Renault Mégane (2010)
23.1.2016Tuhle recenzi psal člověk, který jezdí francouzským naftovým kombíkem, je velký fanda motorsportu a od auta na zábavu má opravdu vysoká očekávání.…
Renault (positivemind)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
positivemind 04.03.16 00:05
« Re: Pár upřesnění :-)
1) Ad Recara - jo, to uz jsem zjistil taky, blahove jsem si to myslel, kdyz je to megan :-)
2) Majitel FL CUPove verze rikal, ze je nemaj. Ted v tydnu jsem ale zase narazil na nazor, ze bez drazek brzdej lepe >:D
3) jj, sedačky si sklápim :-)
4) mam tam teď pilot sporty 3, chci kupovat cup 2. Nad semislicky jsem přemýšlel, ale na okruzích trávím a trávit budu podstatně méně času, takže radši se nebudu spoléhat na to jestli je mám dostatečně ohřáté
5) 28. jedu do mostu na sraz renaultu, uvidim jestli se mi povede to všechno vyservisovat jak bych chtěl. Ale jel bych :-) -
PytelCZ 03.03.16 13:43
« Pár upřesnění :-)
Ahoj,
super recenze, vzhledem k tomu, že mám podobné auto (RS 265 CUP 2013 a aktuálně najeto 104k km) pár mých postřehů:
1) Recara: vážně neseženeš a když jo, počítej za starší 40-50 tisíc. To je důvod proč byly u mě recara povinná položka při výběru. Jsou totiž fantastické, nejenom na okruhu, ale ani dálkovka (500km na jeden zátah) není žádný problém a záda vůbec nebolí (což v ostatních běžných autech nemůžu říct).
2) Brzdy: tuším že drážkované kotouče mají CUPy a má je i facelift. Jinde než přímo v Renaultu neseženeš a že jsem poptával hodně lidí, kteří do toho dělají. Desky jsem si teď objednal Ferodo DS2500, tak jsem zvědavý jak se projeví na okruhu. Při normál ježdění trošku hůř brzdí než se zahřejí a občas písknou, ale nic co by mi vadilo.
3) Výfuk: pokud si chceš užit ještě lepší zvuk, doporučuji alespoň sklopit, případně úplně vyndat zadní sedačky (práce na 15 min).
4) Pneu: Jezdíš standardní gumy? Já loni jezdil i na normální ježdění semislicky Federal, ale za sezónu jsem sjel 4 sady na předku :-( Teď jsem zakoupil Toyo R888 a budu je brát jen na okruh, na normální ježdění budu mít 19" Bridgestone S001. Tak jsem zvědav, jestli budou předky stačit 2 sady :-)
5) Nechceš jet 26.3. na Slovakiaring? :-) -
chetoos 20.02.16 14:52
« Poslední hot-chatch
Ačkoli na mě 3. generace Megánu působila trochu usedleji a interiér již nebyl z nejmladších, pro ostré verze Megánu jsem měl vždy slabost. Ve všech testech vyhrával pro svůj sportovní charakter, emisně neuškrcený motor a nádherný zvuk motoru. Jízdní vlastnosti byly hodnoceny jako perfektní. Je škoda, že nová generace již nepostupuje ve stejných stopách, ale již nám ostrou verzi megánu nenabídne. Jinak v té žluté barvě vypadá moc dobře, navíc mu dodává sportovního ducha. Parádní auto. Také chválím úžasnou recenzi... -
OndraGT 15.02.16 06:36
« Re: Re: Re: vlozku KN
Tak ono napsat se da cokoliv, ze... Zretelne zaprasene sani jsem na zadnem aute (ani motorce) s K&N filtrem nemel... dokonce ani ne nezretelne zaprasene. Skrtici klapky to same. V oleji taky zadne viditelne necistoty nemam. Jediny co nemuzu posoudit tak jsou ryhy ve valcich... na zadnem z aut jsem nepotreboval hlavu sundavat. Pouze na motorce na ktere jsem jezdil K&N a po 60tis km tam byly videt akorat tak stopy po honovaci hlave.
Netvrdim, ze maji stejnou filtracni ucinnost jako papirove. Ale z toho co ty pises jsem nikdy nic nepozoroval -
Nicco 09.02.16 17:18
« Re: Re: vlozku KN
Pratelné bavlněné fi ltry podezříváme
z nedostatečné účinnosti již celá
léta, a to kvůli viditelným nečistotám
v oleji, zřetelně zaprášenému sání
včetně škrticích klapek a nakonec
i rýhám ve válcích u jimi vybavených
motorů. Po testu jsme si zcela jisti, že
příčinou je právě nedostatečná fi ltrační
účinnost. Protože se nepotvrdily ani
slibované nižší tlakové ztráty a tyto
fi ltry nedokážou žádným způsobem
zvýšit výkon motoru – tedy neplatí ani
ono známé něco za něco – můžeme
jednoznačně říci, ano, nahraďte je zpět
originálními papírovými vložkami.
V ještě horší situaci jsou majitelé
ojetých vozů, jejichž předchozí uživatelé
podlehli masáži výrobců bavlněných
fi ltrů a koupili dokonce celé otevřené
sání zakončené takzvaným hřibem.
Pokud se původní sací potrubí s uzavřeným
fi ltrboxem k vozu nedochovalo,
budou jej muset zakoupit – a to buď
jako velmi drahé nové, nebo jen o něco
levnější použité. Na vrakovištích jsou
tyto dříve ladem ležící
díly po zveřejnění
našeho článku nyní
velmi populární.
Martin Vaculík,
technický poradce -
Nicco 09.02.16 09:04
« Re: vlozku KN
Zakaznik/majitel samozrejme ne, ale delal by to servis v rocni servisni prohlidce a pro zakaznika by to vyslo levneji nez novy vzduchac a to se ceni v dobe kdy vsichni delaji olej intervaly 30tisic a chladici a prevodovy olej proklamuji za dozivotni, jen aby se zalibili fleetovym manazerum s nizkou cenou prohlidek. SM delal testy vzduchacu, predpokladam ze KN naolejovali a propadl v testu zachycovani prachu. -
OndraGT 09.02.16 06:25
« Re: vlozku KN
Protoze K&N se musi cistit a to ti zadny zakaznik co si koupi auto za mega delat nebude. Pri spravnem pouzivani, cisteni a olejovani neni s K&N zadny problem. Mam ho ted na tretim aute a nikdy nebylo sani za filtrem nijak zaspinene. A jestli s nim motor vydrzi 400 a ne 500tis km me nijak netrapi ;) -
Skuru 04.02.16 19:07
« radost s HH
Čoveče když jsem kupoval tajpára, tak jsem na tom byl úplně stejně jako ty...HH s najetými 90tis. Předchozí majitel (ka) na servis z vysoka dlabala, takže to doháním doteď.
Nejdřív jsem řešil kompresor klimy, který se mi podařilo naštěstí sehnat z ebay za rozumné prachy (v Hondě za něj chtěl 30k). Pak následovaly brzdy, oleje a podobné radosti.
Přeju ať ti Megan slouží. Byl to jeden z kandidátů, když jsem vybíral auto i já. No jak to dopadlo je v mém profilu. :-)