS (2012)
21.2.2016Je to už viac ako 2 roky keď som dospel k rozhodnutiu objednať si z Lexus Brno úplne nový model od Lexusu - typ GS250. Aby ste to správne pochopili, tak…
Lexus GS (CarFan)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Clayton 06.04.16 00:49
« ovládání tempomatu
Já naprosto chápu, že pokud někdo přechází z jiného auta, chtěl by ovládání na volantu. Teď je to docela diskutované téma na US fórech, protože fotky nového LC500 ukazují, že se ovládání tempomatu skutečně přestěhovalo z páčky na volant. A protože LC500 bude mít hodně společného s novým LS, tak se my, kteří vlastníme již x-tý Lexus (nebo x-tou Toyotu) děsíme. Samozřejmě jsme zvyklí na páčku, která je podle mě daleko snáze ovladatelná. Neštěstím Lexusu je navíc naprosto nejednotné ovládání tlačítek na volantu. V současnosti vlastním '06 SC430, '14 LS460 a '16 LX570 a každé auto to má úplně jinak... Aspoň ta páčka je všude na stejném místě a teď by mi ji chtěli vzít :-) -
Clayton 06.04.16 00:43
« Re: Re: Re: Re: Re: zamykání
Nemohu sloužit zkušenostmi z Evropy. Ale u nás v USA je možné detailně nastavit varianty zamykání ze servisního menu, což mohou udělat v autorizovaném servisu. Eexistují ale i mobilní aplikace (třeba Carista), které to umí přes bluetooth OBD adaptér. -
CarFan 04.03.16 22:20
« Re: Re: Re: Lexus
Je to tak, ako som písal vyššie - citujem "Lenže pohľad na potrebný výkon motora je individuálna záležitosť ". Podľa teba je 250 v GS nedostatočná a tak je to v poriadku, je to tvoj názor.
Každý výrobca sa snaží ponúknuť pre daný model viacero motorov s rôznymi kubatúrami a výkonmi, aby si zákazník mohol vybrať čo je pre neho najvhodnejšie. Každá motorizácia má potom inú cenu, iné prevádzkové náklady atď. a ani v GS to nie je inak.
O 250-ke môžeme povedať, že je to "len" slušný základ, nie je to vyslovene poddimenzovaný agregát. Ako som spomínal 300 bola "tak akurát" a 350/450h sú Top.
250 nie je veľmi pružná, ale nie je ani pomalá. V bežnej premávke ma totiž predbehne len ten, kto poruší nejaké pravidlo cestnej premávky. Toto hodnotenie sa vzťahuje na bežnú premávku a je určené pre väčšinu vodičov.
Na záver: 350 prajem každému záujemcovi o Lexus...
-
CarFan 04.03.16 15:11
« Re: GS 300
GS300-ku som mal dávnejšie len požičanú na cca týždeň a najazdil som s ňou necelú tisícku km. Voči GS250 je vidno, že je to starší model - 250-ka je takmer vo všetkom lepšia, len 300-ka má silnejší motor a je totálne odhlučnená (pre niekoho môže byť až príliš sterilná). Nedá sa porovnávať s GS250, lebo to je už iný level. Môžem ju trocha porovnať s Mercedesom E 211 čo som mal predtým, lebo to je tá istá generácia.
Moje spomienky: veľmi tiché auto, spotreba cca ako GS250, centrál mal napr. tichší ako GS250, motor na túto váhu tak akurát, dosť tenký veniec volantu, v zime horšie jazdné vlastnosti ako Mercedes E. Ak by som to bral z pohľadu vodiča, tak by som osobne skôr bral E ako 300. Ak by bola moja priorita akustická pohoda alebo spoľahlivosť (čo u ojazdených áut je dosť podstatné), tak by som bral 300. -
elado11 28.02.16 07:21
« Re: Re: Lexus
jasné, že 250 v gs nie je dostatočná. Ten motor je resp. bol dostatočný ako základ v IS, do tej veľkosti auta sa svojim charakterom hodil. GS si pýta jednoznačne 350-ku, tá v kombinácii so 450h by bola ideálna dvojka. Nechcem vidiek ako jazdí gs v plnom obsadení s 250-kou, ktorá to cítila už v is-ku pri obsadení 3 osobami.
Takže áno, 250 je skvelý motor, ale absolútne nevhodný do gs.
Len pre rýpalov, vlastnil som 3x is250, gs300 a momentálne mám druhé rx350. -
krajic 26.02.16 20:35
« Re: Re: Re: Re: zamykání
Tak se omlouvám za mystifikaci. Ani GS 450h F-Sport to nemá. Vypadá to, že rozdíl není podle výbavy, ale podle regionů. Původně jsem čerpal z PDF návodu na USA verzi a ta to má jako mají RX (které to zdá se mají všechny), že se zamkne při přeřazení z P a odemkne při zaparkování do P...
[odkaz]
[odkaz]
-
CarFan 26.02.16 16:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka
Díky. Som realista a myslím, že ak toto fórum má mať zmysel, tak je nutné napísať pravdu. Totálna väčšina čitateľov predsa nemá žiadne záväzky voči nejakej značke aby mala resp. musela skresľovať údaje.
Každý predajca bude chváliť svoje a ja budem každému z Vás takisto vďačný za to, že keď nabudúce pôjdem na nákup do autosalónu, tak budem po prečítaní týchto skutočných individuálnych príbehov o dosť múdrejší.
Mimochodom, 5 sa mi páči naďalej. Nebudem sa tu rozpisovať o tom, že v salónoch majú len diesle... Lebo, keby boli mali aj benzíny, možno by to bola recenzia o inom aute...
:-) -
Mig_35 26.02.16 12:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prevodovka
Díky za recenzi. To co čtu mně nepřekvapuje, resp. líbí se mi, že si to dokážeš přiznat. Jsou to prostě nedostatky, které u pětky, kterou sis vybíral jako možnou alternativu, nenajdeš. Fakt je, že pětek jezdí jako nas... ale benzínových zase tak moc ne.
Jinak vizuálně je GS moc pěkné. -
krajic 26.02.16 07:57
« Re: Re: zamykání
Zdravím, já mám teda GS ve verzi 450h F-Sport a tam to lze stejně jako v tom RX, tedy Zamknout / Odemknout podle přeřazení z a do polohy P nebo zamknout při překročení 15kmh...
Přijde mi divné a ani v návodu o tom není zmínka, že by tato funkce byla omezena jen na vyšší výbavy GS...
Pokud chcete, můžu se odpoledne kouknout do auta, kde přesně se to nastavuje a vyfotit vám to, třeba to pomůže ;-) -
CarFan 25.02.16 15:42
« Re: zamykání
Tak som to pozrel.
Pamätal si si to dobre, je to od strany 855 - ale v GS250 automatické uzamykanie nefunguje. Nastaviť sa dá len automatické odomknutie pri preradení do P. V praxi to znamená len to, že ak sa manuálne zamknem (tlačidlom v dverách), uzamknú sa všetky dvere a pri zastavení + preradení do P sa automaticky všetky dvere odomknú. -
imhotep 24.02.16 22:03
« Re: Lexus
Lexus gs 450 h f sport 2012, najazdene takmer 75 t , bežna spotreba 7,5 mesto a cesty mimo diaľnic, pri dynamickej jazde. Ďiaľnica 8,5-8,8 pri rychlosti okolo 160. Pri lexusovskom komotnom jazdení piatky,kolony a podobne viem isť okolo 6,5.
Mesto super,po prichode do Prahy po ďiaľnici palubný počítač 8,5 a následne len klesa za15-25 minut jazdenia na 8,2-8,0 / jazdené mimo zápchy/. 250 kw = na bežných cestach pri predbiehaní ak človek nedá pozor tak má 150 , takže je potrebné krotiť sa a jazdiť s rozumom.Zadny kufor ma elektricke otváranie,zatváranie takže ok. Obratnosť auta vzhľadom natačaciu zadnú napravu fantasticke, v meste sa otočim ako keby auto malo 4m,podvozok geniálny, vyvaženy,riadenie strme aj okolo strednej polohy ,presne . Aj po 3 rokoch jazdenia sa tešim na šoferovanie, po 1000 km sa stale človek citi fajn aj keď unavu samozrejme pociťujem. Jedina slabosť nočne videnie ,mercedes je o triedu lepší. Do oblastí s snehom by sa hodil 4x4 ktorý gs v verzii hybrid nemal. Porovnanie ceny nemecká prémia pri porovnatelnej vybave +30 a viac E. Ticho lexuse ohromuje aj majiteľov iných nem.premiových aut.
Mám pocit, že tam žijí více spisovatelé než motoristé >:D
Tolik litánií napsat o jednom autě to se vidí skoro vždycky u slovenských autorů.