Diskuse

BMW řada 3 (2013)

22.10.2013

Prečo BMW 3? Prvým autom, ktorým som mal možnosť hneď po získaní vodičáku jazdiť bol staručký Mercedes 190D. Mercedes, značka, ktorá mi bola už od…

 

BMW řada 3 (Dejvy)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto davisko

    davisko 22.10.2013  21:05

    tempomat

    Nazdarek, ten plast adaptivneho tempomatu sa im velmi nepodarilo a to este pisem vepmi umiernene. Hlavne na tej bielej farbe je to dost rusive aspon na prvi pohlad. Ta spotreba vyzera fantasticky, ja mam 2.0 tdi 170 koni, ale tu spotrebu /6.0l/
    niekedy mam problem dosiahnut aj ja. Inak super kara. Nech sluzi
  • 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 22.10.2013  21:39

    benzín

    Ten problém s benzínovou predvádzačkou nemá na Slovensku len BMW.Pred časom som vážne uvažoval o Lagune 2,0i.Na celom Slovensku nebol jediný kus na vyskúšanie.Tak som išiel k importérovi a ten mi slúbili pomôcť.Viac sa neozvali. :no: Tak som nakoniec skončil inde.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 24.10.2013  13:22

      « Re: benzín

      V kategórii väčších áut, obzvlášť v prémii, benzín nenájdeš nikde. Všade na Teba pozrú v štýle: buď si mešuge, alebo si len obsmŕdač a chceš sa povoziť, všetci predsa kupujú pri objeme nad 2 litre výhradne naftu. ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto Dejvy

        Dejvy 24.10.2013  13:47

        « Re: Re: benzín

        Veru tak, cesť aspon Mercedesu na Tuhovskej, kde maju k dispozicii importerske AMG verzie, co viem tak aspon E a CLA, tiez S v prevedeni 500, tam ale este nie som :-)
  • 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 23.10.2013  15:31

    Importér a predajcovia

    O tom prúse.i predajcov som nedávno čítal a je to slušná ostuda a rana prémiovému imidžu BMW.
    Rozhodne by stálo za úvahu spraviť na túto tému samostatný blog, ktorý predsalen číta viac ľudí z ACZ, ako recenzie na MACZ. V podstate stačí upraviť to, čo si už písal v recenzii. Mnohých by iste zaujímalo, aká je situácia v BMW na Slovensku.
    Inak fajn recenzia na výborné auto, možno trochu formálne učesať (diakritika a pos.), ale to je detail.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 24.10.2013  09:40

      « Re: Importér a predajcovia

      Inka zrovna včera vyšiel v novinách SME celostranový inzerát BMW . niečo v zmysle : autorizovaní predajcovia vám zaručia prémiový servis. A Tempus tam spomenutý nebol. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto MariAchi

        MariAchi 24.10.2013  10:50

        « Re: Re: Importér a predajcovia

        Tempus skončil/právě končí, ne?
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 24.10.2013  13:19

          « Re: Re: Re: Importér a predajcovia

          Práve som to dal na blog, tak mrkni tam.
    • 00 Reagovat !

      foto Dejvy

      Dejvy 24.10.2013  13:51

      « Re: Importér a predajcovia

      Slovneskou diakritikou som povodne nechel zatazovat ceskych citatelov, ale nepaci sa to zasa slovakom - skritizoval ma aj kamarat - tak som to teda sformalnil :-)
      Neviem ci mam chut to este rozpitvavat, auto uz mam, som spokojny, mne pomohol import no na druhej strane oni vypovedali zmluvu auto bavariji, takze si len pratali vlastny bordel... Zatial co BMW sa sudi s vlastnymi dealermi, Mercedes robi vydarene akcie na Slovakia ringu (predminuly tyzden)...
  • 00 Reagovat !

    foto maTooB

    maTooB 24.10.2013  07:08

    Hneda koza

    Vynikajuci vkus, podla mna nie je nic krajsie ako hneda koza, velmi sa mi to paci, za mna :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto maTooB

      maTooB 24.10.2013  07:10

      « Re: Hneda koza

      Ked ho budes za par rokov predavat, tak sa mi ozvi :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Dejvy

        Dejvy 24.10.2013  13:16

        « Re: Re: Hneda koza

        Diky, tesi ma, ze sa auto paci. No uvidim co bude o dva, tri roky, mozno ani, ak to bude s downsizingom a oturbovanim dalej dakto pokracovat, nebudem chciet menit :-)
        • 00 Reagovat !

          foto maTooB

          maTooB 25.10.2013  10:08

          « Re: Re: Re: Hneda koza

          Tak potom by som si mozno mohol financne dovolit to auto od teba kupit :))) Ach jaj
  • 00 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 24.10.2013  09:03

    Konfigurace

    No nevím, k M-kovému podvozku a tomuhle motoru mi moc nepasuje moc Luxury line paket...
    jinak - to stěhování dealerů v Bratislavě jsem zaznamenal, na Slovensku nemá BMW moc dobré postavení ve srovnání s Mercedesem, který je tam národní auto:-) mít BMW vůbec nic neznamená, ale mít S-klasse nebo géčko, to je ve společenské úrovni jednoznačný
    vrchol:-)
    hele píšeš, že jsi nechtěl adaptativní podvozek, tzn. ten Mkový je jedna poloha napořád?
    Nemůžeš přitvrdit? Já jsem měl tuhle 335i, se sportovním podvozkem, tuším, že byl specifikovaný i jako M, a dal se nastavit ve dvou polohách. Pravdou ovšem je, že ani jedna nebyla sportovní:-)
    Jinak ta spotřeba je fajn, ale v reálu budeš jezdit, hlavně jestli se posouváš hodně po městě tak okolo 8-9, myslím.
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 24.10.2013  09:39

      « Re: Konfigurace

      No (čierne) Géčka majú v Bratislave len Piťovci (jedna mafiánska skupina), takže to je taký pochybný spoločenský vrchol. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 24.10.2013  10:02

        « Re: Re: Konfigurace

        Piťovci tu módu začali, momentálně jsou ale všichni ve vazbě, a géček potkávám po Bratislavě pořád spoustu. V Brně potkávám jedno jediné:-)
        • 10 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 24.10.2013  13:19

          « Re: Re: Re: Konfigurace

          Však aj manželky mafiánov musia na niečom jazdiť, nie? A všetci žiaľ vo väzbe nie sú.
    • 00 Reagovat !

      foto Dejvy

      Dejvy 24.10.2013  13:14

      « Re: Konfigurace

      Tak to uz byva, co pasuje jednemu, nepasuje druhemu. Hlavne, ze si kazdy vyberie. Kazdopadne ma nepritomnost naraznikov M packetu a pritomnost luxury line pri sportovej jazde nijako neobmedzuje. Mimo toho posobim s autom radsej elegantnejsie.
      Neviem kde si nabral narodne spolocenske rozvrstvenie podla vlastnictva mercedesu, ci bmw, nerad ale bagatelizujem, sam som priaznivcom mercedesu, no nepripada mi, ze by boli jeho vlastnici spolocensky vyssie ci uz od vlastnikov bmw, alebo inej znacky (vyjimam Daciu :)). Najma ked sa Mercedes v poslednych rokoch snazi naburat tradicne vnimanie ich znacky. Po Bratislave jazdi ozaj spusta premiovych aut, mnoho z nich su jazdenky z nemecka, mnoho z nich je kupenych za nie ciste peniaze a preto takto automaticky rozvrstvovat sa tu ozaj neda, aj ked samozrejme nejake tendencie existuju.
      Jasne, ze neocakvam, ze budem jazdit za 6 litrov. Aktualne som na dlhodobej 8,5 s prevahou mestskej prevadzky.
    • 00 Reagovat !

      foto Dejvy

      Dejvy 24.10.2013  13:32

      « Re: Konfigurace

      K nastaveniam podvozku som nieco doplnil do recenzie - v pripade Tebou(dufam nevadi, ze tykam) jazdenej 335i - zalezi aj ci mala xDrive, pokial ano, je aj napriek pritomnosti M packetu, resp. sportoveho podvozku oproti standardnemu podvozku zvyseny. Naopak so zadnym pohonom je sportovy podvozok po spravnosti znizeny, co vidiet aj na fotke v galerii s 318d, ktora mala podvozok standardny.
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 24.10.2013  15:34

        « Re: Re: Konfigurace

        nene, díval jsem se do specifikace, měl jsem M-podvozek, ale byla možnost ho přitvrdit. podívám se tedy co jsi o něm napsal. tykání je samozřejmě v pohodě.
        ale i tak mi to auto přišlo poměrně měkké, při nastavení sport, dvě-tři zatáčky rychle za sebou, pravá levá - a auto se rozkymácelo. to byl jeden z důvodů, proč jsem ho dal pryč.

        bývám v Bratislavě docela často a co jsem si povšimnul, tak mám skutečně pocit, že MB je u vás něco jako u nás BMW, prostě to "nejvíc" z dostupných automobilů. a že v nich vídám jezdit i mladší borce, což se u nás neděje skoro vůbec... jen takový postřeh.
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 24.10.2013  15:37

        « Re: Re: Konfigurace

        tak jsem se podíval, co jsi dopsal. nastavení podvozku jsou jen dvě, to ostatní jsou "palivové mapy" jak by se řeklo u motorky:-) eco má mizernou odezvu, má tě přinutit šetřit, ale dokáže jen jediné - totálně znechutit. Pak je standardní jízda, potom sport, který přitvrdí podvozek a sport plus, který vypne stabilizaci. takže polohy podvozku jsou jen dvě...
        • 00 Reagovat !

          foto Dejvy

          Dejvy 24.10.2013  16:26

          « Re: Re: Re: Konfigurace

          O podvozku som pisal malo preto, ze mam s nim najazdene len 4000 km, z toho prvych 1000 pijanko a doteraz som sa bol poriadne previezt a dat autu po krku celkom dva krat, takze nejake sudy nemozem vynasat, ale kazdopadne sa mi nezdalo, aby auto tancovalo - kamarat ma 328i v xDrive kde je podvozok vysii, je tiez spokojny a to doteraz jazdil minulu generaciu tiez so sportovym. Na kazdy pad ale budem moct chvalit resp. kritizovat az ked zjazdim prve pneu :-) O odozvach v jednotlivych rezimoch ma poucovat nie je potreba, ale ano Eco pro som uplne prestal pouzivat, znechuteny. Sport plus stabilizaciu nevypina, len ciastocne obmedzuje, teda aspon v pripade mojho auta.
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 24.10.2013  16:32

            « Re: Re: Re: Re: Konfigurace

            Máš pravdu, samozřejmě závisí ještě na tom, jestli je zapnuté DTC nebo ne... k úplnému vypnutí stabilizace potřebuješ vypnout DTC...
        • 00 Reagovat !

          foto tedwine

          tedwine 24.10.2013  19:36

          « Re: Re: Re: Konfigurace

          Ja ti neviem, podla mna ziadne BMW zo sucasnych, ktore nema EDC/adaptive podvozok nedokaze prepnutim rezimu jazdy menit akokolvek nastavenie podvozku samotneho (ci uz znizenim vysky alebo pritvrdenim tlmicov). Oznacenie "chassis" znamena podvozok+riadenie, pokial ale auto nema regulovatelne tlmice (a to M paket nema), tak sa meni iba tuhost riadenia, odozva na plyn, radenie prevodovky, pripadne obmedzenie stabilizacie.
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 25.10.2013  19:13

            « Re: Re: Re: Re: Konfigurace

            Tohle by mně teda zajímalo. Takže když máš M-paket, máš jenom jednu "tvrdost" podvozku, isnt? Protože já jsem měl ve specifikaci M-sportovní podvozek /bez Mpaketu/
            a přitvrdit to šlo...
            • 00 Reagovat !

              foto Dejvy

              Dejvy 26.10.2013  09:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konfigurace

              Samozrejme, ze sa to da pritvrdit. Aj na starsej e60 so sportovym podvozkom.
              • 00 Reagovat !

                foto tedwine

                tedwine 26.10.2013  11:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konfigurace

                vid moj dnesny prispevok. Inak chvalim auto, hlavne motor, moja buduca 5 er bude urcite 6 valec benzin biturbo. Jedna rada, vyhod/predaj/daruj runflaty a daj normalne. Ziskas uplne nove auto, rozdiel je extremny. Ci uz v komforte, tak aj v preciznosti, pojdes ako po masle. Necakaj kym ich zjazdis, pretoze ak ich vymenis, budes si trieskat hlavu ze si zbytocne premrhal tie roky , co si si mohol uzit o kategoriu inak..
            • 00 Reagovat !

              foto tedwine

              tedwine 26.10.2013  11:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konfigurace

              Nevyjadril som sa uplne presne. Samozrejme som mal na mysli M podvozok, nie M paket ako taky. Pretoze s M packetom mozes mat adaptive/EDC a tym padom mozes menit tvrdost podvzoku, ale ak máš M podvozok, ten je znizeny a pritvrdeny oproti seriovemu no bez moznosti akejkolvek dalsej zmeny. Neviem ako to bolo pri rade E, to co pisem plati pre rady F (standardne modely, nehovorim o specialoch M3,M5,M6 atd). Treba si skusit dat do konfiguratoru M podvozok-automaticky ti odstrani ci uz EDC alebo adaptive. A spätne to iste-cize nemozes mat aj M podvozok aj regulovatelne tlmice-tie su iba v EDC alebo adaptive drive. Cele pritvrdenie podvozku sa tak deje iba v psychologickej rovine.. Kamarat má F10 530i s M paketom a aj podvozkom, a tiez si mysli ze sa mu to pri zmene na sport pritvrdi, neberem mu iluzie, pravda je taka ze m podvozok neobsahuje tlmice s variabilnou charakteristikou. Ak nie je dostatocny dôkaz konfigurator, treba dat auto na rampu a pozret ci idu k tlmicom nejake "wires" :-) Alebo sa skusit spytat kvalifikovaneho predajcu (dôraz je na slove KVALIFIKOVANY, pretoze casto v tom maju aj oni zmetok, jeden vravi tak, druhy tak, ja ked som kupoval moju 530d F10, musel som prejst zahranicne fora kde sa tato tematika rozoberala aby som mal 1000% istotu)
              • 00 Reagovat !

                foto Dejvy

                Dejvy 19.11.2013  12:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konfigurace

                Asi Ti po opatovnom preskusani musim dat, co do nastavenia podvozku, za pravdu. Zvysok auta dava v sporte natolko iny pocit z jazdy, ze sa mi subjektivne zdalo tvrdsie aj pruzenie.
                Runflaty som (aj) po Tvojej rade vyzul a na zimu som obul klasiky. Je to ozaj citelna zmena, RF budem asi predavat a na leto zadovazim sadu 19".
                • 00 Reagovat !

                  foto tedwine

                  tedwine 06.04.2014  17:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konfigurace

                  Urcite je to len psychologia :-) , podvozok sa nemeni, pokial mas standardny M podvozok. Iba s podvozkom Adaptive M mozes menit tvrdost. Co sa RFT tyka, mam dost skusenosti aby som vedel, ze pre mna je to (v radach F10,F30) neakceptovatelne-trpim to iba 2 mesiace pocas zimy,aj to som olutoval ze som si kupil zimne RFT.. Pri jazde s F01 mi to nijak moc neprekazalo.. S odstupom casu ako hodnotis motor? O par dni idem na predvadzaciu akciu v Nitre, mam zalusk na 435i/235i.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dejvy

                    Dejvy 09.04.2014  15:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konfigurace

                    Zdravim,
                    S motorom absolutna spokojnost. Spolu s prevodovkou su to jedine casti auta, ktorym ozaj nie je co vytknut. Aktualne mame uz cez 16 tisic km a robi radost kazdym dnom. Pri nocnom dialnicnom presune s priemerkou cca 180 km/h rezim comfort spotreba okolo 10, co je myslim vyborne.
                    Nepodarilo sa mi predat letne runflaty, tak ich mam znovu obute :-/ Predsa len boli takmer uplne nove, tak ich nebudem darovavat. Nuz ten rozdiel mi s tymto podvozkom nepripada az tak priepastny, naopak tym, ze podvozok ladili na runflatoch, pripada mi, ze mensie nerovnosti zvlada dokonca lepsie s RFT. Mozno je to subjektivne. Ta tvrdost sa ukaze az na vacsich, najma priecnych, nerovnostiach, kde to klaiskce pneu proste stlmia logicky lepsie.
                    Kamarat si prave zadovazil ActiveHybrid 3, tak som zvedavy na zvezenie :-)
                    Neverim, ze na predvadzacku poskytli 435i! Ak ano :yes: to sa na Slovensku nevidi. Daj vediet ako si sa rozhodol a sorry za neskoru reakciu, nejak to tu nesledujem kazdy den.
            • 00 Reagovat !

              foto Sysoj-Psojic

              Sysoj Psojič 21.07.2014  10:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konfigurace

              V Mpaketu je jen pasivní podvozek a za 30tis můžeš doobjednat adaptivní M podvozek.
              Btw je zajímavé, jak se liší nastavení 3 a 4er. Čtverka asi kvůli nižšímu težišti, nižši vyšce a větší šířce nemusí být tak prkenná - comfort je fakt comfort a sport je sport dost. Na 19". Zatím nej podvozek jaký byl s runflaty stvořen.
              • 00 Reagovat !

                foto Dejvy

                Dejvy 23.07.2014  10:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konfigurace

                Rád by som si s tým išiel zajazdiť aby som to vedel porovnať, to čo píšeš tvrdili aj v teste tu na a.cz... Mám teraz dosť skúseností so štandardným podvozkom v 3er a musím povedať, že m športový v mojom nie je o nič menej komfortný, štandardný je rovnako tvrdý a tým, že je vyšší a menej tuhý vzbudzuje to celkovo horší pocit na nerovnostiach ako s M podvozkom, čo bolo pre mňa veľké sklamanie zo štandardného podvozku.
  • 00 Reagovat !

    foto Kjirka

    Kjirka 24.10.2013  21:55

    Krásný auto a super motor

    o to víc mě překvapuje, hodnocení výkonu pouze známkou 7 . Proč ?
    • 00 Reagovat !

      foto Dejvy

      Dejvy 26.10.2013  09:59

      « Re: Krásný auto a super motor

      7 patri k provoznim nakladom. Vykon motoru samozrejme za 10, graficky to nie je spracovane najstastnejsie (ak k tomu nie su komentare) a zda sa, ze hodnotenie patri ku kategorii zobrazenej nad nazvom...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…