Volkswagen Golf (2014)
10.7.2014Isty cas som pouzival BMW 320i 110kW e46. Golf 7 mi ju pripomina nielen poctivim spracovanim, natocenim stredoveho panelu na vodica ale aj jazdnymi…
Volkswagen Golf (gmk7)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
tradon 04.01.15 20:07
« Re: Re: Re: objektivita
Pri cteni samozrejme z kazde vety vykukuje nadseni majitele z noveho auta a nadrzovani. Ale to uz je tady takovy folklor :-)
Na druhou stranu u auta za cca 350k se zakladni motorizaci a v zakladni vybave je na tom konkurence opravu vesmes hur. Osobne jsem si konkurenci prosel a zatimco exterier ma par aut povedenejsi, tak v interieru Golf proste vede. Materialy, mozna konzervativni, ale kazdopadne elegantni interier, vybava - zkuste si v te cene porovnat a budete tocit klimou rucne a teplotu odhadovat, v 30 albech s MP3 se na jednoradkovych displejich nezorientujete a naopak ziskate stribrenkou natrene hogofogo plasty, "moderni" kokpity s 60 tlacitky jako v Boeingu, zastarale barevne podsvetleni nebo z hodinek vymontovany displej. U VW kdyz uz nic, tak na to maji designera s evropskym citem pro pro tvary a plochy. Stejne tak zakladni motor je sice papirove slaby, ale prijemny na bezne jezdeni, protoze prvni reakce na zmenu situace pred vozem neni sahnout na klacek a podradit, ale jen slapnout na pedal. To, ze pak uz to (ne)funguje podobne jako u konkurence rvouci v otackach je uz jina No nic, tak at jezdi a nezlobi. -
gmk7 31.12.14 10:11
« Re: Re: objektivita
ake auto by ste si kupili Vy na mojom mieste?
akou rychlostou chodite po dialnici? moj Golf ma max rychlost 179km/h, pricom moje tempo je max do tachometrovych 140, lebo naco viac...
odhlucnenie a komfort cestovania je v kazdej vybave rovnaky.
Kedy vyuzivate zrychlenie z 0-100? ja nikdy. pruznost ano, napr 70-110
interier treba pozriet aj nazivo
-
Wendover 25.11.14 23:12
« Re: objektivita
Úplný súhlas.
Keď som čítal túto recenziu miestami som mal pocit že si kúpil Golf GTI a nie základný + príplatková výbava.
Táto základná výbava na fotkách vyzerá fakt nudne a lacno...
Plus tento jeden z najslabších dodávaných motorov kde opisoval ako maju problém tuším " audiny" ked sedí ovšem sám v aute a zrýchlenie papierovo cca 12 sekund, čož je dnes slabý priemer.
takže objektivita šla do * a náklonnosť bolo cítiť v každom riadku...
Bohužial ;-) -
semacik 31.08.14 10:34
« objektivita
necital som komplet vsetko ... ale desatoro zabehnutia motora som sa velmi smial - kolko novych aut si mal ? ci vsetko si cerpal len z reci novinarov ? vravis ze sa ti nepacili interieri v autach ... no ja pri kazdom pohlade na ten odporne hnusny volant sa zgrcam . to nemaju ani auta ruskej vyroby .,,mal som E46 v lepsej vybave ako je novy golf a ako prepac ale predstavit si 1.2 tsi 63 kw ako "hltaca kilometrov " si nechcem predstavit ani v najhorsom sne . tiez nemam GTI a full vybavu ale uz ked odsudzujem ostatne znacky interiery a motory tak skus byt objektivny a netestuj len socialne vybavy a socialne motory tie su otras stale pri kazdej znacke a robene pre firmy a ludi ktory chcu mat len silou mocou nove auto ... -
erbe 24.08.14 08:25
« Re: Re: Re: Re: Spotreba
Vobec nie. Ono plynulych 90 je na nasich hlavnych tahoch zbozne prianie a vacsinou nie su problem kamiony.
Jazda na relax a jazda na spotrebu je podla mna zasadny rozdiel. Som presvedceny o tom, ze ked ides pohodovych 90 a do cesty sa ti postavi spomalovac, tak akonahle to je mozne, tak slapnes na plyn a preskocis ho a dalej pokracujes svojim tempom. 120 na dialnici uz nevidim vobec ako problem. Tam je predsa rychly pruh. Sam som tak dlho ako studak jazdil. Za sebecke ale povazujem, ked niekto ide pomaly (a ak moze ist rychlejsie) a prebieha pomaly povedzme dlhu kolonu kamionov bez ohladu na to, co je za nim. Tam totiz skutocne moze byt niekto, kto nutne musi ist rychlejsie. To nemoze nikto vediet.
Ani netvrdim, ze to je gmk7ov pripad. Iba hovorim, ze to nemam rad. -
erbe 21.08.14 17:44
« Re: Re: Spotreba
V pripade, ze by sme boli na ceste len ja a ty tak hej. Ziadny problem. V realnom svete za tebou ale pojde nalepenych 5-7 aut s rovnakym problemom ako ja a je z toho nepredbehnutelna karavana. Potom clovek ide z RK do MT 60-70 skoro hodinu...
Nastastie uz v poslednej dobe autom prilis vela nejazdim. Ked ale v mojom osobnom volne pocas cestovania niekto sebecky mrha mojim casom tak ma to moc netesi... -
gmk7 16.08.14 23:19
« Re: Golf
Dakujem. Motorizacie som skusal obe. 77kW dva krat cca 30km. 63kW som si prenajal servisny od predajcu na dva dni, cca 1200km. rozdiel som moc necitil ale najviac sa mi paci 5st prevodovka. Na okreskach tam hodis 4ku a nepreradujes, neriesis obce, kopce, zradne zatacky a stale ides v optimalnych otackach s najlepsou spotrebou. No ked uz mas kupene tak naco ti to je...?tes sa z auta a nespekuluj. 77kW by mala byt na dialnice vhodnejsia kedze na 6tku toci o cca 100 menej pri 130km/h. -
erki.k 16.08.14 23:01
« Re: Golf
Ja som porovnával 63 so 77kw, ale v staršej generácii. Mám jettu 77kw a kolega golfa 63kw. Ten rozdiel tam je dosť cítiť. Aj sprevodovanie je iné. Mne osobne viac vyhovuje 6 kvalt. Po meste v poho na 5 stupni. V 63kw to už nejde, resp. ide, ale už ten motor dosť duní a zbiera sa veľmi pomaly. -
houmr 16.08.14 21:39
« Golf
Gratulacia k autu, pekne.
Mam na teba otazku. Skusal si aj TSI 77kW, vedel by si to porovnat. Priznam sa, ze 63kW TSI som neskusal mam 77kW v Leone. Vahal som pri Leone ci ist do 63kW 5-kvalt alebo 77kW 6-kvalt, nakoniec to vyhralo silnejsie TSI.
Ak si isiel obe motorizacie vedel by si zhrnut svoj postreh co sa tyka vykonov motorov ? dik
[odkaz] -
gmk7 06.08.14 14:49
« Re: Re: Skvělá volba
Takto, A3 moze mat premiovejsi interier nez g7, ale iba pre niekoho. Mne napr vadi resp. vedel by som s tym zit (ale naco ked nemusim) multimedialny system. Jasne da sa schovat ale predsa displej chcem mat stale k dispozicii ale s tym aby mi nenarusal vyhlad-nezavadzal. Dalsia vec je ze A3 nema rucicku palivovej nadrze a chladiacej kvapaliny, je to tam vlastne naznacene iba digitalne. Ze aj napr tieto prvky niekto povazuje za premiove je jeho vec. Materialy a spracovanie nejaky citelny rozdiel nemaju. -
jack299 31.07.14 18:50
« interiér špičkový:)
Prémiový interiér
Za volantem sedmé generace golfu jsme se cítili přesně tak, jak jsme očekávali - dobře a v podstatě okamžitě „jako doma“. Sedadla (vyzkoušeli jsme provedení Comfortline) byla tvrdší, ale pohodlná a do určité míry i lehce sportovní, i když jejich opora při ostřejším průjezdu zatáčkou má své hranice. Seřiditelnost sedadla řidiče a volantu je tak rozsáhlá, že optimální polohu za volantem najde každý.