BMW řada 3 (2013)
22.10.2013Prečo BMW 3? Prvým autom, ktorým som mal možnosť hneď po získaní vodičáku jazdiť bol staručký Mercedes 190D. Mercedes, značka, ktorá mi bola už od…
BMW řada 3 (Dejvy)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Dejvy 23.07.14 10:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konfigurace
Rád by som si s tým išiel zajazdiť aby som to vedel porovnať, to čo píšeš tvrdili aj v teste tu na a.cz... Mám teraz dosť skúseností so štandardným podvozkom v 3er a musím povedať, že m športový v mojom nie je o nič menej komfortný, štandardný je rovnako tvrdý a tým, že je vyšší a menej tuhý vzbudzuje to celkovo horší pocit na nerovnostiach ako s M podvozkom, čo bolo pre mňa veľké sklamanie zo štandardného podvozku. -
Sysoj Psojič 21.07.14 10:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Konfigurace
V Mpaketu je jen pasivní podvozek a za 30tis můžeš doobjednat adaptivní M podvozek.
Btw je zajímavé, jak se liší nastavení 3 a 4er. Čtverka asi kvůli nižšímu težišti, nižši vyšce a větší šířce nemusí být tak prkenná - comfort je fakt comfort a sport je sport dost. Na 19". Zatím nej podvozek jaký byl s runflaty stvořen. -
Dejvy 09.04.14 15:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konfigurace
Zdravim,
S motorom absolutna spokojnost. Spolu s prevodovkou su to jedine casti auta, ktorym ozaj nie je co vytknut. Aktualne mame uz cez 16 tisic km a robi radost kazdym dnom. Pri nocnom dialnicnom presune s priemerkou cca 180 km/h rezim comfort spotreba okolo 10, co je myslim vyborne.
Nepodarilo sa mi predat letne runflaty, tak ich mam znovu obute :-/ Predsa len boli takmer uplne nove, tak ich nebudem darovavat. Nuz ten rozdiel mi s tymto podvozkom nepripada az tak priepastny, naopak tym, ze podvozok ladili na runflatoch, pripada mi, ze mensie nerovnosti zvlada dokonca lepsie s RFT. Mozno je to subjektivne. Ta tvrdost sa ukaze az na vacsich, najma priecnych, nerovnostiach, kde to klaiskce pneu proste stlmia logicky lepsie.
Kamarat si prave zadovazil ActiveHybrid 3, tak som zvedavy na zvezenie :-)
Neverim, ze na predvadzacku poskytli 435i! Ak ano :yes: to sa na Slovensku nevidi. Daj vediet ako si sa rozhodol a sorry za neskoru reakciu, nejak to tu nesledujem kazdy den. -
tedwine 06.04.14 17:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konfigurace
Urcite je to len psychologia :-) , podvozok sa nemeni, pokial mas standardny M podvozok. Iba s podvozkom Adaptive M mozes menit tvrdost. Co sa RFT tyka, mam dost skusenosti aby som vedel, ze pre mna je to (v radach F10,F30) neakceptovatelne-trpim to iba 2 mesiace pocas zimy,aj to som olutoval ze som si kupil zimne RFT.. Pri jazde s F01 mi to nijak moc neprekazalo.. S odstupom casu ako hodnotis motor? O par dni idem na predvadzaciu akciu v Nitre, mam zalusk na 435i/235i. -
Dejvy 19.11.13 12:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konfigurace
Asi Ti po opatovnom preskusani musim dat, co do nastavenia podvozku, za pravdu. Zvysok auta dava v sporte natolko iny pocit z jazdy, ze sa mi subjektivne zdalo tvrdsie aj pruzenie.
Runflaty som (aj) po Tvojej rade vyzul a na zimu som obul klasiky. Je to ozaj citelna zmena, RF budem asi predavat a na leto zadovazim sadu 19". -
tedwine 26.10.13 11:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konfigurace
vid moj dnesny prispevok. Inak chvalim auto, hlavne motor, moja buduca 5 er bude urcite 6 valec benzin biturbo. Jedna rada, vyhod/predaj/daruj runflaty a daj normalne. Ziskas uplne nove auto, rozdiel je extremny. Ci uz v komforte, tak aj v preciznosti, pojdes ako po masle. Necakaj kym ich zjazdis, pretoze ak ich vymenis, budes si trieskat hlavu ze si zbytocne premrhal tie roky , co si si mohol uzit o kategoriu inak.. -
tedwine 26.10.13 11:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Konfigurace
Nevyjadril som sa uplne presne. Samozrejme som mal na mysli M podvozok, nie M paket ako taky. Pretoze s M packetom mozes mat adaptive/EDC a tym padom mozes menit tvrdost podvzoku, ale ak máš M podvozok, ten je znizeny a pritvrdeny oproti seriovemu no bez moznosti akejkolvek dalsej zmeny. Neviem ako to bolo pri rade E, to co pisem plati pre rady F (standardne modely, nehovorim o specialoch M3,M5,M6 atd). Treba si skusit dat do konfiguratoru M podvozok-automaticky ti odstrani ci uz EDC alebo adaptive. A spätne to iste-cize nemozes mat aj M podvozok aj regulovatelne tlmice-tie su iba v EDC alebo adaptive drive. Cele pritvrdenie podvozku sa tak deje iba v psychologickej rovine.. Kamarat má F10 530i s M paketom a aj podvozkom, a tiez si mysli ze sa mu to pri zmene na sport pritvrdi, neberem mu iluzie, pravda je taka ze m podvozok neobsahuje tlmice s variabilnou charakteristikou. Ak nie je dostatocny dôkaz konfigurator, treba dat auto na rampu a pozret ci idu k tlmicom nejake "wires" :-) Alebo sa skusit spytat kvalifikovaneho predajcu (dôraz je na slove KVALIFIKOVANY, pretoze casto v tom maju aj oni zmetok, jeden vravi tak, druhy tak, ja ked som kupoval moju 530d F10, musel som prejst zahranicne fora kde sa tato tematika rozoberala aby som mal 1000% istotu) -
tedwine 24.10.13 19:36
« Re: Re: Re: Konfigurace
Ja ti neviem, podla mna ziadne BMW zo sucasnych, ktore nema EDC/adaptive podvozok nedokaze prepnutim rezimu jazdy menit akokolvek nastavenie podvozku samotneho (ci uz znizenim vysky alebo pritvrdenim tlmicov). Oznacenie "chassis" znamena podvozok+riadenie, pokial ale auto nema regulovatelne tlmice (a to M paket nema), tak sa meni iba tuhost riadenia, odozva na plyn, radenie prevodovky, pripadne obmedzenie stabilizacie. -
Dejvy 24.10.13 16:26
« Re: Re: Re: Konfigurace
O podvozku som pisal malo preto, ze mam s nim najazdene len 4000 km, z toho prvych 1000 pijanko a doteraz som sa bol poriadne previezt a dat autu po krku celkom dva krat, takze nejake sudy nemozem vynasat, ale kazdopadne sa mi nezdalo, aby auto tancovalo - kamarat ma 328i v xDrive kde je podvozok vysii, je tiez spokojny a to doteraz jazdil minulu generaciu tiez so sportovym. Na kazdy pad ale budem moct chvalit resp. kritizovat az ked zjazdim prve pneu :-) O odozvach v jednotlivych rezimoch ma poucovat nie je potreba, ale ano Eco pro som uplne prestal pouzivat, znechuteny. Sport plus stabilizaciu nevypina, len ciastocne obmedzuje, teda aspon v pripade mojho auta. -
Mig_35 24.10.13 15:37
« Re: Re: Konfigurace
tak jsem se podíval, co jsi dopsal. nastavení podvozku jsou jen dvě, to ostatní jsou "palivové mapy" jak by se řeklo u motorky:-) eco má mizernou odezvu, má tě přinutit šetřit, ale dokáže jen jediné - totálně znechutit. Pak je standardní jízda, potom sport, který přitvrdí podvozek a sport plus, který vypne stabilizaci. takže polohy podvozku jsou jen dvě... -
Mig_35 24.10.13 15:34
« Re: Re: Konfigurace
nene, díval jsem se do specifikace, měl jsem M-podvozek, ale byla možnost ho přitvrdit. podívám se tedy co jsi o něm napsal. tykání je samozřejmě v pohodě.
ale i tak mi to auto přišlo poměrně měkké, při nastavení sport, dvě-tři zatáčky rychle za sebou, pravá levá - a auto se rozkymácelo. to byl jeden z důvodů, proč jsem ho dal pryč.
bývám v Bratislavě docela často a co jsem si povšimnul, tak mám skutečně pocit, že MB je u vás něco jako u nás BMW, prostě to "nejvíc" z dostupných automobilů. a že v nich vídám jezdit i mladší borce, což se u nás neděje skoro vůbec... jen takový postřeh. -
Dejvy 24.10.13 13:51
« Re: Importér a predajcovia
Slovneskou diakritikou som povodne nechel zatazovat ceskych citatelov, ale nepaci sa to zasa slovakom - skritizoval ma aj kamarat - tak som to teda sformalnil :-)
Neviem ci mam chut to este rozpitvavat, auto uz mam, som spokojny, mne pomohol import no na druhej strane oni vypovedali zmluvu auto bavariji, takze si len pratali vlastny bordel... Zatial co BMW sa sudi s vlastnymi dealermi, Mercedes robi vydarene akcie na Slovakia ringu (predminuly tyzden)... -
Dejvy 24.10.13 13:32
« Re: Konfigurace
K nastaveniam podvozku som nieco doplnil do recenzie - v pripade Tebou(dufam nevadi, ze tykam) jazdenej 335i - zalezi aj ci mala xDrive, pokial ano, je aj napriek pritomnosti M packetu, resp. sportoveho podvozku oproti standardnemu podvozku zvyseny. Naopak so zadnym pohonom je sportovy podvozok po spravnosti znizeny, co vidiet aj na fotke v galerii s 318d, ktora mala podvozok standardny.