Volkswagen Golf (2007)
11.11.2012VW Golf V 1.9 TDi 77kw 6.stupňová ******************* Jméno : Tom Auto je rok výroby: 2007 Přijat do rodiny: 10.10.2012 (97 000 km) Den…
Volkswagen Golf (Jerry XXL)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
luco206 21.01.13 12:28
« hodnotenie
Ahoj gratulujem k peknému prírastku, aj ked sa priznám že koncern VW zrovna nemusím tvoj golf je fakt pekný kúsok . S golfom 5 mám skúsenosti konkrétne 1.9 TDI 2007 47000km jazdil som naňom v autoškole a štvali ma hlavne dve veci. Prvou bolo neskutočné vŕzganie plynového pedála pri pridávaní plynu a tou druhou bola prevodovka bola to verzia s 5-stupňovou prevodovkou jej sprevodovanie sa nehodilo ani do mesta a už vôbec nie na dialnice v meste bolo nutné stále podraďovať na 2-ku v zátačkách lebo na 3ke si auto pridalo samo a bolo o závavu postarané , no a diaľnica to bolo tiež utrpenie do 110,120 sa to dalo ale vyššie rýchlosti boli neznesitelné ;-\ Inak recenzia za 10 foto 10 auto 10 caf pekny deň ;-) -
Jerry XXL 20.01.13 15:42
« Odpovědi
Wau >:-[]
Celkem jste mě zaskočili všemi dotazy ...
Ohledně Xenonů :
Jsou to jen Xenonové paraboly originální z Německa od firmy Hella, která tyto světlomety dodává pro koncernové vozy ...
Ale vychytávka je že tyto světla mají v sobě 2 patice na uchycení buď na standardní žárovky H7 (u mě Osram H7 Night Breaker - Nejjj žárovky - doporučuji ) a nebo Xenonovou výbojkou ...
Mám je zapojené originálně na kolečko v interiéru na manuální sklápění ...
Šlo mi víceméně jen o vzhledovou stránku, ale musím říct že se až divím jak čočky svítí i více a lépe :yes:
Převodovka :
Ano mám M6 je pravda že jich je málo kusů a že se dávali u 1.9 hlavně do 4x4 verzí - tu jsem dlouhou dobu vyhledával a chtěl ji, ale nakonec po neúspěšných pokusech jsem šel raději jen do předokolky, která byla výrazněji v lepším stavu ... ( navíc doma jedna 4 kolka už je :-) - Tiguan )
Ohledně otáček při 130 km/h to ti aktuálně neřeknu přesně, ale vím že v VW Club jsme to řešili rozdíly mezi M5 a M6 a jedná se o nepatrné rozdíly - jde spíše o Akceleraci, kde by měl být 6 kvalt rychlejší. Má totiž kratší stupně a je svižnější, ale na spotřebu je to zanedbatelný ... Ale mít 6 kvaltů je IN >:-[] >:-[]
Četl jsem někde jak psal chlapík že má M6 a ti co mají M5 tak jsou spokojeni a M6 jim nechybí, ale ti s M6 hledají ještě M7 >:D
Snad jsem na něco nezapomněl, další dotazy ? :-) (rád odpovím na všechny dotazy) >:D -
white label 19.01.13 21:16
« Re: Převodovka
G5 1.9 TDI/77kW se dělal dokonce hned se čtyřmi převodovkami - M5, M6, DSG6 (mokrá) a DSG7 (suchá).
Pouze M5 byl jen u 1.9 TDI//66kW a 2.0 SDI/55kW. 2.0 TDI/100kW se zase pro změnu kombinovala pouze s M6. Ve všech mnou uváděných případech se jedná o PéDéčka. -
white label 19.01.13 21:06
« Re: Re: Převodovka
Pokud to jsou opravdu xenony (s x. výbojkami) tak nikde o náklonových čidlech nepíše, přičemž o všem píše (včetně fotogalerie) velmi podrobně, takže je velmi nepravděpodobné, že by takovou informaci vynechal. A absence ostřikovačů světel je jasná ze samotné fotogalerie. -
Bully_ 19.01.13 13:39
« Re: Převodovka
Majitel jeste neodpovedel jestli jde o xenony nebo "xenon-look".
Jinak viz prispevek vys- ani originalni svetlomet neznamena automaticky to ze si tam lidi daji i naklonova cidla (vetsinou byvaji na zadni naprave) a cely system automatickeho naklapeni + vysokotlake ostrikovace svetlometu. Bez toho vseho je vysledek totozny s temi hovady ktere popisujes. -
Jetty 19.01.13 12:35
« Převodovka
Ahoj, 1.9TDI 77kW se dělalo se šestikvaltem? Vím že se šestikvalt dával do těch vyšších výkonových verzí, hlavně 96kW je měly všechny, ale že i do některých 77kW jsem nevěděl... anebo pak 74kW verze se 4x4.
Ale proč píšu, chci se zeptat, píšeš, že šestka by snesla ještě težší převod. Kolik točí motor na šestku při 130km/hod?
Jinak recenze pěkná, i fotky, auto se mi taky líbí, hlavně jak si ho decentně upravuješ :-) Taky chválím zástavbu origo xenonů. Nemám rád ty i.dioty s HID sadama, co je jim úplně šumák, že oslňují protijedoucí řidiče. Těm vždy rád posvítím dálkovýma... >:D -
Bully_ 19.01.13 10:49
« Re: Re: Re: xenony
Naklonova cidla a motorky na automaticke naklapeni svetlometu, vysokotlake ostrikovace svetel a cele si to nechat homologovat (ne kazdy svetlomet je vhodny pro xenonove vybojky a dalsi vec je i bezpecnost- vyhorelych aut kvuli spatnym balastum uz byla slusna radka). I nekolik desitek tisic kc priplatek za xenony u novych aut ma svoje opodstatneni, prestavbove kity za par drobnych v zadnem pripade nemaji to co maji splnovat.
Druha moznost je byt, jako majitele drtive vetsiny techhle bastl kitu, spokojeny s tim ze svitim modre a hodne a oslnovani protijedoucich ridicu je mi u zadele. -
mysak2 16.01.13 14:07
« úpravy
Ahoj, nejsem osobně moc příznivcem úprav. Mnohdy to nepřipomíná tuning ale spíš mršení aut za každou cenu než co jiného. V tvém případě ale vypadá golfík opravdu pěkně . Na tvém autě se jasně ukazuje že někdy méně znamená více. Golfík V je pěkne autíčko. Sám jsem o něm taky uvažoval ale ve verzi kombi. Nakonec ale padla volba na OII, protože u golfa mi tak nějak chyběl v nabídce motor 1.8TSI. Tak ať slouží -
Švagi 15.01.13 23:16
« Hodnocení
Tak jsem ti to ohodnotil, bohužel jsem nedal autu plný počet bodu, páč se mi Golf, vážně nelíbím, je to takové neemotivní,uniformní (bezpáteřní) auto, ale jinak všechna čest, vylepšuješ to parádně (hezky udělaná zcátka).! A pozornost autu dáváš více než dostačující, paráda. Jen škoda toho motoru, k těm tvým pěkný doplňkům by se hodil nějaké TSIčko a ne chrochta, škoda. Jde vidět, že si odchovanej celý život na VW >:D