Volkswagen Golf (2013)
1.1.2014Těžké popisovat etalon nižší střední třídy, Auto roku, Světové auto roku a nevím co vše :-). Je to až moc dlouhé, vypsaná funkčnost všeho polopaticky.…
Volkswagen Golf (RichtrJan)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Nerez 01.02.14 15:22
« Zploštělý volant
V tomhle osobně výhodu nevidím, spíše naopak. V běžném autě je to jen designový prvek než nějaká funkční záležitost. Nenašel jsem jedinou výhodu tohoto řešení. Při přehmatávání mi ten spodek vadil.
Ani Mitsubishi EVO a Subaru Impreza STI zploštělý volant nemají, protože je to zbytečné. Vem si, že ani rallyové speciály WRC nemají plochej spodek volantu. Možná to ani není žádoucí a proto se drží obyčejného kruhu.
V autě s běžnou kastlí je totiž tolik místa, že zplošťovat není třeba.
Jiná věc jsou ty okruhové placky nebo formule, tam se to hodí, protože volant mají skoro na stehnech a tam ta úspora místa má své opodstatnění. Navíc jejich řízení je tak strmé, že prakticky nepřehmatávají.
Ale pokud ti vyhovuje, ok ;-) Osobně jsem si taky udělal radost tím TOP volantem, který se do mého auta nabízel a je to opravdu Amerika :-! -
white label 06.01.14 00:26
« Re: Hraniční Golf
ORS je skvěle vybavená, celkově vzato lépe než Golf v Highlinu, ten si může u nás nechat zdát nejen třeba o bixenonech v ceně, ale taky třeba o el. zavírání pátých dveří bez příplatku. Jediné co chybí ORS v možné příplatkové výbavě je adaptivní podvozek (DCC), ale o tom už jsem tu psal... -
Ronault. 05.01.14 21:40
« Re: Re: Re: Hraniční Golf
No ona ta Octavia RS i bez nějaké nadstandartní výbavy není žádný holobyt. Stálo by za to to přesněji porovnat, co to má oproti Golfu highline a co ne, na to by se nám hodilt chodící konfigurátor koncernu VW white label >:D
Výkonu není nikdy dost, právě při těch nájezdech na dálnici, při řazení do levého pruhu, při předjíždění, tam každý kW navíc je požehnání... u malého auta do města beru... u toho většího... je to návykové a pořád chce člověk více a více >:-[]
Já teda pochopil, že do 1,6 TDI jsi šel hlavně kvůli obavy z TSI, že je neodzkoušená, ne kvůli spotřebě... ono taky záleží kolik najedeš a jak dlouho auto mít budeš ;-)
Jak říkám, záleží na gustu, já bych třeba za 77kW v nižší střední 550t nedal, ale já mám zase jiné preference než ty... a vo tom to je, proto se vyrábí tolik různých aut >:-[] :yes: -
McGyver2 05.01.14 21:17
« Re: Re: Hraniční Golf
Rodina si těžko koupí OIII RS nebo GTD. Cena s příplatky už jde vysoko, to už by byl lepší třeba Superb v základu nebo Tiguan. Osobně si myslím na co takový výkon do Čech. Stejně po dálnici se jezdí +- 150 a mít pod pravou nohou brutální výkon při nájezdu na dálnici z 80 na 150, ve městě když nejste první, tak 50 by to dalo i na jedničku a pak nic. Normální průměrná spotřeba asi nebude 4,5l ( asi by člověka lákal ten výkon). Proto jsem koupil Fabii se základním motorem do města, ale připlatil za výbavu. ;-) -
white label 04.01.14 22:49
« Re: Hraniční Golf
Souhlas, ORS Combi je s nevelkým cenovým rozdílem jinde..., k dokonalosti jí chybí jen možnost adaptivního podvozku. Ale podobný cenový rozdíl je také "můstkem" k (i když krátším hb) prestižnějším verzím Golfu GTD/GTI, které jsou samozřejmě "jinde" taky. -
Ronault. 04.01.14 20:39
« Hraniční Golf
Zdravím,
předem chválím recenzi... je tam hodně ke čtení :yes: Jen tedy je psaná s hodně velkým nadšením z auta, až trochu jednostranně a zaujatě. Možná to časem přejde s najetými kilometry ;-)
Já jen vždy říkám, že volba takového auta v této cenovce potřebuje entuziasmus, přecejen řečí čísel 550t za nižší střední třídu s 77kW, i když s poměrně vvysokou výbavou, je už dobrá "řacha". Ten motor jsem jel v Octavii III a je to hodně hraniční na tu hmotnost.
Přiznám se, že v té cenovce už bych koukal jinde a to i v případě toho, kdybych chtěl nutně zůstat u oblíbeného koncernu. Cšak za Octavii RS už je příplatek mizivých 50-80t kč, to je v podstatě pořád mnohem méně než jsi ochotně připlatil za to, že máš VW proti korejcům nebo francouzům... a 162 kW je trochu jiná liga :-)
[odkaz]
v naftě: [odkaz]
Ale samozřejmě přeji ať slouží k plné spokojenosti a radosti, auto je to i tak moc dobré, hlavně interiér vypadá excelentně v Highline :yes:
Nie je to hystéria je to fakt.