Škoda Fabia (2015)
10.4.2015Zdravím! Vítám Vás u recenze jednoho z momentálně nejvíc probíraných aut na českých serverech. Asi by bylo fér říci rovnou na začátku, že auto…
Škoda Fabia (Avocat)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Velpaspisilpo 05.05.16 00:43
« Fabia 3 dsg
Dobrý den. Chci se chci se zeptat a jsě hlavně zvědavý zda u majitele nové Fabie nastávají stejně věci jako u mě. Koupil jsem v říjnu minulého roku fábii 3 1.2 tsi dsg. Mám několik věcí co mi vadí a nepřijdu si jako nějaký šťoura ale co mě chybí za ucho nebo vidím tak prostě řeším. Prvně se chci zeptat zda je to jen u mě nebo u všech majitelů Fabie s dsg ale přijde mi že převodovka má občas svojí hlavu. Jezdím převážně po městě a zdá se mi že převodovka při řazení nahoru docela dost často cuká. Také mi teď přijde že těsně před zařazením každého stupně (je jedno ze kterého na který) převodovka vyhodí otáčky o jedno políčko nahoru. Ve výsledku je to celkem nepohodlné a také neplynulé. Ale to není vše. Při jízdě na 5 rych. stupeň a zároveň na 1500 otáček motor zvláštně hučí... Také se mi stává že při delší jízdě pokud držím pedál ve stejné poloze jde od pedálo nebo motorového prostoru jakési povrzávání či pískání (jakoby se někde Točilo nějaké kolečko nebo něco) nedovedu přesně specifikovat. Hned jak dám nohu z plynu nebo jen trochu změní polohu pedálu přestane to. A po sléze v dříve popsaném případě se to zase vrátí. Jsou to možná nesmysli ale rád bych znal popř zkušenost někoho jiného. Jezdím dost často bez zapnutého rádia a věřte že to dovede být hodně iritující. Dále pak na příčných nerovnostech cosi praská v palubní desce u skla a né jen z jednoho místa. Pokud ma někdo s něčím podobným zkušenost velice prosím o reakci. Auto má najeto 10500 km ale přijde mi že jízdně je převodovka atd po každých 100 km v horším a horším stavu. Takže chci dát logicky auto reklamovat. Předem děkuji za rady -
Bobanus 22.12.15 13:47
« Re: Re: Super recenze
No já chci za peníze co nejvíce muziky. Takže když vemu cenu F III kombi tsi Ambition+, tak za stejnou dostanu Kia Ceed SW 1.4 Comfort, nebo H i30 SW, ale také Ford Focus 1.6, nový Opel Astra 1.4 atd.. Kufr je fajn, ale fajn je také prostor vzadu a bezproblémový motor. Bohužel ani poslední verze TSI nevypadá na držák, viz pročtěte si Škoda forum... -
roox 22.06.15 11:26
« Super!
Nový fotky "posunuly" recenzi zase o kus dál a tak jsem nucen (rád) posunout body dál ;-). Ale klidně jěště můžeš naflákat další... už jen třeba v recenzi zmíněnej kufr a taky jak to vypadá pod kapotou a nějaký ty SimplyClever vychytávky, pokud je teda Fábka má ;-)
PS: Nikdy jsem nebyl obrovskej fanda Fábek, ale ta posleni generace se fakt povedla a v tvý barevný kombinaci je to fak krásná kára!! Tak ať dělá jen radost ;-) -
BigBang 18.06.15 21:35
« Re: Re: Re: Super recenze
Ano, když se to vezme kolem a kolem, tak porovnat lze a v podstatě cokoliv s čímkoliv... Když zvažuju koupi auta, tak se snažím rozhodnout, jaký auto, tzn. jakou třídu. Takže mi uniká pointa v porovnávání malého vozu s nižší třídou a malým MPV. Nevím, ale třeba mi něco uniká ;-) -
BigBang 15.06.15 17:29
« Re: Super recenze
HTP byl průser co se týče zmíněnejch problémů o tom není pochyb, ale na popojížďky po městě je ten motor ideální, jelikož neznám motor, co by v zimě topil rychleji. Pokud to bude dostávat kotel po dálnici ve 4t ot./min a víc, tak ventily půjdou kouřit, ale když s tím budeš jezdit aspoň trochu s rozumem, tak ty problémy příjdou po 100 - 150 tis. km a pochybuju, že když si to auto koupíš nový, tak s ním najedeš tolik km během řekněme 5 let...
Porovnávat Megane a Merivu s Fabií, tak to chce odvahu. Každej pes jiná ves >:D Ekvivalentem Fabie je Clio, či Corsa... -
michalpneu 12.06.15 22:23
« Re: Re: Re: Re: Stahování okýnek s vypnutým motorem
no, ale každý roomster ho v základu neměl. Takové ty pakety ano, ale pokud jsi to dělal jako konfigurátor bez paketů, tak tam nebyl. já ho v roomsteru měl taky. ale znám spoustu případů, kteří ho tam neměli. -
Bobanus 10.06.15 12:07
« Super recenze
Zdravím a děkuji za perfektní recenzi. V podstatě mě jen potvrdila, že příští auto bude spíše Renault Megane 1.6 a nebo Opel Meriva 1.4 Já 20 let jezdím ve Škodovkách, ale Fabie Kombi II HTP byl poslední pokus o důvěru Škodovce (ani 6 verze HTP motoru neřeší fatální chybu v přehřívání oleje v motoru a následné postupné destrukce ventilů, dále zhoršování vibrací motoru, chlazení katalyzátoru řeší benzínem! atd.. ) Kolegové se trápí i s motory 1,2 TSI nejen ve škodovkách, ale i v VW Golf. Rozvody sice už nepřeskakují, ale právě ty pazvuky a vibrace mají rovněž, a to klidně již při 30tis. km ...
Nechci paušalizovat, i Opel a Renault mají své, jen mám pocit, že v těchto autech jsou majitelé spokojenější, nehledě na větší prostor v šířce.
:-) -
Avocat 09.06.15 18:35
« Re: Stahování okýnek s vypnutým motorem
Ha, tak to vyzkouším... Ale i tak, vypnu motor a znova mačkat tlačítko? ;-\ Dřív to šlo i s vypnutým motorem... ta elektrika chvilku poté ještě běžela :-)
Ten držák je pro mě záhada, v Roomsteru v základu byl, tady není a ještě ani není/nebyl vedený mezi příslušenstvím. Dokonce ani v autosalonu nevěděli, že by tam něco takového šlo dát. Vtipný historka, když jsem byl v autosalonu řešit ten držák, tak se prodejce šel podívat do Fabie III, jestli tam bude pasovat... No namířil si to přímo k Rapidu v krátké verzi, koukl do kufru a povídá, že to tam doopravdy asi chybí... >:D potom, se tam šel podívat ještě jednou, to už mi bylo blbý a ptal jsem se proč to hledá u Rapida? :-) A to jsem si myslel, že zrovna tyhle dva typy jsou lehce rozeznatelný >:D -
Ferdinand 08.06.15 10:54
« Stahování okýnek s vypnutým motorem
Mám FIII Style, DSG s tlačítkovým startováním a se stahováním okýnek při vypnutém motoru problém nemám. Když držím brzdu (u manuálu spojku) a stisknu tlačítko - nastartuji motor. Pokud stisknu tlačítko bez zmáčknuté brzdy, zapne se jen elektrika, motor nenastartuje a já můžu okýnka zavřít. Dalším stiskem tlačítka se elektrika vypne.
A držák na lahve do kufru jsem taky přikupoval. V základu nebyl. -
BigBang 05.05.15 22:00
« Re: Re: Dobrá recenzia
info bude až bude doma >:D
Co mě překvapilo u předváděcí jízdy, že za ten kousek, co jsem jel, cca 15 km, Fabka dojela k salonu dle palubáku za 6,8l/100km a to bylo na klikatý cestě do kopce z kopce, ostrý zatáčky, dva plnej, tři plnej. Nečekal jsem to, že to dokáže jet za tak málo a to jsem jí neřetřil :-) -
Avocat 24.04.15 09:38
« Re: Spotreba
Zdravím, no jel jsem ze středních Čech na jižní Moravu, 85% cesty dálnice, kde to šlo, tak rychlost nad limit (ne o moc) a průměrná pak byla 5,4 nebo 5,8 na sto, to si teď moc nemůžu vybavit, ale překvapilo mě, že reálná spotřeba byla o 0,4l/100km nižší než uváděl pc... :-)