Mazda 626 (1999)
6.11.2012Pred pár rokmi som bol s rodinou vo Veľkej Británii a keďže som musel za prácou dochádzať rozhodol som sa pre kúpu jazdenky . Narazil som na Mazdu , s…
Mazda 626 (Aladeen)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
šmoula nešika 17.05.13 20:11
« Prosb(ičk)a
Čau Aladeene,
mohl bys mi prosím poslat odkaz na diskusi, kde topper píše, jak viděl tvoje auto u obchoďáku. Děsně mě to pobavilo, tak si říkám, že by nebylo špatný použít to letos do mýho svátečního příspěvku. Nebude mi vadit, když to nenajdeš, jen teď hledám nějakej vhodnej matroš (a to ne trávu :-D) na ten blog. Za případnou odpověď díky.
P.S. Ty mi snad čteš myšlenky s tím rapidem a cikány - hned jsem si říkal, jestli ta nádrž pude zavřít - napadlo tě úplně to samý. >:D >:D >:D
P. S.2 A klidně mi dej vědět, kdybys našel něco dalšího, jen ne takový ty moc trapný, abych nelez do zelí GTImu a jeho Zlatýmu ventilku. -
sumy 28.01.13 08:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon jako plus?
Já tuhle mazďuchu měl, teda pofacelift. Motor byl ve dvou variantách 85 a 100kW. Rozdíl byl pouze v řídící jednotce a snad vačkách. Ač "pouhých" 85kW, auto bylo celkově mnohem "živější, než mé druhé auto se 110kW. O tomto motoru se velmi pochvalně vyjádřil i můj dobrý kamarád, co se už cca 14 let zabývá testováním aut a pouhých 85kW mi ani nevěřil. Na tom motoru je asi nejhezčí to, že zátah je opravdu plynulý už od nizkých otáček a díky tomu není nepřekonatelný problém při klidné jízdě (né systém šněk) udržet spotřebu pod 6 litrů. Rekord mám 4,9 8-s Jinak těch 16 ventilů je tam právě pro ty okamžiky, kdy potřebuješ motor rychle roztočit, víme ;-) Předjíždění je s ní radost. Ale to asi někdo, kdo jen čte čísla na papíře a s takto povedeným motorem nikdy nejel nepochopí :-) JInak jako bolest tohoto motoru je nutné přiznat, že se někde něco nepovedlo a trpí na zapékání pístních kroužků a odchází ventilová gufera. Té mé se to také nevyhlo-měla cca 400tkm najeto. -
heno 11.11.12 20:21
« výkon úplne stačí
zdravím všetkých,
ja som mal mazdu 626 ešte GE 2,0i - 85kW. Aby som povedal pravdu v bežnej prevádzke výkon vôbec nechýbal. Je tam geniálne sprevodovanie a pružnosť motora je výborná takže tejto kombinácii môžem dať kľudne jednotku s *.
Keď som ju dával preč mala 340 tis. km a ani raz sa nestalo, žeby sa niečo pokazilo, len pravidelný servis. Ešte teraz mi je za ňou ľúto. Škoda tej korózie podvozku a karodérie. Keby sa teraz predávala nová bez váhania ju kúpim......
Celkom sa teším na novú 6 tku a novú 3.
pekný deň
-
Jenick 09.11.12 11:44
« Re: Re: Re: Výkon jako plus?
Pravda je, že 2.0i ve 405tce byl famózní motor, měl ho jeden známej z bývalý práce a nedal na něj dopustit. Kupoval ho jako nové myslím v Holandsku, nebo Belgii, pracoval tam, tak na to měl :-) dodnes vždycky vypráví, jak po něm sousedi koukali, když se tady v tý době lidi zmohli tak na Š120, ti zámožní na Favorita ;-) Prodal ho loni jako leštěnku po 20 letech služby a vždycky taky vyprávěl, jak Octávkáři čumí, když jim to na Jižní spojce přišlápne a oni nestíhaj. Bohužel to vyměnil za 406 v 1.8i a už teď lituje, protože šel Peugeot po 98 roce do ho..n. To, že Mazda na antikorozní ochranu sr.la dokazuje i moje auto, zadní lemy už jsou dělány 2x a stejně se to kazí, lak z kapoty už odešel, ale jinak motorově a podvozkem je to dělník k neutahání. Dneska už je možné narazit i na shnilou Mazdu 6, začali to řešit až koncem roku 2004 myslím... -
BaracudaJ 08.11.12 23:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon jako plus?
Ano 405 je hodně vyvážená a 406 beru jako její velký facelift, kdy jak linky vnějšího designu, ale i architektura interieru pokračují v myšlence právě 405. Možná se mi libí o něco více verze před faceliftem bez čirých světel. 407 pokračovala v novém designovém směru, ustoupilo se od praktičnosti. Její tvar přídě a vůbec výška kapoty je výrazně ovlivněna požadavky na ochranu chodců. Motor ve 407 je hodně utopený, přesto je kapota vypouklá. Aby byla dostatečná deformační zóna. Dnes je možným řešením jak udělat příd zase nízkou a opticky lehkou například vystřelovací kapota viz Citroen C6. -
"-- skrytý --" 08.11.12 20:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon jako plus?
Chlapi, neblbnite, ved som iba podpichoval. Nevidite smajlika na konci?
Baracuda zacal, ja som iba returnoval. :-)
X07 seria sa podla nma nevydarila.
508 je pekna, co som mal moznost vyskusat, tak aj prijemne pohodlna.
U mna vsak vedie designovo 405 a hlavne 406, to je asi najkrajsi velkoseriovy sedan vsetkych cias.
Edit: 407coupe a 406coupe vidam denne. Obe v povodnom stave bez tuningu a spoilerov. A nie, nie je to rovnake ihrisko. Je to ina liga.
-
BaracudaJ 08.11.12 19:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon jako plus?
Však jo, ani já nejsem zastáncem designu, který přinesla 207. Nebo který dostala 307 facelift. Ale 407 Coupé vypadá naživo opravdu dobře, je vyváženější než sedan. Nemám problém s tím říct, že jsou Peugeoty co nemusím ;-). Ale například nová 508 hlavně SW je nádherná :-). -
jednooky 08.11.12 19:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon jako plus?
To o priebehu momentu máš pravdu, to je všetkým jasné, preto moje auto so smiešnymi 55kW ide celku slušne ;-)
Ale nehnevaj sa na mňa ,ale posudzovať človeka podla toho aké autá (dizajn) sa mu lúbia a podla toho ho zaškatulkovať, to chce odvahu ;-) podla mňa je ten peugeot tiež krásny, aj mojej frajerke sa lúbi a vela ďalším ludom takže nieje o čom >:D -
BaracudaJ 08.11.12 18:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon jako plus?
Já chápu, že jde o průběh výkonu. Ale na co těch 16 ventilů. Jak už jsem psal na začátku. Dvoulitr od Peugeotu z 8 ventily dával 178Nm při 2750 otáčkách. Tomu říkám slušný průběh momentu. 16 ventilů se do motorů v 90. letech dávalo z důvodu průběhu výkonu ve vyšších otáčkách.
Abych to celé uzavřel. To co mě zarazilo, je že recenzi je napsáno v plusech výkon. Přitom ten motor výkonem ani na svou dobu příliš neoplývá. Ano, když přesednu například s Favoritu, zdá se mi, že je výkonu dostatek. Peugeot jsem uvedl jako příklad, jelikož mám s podobným motorem zkušenost, můžu udat i jiné značky z 90. let například Mondeo.
A co se týče designu 407 Coupé. Až ji uvidíš naživo pak hodnoť, s klasickou 407 se nedá srovnávat, má úplně jiné proporce a není příliš fotogenická. To, že je atraktivní netřeba polemizovat. Přečti si její test tady na auto.cz, co na ní říkal Zezulka a jeho první plus v hodnocení. Nebo na jiných stránkách třeba autorevue.cz. Všude design jen chválí, takže to není jen z mé hlavy. Coupé má jinou příď, je delší, mnohem nižší a širší. Ale co, chce to vidět ji naživo. Jo a mrkni někdy na detaily Maranella 550 na tvar jeho přídě, či délku předního převisu a jiné detaily. Sám designer Peugeotu se netajil tím, že se inspiroval v Itálii ;-)
Já vím, tohle je pohlednější vid, hlavně ve verzi MPS
[odkaz] -
"-- skrytý --" 08.11.12 17:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon jako plus?
A keby si vedel aky maly vykon mali Saabovske turbo dvojlitre. To by Ti, panecku od smiechu sanka vyskocila.
Mohol by som znovu poukazat na priebeh momentu, .... Ale niekto asi nechape. Nevadi, ludia su vselijaki.
Kazdopadne, vysvetlovat nieco cloveku, ktory o rozplestenej zabe s nazvom Peugeot 407 prehlasi, ze ma atraktivny design je nad moje sily. Ten vie urcite vsetko :-)
Rovnako ako Xedos, či nová Madza 6, tak aj pohľad na 626 je vždy spríjemnenie dňa.
:yes: