Mazda 6 (2015)
24.8.2015Ako sa to celé začalo Dnes je tomu skoro už mesiac, že som si bol prevziať Mazdu 6, 2015 2.2 D175 Revolution Top. Pred trošku viac ako trištvrte rokom…
Mazda 6 (v.marek)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
povo 26.10.15 13:57
« Re: Re: M6 vs C
Jasne jasne a nebodaj je to trieda C:) o com silno pochybujem. Acko ci Bcko s 1.6 si viem predstavit. Tento motor je v C triede kvoli vsetkemu inemu (emisie, autopozicovne) len nie kvoli tomu kvoli comu by si ju cielovy zakaznik Ccka kupil. Uz si to predstavujem ako vravim kamosom chalani kupil som si nove Ccko jednasestku s halogenmi a manualom a trestnou lavicou vpredu:) -
frogman 26.10.15 12:02
« Re: M6 vs C
By si sa čudoval, ale moja mama jazdí na Mercedese so základným dieslom. Má to len niečo málo cez sto koní, a je úplne spokojná. Jazdí pokojne, interiér ju hyčká, na diaľnici ju motor neobmedzuje a auto je tiché a kultivované. Pre šoféra, čo nepotrebuje výrazne prekračovať povolenú rýchlosť, a chce sa len veľmi komfortne presúvať, celkom ideálna konfigurácia. :-) -
povo 25.10.15 10:43
« M6 vs C
Ako sorry ale ísť s úmyslom kupovať C 180 1.6 co je auto tak akurát do autopozicovni v nejakej vyholenej vybave na plechacoch a potom rozprávať ako to auto nenadchlo je smiešne. To radšej ani nepíš. Vyskúšaj normálnu konfiguráciu 200k a viac s airmaticom LEDkami, 4MATIC, AMG parketom a Burmesterom ked tak. Na Mercedes treba peniaze. Pod 50k co je predaleko od ceny M6 nove C v normálne konfigurácii nekúpiš! Načo by si súkromná osoba ktorá si chce spravit radosť kupovala zadokolku mercedes C 1.6??? Asi vážne iba kvôli znaku MB na kapote. Snívať o nadupaným Mercedese v cene Mazdy je tazka utopia. Trosku sa ma ta veta ako C nenadchlo dotkla:) -
v.marek 15.09.15 10:56
« Re: Benzín
ahoj, nemal som možnosť skúsit 2.5 benzin s prepinacom rezimu sport, nakolko som skúšal pred faceliftovu verziu. plny kick down som skušal viackrat.
čo sa týka mojej volby s dieselom začina mi to byt trosku lúto, no nie koli vykonu, stále sa mi zdá 2.2 dynamickejši, ide hlavne o to, že jazdim 75 percent mesto a koli mojej priliž velkej ohladuplnosti voci motorou mazdu 6 vytahujem z garáže len malo a jazdim skor na mojej benzínovej mazda 3
čo sa inak tyka sportoveho jazdenia na mazde 6 tak ma to nejako nelaka, to auto mi pride velke na to a motivuje ma vyslovene nejazdit sportovo ale sa len pekne kotulat. na športovu jazdu tu bude mazda MX5, ktoru si kupujem v aprili.
inak stale my chyba v Mazde nejaky vyelkoobjemovy 6valec, aspon nejaky pekny 3 liter ale obavam sa, že takeho niečoho sa už nikdy nedočkame :-( :-( :-( -
Ingeborg 10.09.15 11:27
« Benzín
Ahoj, pěkné auto a pěkná recenze. Jen si dovolím poskytnout jiný pohled na motor. Sám mám 2,5 benzín a v jeden den jsem měl možnost si ho přímo srovnat s 2,2 dieselem (175), když jsem ho měl zapůjčený kvůli domontáži výfuku Sebring na moje auto. Obě dvě auta v automatu, takže přímé srovnání. Benzín je ve většině režimů rychlejší. Objektivně potvrzeno měřením zrychlení v různých rychlostech, například na dálnici z 110 do 140 km/h.
Pro tvůj nepříznivý dojem z benzínu mě napadá pár možností. Zkoušel jsi ho ve sportovním módu? Zkoušel jsi plný kick-down přes tu zarážku nad podlahou?
Osobně se mi benzín 2,5 líbí víc z několika důvodů: pořád je o dost kultivovanější, hlavně v nižších otáčkách je rozdíl slyšet a cítit, razantnější odpichy z místa, žádná prodleva turba, je rychlejší než diesel hlavně ve vyšších rychlostech, hezkej zvuk, zvlášť s příplatkovým Sebringem.
Diesel mi přišel celkově mdlej na to, jaký má motor parametry, imho za to mohla absence sportovního režimu, který u benzínu hodně zostří reakce na plyn. Když dám kick-down u benzínu, motor vyskočí nad 4 tisíce otáček a mám před sebou 2 tisíce otáček zatáhu, kterej mě tlačí do sedačky. Kick-down u dieselu vytočí motor nad 4 tisíce, přičemž zbývá 1 tisíc otáček, kde už se motor necítí nejlépe. Navíc i přes dvě turba je tam drobná prodleva.
Tím nechci nijak hanit diesel, všechny moje předchozí auta byly diesely, tohle je první benzín. Hodně to asi záleží na oblíbeném stylu jízdy, mě vyhovuje kombinace relativně silné benzínové atmosféry s dobrým automatem, můžu jet na pohodu, nebo to točit a trochu si "zasportovat" za příjemné zvukové kulisy. Diesel se podle mě klasicky nejlíp cítil mezi 2 a 3 tisíci ot./min., kde využíváš ten krouťák, je to typicky dieselový styl jízdy. Pokud chceš po něm víc, umí to, ale benzín umí víc. Ten 2.2 diesel je určitě povedený motor, o tom žádná, je to o osobním vkusu. -
Lubos.1 26.08.15 18:44
« Aerohluk
@Marek: ako vnimas aerodynamicky hluk? Mal som tuto Mazdu pred F/L a mam aj po nom, nejake zlepsenie nastalo, ale stale... pri rychlostiach nad 120 km/h pocut od okien zvuk od prefukovania, akoby bolo jemne pootvorene okno. Skusal som viac sestiek a vsade to bolo rovnake. Problem nie je v tesneniach, skor v tenkych oknach. ja som si uz zvykol, ale na dlhe trasy po Nemecku by som asi zvolil nieco ine.